Thursday 14 June 2012

Solekan Gaya Korea Inspirasi “Hyuna 4Minutes”


Akhir-akhir ini trend fesyen korea ataupun dikenali sebagai trend K pop sedang meningkat dengan begitu mendadak. Bukan sahaja lagu-lagu dan fesyen pakaiannya sahaja menjadi ikutan,malah gaya solekan pada wajah artis K pop juga menjadi ikutan bagi para pengikut K pop ini.

Salah satu kumpulan penyanyi K pop wanita yang sangat terkenal adalah kumpulan “4 MINUTE”. Ahli kumpulan yang terdiri dari 5 orang ini memiliki raut wajah yang sangat comel dan cantik. Mereka juga sangat menitikberatkan soal solekan pada wajah mereka dari segi ton warna, kekemasan dan juga kensep solekan mereka.


Hyuna merupakan salah seorang ahli kumpulan muzik “4minute” yang memiliki raut wajah yang seksi. Gaya solekan yang dirias pada wajah beliau menjadi tarikan kepada peminatnya agar menatarias wajah persis solekan yang beliau padankan.  Solekan yang tampak ringkas namun memberi impak menarik ini mampu membuat ramai tertarik untuk memilikinya juga.

Pihak OHBULAN! ada mendapatkan sedikit tips solekan persis solekan Hyuna dalam video clip lagu kumpulan beliau yang berjudul ‘Volume Up”. Bagi anda yang ini mencubanya bolehlah melihat video ini dengan selanjutnya. Selamat mencuba !




No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”