Monday 14 January 2013

Upah lima samseng belasah kekasih anak


Gamabr hiasan


Temerloh: Akibat berang apabila mengetahui anak gadisnya yang sudah dua hari tidak pulang ke rumah memadu kasih dengan teman lelakinya, seorang bapa dipercayai mengupah lima samseng untuk membelasah teman lelaki gadis itu sehingga mangsa parah dalam kejadian di Jalan Industri, Mentakab, dekat sini, pagi kelmarin.

Akibat kejadian pada jam 11 pagi itu, mangsa berusia 23 tahun yang juga pemandu jengkaut ditahan di Wad Kenanga, Hospital Sultan Haji Ahmad Shah (Hoshah), dekat sini, akibat retak tulang leher, retak tulang rahang mulut selain patah tangan kanan.


Sebelum kejadian, mangsa yang berada di rumahnya di Kampung Belenggu, Jalan Industri Temerloh-Mentakab bersama teman wanitanya berusia 20 tahun berbual sebelum didatangi lima lelaki terbabit.

Bagaimanapun, tanpa memperkenalkan diri, lima lelaki terbabit memaksa mangsa bersama teman wanitanya mengikut mereka ke satu lokasi kerana seseorang individu menunggu.


Mangsa yang terpinga-pinga dikawal lima lelaki itu sebelum bertemu bapa teman wanitanya sebelum kelima-lima lelaki terbabit diarah membelasah mangsa.


Ketua Polis Daerah Temerloh Asisten Komisioner Aziz Salleh berkata, selepas melihat mangsa lemah, lima lelaki terbabit membawa mangsa ke belakang bangunan sebuah kafe siber sebelum diikat dan dibelasah suspek termasuk seorang daripada mereka menggunakan rantai basikal.

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”