Friday 27 April 2012

(Top 10) Pelakon Wanita Malaysia Paling Comel 2011

Aku rasa hari ni macam tak bersemangat sikit ar nak bekerja depan blog ni. Terkena penangan Monday Blues Fever kot. Ni siapa punya punca kuasa dua yang cipta penyakit ni. Hampeh betul. Asyik moody je… Jadi untuk menaikkan semangat aku, aku rasa nak buat anugerah syok sendiri sikit ar.

Sepanjang hari ni aku terfikir, siapalah artis wanita Malaysia yang comel-comel dan molek-molek belaka tu. Dan hingga malam ni aku boleh pilih 10 orang ja. Tak ikut turutan tau sebab semua ada keunikan dan kecantikan tersendiri. Jom kita tengok siapa artis-artis tersebut. Ni suka-suka je tau. Korang jangan ambik serius lak.



almy nadia
Almy Nadia. Aku paling suka dia ni. Time marah, ceria atau nangis memang comey sungguuuuh!


Lagi gambar artis-artis comel di bawah!


sari yanti
Sari Yanti pun comel gak. hihi…



Nora danish
Nora Danish ni lagi ar comel. Dalam drama Ana Lu’lu, uihh comey gilerr..



Juliana Evans
Juliana Evans. Comel-comel. iLoike! :)



Lisa Surihani
Lisa Surihani. Kalau dalam blog dan fb, mesti ramai yang perasan dia tu pakwe Lisa Surihani. Adeh…



Ayu Raudhah
Ayu Raudhah yang dah diambil orang T_T



Diana Danielle
Diana Danielle. Comel tak? Hehe…



Intan Ladyana
Intan Ladyana yang tetap comel walaupun tengah marah :)



maya karin
Maya Karin; puteri duyung yang memang comel bila tersenyum :)



Faezah Elai
Faezah Elai. Uihh comey beb walaupun berlakon jadi tomboy, gothic atau Naruto. hehehe


Uih tiba-tiba rasa bersemangat je lepas tengok gambar diorang ni… haha jom hadapi hari Selasa lak. BTW, Selamat berjuang untuk hari esok! Chill!

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”