Tuesday, 25 February 2014

IKLAN KONDOM YANG TIDAK HARUS DITONTON


Iklan Berebut Buke Baju


SAMSUNG DAH KELUAR GALAXY S5



Bagi penggemar Gadget samsung mungkin ni berita gembira jugak berita sedih. Yang happy sebab Samsung dah keluarkan produk terbaru yang lebih upgrade.. yang sedihnya bersedialah duit korang bakal di laburkan kat kedai enpon.


Tu bagi korang la.. bagi den surirumahtangga ni takde maknanya nak bertukar enpon tiap kali keluar model baru. Bukan kata sejak jadi surirumah jer dari dulu lagi aku jenis guna enpon sampai rosak. Tapi sentiasa mengikuti la jugak setiap kali ada keluaran terbaru kat pasaran. Sekadar ambil tahu.


Iklan Lucu Thailand Oishi Sliming Tea


Iklan Lucu Banget Bridgestone Thailand


iklan lucu luar negeri thailand


bangla x gadis bertudung


Sherlyn pictures from Kamasutra 3D Official Trailer

Sherlyn Chopra’s secret coffee date revealed!

Sherlyn Chopra always finds innovative ways to stay in the news. Right from creating hoopla for her Playboy cover to tweeting her nude pictures from Kamasutra 3D,Sherlyn is leaving no stone unturned to get noticed.

The babe also gave a glimpse of the behind the scenes frenzy where we spotted the sex siren while she was getting her body makeup done. And now here’s yet another raunchy pic from the desperate-for-attentionChopra. Here’s she sitting with a cup of coffee. Wearing nothing but her birthday suit with a cup of coffee strategically placed on her lap, covering her modesty.Sherlyn covers her assets with her long dark hair.
We think after her infamous Playboy stint where Sherlynhappily posed at Hugh Heifner’s sprawling mansion in LA, the babe is finding it quite difficult to stay covered! She is always in the hunt for an opportunity to shed clothes. Just look at this picture tell us if you too think that this is just an attempt to grab some eyeballs?
Kamasutra 3D New Official Trailer - Sherlyn Chopra

Gambar Perubahan Lelaki Vietnam Kepada Wanita Dalam Dua Tahun

Gambar Perubahan Lelaki Vietnam Kepada Wanita Dalam Dua TahunBao Anh telah membelanjakan ratusan ribu untuk membuat perubahan jantina dari Vietnam sehingga ke Thailand dalam dua tahun.












Anda mungkin juga meminati:

Pelajar Perempuan Main Di Tandas Lelaki

Aksi tak senonoh pelajar perempuan di Singapura mendapat kecaman di laman maya. Pelajar tersebut ber’pose’ di tempat kencing dalam tandas lelaki dengan gaya yang menghairahkan.

Kejadian dikatakan berlaku sewaktu kem sekolah.


Ini bukanlah kali pertama kes yang sama terjadi, sebelum ini terdapat sekumpulan lelaki dan perempuan bergambar di dalam tandas perempuan.

Mungkin kerana ingin sangat menjadi negara moden, hingga segalanya hampir tiada batas anatara lelaki dan perempuan. Perasaan malau adalah soal remeh temeh yang tak harus diperbesarkan.

WhatsApp Akan Menambah Sokongan Panggilan Suara


Assalamualaikum dan selamat sejahtera saya ucapkan kepada pembaca sekalian.

Dahulu, WhatsApp hanya memfokuskan sepenuhnya kepada permesejan. Kini, beberapa penambahan telah dirancang dan salah satunya ialah sokongan panggilan suara. Perubahan ini berlaku setelah WhatsApp diambil-alih oleh pihak Facebook sepenuhnya pada harga hampir mencecah $19 billion.

Platform yang akan menerima perubahan ini dahulu masih tidak diketahui lagi. Dan tidak mustahil ianya akan hadir pada Android mahupun iOS.

Sokongan panggilan suara bukanlah sesuatu yang asing atau baru di dunia aplikasi permesejan. Terdapat berbagai-bagai jenis aplikasi permesejan misalnya BBM yang telah menggunakannya sejak sekian lama.

Namun, sokongan panggilan suara yang akan dibawa ke WhatsApp sudah tentu akan memberikan salah satu impak yang tinggi terhadap si pengguna. Lebih-lebih lagi semakin ramai yang menggunakan aplikasi permesejan ini sebagai platform komunikasi utama mereka. Mungkin ini adalah permulaan perubahan yang di lakukan oleh pihak Facebook setelah mengambil-alih WhatsApp.

Kekasih Berstatus Duda, Hanez Dakwa Difitnah Perampas Suami Orang

Baru-baru ini, pelakon jelita Hanez Suraya sekali lagi dihimpit kontroversi apabila timbul desas-desus bahawa dia bercinta dengan suami orang.

Hari ini, melalui laporan akhbar Harian Metro, Hanez tampil untuk membersihkan namanya dari segala tohmahan yang kononnya dia merampas suami orang dan menjadi punca keretakan rumah tangga jejaka itu.
Hanez yang kesal dengan fitnah yang dilemparkan bekas isteri lelaki itu mengakui kekasihnya merupakan duda anak dua tetapi bukan suami orang seperti yang didakwa.
 Kekasih Berstatus Duda, Hanez Dakwa Difitnah Perampas Suami OrangHanez bersama lelaki yang dipercayai bakal suaminya
Kenapa bekas isterinya memfitnah saya macam-macam selepas saya dedahkan untuk berkahwin baru-baru ini. Saya berkawan dengan R selepas dia bergelar duda dan bukan suami orang
Kalau betul saya rosakkan perkahwinan orang, kenapa keluarga lelaki memberi restu dan dia (R) sendiri yang melamar saya.
Sementara itu, Hanez berkata fitnah mendakwa dia rampas suami orang dan menghasut lelaki itu untuk ceraikan isterinya juga tak betul sama sekali.
Dalam pada itu, Hanez akan membuat sidang media dalam masa terdekat untuk menjawab spekulasi yang timbul dan bagi membersihkan namanya.

Putus Cinta Lagi, Marsha Risau Akan Jadi Andartu?

Pada bulan November tahun lepas Marsha Milan Londoh mengakui sedang menjalin hubungan cinta dengan seorang jejaka Melayu yang hanya mahu dikenali sebagai Mr. S.
Menerusi kenyataan Marsha kepada media tidak lama dahulu, jejaka yang berusia dua tahun lebih muda darinya itu dipercayai seorang ahli perniagaan dan berasal dari Pulau Pinang.
Bagaimanapun pada hari Ahad lepas, Marsha dipercayai sudah kembali solo berdasarkan kepada rakaman video yang dimuat naik oleh Michael Ang di Instagram berserta caption ‘Marsha putus cinta sekali lagi sebab BF EGO sgt semua nak tahu tapi bila masa dia semua tak bagitahu! Kesian! ANAK DARA TUA LA!’
Video : Putus Cinta Lagi, Marsha Risau Akan Jadi Andartu?
Menerusi video tersebut, pengarah drama itu bertanya kepada Marsha berkenaan status hubungannya namun soalan itu dibiarkan tergantung sambil berkata ‘I think i am born to be an andartu kot.’
Walaupun baru berusia 29 tahun, namun nampaknya sedikit sebanyak Marsha tetap risau kerana masih belum berpeluang bertemu lelaki yang layak dijadikan suami.
Untuk pengetahuan anda, Marsha pernah bercinta dengan Keifli AF3, selain digosipkan dengan aktor Hans Isaac, ahli perniagaan yang dikenali sebagai Mr. Z, anak VIP dan ramai lagi.
Jika benar Marsha sudah putus cinta, rasanya tidak susah untuk selebriti kelahiran Akademi Fantasi ini untuk mencari pengganti. Lagipun Marsha masih muda dan cantik, pasti ramai jejaka di luar sana yang ingin memperisterikannya.

Foto : Zain Sambut Hari Lahir Pertama Sebagai Suami VS Aaron Aziz Diraikan Peminat

Foto : Zain Sambut Hari Lahir Pertama Sebagai Suami VS Aaron Aziz Diraikan Peminat
Dua pelakon kacak, Aaron Aziz dan Zain Saidin rupa-rupanya berkongsi tarikh lahir yang sama iaitu pada 23 Februari namun tahun kelahiran mereka berbeza.
Aaron yang menyambut ulang tahun kelahiran ke-38 pada tahun ini telah dikejutkan dengan sambutan besar-besaran hasil rancangan isteri tersayang, Diyana Halik dan kelab peminatnya.
Tambah menarik lagi, sambutan meriah itu tidak hanya dihadiri oleh ratusan (atau mungkin ribuan) penyokong, malah ia turut dirakam oleh program hiburan, MeleTOP yang mana segmen itu akan disiarkan dalam episod akan datang.
Foto : Zain Sambut Hari Lahir Pertama Sebagai Suami VS Aaron Aziz Diraikan Peminat
Selain gembira menerima pelbagai jenis hadiah dari pemberian peminat, Aaron turut terharu apabila hashtagHappyBirthdayAaron Aziz yang dibuat khas untuknya kekal trending di Twitter dalam jangka masa yang agak lama.
Namun, lain pula kisahnya dengan Zain Saidin yang pertama kali menyambut hari lahir sebagai seorang suami tahun ini. Biarpun hanya diraikan dengan sederhana tetapi Rozita Che Wan tetap berusaha membuatsurprise birthday party kepada suaminya yang tercinta.
Difahamkan, Rozita atau lebih mesra disapa Che Ta telah datang ke lokasi penggambaran Zain bersama anak sulungnya sambil membawa kek sebagai kejutan.
Foto : Zain Sambut Hari Lahir Pertama Sebagai Suami VS Aaron Aziz Diraikan Peminat
Aksi Che Ta dan rakan-rakan sewaktu menyambut hari lahir Zain
Dan sebaik tamat sesi penggambaran, mereka bertiga serta beberapa krew produksi telah ke Restoran Flora Terrace di Ampang bagi meraikan hari lahir ke-30 Zain dengan makan malam yang sempurna.
Namun apa yang lebih menarik perhatian OHBULAN! ialah mesej-mesej cinta diluahkan Che Ta kepada Zain di laman Instagram milik aktres jelita itu.
Masih di dalam zon romantis pasangan baru berkahwin, Che Ta melahirkan rasa bertuah kerana memiliki seorang suami yang kacak, menawan, dan penyayang seperti Zain. Malah bersuamikan lelaki muda seperti pelakon kacukan itu membuatkannya terasa seperti remaja semula.
Seronok melihat rumahtangga selebriti yang harmoni dan bahagia biarpun dilanda pelbagai dugaan. Apapun buat semua pembaca, jom lihat foto-foto sambutan hari lahir Zain dan Aaron di bawah ini.


link video
sumber

Cipta Sejarah & Kutip RM12.92 Juta – Filem Cina Tempatan The Journey, Filem Melayu Kena Tapau?

Cipta Sejarah & Kutip RM12.92 Juta   Filem Cina Tempatan, The Journey, Tapau Filem Melayu
Salah satu babak dalam ‘The Journey’ di mana Benji buat pertama kali menaiki motor bersama Uncle Chuan
Cuba anda bilang dan senaraikan beberapa buah filem tempatan, terutamanya filem Melayu yang berjaya mengutip pulangan melebihi RM10 juta?
Usah kata RM10 juta, kutipan semula modal filem pun kadang-kala hanya cukup-cukup makan. Walaupun agak pahit, inilah realiti yang terpaksa ditelan oleh penggiat filem tanah air.
Namun, bagaikan superhero, filem The Journey menyaksikan kutipan pecah panggung apabila berjaya mencatat jumlah jualan RM12.92 juta sepanjang 25 hari tayangannya di pawagam seluruh Malaysia.
Dengan sentuhan magis pengarahnya, Chiu Keng Guan, filem berbahasa Cina ini telah merampas takhta milik filem KL Gangster yang mendapat kutipan sebanyak RM11.74 juta pada tahun 2011.
Cipta Sejarah & Kutip RM12.92 Juta   Filem Cina Tempatan, The Journey, Tapau Filem Melayu
‘The Journey’ mula ditayangkan pada 30 Januari lepas dan ianya membawa kisah percintaan 2 budaya berbeza antara Bee dan Benji. Walaupun percintaan mereka ditentang hebat oleh ayah Bee (Uncle Chuan) yang bersikap konservatif, mereka tetap berusaha membuktikan bahawa budaya dan adat resam tidak mampu memisahkan mereka.
Menariknya, ia merupakan satu perkara yang agak menakjubkan apabila dalam keadaan industri perfileman yang agak lembap ini, filem berunsur cinta dan kekeluargaan itu berjaya menarik perhatian orang ramai untuk melaburkan wang mereka di panggung wayang.
Tidak cukup dengan itu, ‘The Journey’ turut menjadi bualan pengkritik dan peminat di laman sosial.
Cipta Sejarah & Kutip RM12.92 Juta   Filem Cina Tempatan, The Journey, Tapau Filem Melayu
Cipta Sejarah & Kutip RM12.92 Juta   Filem Cina Tempatan, The Journey, Tapau Filem Melayu
Cipta Sejarah & Kutip RM12.92 Juta   Filem Cina Tempatan, The Journey, Tapau Filem Melayu
Cipta Sejarah & Kutip RM12.92 Juta   Filem Cina Tempatan, The Journey, Tapau Filem MelayuAntara komen positif mengenai ‘The Journey’ yang ditulis di laman sosial
Apakah sebenarnya intipati yang diadunkan oleh pengarah ini sehingga mampu mencatat kutipan setinggi itu? Tambahan pula, ianya merupakan sebuah filem berbahasa Cina yang dikira agak kurang mendapat publisiti media, apatah lagi dana-dana yang membantu pembikinan filem mereka.
Malah, tidak seperti filem-filem Melayu yang sering mempertaruhkan nama besar bagi tujuan promosi, ‘The Journey’ tetap meletup walaupun menampilkan artis yang tidak dikenali ramai.
Jadi, dimanakah sumbangnya langkah filem Melayu sehinggakan ianya sukar diterima masyarakat? Nafi bersikap rasis, namun mampukah pengarah tempatan menerima kenyataan jika filem bahasa Melayu mereka dikatakan sudah di’tapau’ oleh kehebatan filem bahasa Cina?
Cuba kita imbas kembali di zaman kegemilangan filem Melayu Jalan Ampas dahulu. Seniman agung negara, Allahyarham Tan Sri P.Ramlee telah berjaya meledakkan namanya bukan sekadar di dalam negara, malah berjaya menggondol beberapa anugerah di peringkat antarabangsa. Lebih mengujakan, filem-filem lakonan Allahyarham masih ditonton sehingga kini.
Cipta Sejarah & Kutip RM12.92 Juta   Filem Cina Tempatan, The Journey, Tapau Filem Melayu
Antara filem Allahyarhan Tan Sri P.Ramlee yang masih dianggap menghiburkan
Namun kini, realitinya penulis sendiri pun mengakui agak lokek untuk mengeluarkan wang menonton filem tempatan di panggung wayang berikutan telah beberapa kali berasa hampa dan rugi besar kerana menonton cerita yang boleh diklasifikasikan sebagai ‘filem sampah’.
Malah, kebiasaannya filem-filem ini kemudiannya akan dapat ditonton secara percuma menerusi rancangan khas hari raya di stesyen televisyen swasta. Setuju atau tidak?
Bukan mahu mengutuk karya anak tempatan, namun kebanyakannya nyata membuatkan penulis pulang dengan beribu sesalan di hati. Disebabkan itu, penulis lebih rela melaburkan duit untuk disajikan dengan filem barat yang sudah tentu berbaloi.
Ya, penulis bukanlah seorang pembuat filem. Namun, harus diingat bahawa penulis berkata-kata sebagai seorang penonton.
Mana taknya, jalan cerita filem Melayu sering berkisarkan tentang kisah cinta, seram, komedi dan gangster. Tidak salah jika mahu bermain sekitar konsep yang sama, namun garapan jalan cerita harus dilakukan dengan lebih bijak supaya ianya tidak kelihatan seperti filem ‘janji siap’ sahaja.
Cipta Sejarah & Kutip RM12.92 Juta   Filem Cina Tempatan, The Journey, Tapau Filem MelayuLambakan filem Melayu berkisarkan kisah cinta dan seram
Tidak menyalahkan pengarah semata-mata, peminat filem tempatan juga dilihat gemarkan cerita ringan berbanding filem yang mengandungi maksud tersirat. Buktinya, walaupun mempunyai jalan cerita yang cantik, filem ‘Kil’ dan ‘Kolumpo’ masih gagal memenangi hati si pembayar tiket.
Filem Melayu jelas mempunyai kelebihan daripada segi demografi penonton dan kehendak pasaran semasa jika dibandingkan dengan filem Cina, cumanya barisan pengarah filem handalan ini perlu mengkaji apakah faktor utama yang mampu membuatkan sesebuah filem itu terkesan di jiwa penonton.
Bak kata pepatah ‘Filem Kita, Wajah Kita’. Oleh itu, penggiat filem Melayu harus bangkit segera dan mencari solusi paling tepat, sekaligus memberi sinar baru dalam industri perfileman Malaysia. Mari kita lihat trailer rasmi filem pecah panggung ini!

Sumber

Ustaz Don Sejarah Solat 1


Selfie Dengan Mayat, Level Tanah Kubur !

Alabama – Adakah ini selfie paling teruk? Bergambar dengan mayat, bukan satu gurauan. Tapi itu yang dilakukan oleh seorang remaja sekolah menengah ketika melakukan lawatan ke jabatan biologi Universiti Alabama.




Selfie yang diambilnya itu dimuat naik dalam instagram.

Biarpun dia sudah memadamkannya, namun ada rakannya yang sudah merakamkan gambar itu dan menunjukkan kepada kakaknya.

Kes itu kemudian diadukan kepada pihak sekolah.

Ia menyebabkan kes ini menjadi kecoh kerana jelas sekali tindakan pelajar itu melanggar arahan yang ditetapkan oleh universiti berkenaan.

Arahan itu termasuk tidak boleh membawa telefon bimbit, tidak boleh mengambil gambar dan mengalihkan kain yang menutup muka simati.

Susulan itu, pihak sekolah sedang membincangkan tindakan disiplin yang bakal dikenakan ke atas pelajar itu.

Dalam pada itu, jurucakap Universiti Alabama dalam kenyataannya menyifatkan insiden itu sebagai tidak menghormati mayat dan polisi yang ditetapkan.

“Pelajar itu melanggar peraturan yang ditetapkan dan ia merupakan sesuatu yang tidak boleh diterima serta amat mengecewakan. 

"Kami akan mengkaji semula prosedur kami bagi memastikan kejadian ini tidak berulang,’’ katanya. 

Gali Kubur Semata-mata Mahu Berasmara Dengan Mayat

Phnom Penh: Seorang lelaki yang cuba berasmara dengan mayat selepas menggali kuburnya ditahan apabila tertidur dalam keranda bersama mayat itu.
Polis Kemboja semalam mengesahkan penahanan lelaki berusia 47 tahun itu yang dikenali sebagai Chin Chean.

Dia ditahan apabila penduduk kampung melihat kakinya terjulur keluar dari kubur seorang remaja perempuan. Penduduk kemudian memaklumkan perkara berkenaan kepada keluarga remaja itu. Chin memberitahu polis, dia mula menggali kubur itu pada jam 10 malam, sehari selepas dia menghadiri acara pengebumian remaja perempuan berusia 17 tahun itu.
Akhbar Cambodia Daily melaporkan Chin mengakui dia cuba berasmara dengan mayat remaja itu, tetapi disebabkan kerandanya terlalu kecil menyebabkan dia tidak dapat berbuat demikian. Dia kemudian tertidur di atas mayat remaja itu. “Penduduk melihat kakinya terjulur keluar dari kubur kira-kira jam 6 pagi sebelum memaklumkan kepada keluarga terbabit,” kata Keo Vutha, ketua polis kampung an Prey Poun, yang terletak 190 kilometer ke tenggara Phnom Penh. “Kami tidak pasti sama ada dia mengenali remaja itu ketika mangsa masih hidup,” katanya.

Tayang Buah Dada Depan Media Akibat Tidak Pakai Bra


Setiap Supermodel dari Australia ini selalu kelihatan anggun dengan gaun yang memukau, tetapi tidak kali ini.

Ketika menghadiri tayangan premier "Mademoiselle C', Miranda mengenakan gaun lace hitam yang panjang dengan bahagian atasnya yang jarang.

Gaun tersebut seharusnya membuatkan ibu kepada seorang anak ini kelihatan lebih anggun. Tapi, ketika mengangkat tangan untuk membetulkan rambut, lace tersebut terselak hingga menampakkan payudara beliau. Lebih malang, tanpa coli!

Gaun tersebut memang nampak cantik, sayangnya Miranda memutuskan untuk tidak memakai bra hingga payudaranya boleh kelihatan jelas.

Miranda juga tidak menyedari asetnya terpampang dihadapan jurugambar di situ.

Sempoi, Apabila Yus Jambu disaman abang polis



Tengok kat kasut bawah tu.. hahaha.. sempat lagi~ 

Senarai lokasi Catuan air di Negeri Selangor:



Senarai lokasi Catuan air di Negeri Selangor:
WILAYAH HULU LANGAT
1. Bandar Tun Hussien Onn
2. Saujana Impian
JUMLAH PINTU RUMAH: 8,378
WILAYAH KUALA LANGAT
1. Batu 7 ijangkang
2. Batu 8 Sijangkang
3. Batu 9 Sijangkang
4. Batu 9 Kg Medan
5. Batu 9 Kebun Bharu
6. Taman Desa Sijangkang
7. Taman Rivera Perdana
8. Taman Permai Sijangkang
9. Taman Sijangkang Indah
10. Taman Medan Indah
11. Taman Perwira
12. Taman Sijangkang Jaya
13. Taman Seri Medan
JUMLAH PINTU RUMAH: 7,351
WILAYAH KUALA LUMPUR
1. Angsana Hilir
2. Ampang Hilir
3. Taman Pertama
4. Taman Bukit Pandan
5. Kg Pandan Luar
6. Kg Pandan Dalam
7. Taman Koperasi Polis
8. Taman Desa Baiduri
a. Jln Tenteram
b. Jln Yaakob Latif
9. Bandar Damai Perdana
10. Taman Damai Perdana
11. Taman Desa Cahaya
12. Taman Sri Bahagia
13. Taman Bukit Anggerik
14. Taman SPPK Bkt Cheras
15. Taman Orkid Desa
16. Taman Segar
a. Jalan Belimbing
17. Taman Billion
a. Jalan Setiabistari
18. Taman Supreme
a. Jalan Setiamurni 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 & 12
19. Taman Cheras
a. Jalan Setiabudi
20. Taman Cheras Utama
a. Jalan Setiarasai
21. Taman Cheras Hartamas
a. Jalan Setiarayai
22. Taman Bkt Segar Jaya
a. Jalan Setiajaya
23. Bandar Baru Segar Utama
a. Jalan Medan Setia
24. Taman Damai Indah
a. Jalan Setiabakti
25. Taman Minang Ria
a. Jalan Setiakasih
26. Taman Bukit Angsana
a. Plaza Damansara
27. Taman Suria Jaya
a. Taman Seri Beringin
28. Taman Len Seng
29. Taman Desa Cheras
30. Taman Alam Damai
31. Taman Maluri
32. Taman Bukit Segar
33. Taman Bukit Segar Masera
34. Taman Tayton View
35. Taman Connaught
36. Pandan Prima
37. Taman Tenaga
38. Taman Ikan Emas
39. Sebahagian Bandar Tun Razak
a. Hospital UKM (HUKM)
40. Taman Midah
41. Taman Desa Aman
42. Taman Rajawali
43. Taman Cheras Makmur
44. Kg. Cheras Baru, Bukit A & B
45. Sebahagian Kawasan Damansara:
a. Jalan Segambir
JUMLAH PINTU RUMAH: 55,826
WILAYAH HULU PETALING
1. Puchong Jaya
2. Pusat Bandar Puchong
3. Taman Wawasan
4. Kawasan Perindustrian Bandar Puchong
5. Taman Bukit Kuchai
Pencemaran Ammonia Di Sungai Langat
Sehingga kenyataan ini dikeluarkan, sejumlah 27,003 pintu
rumah di bebeberapa kawasan di Hulu Langat dan Kuala Langat
masih mengalami terputus bekalan air kerana Loji Rawatan Air
(LRA) Cheras Batu 11 dan LRA Bukit Tampoi masih ditutup
semenjak 28 Januari 2014 yang lalu disebabkan pencemaran
kandungan ammonia yang tinggi di Sungai Langat.
Senarai kawasan yang masih terputus bekalan disebabkan
penutupan kedua-dua loji rawatan air tersebut adalah seperti
berikut:-
WILAYAH HULU LANGAT
1. Taman Setia, Balakong
2. Desa Karun Mas
3. Taman Cheras Jaya
4. Taman Bukit Emas
5. Taman Impian Indah
6. Taman Sejati
7. Taman Bukit Sungai Long
8. Taman Taming Indah
9. Kawasan Perindustrian Cheras Jaya
10. Taman Sri Indah
11. Taman Impian Ehsan
12. Taman Suria
13. Taman Kasturi
14. Kampung Baru Balakong
15. Taman Seri Sungai Long
16. Taman Seri Kenangan
17. Batu 11, Jalan Cheras
18. Taman Balakong Jaya
JUMLAH PINTU RUMAH: 18,430
WILAYAH KUALA LANGAT
1. Kampung Olak Lempit
2. Kampung Bukit Changgang
3. Kampung Labohan Dagang
4. Taman Changgang Jaya
5. Kompleks Perabut Olak Lempit
6. Rtb Bukit Changgang
7. Bandar Seri Ehsan
8. Bandar Mahkota
9. Bandar Sungai Emas
10. Taman Arked
11. Taman Sri Dagang
12. Taman Ambar
13. Taman Langat Murni
14. Taman Langat Utama
15. Taman Murnimas
16. Taman Sri
17. Taman Sri Chedin
18. Sekolah Tamil Sungai Sedu
19. Selangor Dredging
JUMLAH PINTU RUMAH: 8,573

Ayuh sama-sama kita sebarkan dan beritahu kepada rakan-rakan kita tentang catuan bekalan air ini. Semoga kita dapat mengharungi cubaan dan dugaan ini bersama-sama. Moga-moga hujan akan kembali turun di negeri kita....SILA TADAH AIR YE