Thursday, 30 August 2012

Guru Melacur Demi murid-murid



Tinggal di desa kecil di daerah Gan Shu. Awalnya dia bukan pelacur. Setiap penduduk di desa tersebut tidak mengerti kenapa seorang gadis secantik Xia ( gambar) yang mempunyai tubuh yang indah dan rupa yang menawan tidak melakukan seperti gadis-gadis lainnya.

Kerana Xia menolak akan hal ini, ayah nya Xia selalu menghukum dia.Suatu hari Xia mendengar bahawa sebuah
sekolah di desa memerlukan seorang guru Xia langsung dengan sukarela menjadi seorang guru dengan tanpa gaji.

Hari pertama Xia masuk ke sekolah menjadi seorang guru, setiap murid terpegun dan terpukau akan kecantikan guru baru mereka Sejak ketika itu Kelas selalu menjadi penuh dengan tawa setiap murid. Dalam keadaan kelas yang sempit ini, Xia mengajarkan beribu ribu kata kata Cina dan pengetahuan lainnya kepada murid nya Suatu hari badai besar menghancurkan kelas mereka semua murid tidak boleh melanjutkan pendidikannya. Lalu guru besar sekolah datang ke kota untuk merundingkan hal tersebut dengan ketua kampung yang mengurus budget bahagian pendidikan agar memberikan sumbangan wang utk membetulkan sekolah mereka tetapi kembali dengan tangan kosong. Guru besar sekolah mengatakan kepada Xia bahwa ketua kampung akan memberikan wang kalau hanya Xia yang datang kepada dia dan meminta wang kepadanya secara personal, Xia yang tidak pernah keluar dari desa dan meninggalkan rumah nya dan tidak pernah bertemu dengan ketua kampung sebelumnya, telah memutuskan untuk berangkat dari rumah untuk mengunjungi ketua kampung. Sebelumnya Xia khuatir kalau kunjungan dia akan mengacaukan suasana, akan tetapi dia tetep memutuskan pergi demi murid murid nya.

Xia berjalan lebih dari 10 km untuk ke pejabat sang ketua kampung setelah sampai, Xia duduk di depan pejabat yang bagus di ruangan sang ketua kampung. Setiba nya di pejabat, sang ketua kampung menyambut kedatangan Xia dengan sepasang mata pemburu yang haus akan Xia dan mununjukan tangannya ke sebuah ruangan dan mengatakan “Wang kamu ada di bilik tersebut… kalau kamu mau, kamu ikuti aku” Xia melihat sebuah ruangan dengan ranjang yang besar, ranjang tersebut lah yang telah merenggut keperawanan Xia, Sang ketua kampung telah memperkosa Xia. Darah segar dari keperawannan nya telah meninggalkan bekas dan jejak di cadari darah merah tersebut menjadi lebih merah daripada warna bendera kebangsaan China. Xia tidak menangis sedikit pun yang ada di fikiran nya adalah berpuluh puluh mata murid murid nya yang akan kecewa kalau tidak ada kelas buat mereka belajar.

Setelah itu Xia bergegas balik ke rumah yang gelap dan tidak memberi tahu kepada seorang pun tentang kejadian tersebut. Hari berikutnya, para penduduk membeli kayu dan membetulkan keadaan kelas. Akan tetapi kala ada hujan yang deras, kelas tersebut tetap tidak boleh di gunakan. Xia mengatakan kepada murid muridnya bahwa ketua kampung akan membangun sebuah sekolah yang bagus buat mereka. Dalam kurang lebih 6 bulan, kepala sekolah mengunjungi ketua kampung 10x akan tetapi tetep tidak diberikan dana yang dijanjikan kepada mereka. Hanya ketua kampung lah yang tahu apa yang telah terjadi pada Xia akan tetapi tidak boleh berbuat banyak tentang itu.


Pada saat semester baru berganti, banyak murid yang tidak boleh melanjutkan sekolah nya kerana biaya dan mereka harus membantu orang tua nya untuk bekerja… Jumlah murid nya berkurang dan bekurang. Xia sangat sedih akan keadaan seperti itu. Ketika Xia mengetahui bahawa harapan murid muridnya telah hilang bagaikan asap. Dia lalu kembali ke kamarnya. Xia membuka bajunya, dan melihat tubuh telanjangnya di depan cermin. Xia bersumpah akan memakai tubuhnya yang indah untuk mewujudkan impian dari murid muridnya untuk boleh kembali sekolah… Xia tahu semua gadis dari desa bekerja sebagai pelacur di kota untuk mencari wang dan itu cara yang senangg untuk dia untuk mendapatkan wang. Dia membersihkan dirinya dan mengucapakan selamat tingal kepada guru besar sekolah, ayah dan sekolah…


Ketika dia berangkat ke kota, ayahnya tersenyum bangga akan tetapi kepala sekolah menangis sedih akan pilihan yang Xia lakukan….Di dalam glamor kehidupan kota, Xia tidak senang sama sekali dia menderita, dalam benak fikirannya, hanya ada sebuah kelas yang hancur dan keprihatian dan kesedihan dan kekecewaan expressi dari murid muridnya…. Xia masuk ke buat salon, berbaring di ranjang yang kotor dan menderita kerja kotor yang kedua di dunia percabulan… Malam itu di dalam diary nya Xia menulis “ketua kampung tidak boleh di bandingakan dengan tamu pertama nya lebih parah dan lebih kejam akan tetapi paling tidak tamu nya telah membayar dan memberi wang”


Xia mengirimkan semua wang penghasilannya kepada guru besar sekolah dengan mengurangkan biaya untuk hidup nya dengan harapan boleh mengirim lebih banyak lagi ke sekolah.Guru besar sekolah menerima wang tersebut dan mengikuti untuk menggunakan uang utk membangun sekolah… Ketika setiap orang yang menanyakan sumber wang tersebut, guru besar sekolah hanya menjawab bahawa di dapat dari dermai dari organisasi social. Akan tetapi seiring waktu, penduduk mengetahui bahawa sumber dana dari seorang bekas guru yang bernama Xia. Banyak reporters yang ingin meliputi berita ini akan tetapi di tolak oleh Xia dengan alasan bahwa dia hanya seorang pelacur biasa.Dengan wang tersebut, sekolah telah berubah …Bulan pertama, ada papan tulis baru…Bulan ke dua, ada bangku kayu dan bangku…Bulan ke tiga, setiap murid mempunyai buku masing masing. Bulan ke empat, setiap murid mempunya dasi masing masing. Bulan ke lima, tidak ada seorang murid pun yang datang ke sekolah tanpa alas kaki.


Bulan ke enam, Xia kembali mengunjungi sekolah Xia disambut dengan gembira dan para murid menyapa”Guru, kamu telah kembali guru, kamu cantik sekali”Melihat kegembiraan dari para murid muridnya, Xia tidak berkuasa untuk menangis,Tidak peduli berapa banyak air mata yang di teteskan nya dan berapa banyak derita, keluh kesan dan kisah sedih yang dia lalui dalam 6 bulan, Xia merasakan semua kisah sedih dan penderitannya itu sangat seimbang dan pantas untuk harga yang dia bayar untuk melihat apa yang Xia lihat saat itu. Setelah beberapa hari di rumah, Xia kembali ke kota. Pada bulan ke tujuh, sekolah telah mempunyai lapangan bermain yang baru. Pada bulan ke delapan, sekolah membangun lapangan permainan…pada bulan ke sembilan, setiap murid mempunya pensil yang baru. Pada bulan ke 10, sekolah mempunya bendera nasional sendiri, setiap murid boleh menaikan bendera setiap hari nya.


Hingga suatu waktu Xia dikenalkan kepada seorang businessman. Pengusaha luar asing bersedia membayar 3000 rmb buat satu malam. Dengan fikiran yang lelah yang telah dia lalui beberapa tahun lalu, Xia dengan lelah menuju hotel pengusaha asing. Dia bersumpah bahawa itu adalah pekerjaan kotor yang terakhir bagi dia dan setelah itu dia akan kembali ke desa dan bersama sama murid muridnya di sekolah. Akan tetapi nasibnya malang dan kejadian buruk telah terjadi malam itu dimana Xia bersumpah untuk terakhir kali nya, Xia di diperkosa dan di siksa hingga terbunuh oleh 3 pengusaha asing tersebut. Xia baru saja bertambah umur nya menjadi umur 21 tahun. Xia meninggal tanpa mencapai keinginan yang terakhir, iaitu untuk membangun satu kelas dengan 2 komputer yang boleh digunakan oleh murid murid.


Seorang pelacur telah meninggal dunia… keheningan yang di penuhi air mata. Ketika itu langit kota ShenZen masih berwarna biru seperti lautan. Para murid2, guru2 dan beberapa ratus penduduk menghadiri acara pemakaman Xia di desa kecil bernama “GanShu” Pada saat itu, semua hanya bisa melihat foto hitam putih dari Xia dalam foto itu Xia mengikat rambut nya 2 dengan senyuman bahagia… Kepala sekolah membuka diary Xia dan membacakanya di depan para murid murid nya dan Xia menulis “Sekali melacur, bisa membantu satu anak yang tidak bisa sekolah. Sekali menjadi wanita simpanan, boleh membangun sebuah sekolah yang telah hilang harapan. Bendera setengah tiang dikibarkan

Pelajar Lelaki 16 Tahun Hamilkan Guru 43 Tahun dan Mereka Berbangga Dengannya!


Renata Juras- Seorang guru berasal dari Austria berusia 43 tahun dihadapkan ke mahkamah setelah melakukan hubungan seks dengan pelajarnya, Ervin Unterlechner yang ketika kejadian baru
berusia 13 tahun.






Tetapi tiga tahun kemudian, remaja ini yang kini berusia 16 tahun telah menyebabkan cikgu yang sama mengandung. Insiden ini terbongkar selepas cikgu tersebut Renata Juras telah digantung kerja untuk 22 bulan.



Renata dijatuhkan hukuman selepas pelajar tersebut memberitahu mahkamah yang dia mencintai serta ingin berkahwin dengan guru tersebut. Tetapi selepas itu, mahkamah tidak menjatuhkan sebarang hukuman ke atas Renata kerana umur untuk mulai menjalankan hubungan sah di Austria adalah 14 tahun.

Kini Renata tengah mengandung pada minggu ke-20. Sebelum ini Renata sudah mempunyai seorang anak yang kini berusia 15 tahun. Dia kini mengaku bangga telah hamil dan gembira bakal menjadi ibu kepada bekas anak muridnya.
Gurunya itu kini telah tinggal bersamanya dan ibunya setelah dia kehilangan pekerjaan akibat hubungan ganjil itu.

[Gambar] Nikita Mirzani Kembali Tersebar Di Internet

Belum lagi surut berita soal Nikita Mirzani yang berpose hot di depan kamera profesional beberapa waktu lalu, wanita seksi yang satu ini sudah bikin heboh lagi. Beberapa pose super hot kali ini diambil dengan kamera telefon bimbit. Ditegaskan, ia sendiri yang mengambil gambarnya:







Kucing Kacukkan Berwajah Dua


YouTube merupakan laman web muat naik video yang popular dalam kalangan manusia di seluruh dunia..Namun kini, bukan sekadar manusia sahaja yang boleh menjadi popular, malah seekor kucing seperti Venus juga boleh menjadi popular kerana keunikkan wajahnya..Nak tahu apa yang unik dengan kucing seekor ni, meh usha kat bawah ni dulu..

Lambakan video anak-anak kucing yang comel kini semakin mendapat perhatian dan kemasyhuran pada setiap minggu dalam YouTube. Namun, ia bukanlah menjadi satu masalah kepada Venus, si kucing berwajah dua yang kini menjadi bintang di dalam dunia Internet.


Wajah kucing ini terbahagi kepada dua bahagian iaitu satu bahagian berwarna hitam dan satu bahagian lagi berwarna perang, malah mata kucing ini juga ternyata berbeza iaitu dengan sebelah mata berwarna biru ais dan sebelah lagi berwarna hijau.


Venus juga dikenali 'chimera' berikutan komposisi genetiknya yang berbeza serta warna matanya yang disebabkan oleh Heterochmia. Venus juga telah menjadi bintang dalam beberapa video YouTube dimana ia telah ditonton sebanyak 154,000 kali dan ribuan "like".





Lebih mengejutkan, Venus kini mempunyai laman Facebook nya sendiri di mana ia berjaya menarik seramai lebih 22,000 peminat. Walaubagaimana pun, selain mempunyai kemasyhuran, Venus juga terpaksa berhadapan dengan kelemahan dan tidak disukai oleh sesetengah orang kerana wajahnya persis dengan Harvey Dent, musuh Batman yang bermuka dua.


"Ia berbadan kecil namun suka memakan makanan daripada mangkuk anjing yang mempunyai cebisan makanan yang besar berbanding makan di dalam mangkuknya sendiri," terang pemilik Venus di dalam akaun Facebook nya.source

(GAMBAR) Remaja Upload Aksi Terl@mpau Di Facebook





Beginikah caranya remaja masa kini nak jadi terkenal di laman sosial Facebook? Walaupun pasangan ini cuma berstatus teman lelaki dan wanita tetapi dah sanggup buat macam-macam semata-mata untuk popular. Cuba korang tengok sendiri gambar pasangan ini yang sanggup tak berbaju. Gambar ini pula dengan tanpa rasa takut muat naik ke dalam Facebook.


Gambar Proses Pembuatan 17 Tatto Nikita Mirzani


Artis Nikita Mirzani mengaku kurang berpuas hati dengan tatu yang ada di dadanya sekarang. Dia merancang untuk menambah koleksi tatu bagi memenuhi bahagian dadanya.


“Sebenarnya tatu yang ada sekarang belum lengkap, tetapi kalau ditambah lagi akan memenuhi seluruh dada,” katanya yang menunjukkan tatu besar bertulis namanya di dada, di Studio ANTV, semalam. Menurut wanita yang mendapat teguran daripada Komisi Penyiaran Indonesia (KPI) kerana tampil keterlaluan dia menggemari tatu sejak 2007. “Saya menggemari tatu sejak 2007. Pada awalnya mahu mencuba imej yang kecil tetapi kelihatan lucu, jadi saya buat yang besar saja sampai sekarang,” katanya.
Kini Nikita memiliki 17 tatu di seluruh tubuhnya. Namun, hanya satu yang menjadi kegemaran kerana dirasa menambah keseksiannya.








“Sekarang saya ada 17 tatu dan yang menjadi kegemaran adalah tatu di bawah pusat dengan imej bunga. Kalau memakai bikini, saya akan berasa seksi,” katanya.

tabekpuang.blogspot

Gangnam Style Lyrics English Translation Super Kampung Style - Malaysian Parody


As-Salam. Dok seronok sangat dengar, tapi tak tahu maksud lirik yang dinyanyikan dalam Gangnam Style .... hmm bahaya tu. Jadi kena tahu apa yang dibawakan dalam Gangnam Style ini, adakah kerana liriknya itu yang menjadikan video Gangnam Style menjadi viral dan satu fenomena YouTube?

Oh ya, ini adalah sekadar hiburan, jangan terbawa-bawa sangat dengan emosi ehhh .. hmmm ada gak yang tak suka .... sekadar seronok sementara je pun ... :)



Gangnam Style - English Translation Lyrics
Oppa is Gangnam style
Gangnam style
A girl who is warm and humanle during the day
A classy girl who know how to enjoy the freedom of a cup of coffee
A girl whose heart gets hotter when night comes
A girl with that kind of twist
I’m a guy
A guy who is as warm as you during the day
A guy who one-shots his coffee before it even cools down
A guy whose heart bursts when night comes
That kind of guy
Beautiful, loveable
Yes you, hey, yes you, hey
Beautiful, loveable
Yes you, hey, yes you, hey
Now let’s go until the end
Oppa is Gangnam style, Gangnam style
Oppa is Gangnam style, Gangnam style
Oppa is Gangnam style
Eh- Sexy Lady, Oppa is Gangnam style
Eh- Sexy Lady oh oh oh oh
A girl who looks quiet but plays when she plays
A girl who puts her hair down when the right time comes
A girl who covers herself but is more sexy than a girl who bares it all
A sensable girl like that
I’m a guy
A guy who seems calm but plays when he plays
A guy who goes completely crazy when the right time comes
A guy who has bulging ideas rather than muscles
That kind of guy
Beautiful, loveable
Yes you, hey, yes you, hey
Beautiful, loveable
Yes you, hey, yes you, hey
Now let’s go until the end
Oppa is Gangnam style, Gangnam style
Oppa is Gangnam style, Gangnam style
Oppa is Gangnam style
Eh- Sexy Lady, Oppa is Gangnam style
Eh- Sexy Lady oh oh oh oh
On top of the running man is the flying man, baby baby
I’m a man who knows a thing or two
On top of the running man is the flying man, baby baby
I’m a man who knows a thing or two
You know what I’m saying
Oppa is Gangnam style
Eh- Sexy Lady, Oppa is Gangnam style
Eh- Sexy Lady oh oh oh oh


Sumber Asal: Gangnam Style Lyrics | English Translation | Super Kampung Style - Malaysian Parody http://www.hasrulhassan.com/2012/08/gangnam-style-lyrics-english.html#ixzz24zW7Pz3p
Under Creative Commons License: Attribution Share Alike
Follow us: @hasrulhassan on Twitter | bloghasrulhassan on Facebook

Berhati-Hati Dengan Kata Kunci Yang Anda Pilih

As-Salam. Masakini semakin banyak enjin carian yang makin berhati-hati, apa yang penting bagi enjin carian ialah memberikan sumber terbaik untuk isi kandungan yang terbaik, original dan tepat dengan kata kunci dicari. Pemilihan kata kunci yang sesuai adalah sumber trafik yang tidak ternilai dalam pendekatan SEO untuk blogspot.



Disekat atau Disenarai-hitam oleh Sistem Keselamatan Internet

Namun, dalam memilih kata kunci yang dapat menjana trafik tinggi ke blog, harus anda pastikan bahawa kata kunci tersebut bukan kata kunci sensitif yang melibatkan sosial budaya, agama dan kaum, ia harus dijaga bukan kerana enjin carian yang begitu berhati-hati, tetapi juga kepada sistem keselamatan internet terbina dalam - antivirus dan juga internet security yang ada pada server dan juga sistem komputer peribadi.

Apabila salah memilih kata kunci, blog anda mungkin dianggap berbahaya bagi sesetengah sistem keselamatan internet, lalu menyebabkan blog tidak boleh diakses oleh pengunjung dan pembaca.

Risiko berlaku memang kecil tetapi tidak mustahil ia akan berlaku kepada diri anda jika tidak berhati-hati. Periksa kata kunci anda itu dengan membuat sedikit kajian - cuba search dahulu kata kunci anda untuk lihat samada ia akan disenarai-hitam atau kena blocked.

Semoga bermanfaat.



Sumber Asal: Tips SEO Blogspot | Berhati-Hati Dengan Kata Kunci Yang Anda Pilih http://www.hasrulhassan.com/2012/08/tips-seo-blogspot-berhati-hati-dengan.html#ixzz24zGn6GPj
Under Creative Commons License: Attribution Share Alike
Follow us: @hasrulhassan on Twitter | bloghasrulhassan on Facebook


- Posted using BlogPress from my iPad

Romantic Rendezvous Variasi Ilham Variante


KUALA LUMPUR, 29 OGOS 2012: Menjadi peneraju dalam variasi pakaian ready-to-wear yang anggun dan elegan, Variente telah meletakkan kedudukannya di satu tahap yang selesa di mana himpunan cetusan perekanya, Leslie Variyan seringkali menjadi pilihan buat sarungan di pelbagai acara dan majlis.
Sudah menjadi signature kepada label ini yang seringkali hadir bersama himpunan yang glamor dan meriah dan mengekalkan kelasnya serta tampil menyerlah. Tiada hairanlah setiap helaian yang disarungkan akan menonjolkan sisi lain si pemakai yakni menaikkan lagi keyakinan buat mereka.
Romantic Rendezvous memiliki kesemua aspek yang disebutkan tadi dimana potongan siluet yang menyerlahkan kewanitaan yang ada dan barangsiapa yang menyarungkan koleksi himpunan ini sudah pasti mata akan tertumpu kepadanya.


Penggunaan rona daripada pastel hinggalah yang terang membuatkan pilihan bagi koleksi ini tidak tertumpu pada majlis atau acara tertentu kerana anda hanya perlu tentukan potongan yang menepati citarasa anda.
Pada mereka yang mahukan ilham yang berlainan untuk disarungkan, koleksi Romantic Rendezvous juga menyediakan ajnas fabrik corak binatang juga helaian yang menggunakan fabric jersey bagi mereka yang sukakan fleksibiliti.
Secara keseluruhan, koleksi terbaru Variante ini membuka ruang anda untuk memiliki pelbagai pilihan sarungan daripada blaus, celana, gaun juga kaftan yang menjanjikan kepuasan dan sudah semestinya membawa anda ke satu aras baru untuk tampil bergaya mewah.
Variante juga memberi sentuhan mewahnya dalam rekaan Little Black Dress atau LBD supaya tampil berbeza daripada LBD yang sering kita lihat dipasaran. Turut sama menjadi kunci utama bagi rekaan baru LBD Variante adalah potongan dan rekaannya telah diberi nafas baru.
Menurut Leslie dia memang telah memutuskan untuk mencabar dirinya menghasilkan sesuatu yang baru untuk meluaskan lagi jangkauannya dalam memberi kepuasan buat wanita kala melaram. Satu lagi kejayaan dicipta Variante apabila koleksi terbarunya buat sang arjuna juga akan berada di pasaran tidak lama lagi.

AYAM BERKAKI EMPAT


TUMPAT – Seorang suri rumah nyaris memasak kari ayam berkaki empat apabila dia terbeli ayam yang mempunyai empat kaki. Didapati dua daripada kakinya tumbuh di bahagian punggung ayam tersebut. Hasnah Yahya, 48, berkata, dia membeli ayam itu di sebuah gerai menjual ayam di Chabang Tiga Berangan di sini, untuk dijadikan kuah roti jala pada hari raya kedua lalu. “Saya ke gerai ayam itu membeli dua ekor ayam untuk dijamu kepada sanak saudara. Masa membeli ayam ini memang saya tidak perasan ia mempunyai empat kaki.”


“Mungkin masa itu ramai pelanggan, beratur panjang juga saya untuk mendapatkan dua ekor ayam ini, cuma seekor sahaja yang berkaki empat,” katanya. Bagaimana pun Hasnah berkata, dia menyedarinya selepas menyediakan rempah di dapur untuk memasak kari ayam dan ketika menyiang ayam terbabit dia terpegang kaki ayam itu. “Terkejut saya seketika dengan penemuan pelik ini kerana seumur hidup saya ini pertama kali saya melihat ayam berkaki empat. Tetapi sayang ia sudah disembelih, kalau tidak mungkin ayam ini akan dipelihara,” katanya.
Menurutnya, walaupun sebelah kaki ayam itu terpotong, dia tidak meneruskan hasratnya untuk memasak kari ayam pada hari tersebut. “Saya batalkan niat untuk memasak kari ayam berkaki empat ini kerana khuatir tidak berselera untuk menjamah. “Ayam pelik ini seberat dua kilogram yang dibeli dengan harga RM10 diberikan kepada saudaranya dan sehingga kini masih disimpan di dalam peti sejuk,” katanya.