Tuesday, 4 September 2012

Suspek Ammar Tunjuk Punggung Pada Gambar PM @NajibRazak DiTahan Polis @PDRMsia



Pada jam 1110 tadi, suspek MUHAMMAD 'AMMAR B. A RAHMAN. No. KPT: 930301-01-6323, pelajar Kolej Teknologi Antarabangsa Cybernetic, Taman Maluri, Cheras ditahan oleh sekumpulan Peg D7 & ATIP Bkt Aman di Pej. Peg. Eksekutif Kolej Cybernetics untuk dibawa ke Bkt Aman sebelum serah ke IPD D/Wangi.

[Gambar] PELAKON JATUH TERGOLEK & TERSELAK SEMUANYA


Malang..orang tua kata memang tak de bau...bagi aakj kalau dah kena camni takla malu sangat kalau nak bandingkan dengan aksi sekor pemimpin yang berzina dengan pelacur dan yang sekor lagi buat maksiat dalam jamban !


Kasihan pelakon Desperate Scousewife, Layla Flaherty ini apabila ketika mahu duduk di atas kerusi, kerusinya pula patah.

Kalau aksi jatuhnya cara biasa, mungkin boleh ditolong, tapi gayanya yang 'dipersembahkan' ketika jatuh itu amat 'horror' sekali apabila mukanya terlebih dahulu mencium selut dibawah!

Ketika cuba bangun dari kejatuhannya, tanpa disedari pakaiannya hampir terselak, mujurlah ada pelapik yang  melindunginya dari terus menampakkan keseluruhan payudaranya! 










Apakah Keajaiban Yang Berlaku Ini..

 Apakah pendapat anda tentang gambar di bawah ini pula ye.... penat juga kalau dipikirkan...Jom pikir bersama...


lihat gambar dibawah:





























Pertunjukkan Fesyen Dengan Model T@npa P@kaian

Pertunjukkan fesyen dibawah diadakan di London baru-baru ini untuk mempamerkan rekaan topi oleh Robyn Coles. Yes I know this is bullshit.




Rekaan Kereta Proton Yang Pelik Dijumpai Di Shah Alam

Kami tak pasti adakah ini keluaran terbaru proton kali ini?. Dari berita yang kami ikuti sehingga hari ini, tak pernah lagi terbaca atau proton mengeluarkan kenyataan tentang kereta-kereta yang rekaan agak pelik dan daring ini akan dikeluarkan oleh pihak proton. Apapun beberapa keping gambar yang sempat diambil semasa semua kereta ini berada di atas lori mungkin dalam proses untuk pemindahan.





sumber:klil aje.com

Beza Isu Pijak + Bontot Gambar Najib & Rosmah VS Kencing Gambar Pemimpin Pembangkang?



Sekarang ini kalau nak mengambil tindakan tidak boleh “memilih-milih”. Pihak berkuasa boleh mengatakan yang mereka cukup profesional ketika menjalankan tugas. Tetapi yang bijak menilai dan akan terus memerhatikan gerak-gerak dan hasil kerja pihak berkuasa sekarang ini adalah anda, anda dan anda semua sebagai masyarakat negara ini. PDRM siap tubuh unit lagi khas bagi menyiasat isu melibat pijak dan membontot gambar Najib Razak dan Rosmah Mansor. Hai…..

Kejadian memijak gambar Najib dan Rosmah menjadi mendapat liputan meluas di corong-corong radio dan juga di media-media arus perdana termausklah TV3 dan RTM. Berita kontroversi ini ibarat bom atom yang meletus dan meledak di Hirishima dan Nagasaki.


Individu yang berkelakukan tidak bertamadun seperti ini ataupun yang “sewaktu” dnegannya, tidak sepatutnya disimpan dalam masyarakat.
Hari ini dia pijak muka PM kita..
Esok lusa orang lain jadi PM atau sesiapa sahaja jadi Perdana Menteri Malaysia yang seterusnya pada masa-masa yang akan datang,  orang lain pula akan memijaknya
Sampai bila-bila pun masalah tidak akan selesai. Sampai bila-bila pun Malaysia sukar mengecepi keamanan yang “diinginkan” rakyat Malaysia

Dalam politik, kita tidak perlu menyokong mana-mana individu (tidak kira parti mana sekalipun) yang berbuat kesalahan pada individu-individu lain. Salah tetap salah. Ianya perlu dihukum ataupun paling tidak pun ditegur ataupun diberikan peringatan. Tetapi biarlah adil. Jangan belah “sini” buat lepas. Belah sana buat, ditahan. Kalau begitulah penguatkuasaan undang-undang Malaysia, tidak hairanlah jenayah di malaysia semakin meningkat. Sebab itulah kalangan rakyat biasa hari ini, lama-kelamaan akan mula naik muak dan mula simpati dengan pihak atau kelompok yang selalu ditindas dan ditipu.  Dan mereka menyokong mana-mana pihak yang acapkali teraniaya atau dilayan tidak adil.

Rakyat ada mata, hati dan akal.
Mereka semua akan terus memerhatikan bagaimana negara ini diuruskan

Yang memalukan sekarang ini, perbuatan kencing gambar dan memijak pemimpin kebanyakannya dilakukan oleh golongan yang sudah berumur dan sepatutnya pada usia yang sebegitu menunjukkan contoh yang baik-baik kepada generasi muda. Ini tidak, makin berumur, makin menjadi-jadi perangainya. Bagaimanalah generasi muda kita dapat mencontohi sikap yang baik?

Entahlah….apabila difikirkan semula tidak kiralah kita semunya mempunyai ideologi yang berbeza-beza tentang politik samada tidak menyokong Barisan Nasional ataupun Pakatan Rakyat. Kita tidak sepatutnya sokong tindakan seperti ini. Contohnya, kejadina :
Budak muda tersebut yang mengambil tindakan drastik dengan membontotkan dan membuat perkara-perkara tidak senonoh terhadap gambar Datuk Najib Razak (Perdana Menteri Malaysia) dan juga gambar isterinya, Datin Paduka Rosmah Mansor
Tetapi…yang tua-tua pergi membuat senaman punggung tertonggeng-tonggeng depan orang ramai molek sangat? Matang? Melayu Islam lagi? Tepuk dahi dibuatnya. Tetapi………entahlah. Jikalau difikirkan semua, sampai begini sekali tahap politik yang ada hari ini. Ehem….

Tidak kira Barisan Nasional ataupun Pakatan Rakyat. Yang baik kita ambil, yang buruk kita tolak tepi. Tidak perlu menjadikan politik ini terlalu sempit dek kerana terlalu fanatik kepada sesuatu parti pilihan masing-masing. Tidak perlu sebegitu rupa. Bukan main angguk dan terima. Rajinkan diri menganalisa maklumat sebelum menyalahkan orang lain. Di sini kita boleh lihat, kedua-dua pernah membuatnya. Jangan hanya melihat salah orang lain sahaja. Muhasabah diri sendiri untuk menjadikan politik di Malaysia kembali sihat seperti zaman bapak-bapak kita dahulu.

“Adakah negara ini mempunyai 2 undang-undang yang berbeza bagi kesalahan yang sama kerana…?”

Kami boleh katakan aspirasi politik malaysia ni kurang matang. Politik hanya untuk kuasa, politik seolah-olah suatu agama, itu yang sampai boleh bergaduh-gaduh, hilang akal dan moral, bercerai-berai kerana politik. Sedangkan politik hanyalah tentang menguruskan sesuatu organisasi (daripada sekecil-kecil kelab pembaca buku kepada sebuah negara) dengan berkesan dan seimbang (di antara penyokong dan penentang).

Dengan keadaan sekarang ini, apa yang boleh kami katakan agak mengecewakan. Sedangkan ada yang lebih penting lagi yang perlu diketengahkan dan diperbincangkan tentang masa Malaysia hari ini. Walaubagaimanapun kami, fikir tiada apa yang mustahil untuk berubah ke arah yang lebih baik. Syaratnya, cakap dan terus buat sahaja.

P/S : Apa kata anda pula melihat keadaan politik yang ada pada hari ini?






Teknologi : China Cipta Kereta Yang Boleh Dipandu Dengan Remote Control



BYD Auto telah mengeluarkan satu model baru sedan F3, salah satu kompak terlaris di China.Sedan itu diberi nama F3 Su Rui, dengan harga bermula dari RMB 65900 (RM32, 300) untuk kuasa asas 109 hp dengan varian 1.5 liter.

Tetapi yang paling menarik pada model ini ialah ciri Remote Driving – yang mana kereta boleh dipandu hanya dengan remote control tanpa memerlukan pemandu berada di dalam kereta.


Ciri ini membolehkan kereta dipandu sehingga 10 meter jauhnya, membolehkan perkara-perkara seperti meletak kereta di tempat parkir yang sempit dan membolehkan kereta bergerak ke depan pintu untuk menjemput anda ketika hari hujan.

Kelajuan tertinggi terhad kepada hanya 2 km/h dalam mod kawalan jauh.
Dengan harga di bawah 100,000 RMB (RM49, 000) anda juga mendapat ciri-ciri seperti berikut:
six-speed dual-clutch gearbox

154 hp turbocharged 1.5 litre direct-injected powerplant (allowing a century sprint time of under nine seconds)

digital dashboard with trip computer, a comprehensive infotainment system with 4.3-inch LCD screen (including internet and GPS)

tyre pressure monitoring system,
ABS, traction control
4 years warranty
Saksikan video di bawah bagaimana konsep remote driving ini berfungsi:

Jenayah Pembunuhan Kejam Di China!








Fantastic Baby Aidilfitri Tersebar Di Laman Sosial



Video yang viral di laman sosial facebook semenjak pagi ini. Lagu yang membuat kami hilang mood raya bila lagu raya di-mashup-lirik-kan dengan lagu kpop kumpulan Big Bang. Dikatakan remaja dari Singapura.
Terpulang kepada diri anda untuk menilai video ini sendiri.

Suami Isteri Sengaja Beraksi Depan Anak-Anak


Lebih menjijikkan suami bernafsu binatang itu juga gemar merakam aksi ‘bersama’ mereka sejak malam pertama perkahwinan sehingga kini.
Sumber berkata, lebih mengaibkan mangsa, anak perempuan mereka yang berusia tujuh tahun sering melakonkan kembali adegan seks itu bersama abang sulungnya berusia 15 tahun.

KANGAR – Neraka dunia. Itu yang terpaksa diharungi seorang penjawat awam wanita berusia 30-an apabila sering dipaksa suaminya yang juga berusia 30-an melakukan aksi seks, termasuk luar tabii di hadapan ketiga-tiga anak mereka di ruang tamu rumah sejak tujuh tahun lalu.

Katanya, hati ibu mana yang tidak hancur melihat perbuatan jijik suami yang merosakkan ketiga-tiga anak mereka berusia tujuh hingga 15 tahun itu.
“Mangsa mendakwa dia sudah diperlakukan sedemikian sejak berkahwin dengan suaminya lebih 15 tahun lalu, malah pada malam pertama aksi mereka di dalam bilik dirakam suaminya menggunakan telefon bimbit dan kamera video.

“Namun, selepas mendapat cahaya mata, suaminya bertambah pelik dengan memaksanya melakukan aksi bersama termasuk di luar tabii di hadapan ketiga-tiga anak mereka,” katanya.
Kata sumber itu, jika si isteri enggan menuruti kemahuan gila suami, dia dibelasah.

Dia berkata, lelaki terbabit baru saja berkahwin lain awal bulan lalu dengan seorang wanita dari negara jiran, namun sikap jijiknya melayan mangsa tidak berubah.
“Suami mangsa juga bukan saja merakamkan aksi seks mereka, malah aksi mangsa yang membuang air kecil di dalam tandas juga dirakam bagi tujuan koleksi.

“Daripada pengakuan mangsa, suaminya sudah mempunyai banyak koleksi rakaman aksi ‘bersama’ mereka dan tidak mengetahui tujuan dia bertindak demikian,” katanya.
Tidak tahan dengan tabiat buruk suaminya, wanita berkenaan memohon fasakh untuk bercerai dan membuat laporan polis awal bulan lalu.

Sementara itu, Pengarah Jabatan Pembangunan Wanita Negeri (JPWN) Perlis, Muhamad Hazimin Jamaludin berkata, kes penderaan wanita berlaku berdasarkan pelbagai faktor.
Katanya, kes penderaan seksual kebanyakannya berpunca daripada suami yang terpengaruh dengan bahan video lucah yang ditontonnya.

“Mereka mungkin terdedah dengan bahan lucah ini selepas ia terlalu mudah didapati dan pendedahan itu akan memberi kesan kepada perubahan seksual mereka, termasuk mencubanya ke atas isteri,” katanya.
Menurutnya, sebarang kes yang diterima disiasat dan memberi khidmat prakaunseling dalam usaha memberi maklumat mengenai tindakan yang perlu diambil.

Pihaknya juga sedar mangsa trauma akibat nafsu buas suami yang jika tidak dituruti mengundang kepada penderaan fizikal.
“Kami akan membantu daripada segi kaunseling, termasuk mengemukakan masalah kepada pihak berkuasa seperti Mahkamah Syariah atau jabatan berkaitan.

“Jika orang ramai yang berasakan diri mereka didera, mereka boleh tampil membuat aduan untuk bantuan,” katanya.
Mengulas kes terbabit, Ketua Polis Daerah Padang Besar, Superintendan Che Man Md Dros ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan mangsa.

Menurutnya, polis sudah menyerahkan laporan kepada Jabatan Agama Islam Perlis bagi tindakan lanjut kerana ia di bawah bidang kuasa mereka.
“Wanita berkenaan membuat laporan polis, tetapi ia lebih menjurus kepada masalah rumah tangga dengan suaminya,”JOM Klik Iklan BeritaHangat™ Sebagai Tanda Sokongan Anda Semua..

Terlanjur Pada Malam Raya Di Ruang Tamu


BAGI mahasiswa yang hanya mahu dikenali sebagai Wati, 20, sifat ingin mencuba yang meluap-luap dalam dirinya dan teman lelaki membuatkan dia tewas kepada hasutan syaitan.

Daripada sekadar suka-suka, dia menjadi ketagih. Semuanya berlaku seperti kilat dan tanpa dirancang. Episod hitam hidup Wati bermula ketika umat Islam menyambut Aidilfitri tahun lalu.
“Saya tak menjangka perkara sebegini boleh berlaku kepada diri sendiri sebab selama ini saya hanya membaca kisah remaja terlanjur di akhbar dan majalah.

“Namun, apabila kena pada diri sendiri, baru saya tahu bagaimana perasaannya dan keperitan yang perlu ditanggung wanita terlanjur,” katanya yang terpaksa menangguhkan pengajian satu semester di sebuah IPTA di Melaka.


Menceritakan pengalaman kali pertama terlanjur, Wati berkata, ketika kejadian dia menunggu kekasihnya yang dikenali sebagai Kamal, 21, bersiap untuk beraya di ruang tamu rumah lelaki berkenaan.

Benarlah seperti dinyatakan dalam al-Quran, apabila berdua-duaan, wujudlah pihak ketiga iaitu syaitan.
Ketiadaan ahli keluarga Kamal seolah-olah membuka ruang kepada mereka melakukan zina. Meskipun pada awalnya dia takut, namun akhirnya mereka tewas dengan gelora nafsu.

“Selepas melampiaskan nafsu, tiba-tiba wujud rasa bersalah dan berdosa terhadap ibu bapa. Pulang ke rumah, saya hanya mendiamkan diri. Pun begitu, masih belum timbul keinsafan apabila kami melakukan perbuatan itu untuk kali kedua seminggu selepas itu di rumah keluarga teman lelaki.

“Selepas perbuatan kali kedua itulah, saya mengandung. Itu pun hanya disedari selepas kandungan mencecah usia tiga bulan kerana saya tidak mengalami alahan atau komplikasi seperti wanita mengandung lain,” katanya.

Semakin hari kandungan Wati makin membesar dan tidak mampu disorok lagi. Dia mengalami kemurungan dan mahu menggugurkan kandungan itu, namun dihalang teman lelakinya yang mahu bertanggungjawab ke atas bayi itu.

“Menyedari kesilapan dan keterlanjuran dilakukan, saya kemudian menyuarakan hasrat mahu bernikah segera kepada ibu. Sebelum mengikuti kursus perkahwinan, ibu panggil saya lalu bertanya mengapa mahu bernikah secara tiba-tiba.

“Saya menceritakan apa berlaku dan mengaku hamil lima bulan. Ibu sedih lalu menangis dan kecewa kerana keluarga kami bukan daripada golongan bermasalah.

“Saya dibesarkan penuh kasih sayang dan menerima pendidikan agama yang cukup, apatah lagi saya selalu mengingatkan rakan supaya menjauhi perkara yang dilarang agama,” katanya.

Tanpa membuang masa, si ibu memberitahu ayah dan anak sulung mereka. Meskipun kecewa dan marah, mereka masih menerima Wati sebagai ahli keluarga.

“Saya bersyukur kepada Allah kerana sedar lebih awal dan tidak mengulanginya semula. Lebih bersyukur apabila teman lelaki mahu bertanggungjawab dan mengahwini saya selepas tamat belajar kelak,” katanya yang melahirkan bayi perempuan pada bulan lalu. – My metro

AKIBAT SKODENG BINI ORANG, DISIMBAH AIR PANAS



SARIKEI – Tabiat jelik seorang lelaki warga Bangladesh yang gemar mengintai wanita dalam tandas di sebuah ladang berdekatan Jalan Bintangor, di sini, menerima padah apabila dia melecur disimbah air panas oleh mangsa intipannya, semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 12 tengah hari itu, lelaki terbabit yang berusia 20-an dikatakan menggelupur kesakitan akibat melecur di muka, dada, bahu kiri dan lengan akibat terkena air panas selepas disimbah seorang pekerja wanita di ladang berkenaan.

Sumber berkata, lelaki terbabit dikatakan sering mengintai pekerja wanita yang menggunakan tandas berkenaan dengan menebuk beberapa lubang pada dindingnya. Menurutnya, perbuatan lelaki yang juga pekerja ladang itu dikatakan sudah lama berlarutan menyebabkan beberapa pekerja wanita berang dan memasang perangkap.

“Tengah hari tadi (semalam), lelaki terbabit dikatakan mengulangi perbuatan sama apabila mengintai seorang pekerja wanita yang memasuki tandas itu.

“Rupa-rupanya wanita itu hanya berpura-pura menggunakan tandas kerana dia sebenarnya mahu memerangkap lelaki warga asing itu. Malah, wanita berkenaan dipercayai sudah berpakat dengan rakan lain untuk ‘mengenakan’ lelaki itu.

“Ketika asyik mengintai, seorang daripada rakan wanita menyimbah air panas ke arah lelaki itu menyebabkan dia melarikan diri sambil menjerit kesakitan,” katanya.

Sumber itu berkata, lelaki terbabit bernasib baik kerana segera dihantar beberapa pekerja ladang untuk mendapatkan rawatan di Hospital Sarikei.

“Bagaimanapun, berikutan kecederaan parah dialaminya, lelaki terbabit dirujuk ke Hospital Sibu,” katanya.
Sementara itu, jurucakap polis ketika dihubungi mengesahkan pihaknya menerima laporan mengenai kejadian itu dan memaklumkan, keadaan lelaki terbabit dilaporkan stabil

Dibelasah kerana samun dan cuba rogol jurujual




MELAKA — Seorang lelaki dibelasah orang ramai selepas menyamun dan cuba merogol seorang jurujual di sebuah bilik hotel bajet di Jalan Melaka Raya 3 di sini hari ini.

Kejadian berlaku pada 11.45 pagi di mana lelaki sekitar 20-an tersebut dipercayai menceroboh bilik mangsa ketika mangsa keluar untuk makan di sebuah restoran berhampiran.

Wong Siew Hong, 38, dari Johor Baharu berkata dia hanya menyedari kehadiran lelaki terbabit selepas pulang ke biliknya di tingkat dua hotel berkenaan.

“Sebaik tiba di bilik hotel, saya lihat kunci mangga bilik saya telah dipecah dan pintunya terbuka sedikit,” katanya ketika ditemui.

Siew Hong berkata dia yang kemudiannya masuk ke biliknya terkejut apabila mendapati seorang lelaki di dalamnya.

Mangsa berkata lelaki berkenaan yang berpakaian serba hitam dan bertutup mulut lantas menerpa ke arahnya dan cuba membuka pakaiannya.

Dia berkata lelaki tersebut turut menumbuknya beberapa kali di pipi kiri sehingga bengkak apabila dia cuba melawan lelaki itu sambil menjerit meminta tolong.

Siew Hong berkata lelaki terbabit kemudian melarikan diri bersama beg duitnya yang sempat dirampas darinya.

Katanya dia mengejar lelaki terbabit sambil menjerit meminta tolong sebelum beberapa orang menangkap dan bertindak memukul lelaki itu, kira-kira 50 meter dari hotel berkenaan.

Ketua Polis Daerah Melaka Tengah, ACP Salehhudin Abd Rahman mengesahkan kejadian itu dan berkata suspek telah dihantar ke Hospital Melaka untuk menjalani rawatan akibat cedera dipukul.

Kes disiasat mengikut Seksyen 394 Kanun Keseksaan kerana menyamun sehingga mendatangkan kecederaan. — BERNAMA

[Video] Ustaz Azhar Idrus Bawa Ferrari



Penceramah Ustaz Azhar Idrus ini memang terkenal dan sering dijadikan idola oleh anak-anak muda .
Gaya penyampaian yang lucu dan bersahaja, diselitkan dengan beberapa contoh yang sinonim berlaku dalam masyarakat membuatkan anak jati Terengganu ini tak menang tangan memenuhi undangan berceramah di sana sini.

‘Kesudian’ beliau untuk bercampur dengan anak-anak muda telah membuatkan populariti Azhar meningkat dengan mendadak apatah lagi bila klip pengajian agama yang dikendalikannya sering dimuatnaik ke dalam laman Youtube.

Terbaru beliau berkerjasama dengan sekumpulan anak muda hingga terhasilnya video pendek bertajuk ‘Scooter Vs Ferrari’.

Dalam video pendek itu Azhar yang memandu Ferrari Scuderia F1 460 (berharga lebih RM2 juta) dilihat keluar dari keretanya untuk membantu seorang pemuda yang skuternya rosak di tepi jalan.
Cuma yang hangat diperdebatkan di internet bukan mesej yang cuba disampaikan oleh Azhar dan pihak produksi, tetapi persoalan siapakah pemilik kereta mewah tersebut.

Lelaki yang bawa Vespa putih dalam video tu saya kurang pasti siapa. Yang pasti, bukan anak Ustaz Azhar Idrus. Tuan punya Ferrari merah tu pun saya tak tahu siapa punya.
Wallahualam,

Apapun Ustaz, you memang cool lah. Patutlah ramai anak muda suka! Sporting habis. Jom kita layan video klip tersebut di bawah.

Alat Kelamin Remaja Putus Ketika Dikhatankan



Alat kelamin seorang remaja terputus ketika  dikhatankan dalam majlis khatan beramai-ramai di Padang, Sumatra Barat. Akibatnya remaja bernama Irfan itu perlu dirawat di Rumah Sakit Umum Muhammad Djamil, Padang. Keadaan remaja berusia 10 tahun itu terus memburuk semenjak peristiwa itu. Demikian hasil pantauan pasukan SCTV.

Ibu bapa Irfan, Yoskani dan Herlina gusar memikirkan masa depan anak sulungnya kerana kemaluannya hanya tinggal paras pangkal. Kini untuk membuang air, lubang zakar Irfan harus ditanam tiub.
Kedua-dua mereka mengakui tidak menerima kenyataan ini. Mereka kemudiannya melaporkan kes ini kepada pihak  polis. Irfan disunatkan oleh bakal doktor dari fakulti kedoktoran sebuah universiti negeri di Padang.

COSPLAYER TERLAMPAU DI CHINA

Li Ling diminta oleh penganjur untuk meninggalkan ChinaJoy 2012 sebaik sahaja melakukan catwalk pertamanya. Majlis yang sepatutnya dia hadiri selama 3 hari telah pun berakhir di hari pertama.











Memetik luahan perasaan Li Ling dalam laman webnya, dia kecewa dengan sikap penganjur membatalkan penyertaannya kerana dia hanya mahu menjalankan tugas dengan berkesan. Pandangan nasihangit pula rasanya memang patut pun Li Ling kena halau. Silap hari bulan, semua lelaki boleh mati akibat pendarahan teruk di hidung. Hahahaha ;3