Friday, 18 May 2012

Nazmi Faiz Dengan Neelofa....



Tatkala pemain bola sepak negara, Muhamad Nazmi Faiz Mansor, 17 mendapat tahu dirinya digosipkan bersama pelakon jelita, Neelofa, figura itu nyata terkejut sambil berfikir panjang akan punca cerita itu boleh tersebar luas di laman maya.

Bagaimanapun, Nazmi yang agak pemalu orangnya memberitahu portal MEOW, bahawa dia meminati Neelofa setelah melihat kekerapan wajah cantik aktres itu menghiasi majalah hiburan tempatan.

Malah, anak keempat daripada lima adik-beradik itu ikhlas mengakui tambah meminati Neelofa sebaik saja menonton lakonan pemenang Dewi Remaja itu.


“Jujur saya katakan, saya memang tidak pernah berjumpa dengan Neelofa. Jadi, kalau saya tak pernah jumpa dengan dia, bagaimana pula saya boleh dikatakan makan malam bersamanya? Terus-terang, saya mendapat tahu diri saya dikaitkan dengan Neelofa daripada kawan saya sendiri yang juga seorang pemain bola sepak.

“Selepas mendapat tahu, saya terus membaca gosip berkenaan. Walaupun saya terkejut, tergamam dan tidak menyangka perkara sebegini boleh berlaku, tapi ada sedikit rasa gembira kerana saya juga adalah peminat Neelofa.

“Buat sementara waktu, saya tidak akan berjumpanya memandangkan saya sibuk dengan latihan dan persiapan untuk perlawanan akan datang. Pun begitu, saya tidak boleh menolak andai kata berpeluang bertemu dengan dia,” katanya.

Dalam pada masyarakat rancak mempersoalkan gosip berkenaan, Nazmi turut dikatakan sudah mempunyai pasangan kekasih bernama Nadia Ismael. Ternyata, Nazmi tambah terkejut apabila mendengar nama itu dan terus menegaskan bahawa dirinya masih lagi tidak mempunyai teman istimewa.

“Saya masih lagi muda. Baru saja berusia 17 tahun. Perjalanan saya masih jauh. Saya masih belum ada kekasih lagi. Saya masih lagi solo. Nadia Ismael itu adalah kawan kepada adik saya. Dia memang sangat rapat dengan adik saya. Saya hairan kenapa dia dikatakan kekasih saya.

“Saya cuma anggap Nadia seperti kawan saya saja. Tidak lebih dari itu. Kalau boleh saya mahukan gosip seperti ini dihentikan kerana saya mahu memberikan fokus kepada karier bola sepak saya. Apapun, saya bersyukur setakat ini gosip ini tidak mendatangkan kesusahan dan gangguan dalam hidup saya.

“Sekali lagi, saya mahu menegaskan bahawa setakat ini, saya bukanlah pemain bola sepak yang dikatakan digilai selebriti tempatan. Tiada seorang artis pun cuba datang mendekati saya apatah lagi Neelofa,” jelasnya.

Sementara itu, jejaka yang berasal dari Lembah Keramat, Kuala Lumpur itu turut mengakui banyak perubahan berlaku sebaik saja dia pulang dari Sukan Sea 2011 di Indonesia. Pun begitu, dia memberitahu populariti bukanlah suatu perkara yang diidamkannya selama ini.

“Apa yang berlaku sekarang adalah rezeki saya. Saya tidak pandang pada populariti tetapi lebih mengambil berat terhadap karier saya pada masa akan datang. Saya mahu menambahkan fokus saya. Memang benar, hidup saya sudah mula berubah dan ke mana saja saya pergi pasti ada saja peminat bola sepak yang menegur dan mahu bergambar bersama saya.

“Namun, saya tidak menolaknya dan melayan dengan sebaiknya kerana saya tahu tanpa sokongan mereka, saya dan rakan sepasukan tidak akan sampai ke tahap ini. Saya berterima kasih kerana melabelkan saya sebagai seorang hero Malaya.

“Bagi saya, panggilan ini bukan untuk saya seorang saja. Ia lebih sesuai ditujukan kepada seluruh pasukan saya yang sama-sama berjuang di medan pertempuran. Tiada seorang pun yang terkecuali,” ujarnya.

Fakta yang anda perlu tahu tentang Nazmi Faiz

1. Sanggup meninggalkan akademik dengan tidak mengambil Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) kerana merasakan dirinya lebih menyerlah dalam bidang sukan bola sepak.

2. Akademik masih lagi menjadi tunjang utama dan menganggap ia satu perkara yang boleh dilaksanakan tidak kiralah jika seorang itu sudah meningkat usia.

3. Masih belum ketahui tarikh untuk menduduki SPM kerana segalanya sedang diuruskan pihak Kementerian Pelajaran Malaysia.

4. Sejak berusia 6 tahun lagi, Nazmi sudah mula bermain bola sepak dengan memaksa ayahnya untuk bermain bersama.

5. Mempunyai seorang kakak, dua orang abang dan seorang adik.

6. Seluruh keluarganya meminati bola sepak namun dirinya saja yang mempunyai bakat besar dalam bidang ini.

Gambar Seksi Neelofa Dalam Majalah InTrend Februari 2012

Mari lihat gambar panas dan seksi Neelofa untuk cover majalah InTrend keluaran isu Februari 2012. Gambar yang kat bawah ni diambil ketika Neelofa dalam sesi penggambaran untuk majalah Intrend






Gambar Neelofa Nampak Seluar Dalam Ketika Bergambar




Neelofa Photo shoot Tak Pakai Baju


neelofa noor Boxer




Apa Yang Awek Cun Ini Lupa Pakai?


 
 
Apakah Yang Awek Cun Ini Terlupa Pakai?

Jika sudah ada jawapan anda, sila klik link dibawah untuk mengetahui jawapan sebenarnya. Kita tengok siapa yang kena. Dan jangan lupa berikan respon korang ada sama ada jawapan korang betul atau tidak?
 
 
 
 
 
 
 

Gambar Nora Danish Seksi Berbaju Tidur


Ketika gambar ini diambil, Nora Danish katanya sedang memasak sup ayam di dapur. Jom tengok gambar Nora Danish memasak dan sup ayam yang telah siap di masak .. Lepas ni boleh la tolong masak untuk admin satu .. Hehe ..

Nora Danish Semakin Menawan Semasa Majlis Doa Selamat Filem Aku Terima Nikahnya

Selepas menawan Malaysia dengan drama Tentang Dhia, Nora Danish akan sekali lagi beraksi bersama Adi Putra untuk filem Aku Terima Nikahnya. Abang Nara rasa gabungan dua pelakon ini sahaja sudah cukup untuk gegarkan pawagam nanti. Tak sabar pulak rasanya nak tengok mereka berdua berganding di dalam filem ini.

Nora Danish nampak sungguh menawan sekali semasa majlis doa selamat pelancaran filem Aku Terima Nikahnya. Dengar-dengar cerita Nora Danish sudah pun mempunyai kekasih hati yang baru. Semoga perhubungan Nora Danish dan si dia akan berakhir ke jinjang pelamin. Nora Danish pun dah menginjak umur 30-an tahun ini.





Lagi beberapa keping gambar Nora Danish semasa majlis doa selamat filem Aku Terima Nikahnya dengan membaca entri ini sepenuhnya

(5 GAMBAR) Tergempar Nora Danish Kini Bergelar Isteri Adi Putra

Fuhhhhhhhhh. Tajuk tak mengalah kan? Abang Nara mula-mula tengok pun terbakar gak jiwa raga kalau benar Nora Danish jadi isteri Adi Putra. Memanglah sama padan, tapi Adi Putra kan dah kahwin. Takkanlah dia sanggup menduakan isterinya. Nasib baiklah perkahwinan ini hanyalah untuk filem Aku Terima Nikahnya.

Hari tue masa kenduri kahwin Lisa Surihani, Abang Nara berpeluang untuk melihat Nora Danish secara live. Memang cun melecun. Tak tercapai dek akal Abang Nara kenapa wanita secomel Nora Danish masih bergelar janda sehingga sekarang. Kalau tak ada orang nak, Abang Nara pun sudi meng”offer”kan diri. Hehehe

Lagi beberapa keping gambar Nora Danish menjadi isteri kepada Adi Putra dengan membaca entri ini sepenuhnya





Untuk Nora Danish Yang Hot, Jangankan Rumah 10 Bilik, 10 Bijik Rumah Kami Rela Kasi


Berkali-kali jugak Abang Nara tertelan air liur apabila melihat gambar cover depan majalah Cosmopolitan yang menunjukkan kecantikan Nora Danish. Gila korang kalau tak telan air liur tak tahu la Abang Nara nak cakap apa. Mungkin korang perlu check mata sama ada rabun atau pun tidak. Heheheh (gurau-gurau jer jangan marah).
Tapi seriously sekali tengok gambar Nora Danish nie memang tak boleh bajet ini anak dara ke janda. Gila macam anak dara. Kalau dulu Abang Nara selalu terkeliru siapakah janda paling hangat di pasaran antara RCW dan ND, tapi kini tidak lagi. Jawapannya sudah tentu Nora Danish. Tiada persoalan dalam hal ini.
Berbalik kepada tajuk yang ditulis di atas, Murai Batu dari portal Murai telah mengeluarkan gosip yang menyatakan Nora Danish dihadiahkan rumah mewah 10 bilik oleh bekas keluarga mertuanya. Ala, kira mak ayah Jejai baik hati bagi rumah kat Nora Danish. Mungkin duit dah terlebih banyak kot. Tapi jangan risau sebab gosip itu semua tidak betul langsung. Kalau betul mahu ada yang meraung tak berlagu.

 Tapi kalau Abang Naralah, jangan katakan sebuah rumah yang ada 10 bilik, 10 bijik rumah pun Abang Nara sanggup kasik kat Nora Danish. Asalkan Nora Danish sanggup jadi bini nombor dua Abang Nara. Hehehehe. Tapi rumah setinggan je la kot. Sekian lawak di malam Isnin akibat tekanan kerja.

Nora Danish Simpati Nasib Apek, Tidak Pernah Keluar Dating Bersama

Beruntungnya jadi Apek kerana disimpatikan oleh si comel Nora Danish. Harap-harap Nora Danish sekadar simpati sahaja. Jangan lebih-lebih pulak. Nanti ramai yang kecewa di luar sana. Hehehe. Tak gitu?


Apa pun Nora Danish menafikan gosip panas yang menyatakan dia dan Apek pernah keluar dating bersama. Kata Nora Danish:-
Saya simpati dengan nasib dia (Apek) kerana sering sahaja dikaitkan mempunyai hubungan dengan ramai wanita termasuklah saya. Satu demi satu cerita mengenai dia dengan beberapa wanita keluar tetapi semua berita tersebut tidak benar dan nampak sangat ada orang yang cuba menjatuhkan dia. Berita mengenai saya saling berbalas Twitter dan mesej di Facebook Apek juga tidak benar. Saya cuma bangga dan menghormati dia sebagai pemain bola sepak yang bagus
Kalau Abang Nara dapat puji-pujian melambung sebegini daripada Nora Danish, mahu tak tidur 3 hari nie. Apa pun anda boleh menarik nafas lega kerana Nora Danish tidak pernah keluar dating dengan Apek. Maknanya masih ada peluang di situ. Selamat berusaha!!!

Nora Danish Menggelagak Dalam GLAM Lelaki Mei 2012

Kalau sebentar tadi Abang Nara menyatakan yang Rozita Che Wan meletup dalam majalah GLAM Mei 2012, kali ini giliran Nora Danish pula menggelagak di dalam majalah GLAM Lelaki Mei 2012. Pastinya kaum lelaki tidak akan mampu duduk diam melihat keberanian Nora Danish membuat photoshoot sebegini.

Rasanya photoshoot yang agak tidak sesuai ini diambil sebelum pemergian Nora Danish menunaikan umrah. Diharap selepas pulang kelak , Nora Danish tidak akan lagi menampilkan sisi dirinya yang penuh seksi ini. Lagi 3 gambar Nora Danish yang menggelegak dengan membaca entri ini sepenuhnya.



Ady Putra Nafi Nora Danish Punca Penceraian

Terlalu banyak spekulasi yang timbul apabila Ady Putra memfailkan penceraian terhadap isterinya, Aida Yusof. Ada suara-suara yang menyatakan hubungan Nora Danish dan Ady Putra sebagai punca penceraian. Namun spekulasi tersebut dinafikan sepenuhnya oleh Ady Putra.



Ady Putra berkata yang tidak wujud langsung unsur orang ketiga di dalam rumah tangganya:-
Saya tahu macam-macam orang buat spekulasi tetapi ingin saja jelaskan, bukan pihak ketiga yang menjadi masalah perkahwinan saya ini.
Dan pada hari Isnin depan, Ady dan isteri akan ke Mahkamah Syariah Kuala Lumpur sebagai percubaan terakhir menyelematkan rumah tangga mereka:-
Pada hari itu nanti Hakim Syariah akan membuat keputusan sama ada kami akan bercerai ataupun perlu mendapatkan khidmat kaunseling rumah tangga. Apa saja keputusannya, kami akan ikut. Kami amat menghargai segala doa dan usaha untuk menyelamatkan rumah tangga ini.
Untuk makluman, Ady Putra telah pun berkahwin sejak April 2006 dan masih belum dikurniakan cahaya mata akibat isterinya sering mengalami keguguran. Abang Nara doakan agar keputusan yang dibuat pada hari Isnin depan akan dapat menghalang penceraian daripada berlaku

(GAMBAR) Gadis-Gadis Melayu Main Air, Ada Buih Tue


Wow. Tak percaya kami bila dapat email yang menyatakan awek-awek dalam gambar-gambar ini ialah awek-awek Melayu di satu event yang berlangsung kat KL baru-baru nie. Biar betik. Seksi tak hingat nie. Memang eksploitasi wanita tahap paling tinggi nie. Tengok jerlah muka laki-laki yang ada kat situ. Terbeliak bijik mata. Kalau kami pun compem akan terbeliak gak. Free show nie.

Tujuan berkongsi gambar-gambar gadis-gadis Melayu (tapi 2 3 kali tengok cam minah Indon pun ada gak) bukannya nak memalukan sesiapa. Cuma mungkin pihak yang berkaitan boleh jadikan benda nie sebagai pengajaran. At least untuk tahun-tahun mendatang leh dipantau.


















(GAMBAR PANAS) Siti Maeva Pengacara Rancang Zon Aktif



[note]Siti Maeva adalah di sebelah kiri gambar/di sebelah kanan lelaki di dalam gambar[/note]
Seorang lagi artis wanita baru yang masih belum popular, gambar-gambar seksi, panas dan sosial Siti Maeva, pengacara atau host rancangan Zon Aktif telah pun berkeliaran di Internet.
Walaupun masih belum femes, dengan tersebarnya gambar-gambar agak terlampau Siti Maevaini, confirm lepas nie namanya akan mencanak-canak naik.
Dan kalau tak silap kami, lelaki di dalam gambar di atas ialah anak tiri Dato’ Siti Nurhaliza. Sila baca artikel ini sepenuhnya untuk melihat lagi gambar-gambar panas Siti Maeva.