Thursday, 7 June 2012

Seksi Giler Fesyen Bikini Terbaru Jepun


Berhati-hati sekiranya anda ingin mandi dipantai bersama orang jepun,sebab mereka mungkin mengenakan bikini fesyen terbaru yang tersangat seksi,Hanya dengan seutas tali pun boleh jadi bikini,.




Sumber : x lupe.com


Lagi Gambar Seksi Izara Aishah


Izara sebenarnya lebih meminati bidang tarian berbanding lakonan. Untuk makluman, Izara mengetahui pelbagai jenis tarian yang semuanya dipelajari sendiri. Apabila diberi peluang untuk berlakon, Izara pun mengambilnya kerana bidang lakonan merupakan pilihan kedua selepas bidang tarian. Adakah anda tahu Izara tidak boleh bawa motor. Izara pernah bawak sekali dan akhirnya kena langgar di depan rumah. Akibat Izara tak boleh jalan dan terpaksa guna tongkat. Kini Izara fobia dengan motor. Jadi kalau nak ajak dating, pastikan anda ada kereta.

Profil Izara Aishah

Nama sebenar: Izara Aishah Hisham
Tarikh lahir: 28 September 1992
Bintang: Libra
Darah Campuran: Melayu + Pakistan
Asal: Bakar Batu, Johor Bahru
Adik-beradik: Sulung daripada tiga beradik
Pencapaian: Tempat kedua Dewi Remaja 2009/2010
Drama/Telefilem: Kasih Najiha Hantu Gigi, Keranamu Laila, Masih Membara Cintaku, Selumbar Kasih, Jejaka J, Cikaro, Soffiya, Pusing Beraya, Soffiya dan Vanila Coklat.

Ketahui Tentang Izara Aishah Hisham :

1. Tidak gemar memakai selipar yang flat. Jika terpakai, Izara akan berasa pelik dan tidak selesa. Nasib baiklah zaman sekarang sudah ada wedges. Banyak sikit pilihan kasut untuk Izara pakai.

2. Izara pernah belajar Muay Thai ketika berumur 16 tahun. Sayangnya aktiviti tersebut telah terhenti akibat tiada masa untuk ke gym. Berkemungkinan besar Izara akan aktif ber”Muay Thai” semula di masa akan datang. Jadi hati-hati kalau berjumpa Izara. Takut di”Muay Thai”kannya nanti. Hehehe.

3. Izara tidak boleh minum air kosong atau pun air mineral (ini bahaya, sila jangan tiru). Air yang diminum oleh Izara kena ada warna. Paling pelik, jika Izara minum air suam, dia akan terasa nak muntah. Tambah memelikkan, apabila Izara minum milo dia tak boleh tidur. Namun kalau minum kopi, akan terus mengantuk. Misteri sungguh kan?

4. Sehingga hari ini, Izara masih menari setiap hari. Bila sedih, happy, penat, stress atau ada problem, Izara akan menari sampai tak boleh bangun. Ini ialah salah satu cara untuk Izara lepaskan segala tekanan. Senang cerita, menari ialah passion Izara.

















Lagi Gambar Separuh Bogel Jenny Tersebar


Ambil gambar hanya untuk suka-suka.Simpan kat handphone,bila dapat kat orang lain..dengan cepat ia tersebar.

Industri hiburan negara seberang gempar apabila gambar separuh bogel aktres seksi yang pernah membintangi filem Air Terjun Pengantin, Jenny Cortez, tersebar luas di internet. Gambar tersebut jelas menunjukkan Jenny bersama beberapa teman lelaki berada di sebuah pantai dengan hanya memakai bikini dan berkeadaan separuh bogel.





Dalam beberapa gambar yang disebarkan, ianya jelas menunjukkan Jenny hanya mengenakan seluar dalam renang dan ada gambar lain memaparkan Jenny hanya memakai seluar dalam tanpa menutupi bahagian atasnya sambil bermain air.

Pengurus kepada Jenny, Ika Maulani mengesahkan bahawa gambar-gambar tersebut adalah gambar Jenny, namun menjelaskan bahawa pihaknya tidak mengetahui di mana gambar tersebut diambil dan bagaimana ianya boleh tersebar

Antara drama dan filem yang pernah dibintangi oleh gadis berusia 25 tahun ini adalah Kirun & Adul, ‘Pemburu Hantu The Movie’ dan juga beberapa drama televisyen yang lain.


Lagi Gambar Bogel Dian Sastrowardoyo Tersebar






Gambar bogel pelakon Filem 'Ada Apa Dengan Cinta' tersebar dengan cepat di internet.Dian menafikan gambar tersebut kerana mengatakan itu adalah super impose,tapi bagaimana pula dengan gambar separuh bogel yang lain dibawah ini.Gambar atas ni menunjukkan dia dengan selendang nipis hingga menampakkan payudaranya.(telah sisensor)

Gambar bogel pelakon Filem 'Ada Apa Dengan Cinta' tersebar dengan cepat di internet.Dian menafikan gambar tersebut kerana mengatakan itu adalah super impose,tapi bagaimana pula dengan gambar separuh bogel yang lain dibawah ini.Gambar atas ni menunjukkan dia dengan selendang nipis hingga menampakkan payudaranya.(telah sisensor)


Aktres terkenal Indonesia, Dian Sastrowardoyo menjadi mangsa pihak tidak bertanggungjawab apabila gambar bogelnya telah tersebar meluas di laman web.

 Namun bagi Dian, dia tidak langsung tidak menampakkan kegusaran atau risau, malah Dian bersikap tenang sahaja menghadapi kontroversi gambar bogelnya itu.

 "Saya tenang saja kerana saya tahu itu bukan gambar saya. Buat apa saya perlu peningkan kepala untuk buat laporan polis, ia bukan saya, jadi tenang saja saya." Kata Dian kepada WowKeren ketika ditemui di Hotel Kempinski, Jakarta Pusat, Khamis yang lalu. Gambar yang dikatakan bintang filem


 "Ada Apa Dengan Cinta" itu menperlihatkan seorang perempuan mirip Dian berbogel tanpa seurat benang dengan kedua-dua kakinya menutup payudaranya. Wajah wanita dalam gambar tersebut memang sama seperti Dian Sastro, namun ia jelas kelihatan bahawa gambar tersebut tidak asli dan ia dihasilkan melalui teknik 'super impose' (pertindihan).
 Sebelum ini, ibu kepada Syailendra Sutowo pernah terkena kontroversi gambar bogel palsu beberapa tahun yang lepas


Akibat Kahwin Laki Orang,Adda Kena Cerai 17 Hari Lepas Kahwin


Baru jer si artis comel lote ini kahwin,baru jer dua minggu lebih,dah menjanda,
kata duda..tapi ada bini lagi,adoi.. camne boleh aprove,ada surat palsu kot..hermm

Nur Syuhada atau lebih dikenali Adda Butterfly, 24 telah bercerai selepas 17 hari berkahwin. Ya, hanya 17 hari.


“Ya, saya telah bercerai selepas rumah tangga kami tidak dapat diselamatkan lagi. Jujurnya, saya sendiri belum merasa nikmat bergelar isteri melainkan ketika di hari persandingan sahaja,” ujar Adda Butterfly apabila di’tanya.



“Ketika berita perkahwinan kami tersebar, bekas suami terpaksa mengaku yang dia berstatus duda sedangkan ketika itu dia memang suami orang”

“Mengeruhkan lagi keadaan apabila isterinya mengetahui perkahwinan kami. Sejak hari itu, hubungan kami jadi porak peranda dan dia keluar rumah akibat tekanan,” tambah Adda Butterfly yang di’temui baru baru ini.

Adda Butterfly mengakui beliau berusaha untuk menjernihkan keadaan rumahtangga beliau namun semenjak lelaki itu keluar rumah, perbincangan menemui jalan buntu.

Dan akhirnya Adda Butterfly diceraikan melalui telefon. ~Rotikaya


Budak 13 Thn Serah Dara Pada Kawan Facebook



IPOH: Terpedaya janji manis dan ‘mabuk’ dengan pemberian hadiah barangan kemas menyebabkan seorang remaja perempuan berusia 13 tahun nekad ponteng sekolah beberapa hari semata-mata mahu bertemu teman lelaki yang dikenalinya menerusi laman sosial, sebelum dia dirogol lelaki berkenaan.

Nasib malang pelajar tingkatan satu itu bermula sebaik dia mengenali seorang remaja berusia 16 tahun menerusi laman sosial facebook bermula akhir tahun lalu, sebelum membuat keputusan bertemu buat kali pertama pada 25 Mei lalu.


Bermula dengan pertemuan itu, mangsa sanggup ponteng sekolah semata-mata mahu bertemu dengan teman lelakinya itu selain sanggup bersembunyi dua hari di rumah keluarga pasangannya itu.



Dalam kejadian kira-kira jam 3 petang pada 25 Mei lalu itu, keluarga mangsa membuat laporan polis selepas mendapati mangsa tidak pulang ke rumah seperti biasa.


Bagaimanapun, selang dua hari kemudian, mangsa ditemui selamat dihantar ibu teman lelakinya di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Ipoh selepas menyembunyikan diri. Abang mangsa yang mahu dikenali sebagai Lee, 29, berkata, dia menghubungi guru disiplin di sekolah adiknya itu sebelum dimaklumkan adiknya tidak hadir ke sekolah pada hari berkenaan.


Beliau berkata, dia sekeluarga mencari adiknya di merata tempat termasuk bertanyakan kepada rakan sekolah, namun gagal.


“Bagaimanapun, selang dua hari kemudian, saya menerima panggilan daripada seorang wanita yang memaklumkan adik saya ada bersamanya.


“Ketika ditemui, adik saya mengaku melakukan hubungan seks dengan teman lelakinya itu,” katanya ketika ditemui di Pusat Khidmat Barisan Nasional (BN), di sini semalam.


Katanya, dia mengesyaki perubahan sikap ketara pada adiknya selepas menjalinkan perkenalan dengan teman lelakinya itu termasuk sering ponteng sekolah, mengabaikan pelajaran dan berubah sikap.


Lee berkata, adiknya turut mengakui pernah menerima pelbagai barangan kemas termasuk rantai dan cincin emas yang dihadiahkan remaja lelaki itu.


“Saya percaya lelaki berkenaan memperdaya adik saya dengan pelbagai hadiah sebelum merogolnya.


“Saya berharap polis mengambil tindakan sewajarnya terhadap remaja lelaki berkenaan termasuk ahli keluarga remaja itu yang bertindak menyembunyikan adik saya selama dua hari di rumah mereka pada akhir Mei lalu,” katanya.


Ketua Urusetia Pusat Khidmat dan Aduan BN Perak, Mohd Rawi Abdullah, berkata, pihaknya menerima banyak aduan mengenai kes rogol yang berpunca dari perkenalan di laman sosial sejak tahun lalu.


Beliau berkata, empat daripada kes berkenaan membabitkan kes rogol dan kebanyakan mangsa berusia antara 13 hingga 20 tahun.


“Justeru, saya meminta ibu bapa dan penjaga supaya dapat mengawasi tingkah laku anak masing-masing,” katanya.


Sementara itu, jurucakap polis ketika dihubungi semalam mengesahkan menerima laporan dan siasatan lanjut masih dijalankan.hmetro

Samseng Wanita Separuh Bogel Minta Duit


Wanita ini dengan meminta sedekah dari tepi jalan yang sibuk.Dia memberi alasan mereka mesti berikan sedikut duit kerana telah melihat keadaan dirinya yang separuh bogel.Pemandu yang tak diberikan duit akan jadi mangsa..seperti dibawah...








Gambar Hot Neelofa Tanpa Seurat Benang




Sumber x lupe.com

Cinta Budak-Budak Facebook Berakhir Di Rogol



Belum masuk sekolah menengah sudah pandai ponteng kelas untuk berjumpa teman lelaki. November lalu gadis berusia baru 12 tahun itu pertama kali dirogol oleh pakwenya yang berusia 16 tahun.
Selepas kejadian pertama itu pelajar tersebut, kini 13, mengakui beberapa kali dirogol remaja yang sama.
“Walaupun bekerja di Kuala Lumpur, dia selalu pulang ke rumah keluarganya di sini. Kami selalu berjumpa di sebuah pasar raya di Bercham dan sanggup ponteng sekolah untuk bertemu dengannya,” kata si gadis seperti yang disiar media, kelmarin.
Perlu diingat, hubungan seks beberapa kali itu menjadi jenayah rogol sebab gadis masih di bawah umur. Sekiranya tidak berstatus bawah umur, perlakuan ketika ponteng sekolah itu tidak dikira rogol, dan dianggap hanya sebagai ‘bertukar-tukar hadiah suka sama suka’.
Siapa agaknya yang patut disalahkan dalam kes malang ini? Adakah remaja 16 tahun yang pandai memujuk rayu, mungkin meniru ala-ala romantis dari filem Hindustan, atau dari siri drama Korea yang banyak ditayangkan di TV kita sekarang.
Boleh jadi juga salah si gadis sebab cepat tergoda dan menyerah. Atau adakah salah ibu bapa pelajar berkenaan yang gagal mengawasi pergerakan anak sehingga acap ponteng sekolah untuk bercumbuan.

Tetapi, rata-rata orang menyalahkan Facebook. Laman sosial itulah yang mula mengenalkan ‘Romeo’ dan ‘Juliet’ berkenaan. Seperti yang diakui Juliet, dia mula menjalin hubungan di alam siber pertengahan tahun lalu.
Dari alam siber ke alam nyata, dan… Apabila Mark Zuckerberg mula mencipta Facebook pada 2004 – ketika itu usianya baru 20 tahun – dia mungkin tidak terfikir sisi-sisi negatif yang bakal dicetuskan oleh hasil rekaannya itu. Atau, boleh jadi juga si genius komputer itu memang sudah menjangka akibatnya, dan hanya mengambil sikap ‘ada aku kisah?’
Hari ini, tidak sampai sepuluh tahun, laman sosial ciptaan pelajar tercicir Havard itu mempunyai pelanggan lebih 250 juta di seluruh dunia, dan Zuckerberg menjadi jutawan, sekali gus selebriti dunia. Tidak dinafikan banyak manfaatnya. Maklumat dan data tersebar dan diterima di hujung jari.
Apa yang terjadi di sebelah sana glob, diketahui di sebelah sini dalam beberapa saat. Pasaran saham, keputusan pilihan raya, perlawanan bola sepak Piala Eropah, semuanya boleh diketahui dalam sekelip mata.
Tetapi banyak juga kesan buruknya. Orang boleh melakukan jenayah menerusi laman maya ini. Seperti yang diberitakan dari London kelmarin, maklumat yang dikumpulkan akta kebebasan maklumat United Kingdom mendedahkan, satu jenayah berkaitan dengan laman sosial Facebook akan dilaporkan kepada polis setiap 40 minit.
Menurut laporan itu, tahun lalu sahaja, pihak berkuasa tersebut mencatatkan 12,300 aduan kesalahan melibatkan laman sosial popular itu. Bukan setakat itu, laman tersebut juga dijadikan rujukan bagi penyiasatan kes pembunuhan, rogol, kesalahan seksual kanak-kanak, serangan, culik, ancaman bunuh, saksi ugutan dan rasuah.
Di tempat kita Facebook menjadi medan peperangan, lebih-lebih lagi pada musim-musim pilihan raya seperti sekarang. Siapa sahaja boleh menuduh apa sahaja menerusi laman popular ini. Detik demi detik telefon bimbit kita berdecit, pasti ada fitnah baru yang masuk dalam Facebook kita.
Malah, sudah banyak juga kes orang kita terpedaya menerusi laman maya ini. Ada lelaki tampan, bahasanya indah dan amat mendayu, hingga memikat hati seorang wanita.
Apabila hati sudah terpikat, masa akan banyak dihabiskan melayan jejaka tampan itu menerusi maya. Hari demi hari saling berbalas bahasa indah, tidak disedari cinta telah bersemi di alam maya. Meski hanya dalam maya, keasyikannya amat luar biasa.
Gambar bertukar gambar, termasuk aksi paling menggiurkan. Kemudian si jejaka mula meminta wang untuk urusan yang kononnya membolehkan mereka bertemu di KL.
Demi cinta wang dimasukkan dalam akaun tanpa sedikit pun rasa ragu. Hanya setelah beberapa bulan berlalu, dan RM puluhan ribu telah diberi, barulah diketahui jejaka yang dipuja dan didodoikan menerusi maya itu, rupanya satu penipuan terancang.
Cerita seperti ini semakin kerap kita dengar. Facebook, sama seperti Internet, sentiasa ada manfaat dan kebaikan. Tetapi, sentiasa juga ada bahaya dan keburukan. Jangan salahkan Zuckerberg. Kita tidak perlu lari dari kecanggihan maya. Tetapi perlu menggunakan fikiran, bukan perasaan. ABDUL JALIL ALI ~SINAR
sumber : xlupa

Kasut Nike Kanye West (10 Gambar)

Kanye West ialah penyanyi hip hop yang paling hot pada waktu ini. I am not that into hip hop tapi album-album keluaran balak Kim Kardhasian ini sangat awesome. Pada tahun 2009 Nike mengeluarkan Air Yeezy I untuk beliau. Kasut edisi terhad ini sold out serta merta apabila dijual. Dua hari dari sekarang Air Yeezy II pula akan dijual dalam jumlah yang terhad. Siapa peminat sneakers dan Yeezy tetunya tak mahu lepaskan peluang memiliki sneaker Nike ini.









Pejabat CEO Nike

Wah siapa sangka pejabat seorang CEO syarikat bernilai billion dollar ini amat sempoi! Ini ialah pejabat Mark Parker, CEO Nike. Bagaimana pula rupa pejabat CEO kompeni anda? Pejabat CEO Amanz.My sangat sempoi kerana ianya Starbucks serata Lembah Kelang dan MacBookPro yang di bawa di dalam beg sandang beliau seharian. BOSS!


K-Punch : Bila Orang Korea Menyeksa Anjing

[18sx] Inilah Terjadi Bila Bersentuhan



Pada perempuan yang naif diluar sana.Inilah alasan dan sebab mengapa anda tak perlu bersentuhan dengan bukan muhrim atau pasangan masing-masing diluar sana..
Lihat tanda merah dalam gambar di atas
Kajian menunjukkan bahagian berwarna merah adalah peningkatan suhu yang tinggi dikawasan tersebut.Jadi berpegangan tangan membuatkan jantung seorang perempuan berdegup kencang kerana cinta dan kasih sayang.Sedangkan lelaki berdegup di otak dan anu kerana nafsu semata..

Lan Kristal Dianugerahkan Anak Perempuan Lagi



Shella dan Lan bahagia dengan kehadiran anak kedua mereka

PETALING JAYA: Vokalis kumpulan Kristal, Lan mendapat anak perempuan selepas isterinya, Nur Sheila Hassim, selamat bersalin di Pusat Perubatan Naluri Wangsa Maju, dekat sini kira-kira pukul 5.29 petang, Rabu.
Lan atau nama sebenarnya Razlan Mohamed Yosof berkata, anak keduanya yang diberikan nama Nur Amna Qeesyara itu dilahirkan secara normal dengan berat 2.9 kilogram.
“Walaupun ia adalah anak kedua saya, perasaan berdebar tetap ada lebih-lebih lagi dua minggu sebelum bersalin kandungan isteri menjadi songsang.
“Saya risau apabila doktor kata Sheila mungkin perlu dibedah, bagaimanapun dia diberi rehat secukupnya dua hari sebelum bersalin dan syukurlah kandungannya normal,” katanya yang dihubungi mStar Online di sini, Rabu.
Tambah Lan, dia mungkin akan mengadakan kenduri doa selamat, namun perancangan itu masih lagi belum dibincangkan dengan isteri dan keluarga.
“Saya belum fikir apa-apa lagi, cuma yang penting isteri dan anak selamat.
“Isteri saya juga akan menjalani proses berpantang mengikut cara tradisional di rumah kami di Puchong dengan bantuan ibunya,” ujar Lan.
Lan dan Sheila telah mendirikan rumah tangga pada 9 Disember 2009 dan memiliki seorang anak perempuan bernama Nur Amna Qaleesya yang kini berusia setahun 10 bulan.

Hilang nyawa angkara RM1,500



Isteri Ali (dalam bulatan) tidak dapat menahan kesedihan ekoran kematian suaminya akibat dibunuh di Pasar Borong Selayang Lama, Kuala Lumpur semalam.

KUALA LUMPUR – Perbalahan antara dua penjual sayur warga Myanmar berhutang RM1,500 berakhir dengan salah seorang daripada mereka mati ditikam di Pasar Borong Selayang Lama di sini semalam.
Mangsa yang terbunuh hanya dikenali sebagai Ali, 26. Ali mati akibat ditikam di dada oleh rakannya selepas mereka berperang mulut selama kira-kira setengah jam.
Seorang saksi yang juga rakan mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Tham, 30-an berkata, pergaduhan itu bermula pada pukul 7.30 malam dipercayai angkara dendam lama berkaitan dengan persaingan perniagaan dan masalah wang yang dipinjam isteri suspek.
“Perang mulut yang berlangsung selama kira-kira setengah jam itu tidak disangka berakhir dengan Ali ditikam,” kata Tham yang juga merupakan warga Myanmar.

Gambar Syahrini Curang Cium Lelaki Lain?



Meskipun tirai bulan Mei 2012 yang menceritakan kehangatan kisah cinta sepasang kekasih dari Indonesia dan Malaysia telah berlabuh, namun bulan Jun bukanlah penamat untuk cerita mereka kembali tersiar di ruangan blog dan media massa. Siapa lagi pasangan kekasih yang dimaksudkan kalau bukan Syahrini dan Bubu.
Terakhir kali mendengar cerita pasangan ini ialah bulan lepas yang mana umum mengetahui Bubu bukanlah daripada kalangan kerabat diraja Selangor seperti yang didakwa media seberang itu. Dan yang terbaru apabila beberapa keping gambar Syahrini dan seorang jejaka misteri, sedang bermesra atau lebih tepat lagi sedang bercium.
Apa yang menjadi isu panas ketika ini ialah, lelaki yang dicium oleh Syahrini itu bukanlah Bubu, kekasihnya, tetapi lelaki lain yang didakwa merupakan sahabat dan juga pereka pakaian kepada Syahrini.
Selain itu, spekulasi yang sedang panas melanda ruang industri seni Indonesia  ini mendapat tahu bahawa lelaki itu bernama  Iwan Sunarto. Syahrini juga memberitahu media, bahawa, gambar kontroversi beliau merupakan gambar lama dan menjelaskan, hubungan mereka tidak lebih sekada kawan sahaja. Cliche bukan?