Friday, 1 November 2013

PERSEMBAHAN SEPARUH BOGEL UNTUK TARIK PERHATIAN WANITA

China – Seorang artis di China mempunyai cara tersendiri untuk menarik perhatian wanita, biarpun cara yang dilakukannya menjijikkan.

Dalam hasil seni terbarunya, Kang Yi sanggup berdiri separuh bogel dengan hanya memakai seluar dalam, di atas podium di auditorium di Guangzhou.
Kemudiannya, seorang wanita yang merupakan seorang pelajar seni di China, telah memberikan gigitan cinta di seluruh badannya.

Wanita itu mengambil masa lebih sejam untuk mencium dan menggigit badan Kang Yi, sambil lelaki itu berdiri tegak di atas podium.

Selesai dengan ciuman itu, wanita itu kemudiannya mencurahkan air ke badan Kang Yi.



Kang Yi yang terkenal dengan persembahan yang kontroversi itu menyifatkan persembahan berkenaan dapat memberikan inspirasi kepada golongan muda mengenai erti cinta sebenar.

Walaupun hasil kerja seninya itu hanya ditonton oleh beberapa orang sahaja, namun rakaman berkenaan disiarkan di internet.

Namun tidak semua yang setuju dengan persembahan itu, sebaliknya ramai yang mengkritiknya kerana beraksi separuh bogel ketika membuat persembahannya.

“Kerja-kerja hasil seni Kang Yi sendiri selama ini mengelirukan. Malah aksi bogel dalam persembahan bukan sesuatu yang baru di China,” katanya.

Penyampai Berita, Saiful Nizam Bakal Tinggalkan TV3


PETALING JAYA: Selepas deejay radio Kumpulan Media Prima Berhad iaitu Faizal Ismail membuat keputusan mengejut untuk meninggalkan stesen radio Hot FM, pembaca berita Buletin Utama, TV3 iaitu Saiful Nizam Ismail bakal mengikut jejak serupa.

Sumber memberitahu mStar Onlie, Saiful Nizam, 31, akan mengetuai jabatan komunikasi korporat sebuah syarikat milik kerajaan (GLC) dalam waktu terdekat.

“Saiful bakal meninggalkan TV3 selepas sebuah syarikat GLC menawarkannya satu jawatan di unit komunikasi untuk beliau ketuai berdasarkan kepada pengalaman luasnya mengendalikan media,” kata sumber itu.

Sementara itu Saiful Nizam yang dihubungi mStar Online pada Khamis enggan mengulas berhubung desas-desus tersebut.

Saiful berkata dia tidak bersedia untuk bercakap hal itu dan agak terkejut apabila ditanya mengenainya.

“Maaf... saya tidak bersedia untuk beri sebarang ulasan. Apa yang penting, saya masih lagi bekerja di TV3,” katanya.

Saiful Nizam yang berkelulusan Ijazah Sarjana Muda Perakaunan dari Universiti Utara Malaysia mula menyertai TV3 sebagai wartawan penyiaran selepas menjadi finalis rancangan Malaysia Top Host pada tahun 2005.

Sepanjang kerjayanya di stesen televisyen itu, beliau banyak membuat liputan dalam dan luar negara termasuk menjadi pengacara Malaysia Hari Ini.

Saiful Nizam juga sering diberi peluang mengendalikan segmen-segmen penting seperti Pilihan Raya Umum ke 13 (PRU-13) dan juga laporan Bajet 2014 oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Beliau juga merupakan suami kepada juara rancangan Gadis Melayu musim pertama terbitan TV3, Khairul Noormaaidah Zali, 28, atau Aida.

Tiada Majlis Bertunang' - Almy Nadia



PETALING JAYA: Keluarga kepada Almy Nadia tiada masalah untuk menerima pelakon Fizz Fairuz yang berhasrat melamar wanita itu minggu hadapan walaupun sebelum ini Fizz pernah melalui kontroversi putus tunang dengan isteri orang.

Almy Nadia atau nama sebenarnya Almy Nadia Aminuddin Shah, 27, berkata, ibunya Roshida Hashim, 45, juga sudah bersedia menanti rombongan keluarga Fizz dari Pahang ke kediaman mereka di Balik Pulau, Pulau Pinang.

“Keluarga akan terima Fizz... mereka tak ada masalah dalam hal itu. Insya-Allah, majlis merisik ini akan diadakan pada minggu hadapan. Tarikhnya... biarlah Fizz sendiri yang beritahu. Biar keluar daripada mulutnya,” kata Almy ketika dihubungi mStar Online di sini pada Khamis.

Almy berkata, menurut perancangan awal hanya majlis merisik sahaja diadakan tanpa majlis pertunangan kerana bimbang pelbagai perkara tidak elok akan berlaku.

Almy memberitahu agak fobia dengan peristiwa lalu yang dialami oleh Fizz, 34, apabila dia bertunang dengan seorang wanita di Pahang yang rupa-rupanya isteri orang.

“Kalau boleh kami tak mahu bertunang walaupun orang Melayu menganggap pertunangan itu sebagai adat yang perlu diikuti.

"Peristiwa yang lepas sebenarnya menjadi pengajaran. Almy takut sangat benda-benda macam tu,” ujarnya yang kini sibuk di lokasi penggambaran drama bersiri Gadis Saza.

Kedua-dua pasangan itu dijadualkan akan mendirikan rumah tangga pada awal tahun hadapan.

Terdahulu, Fizz Fairuz atau nama sebenarnya Mohd Fairuz Zainal Abidin, 34,pernah menimbulkan kontroversi apabila melangsungkan pertunangan secara rahsia dengan seorang wanita di Kuantan, Pahang pada 10 Februari lalu.

Bagaimanapun pertunangan itu menjadi kecoh apabila seorang lelaki muncul dengan mendakwa wanita berusia 26 tahun itu adalah isterinya yang dinikahi di Thailand.

Perjawatan Kosong Di UMT November 2013

Jawatan Kosong Di Universiti Malaysia Terengganu (UMT)

Warganegara Malaysia yang berkelayakan dipelawa untuk mengisi jawatan kosong di Universiti Malaysia Terengganu (UMT) seperti berikut

1. Pegawai Tadbir
2. Pegawai Penyelidik Sosial
3. Pembantu Laut
4. Penyelia Asrama

Tarikh tutup 13 November 2013

Maklumat Lanjut Klik Di Sini

Penjelasan sebenar "Syasha" pemilik video yg tersebar dilaman sosial "macam cantik jerr...macam cantik jerr...macam cantik jerr"



https://www.facebook.com/photo.php?v=484272708336735&set=vb.347320775365263&type=2&theater

(Video) Aksi terlampau awek Legoland tersebar (Syasha)

Pelik betul anak-anak muda zaman IT ni sekarang. Teknologi yang digunakan jarang sekali untuk tujuan produktiviti.

Kebanyakannya hanya untuk syok sendiri, cari pasal, ngutuk orang dan konon-kononnya 'luahan perasaan'.

Oklah, mungkin budaya itu satu yang baru untuk mereka. Pendekatan yang digunakan kadang-kadang lucu, menyampah dan terharu.

Tapi harus diingat, jangan sampai teknologi itu digunakan untuk tujuan yang salah hingga membabitkan maruah orang lain ataupun keluarga sendiri. Nak buat, sendiri punya, sendiri tanggung.

Lebih kurang macam video awek Legoland kat bawah ni la kot...agak-agak boleh viral ke? Kaki-kaki parody, get ready! Heh!

Tonton video ini di Youtube:
http://youtu.be/t04wt_ULrhk

Bos 'romen' dengan sekretari bertudung !

Tak tau la, sumber dari mula, katanya bos dengan sekretari, entah-entah opis boy ngan makcik cleaner pun bleh jadi, tapi yang nyatanya, mereka terkantoi kaw-kaw...

Pelik juga manusia ni, tak kan la tak perasan ada CCTV tercongok di hujung penjuru lif ni.

Nafsu yang tak dapat di tahan dan dibendung lagi hingga sanggup melepaskan gian di dalam lif. Mungkin tak terfikir ada cctv yang merakam aksi mereka kerana nafsu syaitan dan serakah telah memuncak.

Feeling betul mereka beraksi dan bercumbu





Foto bogel Nikita Mirzani untuk Playboy U.S

Model dan pelakon seksi Indonesia, Nikita Mirzani sekali lagi menimbulkan kontroversi panas. Sebelum ini, Nikita telah menyatakan bahawa beliau mahu ke Amerika Syarikat untuk beraksi dalam majalah bogel popular, Playboy.

Pada hari ini, salah satu dari foto bogelnya untuk majalah itu telah pun tersebar  di internet. Menurut beliau, itu memang fotonya.

Dalam foto tersebut, Nikita dilihat sedang berbaring di tepi pantai dalam keadaan bogel. Bahagian pehanya ditutupi kain putih, manakala bahagian dada ditutupi dengan rambutnya yang panjang.

Tatu ditubuhnya menguatkan lagi bukti bahawa foto tersebut memang milik Nikita Mirzani.

Wanita berusia 27 tahun itu mengaku foto berkenaan diambil tiga bulan yang lalu di Pulau Dewata. Menurutnya lagi, majalah Playboy akan menerbitkan foto berkenaan pada terbita tahun hadapan.

"Itu fotonya tiga bulan lalu, di Bali. Buat Playboy AS, dan terbitnya tahun depan," ungkap Nikita kepada Liputan6.com. Sayangnya, Nikita enggan membocorkan foto-foro lainnya.

"Itu saja dulu. Karena kan majalahnya belum terbit, baru tahun depan," ungkap Nikita.




Hilang telefon,video seks staf wanita tersebar

Seorang staf wanita bank ICBC cawangan Chengdu telah mencipta sejarah hitam dalam hidupnya apabila video seksnya dengan seorang lelaki tersebar meluas di internet.

Zheng Xuan dikatakan bekerja di ICBC kerana mengenakan uniform bank tersebut ketika melakukan hubungan seks dengan lelaki berkenaan.

Kes ini bukanlah satu perbuatan khianat oleh teman lelakinya tetapi menurut laporan akhbar harian di sana, teman lelakinya telah kehilangan telefon bimbit dan segala perlakuan mereka dirakamkan melaluinya.

Akibat dari kejadian tersebut, video perlakuan seks mereka serta beberapa keping gambar bogel staf wanita itu telah disebarkan oleh pihak tidak bertanggungjawab.

Entahlah, sejauh mana kebenaran 'kehilangan' telefon itu tidak dapat dipastikan. Sejarah hitam pastinya tercipta, moralnya, jangan rakam aksi tak senonoh anda melalui telefon!




Lisa Surihani Seksi Berseluar Pendek


wah! seksinya Lisa Surihani dalam gambar peribadi dia ni.. berseluar pendek je lisa ni… ni mesti baru bangun tidur kan…

walaupun Lisa Surihani macam baru bangun tidur, dia tetap cute, dan yang paling penting seksi!.. ala… seksi time tidur, apa salahnya kan? paling kuat pun nyamuk je yang gigit.. kalau seksi kat tempat awam bahaya!.. nanti ada je nyamuk spesis lain yang nak mengigit. dah kena plak virus baru, selsema nyamuk..

yang pelik plak kat Lisa Surihani ni tang bawah je seksi, tang atas tutup semuanya, sekali kepala-kepala dia tutup.. bagus la tu… mungkin dah sampai seru sikit-sikit nak bertudung ni…

apa-apa pun, korang layan la gambar Lisa Surihani ni..

Dendam terburai

Klang: Gara-gara dendam sesama rakan senegara, seorang lelaki warga Indonesia maut dalam keadaan mengerikan dengan perutnya terburai manakala belakang badan ditikam selain terdapat kesan tangannya dipotong, semalam.

Mayat mangsa berusia 22 tahun itu ditemui di bawah Jambatan Kota, Jalan Pos Baru, di sini, oleh orang ramai yang kebetulan melalui jalan berkenaan kira-kira jam 11 pagi.
Difahamkan, sebelum kejadian, mangsa dikatakan bertengkar dengan seorang lagi lelaki warga Indonesia sebelum ditikam di perut.

Malah, lelaki berkenaan turut menikam belakang badan mangsa selain tangannya mempunyai kesan seperti dipotong menggunakan pisau.


ANGGOTA Forensik memeriksa mayat mangsa yang ditemui di bawah jambatan, semalam.


Ketua Polis Daerah Klang Utara Asisten Komisioner Mohamad Shukor Sulong berkata, sepasukan anggota dihantar ke lokasi kejadian sebaik menerima maklumat orang awam.

Bilik tidur atas siling


Gelang Patah: Tiga wanita warga Vietnam sanggup tidur di ruang kosong di atas siling rumah disewa mereka sejak beberapa bulan lalu kerana bimbang ditahan Jabatan Imigresen yang memperhebatkan usaha menggempur pendatang asing tanpa izin.

Ketiga-tiganya ditahan pada serbuan Jabatan Imigresen Johor di sebuah rumah di Kampung Baru Gelang Patah, di sini, pada jam 1 pagi semalam.


Ketua Penyelaras Ops Bersepadu 6P Jabatan Imigresen Johor Masri Adul berkata, pihaknya mengesyaki ada sesuatu tidak kena selepas terdengar bunyi mencurigakan dari atas siling rumah berkenaan.

“Kami bertambah curiga apabila melihat kerusi plastik diletakkan di atas peti sejuk dipercayai digunakan untuk memanjat ke atas siling.

Foto


“Pemeriksaan kemudiannya menemui tiga wanita terbabit sedang menyorok di bawah selimut.

Tunggu masa nak cekup

Kuala Lumpur: Kedutaan Malaysia di Kemboja sudah mengenal pasti seorang ustaz di negara itu yang dikaitkan dengan pengutipan sumbangan dari rakyat Malaysia sebelum didakwa menggunakan wang itu untuk membina banglo ratusan ribu ringgit di perkampungan miskin dan terpencil di negara berkenaan.

Difahamkan, ustaz terbabit berada dalam pemantauan pihak berkuasa di Kemboja dan dijangka ditahan dalam tempoh terdekat untuk siasatan.


Menteri Penasihat Kedutaan Malaysia di Kemboja Raja Saifful Ridzuan berkata, pihaknya memang mengenali ustaz itu yang sebelum ini pernah membawa rombongan warga Malaysia ke kedutaan kononnya mengenali individu tertentu di kedutaan berkenaan.

Beliau berkata, pihaknya sudah memantau senario ‘tidak enak’ itu, malah sudah dihentikan selain tidak mahu ustaz itu bertindak sebagai ‘orang tengah’ seterusnya menjadikan ia sumber untuk mendapatkan wang daripada warga Malaysia yang mahu ke kedutaan.



“Malah, berdasarkan laporan Harian Metro sejak beberapa hari lalu, kami sudah mengenal pasti ustaz yang dimaksudkan dan dipercayai memang gemar menggunakan nama pegawai agensi agama di Malaysia untuk tujuan berkaitan.