Thursday, 13 June 2013

Peluk satu jam USD60

Di zaman yang semakin terdesak ni, macam-macam cara orang buat untuk dapat duit. Dekat Malaysia tak payah cerite lah. Jual barang ML.. Opss tak bleh.. tak bleh. Nanti orang marah. Ape pun, kami rasakan teknik yang digunakan Jackie Samuel ni lebih berkesan.

Dia mengecas sesiapa sahaja yang perlukan pelukan pada harga USD60 untuk satu jam. RM180++ beb kalau di Malaysia! Mungkin uols boleh ubah konsep yang Jackie ni pakai, karang tak pasal mengamuk orang fanatik agama. Bukan muhrim! Bukan muhrim! Ape kate buat pakej bersms cintan-cintan selama sejam untuk RM50 ke? Haha! Ape pun enjoy gambar Jackie layan peluk orang untuk USD60. Bagusnye cara Jackie ni, hanya menawarkan peluk saje  and no sex!


Suami Yasmin Hani, Sha’arin miliki tattoo di lengan

Semalam agak kecoh apabila timbul isu beberapa peminat mempertikaikan simbol di lengan suami Yasmin Hani yang seolah-olah tattoo yang dimuat naik di Insta. Namun begitu, tattoo yang dipakai itu hanyalah tattoo henna iaitu tattoo yang tidak kekal dan boleh dipadam pada bila-bila masa. Tidak kami pasti apa tujuan sebenar dia memaki tattoo henna itu, yang pasti ia hanya menimbulkan persepsi negatif oleh peminat yang beragama Islam.


Shila Amzah upload gambar badan laman sosial

Gara-gara bersemangat untuk berkongsi gambarnya dengan hobi terbarunya iaitu bersenam, Shila terlupa bahawa ramai dikalangan peminatnya merupakan orang Islam. Dek kerana memuat naik gambar bentuk badannya itu, peminat bertindak agresif dengan mengutuk gambar-gambar tersebut sehinggakan Shila membuang gambar-gambartersebut daripada akaunnya. Gambar penuh selepas ini.





Nora Danish bertudung di Kota Bharu, Kelantan

Baru-baru ini, Nora Danish telah ke Mydin, Kota Bharu, Kelantan bagi mempromosikan produk. Amat cantik apabila Nora bertudung, ia akan kekal manis jika dipanjangkan tempohnya hingga selamanya. Gambar penuh selepas ini.








Pakaian Terdedah Mimi One Nation Emcees dikutuk peminat

Mimi, penyanyi kumpulan One Nation Emcees dikritik oleh peminatnya di laman Instagram gara-gara berpakaian ala barat ketika berada di suatu pulau.

Antara kutukan yang diterimanya seperti “pakai tak sopan lansung, bangga sangat nak tunjuk coli kau, puih“.  Walaubagaimanapun, antara komen negatif yang lain telah di padam oleh Mimi sendiri sebelum ia sempat di baca kami. Gambar penuh Mimi memakai baju jarang selepas ini.









Remy Ishak tayang body sampai bawah pusat di Instagram nya

Fuiyo! Remy Ishak tayang body sampai bawah pusat dalam laman Instagram-nya! Dah boleh geng dengan Zain Saidin yang suka tayang sepentot tu.


Tidak Serik Bercinta, Remy Ishak Idamkan Wanita Matang


Selepas percintaan singkat beliau bersama Tiz Zaqyah berakhir, pasti ramai yang tertanya tanya akan siapakah gerangan gadis yang kini berjaya memiliki hati jejaka idaman Malaya ini.

Dalam laporan Berita Harian hari ini, Remy Ishak mengakui yang hatinya maish belum dimiliki sesiapa dan beliau sendiri tidak mencari kerana mahu fokus terhadap kerjaya beliau ketika ini.

“Tiada sesiapa dalam hati saya buat masa ini. Lagi pun, saya memang tidak mencari kerana saya mahu fokus dalam kerjaya — serta kumpulkan harta sebelum berumahtangga,” ujar Remy Ishak.

“Emak saya pun asyik tanya, bila lagi saya mahu berkahwin? Memang saya tertekan sekarang ini. Maklumlah ibu mana yang tidak risau dan sedih mengenangkan anaknya yang asyik putus cinta”

Remy Ishak turut memaklumkan yang beliau tidak serik untuk bercinta dengan mereka dari kalangan artis kerana tidak pernah meletakkan syarat dalam hubungan cinta selama ini.

“Orang seni atau orang biasa, saya terima saja. Cuma kalau boleh, biarlah wanita itu seorang yang matang,” jelas Remy Ishak yang ke Seoul baru baru ini mengikuti rombongan pemenang Anugerah Skrin 2011/12.