Monday, 8 October 2012

FOTO B@GEL MODEL TERKENAL TERSEBAR


Sebanyak 457 pose foto bugil artis dan model ternama Taiwan, Lai Yingyu, bocor ke dunia maya.
Foto-foto Lai (23), yang juga dikenal sebagai Nico itu, dilaporkan diambil di tahun 2006, ketika Lai masih berusia 17 tahun. Salah satu dari foto-foto itu, mempelihatkan Lai yang hanya mengenakan bra berfoto bersama dengan dengan pacarnya.


Sementara foto lainnya memperlihatkan Lai yang mengenakan lingerie seksi dan memperlihatkan kemontokan dua buah payudaranya.

Tidak diketahui bagaimana foto-foto koleksi pribadi itu bocor ke publik, namun diyakini masih banyak foto mantan anggota band  Blackie Girls itu beredar di internet.

Lai selama ini dikenal sebagai bom seks Taiwan, memulai karirnya di dunia modeling, di usia 17 tahun, dengan menjadi objek  Taiwan Fotografi Union pada tahun 2006.

Pada awal karirnya ia diminta untuk menjadi model bikini, dan ia mengambil tawaran itu tanpa sepengetahuan orangtuanya. Dalam perkembangan karirnya, Lai sempat dua kali difoto telanjang, namun menolak tawaran lainnya, karena merasa muak dengan foto-foto dirinya tanpa busana.

Gila, awek ini curi ayam mentah dan sorok dicelah kem@luan

Pencuri zaman sekarang macam dah ada diploma dan degree pulak. Semakin banyak idea mereka untuk mencuri. Ada ke Kolej Pencurian Malaysia ? Semakin cerdik dan bermacam helah mereka buat untuk mencuri. Gambar dibawah menunjukkan sepasang kekasih mencuri di sebuah pasaraya dengan menyembunyikan ayam mentah kedalam KEMALUAN aweks nye !! Bagi aku, seekor ayam adalah terlalu besar untuk dimasukkan kedalam ' benda ' tu. Tapi boleh pulak kan ? Mungkin dah longgar kot.








Mak Nyah Tuntut Hak, Cabar JHEAINS


Empat mak nyah yang sebelum ini mendapat kebenaran mahkamah untuk mencabar perintah undang-undang Syariah yang menghalang mereka berpakaian seperti wanita, akan diketahui 11 Oktober depan.





Dalam prosiding mendengar permohonan semakan kehakiman yang berlangsung semalam, Hakim Datuk Siti Mariah Ahmad berkata, pihaknya akan meneliti kes tersebut dengan mendalam sebelum membuat sebarang keputusan.


Mereka, Muhamad Juzaili Mohd Khamis, 24, Shukor Jani, 25, Wan Fairol Wan Ismail, 27, dan Adam Shazrul Mohd Yusoff, 25, yang bekerja sebagai juruandam menamakan Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Negeri Sembilan (JHEAINS), Pengarahnya, Ketua Pegawai Penguatkuasa Syariah, Ketua Pendakwa Raya Syariah dan Kerajaan Negeri sebagai responden.


Terdahulu, empat lelaki itu meminta Mahkamah Tinggi mengisytiharkan Seksyen 66 Enakmen Jenayah Syariah Negeri Sembilan 1992 tidak mempunyai kesan dan tidak terpakai, kepada mereka yang secara psikologi adalah wanita atau mempunyai kecelaruan identiti jantina.


Mereka juga mendakwa seksyen itu juga melanggar Perkara 5 Perlembagaan Persekutuan, berhubung hak kebebasan terutama dari segi kebebasan memilih.


Menurut peguam pemohon, Aston Paiva, keempat-empat anak guamnya itu mempunyai laporan perubatan dari Hospital Kuala Lumpur yang mengesahkan bahawa mereka ini secara psikologi mempunyai sifat kewanitaan lebih berbanding lelaki.


Restoran Cina Bagi Percuma Pegang Susu Pelayan


WOW ada juga ya restoran yang menawarkan khidmat seperti ini di negara China? Patutlah ramai ja pengunjung, rupanya ada sesuatu yang istemewa dekat sana iaitu pelanggan di benarkan untuk meraba dan memegang payudara pelayan di restoran tersebut. Jom saksikan!




Tips Elak Bayi Tersedak Susu


Sejak akhir-akhir ini banyak kes kematian bayi akibat tersedak susu, boleh dikatakan setiap bulan ade saja kes sebegini dilaporkan.Bayi hanya insan yang kecil tidak mengenali apa-apa lagi perbuatan manusia ,tidak mampu untuk mengalihkan botol susu tersebut hanyalah mengharapkan insan-insan disekeliling menjaganya..

Apabila terjadinya kejadian seperti itu sudah tentu sekali ibu bapa tersebut berasa amat sesal kerana kecuaian mereka atau pengasuh yang tidak ambil berat tentang keselamatan bayi tersebut.


Sebab-sebab bayi tersedak susu
Apabila seorang bayi tertidur semasa sedang menghisap botol susu, susu itu akan terus mengalir membuatkan bayi tersedak dan susu akan terus masuk ke saluran pernafasan dan paru-paru mereka. Lubang puting botol yang terlalu besar juga boleh menyebabkan susu akan terus mengalir tanpa henti ketika bayi tertidur. Tabiat ibu bapa meletakkan bantal atau kain untuk menyokong botol susu dan meninggalkan bayi keseorangan adalah salah dan merbahaya...


Cara yang Betul memberi minum susu kepada bayi
Ketika menyusu tidak kira susu botol atau susu badan, pastikan kedudukan kepala bayi lebih tinggi daripada dada dan perutnya. Botol susu pula mesti dipegang dalam kedudukan tidak lebih 45 hingga 60 darjah supaya air susu tidak tersekat pada tekak dan menyebabkan bayi lemas.

Pastikan juga lubang puting botol tidak terlalu besar bagi mengelakkan angin masuk ke dalam perut bayi (Belilah mengikut kesesuaian umur anak).

Sekiranya menyusu badan, pastikan kawasan puting masuk sepenuhnya ke dalam mulut bayi.

Elakkan memberi susu dengan meletakkan bayi di atas lantai, sebaiknya pangku bayi seperti mana teknik menyusu badan.

Selepas menyusu, sendawakan bayi untuk mengeluarkan angin dan mengelak bayi muntah ketika tidur.

Cara sendawakan baby selepas minum susu

ELLY TRAN HA MENGOYAK PAKAIANNYA DALAM SESI FOTO TERBARU















“Saya nak pakai seluar dalam” rayu seorang wanita ketika dicekup berasmara


Seorang wanita merayu kepada pegawai pencegah maksiat untuk masuk semula ke dalam bilik tidur teman lelakinya bagi membolehkan dia memakai semula seluar dalam yang tidak sempat dipakainya sejurus selepas dia ditahan, pagi kelmarin.

Permintaan itu dipenuhi oleh pegawai berkenaan apabila mendapati wanita itu berada dalam keadaan mengghairahkan kerana memakai seluar ketat nipis, selain baju yang dipakainya kelihatan dalam keadaan tidak sempurna.

Wanita yang hanya tinggal dengan ibunya di kampung itu mengaku hidup seperti suami isteri sejak mereka menjadi pasangan kekasih lima tahun lalu.

Mohd Jonid Abdul Syukor, Penolong Penguat Kuasa Pejabat Agama Daerah Grik berkata, wanita berusia 21 tahun dan pasangan kekasihnya 26 tahun berasal dari kampung berlainan di pinggir pekan ini diserbu penguat kuasa pada jam 10 pagi kelmarin dipercayai ketika sedang memadu asmara dalam sebuah bilik di rumah kongsi itu.

Wanita berkenaan pada mulanya mengeluarkan suara tinggi ketika ditahan tetapi selepas itu menangis sambil menceritakan kisah hidupnya dan keluarga pasangan berkenaan.

Penolong Penguat Kuasa Pejabat Agama Daerah Grik, Mohd Jonid Abdul Syukor berkata, enam pegawainya dibantu dua anggota RELA menyerbu rumah berkenaan selepas menerima maklumat orang awam mengenai perlakuan pasangan itu.

“Selepas kira-kira 10 minit kami mengetuk pintu bilik yang berkunci dari dalam itu, ia dibuka seorang lelaki yang hanya berseluar pendek sebelum mendapati seorang wanita sedang duduk di atas tilam nipis.

“Keadaan atas tilam berselerak dengan kain selimut dan sehelai kain sarung di dalam bilik sempit hanya kira-kira tiga meter persegi itu,” katanya.

Katanya, ketika diajukan soalan mengenai status mereka bukan pasangan suami isteri, wanita berkenaan mula meninggikan suara sambil menceritakan masalah keluarga pasangannya yang enggan menerima dia sebagai menantu.

Wanita berkenaan mengaku pergi ke rumah kongsi tempat tinggal kekasihnya yang bekerja di kilang papan di situ dengan menunggang motosikal sehari sebelum itu dan bermalam bersama kekasihnya.

“Malah, dia juga mengaku dalam seminggu dia pergi beberapa kali ke rumah itu sejauh kira-kira 30 kilometer dari rumahnya bagi melepaskan rindu selain memberi alasan untuk membawa makanan.

“Ketika disoal, wanita yang hanya tinggal dengan ibunya di kampung itu mengaku hidup seperti suami isteri sejak mereka menjadi pasangan kekasih lima tahun lalu.

“Malah, apabila ditanya berapa kali sudah terlanjur melakukan hubungan seks, wanita itu tanpa segan silu mengaku tidak terkira banyaknya dengan alasan dia terlalu sayang kepada pasangannya,” katanya.

Ketika membuat laporan di Ibu Pejabat Polis (IPD) Grik, Mohd Jonid berkata pemeriksaan pada telefon bimbit milik lelaki berkenaan didapati mengandungi beberapa adegan rakaman hubungan seks dengan berlatarkan bunyi unggas pada waktu malam dipercayai hasil rakaman peribadi mereka.

“Telefon itu kemudian dirampas untuk dijadikan bahan bukti dan mereka ditahan satu malam di lokap polis sebelum menghubungi keluarga untuk dijamin.

“Pasangan berkenaan disiasat mengikut Seksyen 54 Enakman Jenayah Syariah Perak dan boleh didenda sehingga RM3,000 atau dua tahun penjara, jika sabit kesalahan,” katanya.

Ada Musuh Yang Nabi tak maafkan hingga ke akhir hayat?? Belajar Dulu Sebelum Buat Kenyataan Abby.




Teguran buat Abby, janganlah kita cepat membuat andaian sendiri, cuba baca hadis Nabi s.a.w dulu, sebenarnya Nabi s.a.w pernah maafkan musuh beliau banyak di ceritakan dalam hadis nabi s.a.w sehingga musuh pun memeluk Islam.Mintak Abby kaji balik ye.

Pelajar Lelong Dara Untuk Tujuan Kebajikan


Seorang pelajar wanita, Catarina Migliorini bekerjasama dengan seorang pembikin filem dari Australia untuk melelong daranya kepada pembida tertinggi dalam usaha untuk mengumpulkan dana bagi tujuan kebajikan, lapor akhbar dalam talian Huffington Post kelmarin.


Migliorini, 20, setakat ini menerima tawaran tertinggi berjumlah AS$160,000 (RM498,000).

Dia berhasrat menyalurkan wang lelongan itu kepada sebuah pertubuhan bukan kerajaan untuk membina beberapa buah rumah moden di negeri kelahirannya, Santa Catarina.



Gadis itu yang menolak dakwaan dirinya sebagai pelacur berkata, dia percaya pada cinta tetapi menganggap lelongan tersebut sebagai peluang untuk melakukan perubahan positif kepada masyarakat.

Bagaimanapun, tindakan pelajar jurusan pendidikan jasmani itu mengundang kontroversi kerana setiap langkahnya akan diekori seorang kru filem Australia.

Kru itu merakamkan kehidupan Migliorini untuk sebuah dokumentari yang berjudul, Virgins Wanted.

"Saya menganggap melelong dara sebagai satu perniagaan. Saya berpeluang untuk melancong, menjadi sebahagian daripada filem selain mendapat bonus," kata Migliorini.

"Jika anda melakukannya cuma sekali, anda bukannya seorang pelacur," tambahnya.

Migliorini menandatangani kontrak untuk projek tersebut dua tahun lalu apabila dia melihat iklan syarikat produksi Thomas Williams yang mencari seorang wanita dara untuk menghasilkan dokumentari tersebut.

Pengarah dokumentari itu, Justin Sisely akan merakamkan emosi Migliorini sebelum dan selepas dia melakukan hubungan seks buat kali pertama.

Pelajar wanita itu akan menerima wang tunai sebanyak AS$20,000 (RM61,130) dan 90 peratus daripada harga lelongan tertinggi yang akan berakhir pada 15 Oktober ini.

Pemenang lelongan tersebut akan menjalani ujian perubatan bagi memastikan dia bebas daripada sebarang penyakit kelamin sebelum dibenarkan meniduri Migliorini.

Mereka akan melakukan hubungan seks di dalam sebuah pesawat yang terbang antara Australia dan Amerika Syarikat bagi mengelak didakwa menerusi undang-undang pelacuran.

Pemenang juga diwajibkan memakai kondom semasa dia melakukan hubungan seks.

Emma Ma'Embong Wat Statement Kepada Beautifulnara Difacebook


Remaja yang ketagih seks selepas dirogol


KUALA BERANG: “Saya dipaksa melakukan hubungan seks dengannya (kekasih) ketika berusia 13 tahun di dalam semak berhampiran rumah tanpa kerelaan,” demikian pengakuan seorang remaja berusia 17 tahun yang hanya mahu dikenali sebagai Mila, ketika menceritakan titik hitam terjebak dalam kancah seks bebas dengan beberapa lelaki. Noda hitam dalam hidupnya itu akhirnya menyebabkan pelajar di sebuah sekolah di sini ketagihan seks dan sanggup memperdagangkan tubuh untuk keseronokan dan memuaskan nafsu liar, walaupun hakikatnya dia masih di bawah umur. Mila berkata, dia mula melakukan hubungan seks dengan kekasihnya yang berusia 20 tahun ketika dia berada di Tingkatan Satu dan masih meneruskan hubungan terlarang itu bersama beberapa lelaki sehingga kini, walaupun baru mengenalinya.


Dia yang pernah dibuang sekolah kerana bergaduh dan bercium dengan rakan lelaki di sekolahnya menceritakan, ibu bapanya tidak mengetahui kehidupan hitamnya kerana begitu mempercayainya.
“Pernah ibu bertanya mengenai tanda gigitan cinta di leher, tetapi saya bijak mengatakan digigit semut. Saya percaya ibu tidak mengesyaki apa-apa mengenai perangai buruk saya kerana sibuk menguruskan adik-adik di rumah,” kata anak sulung daripada enam beradik itu.

Mila berkata, ketika dia di Tingkatan Satu, dia pernah lari dari rumah kerana terlalu sayangkan kekasihnya itu dan menjalani hidup bagaikan suami isteri, hinggalah lelaki itu membuangnya daripada hidup dan meninggalkannya di tepi jalan.

“Saya sangat sedih ketika dia meninggalkan saya di tepi jalan seperti sampah selepas kami melakukan hubungan seks. Ketika itu jam 3 pagi dan saya buntu apa patut dilakukan lalu terus menghubungi bapa dan dia mengambil saya. Saya tahu keluarga sangat sedih dengan perangai saya, tapi saya sudah ketagih dan tidak dapat berbuat apa-apa,” katanya tanpa sebarang riak kesal.

Seorang kawan rapat Mila yang mahu dikenali sebagai Zai, 17, berkata, dia turut ketagih seks selepas melalui episod ngeri dirogol orang tidak dikenali ketika berusia 13 tahun dan sehingga kini, dia sering melakukannya dengan rakan serta senior di sekolah.

“Sejak kejadian hitam itu, saya sering keluar dengan beberapa lelaki dan saya sukakan keseronokan keluar malam hingga tidak balik ke rumah untuk menghilangkan kebosanan. Tragedi noda itu berlaku apabila pada satu hari, teman lelaki saya mengajak keluar dan meminta menunggu di wakaf berhampiran rumah.

“Selepas beberapa jam menunggu dia tidak muncul, sehingga tiba-tiba seorang lelaki datang menawarkan untuk menghantar saya pulang, tetapi dia membawa saya ke dalam semak dan melakukan hubungan seks. Selepas itu dia mengajak melakukannya di sebuah pondok pula. Saya hanya mengikut kerana berada dalam keadaan khayal selepas mengambil pil kuda,” katanya.

Zai yang sehingga kini sudah menukar lebih 20 teman lelaki berkata, dia tidak dapat membendung rasa ketagih melakukan hubungan seks dan kerap melakukannya di rumahnya, meskipun ahli keluarga ada di rumah.

Seorang lagi rakannya dikenali sebagai Sara, 16, yang turut mengalami ketagihan seks berkata, dia selalu ke Kuantan, Pahang dan tidur di hotel bersama kekasihnya sehingga dia dibuang keluarga yang malu memiliki anak sepertinya.

“Saya selalu makan pil kuda ketika bersamanya dan apabila berjumpa hubungan kami akan diakhiri dengan seks. Pernah saya tidur di rumah kawan dan ponteng sekolah selama dua minggu.

“Saya juga sering dijadikan ‘lauk’ oleh sekumpulan samseng jalanan. Saya dijadikan ‘hadiah’ kepada lebih 20 samseng jalanan yang menang dalam perlumbaan haram,” katanya selamba.

Gambar : Khairul Fahmi & Leuniey Dating Tepi Pantai


Minggu lalu foto mesra Khairul Fahmi dan kekasihnya, Leuniey Natasha hangat diperkatakan oleh peminat-peminat industri tempatan, sehingga Khairul Fahmi atau lebih mesra dipanggil Apex mengakui sendiri kepada pihak media bahawa statusnya bersama Leuniey adalah bukan sekadar kawan biasa.
Terbaru foto mereka di muat naik sekali lagi menerusi laman Istagram masing-masing dan kali ini mereka kelihatan sungguh mesra dan seolah-olah sedang bercuti di sebuah pusat peranginan di tepi pantai.
Jom lihat foto ‘dating’ mereka selepas ini. So sweett!!




IBU SANGGUP MELACURKAN ANAK GADISNYA BERUSIA 13 TAHUN


Seorang wanita layak digelar ‘ibu setan’ kerana bukan saja melacurk ananak gadisnya sendiri berusia 13 tahun, malah suami wanita terbabit,yang juga bapa tiri mangsa, sanggup bersekongkol melakukan kegiatan
terkutuk itu dengan alasan bagi menampung perbelanjaan keluarga.Difahamkan, pada mulanya, ibu durjana berusia 30-anitu terpengaruh dengan tawaran seorang lelaki menawarkan RM1,500 bagi meniduri anaknya, asalkan gadis terbabit masih dara.


Gelap mata dengan bayaran bakal diterima itu, wanita terbabit bersama suami dan seorang rakan, membawa anaknya ke bandar raya ini dengan alasan bersiar-siar sebelum ditinggalkan seorang diri di bilik sebuah
hotel di sini.Seorang lelaki memasuki bilik hotel berkenaan lalu merogol mangsa sebelum meninggalkan gadis berkenaan.Difahamkan, sebelum meninggalkan hotel, lelaki terbabit turut menyerahkan wang kepada ibu mangsa seperti dijanjikan selepas yakin gadis berkenaan masih dara.

[ 8 GAMBAR] LOKASI BABY HATCH @ORPHANCARE MALAYSIA


Seperti di dalam berita sebelum ini kami tidak mahu berlaku kes bayi yang mati dibunuh kerana dilahirkan di luar nikah. Kami juga tak mahu bayi dibuang di tong sampah kemudian mati dimakan oleh haiwan kemdian dihurungi semut. Jika anda tahu sesiapa yang mengandung dan tidak tahu apa harus dilakukan dengan bayi selepas lahir, sila hubungi OrphanCare Malaysia. Badan NGO ini sudi mengambil bayi yang anda tidak mahu dan menyediakan tempat yang selamat untuk bayi ini ditinggalkan dalam bentuk Baby Hatch. Hac ini sudah beroperasi sejak Mac 2010. Tidak ada sebab untuk anda membuang baby atau membunuh mereka. Kini ada pilihan lain selain dari menjadi pembunuh budak yang tidak berdosa. 

Tahukah anda diantara tahun 2005-2011, sebanyak 517 kejadian menbuang bayi dicatatkan di Malaysia? Dari 517 kes ini 287 bayi hanya ditemui selepas meninggal dunia. This is unacceptable. Pihak Orphancare mempunyai lebih kurang 1700 pasangan yang berdaftar yang menanti untuk menjadi ibu bapa angkat. Anda tak mahu tetapi pasangan-pasangan ini mendambakan anak!

Lokasi Baby Hatch Orphancare ini ialah di No.6 Lorong SS1/24A, Kampung Tunku, 47300 Petaling Jaya, Malaysia. Baby Hatch mereka sentiasa dibuka dan anda boleh tinggalkan bayi anda disini. Jangan bunuh baby please.

Jika anda mahukan lebih banyak informasi silalah lawati laman sesawang mereka di http://www.orphancare.org.my .




Melayu Semakin Moden

Admin Baru Menerima Email Gambar Dari Seorang Tentang Gambar Seorang Gadis Melayu Beranak Seorang.

Lihat Gambar Dibawah:







[Video] Tandas Paling Berkuasa


Erin Malek Bergambar Untuk Kekasih Sebelum Tidur


Terdahulu pelakon comel ini dikaitkan dengan pelbagai kontroversi...Antaranya Erin Malek pernah membuat pengakuan yang dia bertindik lidah. Malah dia tanpa segan silu menunjukkan’nya kepada kamera.


Terbaru..Erin Malek telah memuat naik gambarnye yang hendak tidur ke laman Instagram. Di faham, walaupun gambar tersebut untuk tatapan umum, tetapi kata-katanya yang ditulis ditujukan khas buat kekasihnya...Walid...