Monday, 11 June 2012

SIYES FAIL- AWEK NI PUNYA KENE GIGIT


Mati Kerana Beronani Selama 12 Minit Tanpa Henti

BRAZIL - Satu kes yang jarang berlaku yang pelik menyebabkan kematian pelajar BiancaBorges Bezerra, 21, dari Belém (Brazil), kerana beronani berpanjangan selama 12 minit, dan akhirnya mati.Wanita muda yang mempunyai hubungan dengan teman wanita dari kolej.



Hospital yang menerima Bianca mengesahkan bahawa orgasma 12 minit yangberterusan adalah punca kematian.

A rare case resulted in death of student Bianca Borges Bezerra, 21, of Bethlehem (PA), which went into a trance, having a prolonged orgasm for 12 minutes, and ended up on death. The young man was having an “oral relationship” with a friend from college. The hospital confirmed that he received Bianca orgasm continuously for 12 minutes was the cause of death. “She held the mattress with strong nails enfincadas, opened his mouth in the form of” O “, and the pupils of the eyes were spinning around in circles as if they were released into her eyes, “said the friend who was present during the tragedy. The friend also said that, became suspicious when, at 10 minutes, Bianca continued in the same position, eyes rolling, and with the mouth open screaming loudly. “At twelve minutes she went out, and I ran behind an ambulance,” said the friend. At the request of the family, the police will investigate. The delegate said, speaking with the reporting of G17, the friend of the victim may account for murder without intent to kill, it is recognized through awards, she was responsible to make her friend feel orgasm for 12 minutes without stopping

4 Alasan Kenapa Anda Perlukan Onani



Masturbasi sering dikaitkan dengan sesuatu yang bersifat negatif. Orang menjadikannya alat yang ideal untuk mendapatkan kesenangan diri. Hal ini tak dapat dilepaskan dari fungsi masturbasi itu sendiri.

Pada dasarnya, masturbasi adalah aktiviti merangsang diri sendiri. Bila hal ini dilakukan perempuan, maka ia akan menstimulasi area genitalnya, seperti vagina dan klitoris. Perempuan yang sudah terbiasa mengeksplorasi area vulva-nya, bahkan mampu menemukan area G-spot. Kerap kali perempuan berhasil mencapai orgasme melalui rangsangan ini.

Tak banyak orang yang membicarakan teknik ini, meskipun kenyataannya tak sedikit orang yang bermasturbasi. Hasil kajian menunjukkan bahwa perempuan yang rutin bermasturbasi berpeluang mengalami kehidupan seksual yang lebih memuaskan. Lebih dari itu, mereka juga akan memiliki kesihatan yang lebih baik, termasuk hubungan perkahwinan yang lebih bahagia.

Ada perkara penting yang perlu Anda ketahui mengenai masturbasi. Dengan masturbasi, Anda akan lebih memahami keperluan seksual Anda sendiri. Ketika Anda tak mampu berkomunikasi dengan pasangan mengenai hubungan seks yang memuaskan kedua belah pihak, masturbasi menjadi salah satu cara bagi Anda untuk mengeksplorasi seksualiti Anda. Ketika Anda mampu menikmati masturbasi, kepercayaan diri Anda juga akan meningkat.

Ini alasan mengapa anda perlukan onani ?

Seperti telah disebutkan di atas, ada sejumlah manfaat kesihatan yang dapat diperolehi dari masturbasi, di antaranya:

Mencegah infeksi serviks
Dalam berbagai kajian pernah diungkapkan bahwa perempuan akan terlindung dari infeksi serviks dan infeksi saluran kemih (ISK) jika mereka masturbasi secara rutin. Ketika seorang perempuan mengalami orgasme, terjadi pembukaan pada leher rahimnya, yang kemudian akan menimbulkan proses peningkatan jumlah bakteria baik di dalam leher rahim. Masturbasi juga menghasilkan pelincir vagina, yang akan membantu "membasuh" organisme yang menyebabkan infeksi.

Memperbaiki fungsi kardiovaskular dan menurunkan risiko diabetes jenis 2
Perempuan yang mendapatkan orgasme secara teratur, melalui hubungan seks dengan pasangan maupun masturbasi, juga menunjukkan peningkatan kesihatan kardiovaskular (yang berkaitan dengan jantung) dan mengembangkan daya tahan yang lebih besar terhadap diabetes jenis 2.

Ubat alami untuk insomnia
Masturbasi akan membuat Anda mampu melupakan stres yang dihasilkan oleh kesibukan kerja. Mana taknya lepas masturbasi, Anda dapat tidur dengan lebih lelap. Apa pun jenis aktiviti seksual yang Anda lakukan, akan memperbaiki kadar dopamin, hormon yang memberikan rasa senang. Ketika Anda baru mencapai klimaks, hormon yang memberikan efek menenangkan (endorfin dan oksitosin) akan dilepaskan. Perasaan senang dan nyaman ditambah dengan rasa hangat setelah orgasme yang intens inilah yang akan membantu Anda tidur lebih nyenyak.


Dasar pinggul yang lebih kuat
Tidak perlu diragukan lagi bahwa masturbasi akan membantu memperbaiki kekuatan dasar ianggul. Dasar pinggul yang sihat akan meningkatkan fungsi-fungsi seksual secara keseluruhan, dan membantu Anda menikmati sesi bercinta dengan lebih baik.

AWAK MEMANG CANTIK DAN SEKSI DI FACEBOOK



Klik.. klik.. klik..
Klikan mouse pada button-button yang terdapat dalam FB. Dunia hari ini agak mudah untuk mengenal manusia seluruh dunia. Hanya melayari FB.. dalam sehari kita mampu mengumpul ratusan kawan baru dan menyampaikan isi hati kepada ratusan orang (mengikut bilangan friend masing-masing).
Cuma, saya mula rasa ingin muntah apabila melihat anak-anak gadis kita yang :
1. Tidak menutup aurat, atau menutup aurat sebahagian sahaja, atau hanya menutup (tapi ketat..)
2. Bergaya dengan gaya yang kurang sopan, ada juga yang membuat isyarat lucah.. saja nak tunjuk sosial.
3. Perasan kiut.. rasa diri begitu anggun.. perasan muka macam korea.. sambil berkata dalam hati “Oh.. comelnya aku”.. uwekk..

Entahlah.. mana pergi kehormatan mereka sebagai seorang “anak dara”. Kalau nak berfacebook pun, agak-agakla sikit.

Pastu, mulalah kata “jangan jaga tepi kain orang”, “ini peribadi saya.. You apa sebokk”, “I tahu apa yang I buat..”, “ni facebook I, kalau tak suka boleh blah..”

Manis tak ayat anak dara kalau macam ni? Bukan sekadar tak manis, bahkan meloyakan tekak.. kalau bising lagi, boleh muntah..

Ada juga yang kata “U tu laki.. mana tau hati perempuan”.. Huh, anak dara juga perlu faham yang ramai lelaki dok meluat tengak gaye diorang yang tegedik-gedik dalam FB tu.

Apa yang saya luahkan secara santai di atas adalah serba-serbi suara hati yang belum terluah. Saya cuma ingin mengingatkan kepada para wanita supaya menjaga kehormatan mereka. Ramai yang ingin menonjolkan diri mereka di dalam FB dan suka “mengutip” kawan-kawan sebanyak mungkin.
Pernah saya bertanya kepada seorang adik, yang masih bersekolah menengah.. “Apa hobi kamu”.. dia menjawab “berkawan.. cari kawan.. kawan seramai mungkin..”. Erm.. dalam hati saya dapat mengagak, pastinya dia adalah peminat FB.
Ya, sifat ingin berkawan itu memang baik, tetapi ia menjadi buruk apabila “main hentam je pilih kawan”. Kadangkala, kita asyik sibuk dengan FB mencari kawan, bertegur sapa, mengutuk orang dan sebagainya di dalam FB, tetapi adik beradik kita.. hubungan agak dingin.

Apatah lagi family..
Kita agak dingin dengan keluarga kita.. kerana kita lebih suka berkawan, mencari kawan dan mengumpulkan kawan sebanyak mungkin. Kenapa kita tidak “berkawan” dengan keluarga kita?
Kalau anda ingin mencari kawan sekalipun, pilihlah dengan siapa anda berkawan. Saya yakin, apabila seseorang tersebut secara “tiba-tiba” ingin berkawan dengan anda, sudah pasti ada udang di sebalik batu atau mee. Kenapa dia pilih anda?

Lalu, anda pun menjawab di dalam hati “Isy, ada orang nak kat saya la.. huhuhu, bestnya.. ”
Kemudian, anda akan meletakkan@menukar gambar anda.. dengan gambar yang lebih cun.. Menarik.. ada iras-iras Korea lah kononnya. Kenapa ya? Selain Barat, Korea juga sedang hebat menjajah pemikiran! Ini kerana dunia hari ini sedar bahawa menjajah pemikiran jauh lebih menguntungkan daripada melakukan penjajahan..

Kawan oh kawan..
Sebagai anak dara, cuba anda fikirkan.. anda sangat berminat mengumpul setem. Album yang dibeli dirasakan paling cantik di dunia.. Di dalam hatinya berkata “album aku la paling lawa”.
Lalu anda pun pergi ke pejabat pos.. dan bertanya “Pak Cik, saya nak beli setem.. lantakla setem apa yang ada.. saya ada RM 20.

Pak Cik pun bertanya “Setem yang ada di sini, biasa-biasa je..”
Anda menjawab “Lantak lah.. saya minat kumpul setem.. jadi saya akan kumpul sebanyak mungkin..
Anda terlupa album anda bukan besar sangat macam pejabat pos..
Erm, contoh ini agak lembut. Saya gunakan contoh yang kedua pula..
Anda sangat meminati serangga.. lalu anda pergi ke taman bunga untuk menangkap serangga..
Apa yang peliknya, anda “membalun” semua serangga yang ada di situ.. Anda tangkap sebanyak mungkin serangga yang ada.. antaranya lalat, langau, rama-rama, kelkatu, kumbang, lebah.. tebuan.. semut api, semut hitam, anai-anai.. dan segala mak nenek serangga yang ada di situ.
Apabila orang bertanya kehairanan.. “Kenapa tangkap semua serangga ni? Lalat pun nak tangkap juga?”
Anda menjawab “Saya memang meminati serangga, jadi saya akan tangkap sebanyak mungkin untuk diletakkan dalam sangkar saya.. ”

Cuba fikirkan nasib anda dan FB anda pada masa depan. Cuba jadikan FB anda bermanfaat dan boleh membuahkan hasil.

Gambar Panas! Wanita Dibogelkan Dalam Internet


Beginilah sikap segelintir manusia yang tidak mempunyai akal kerana sanggup melakukan perkara yang tidak elok dimana mengedit gambar-gambar wanita dalam mode “x-ray” supaya kelihatan seakan-akan bogel..
Malah admin pun buleh dikatakan pandai dalam menggunakan software Photoshop ini tapi tidak lah sampai untuk berfikir dan explore sehingga ingin membuat seperti ini. Tetapi, inillah yang berlaku sekarang. Ada tools (editor x-ray) di dalam photoshop boleh membuat gambar anda berpakaian akan menjadi bogel.
So nasihat admin, jangan upload gambar yang senang untuk mereka-meraka mengedit gambar anda menjadi macam diatas…sebaiknya ambik gambar paras dada keatas dan jangan ambik gambar dengan pakaian warna putih kerana ini memudahkan mereka melakukan kerja seperti itu

Anda rasa adakah perempuan dalam gambar ini berbogel?

Ini gambar anak dara sedang make up di hadapan cermin dan kelihatan kawan di belakangnya sedang berkemas tetapi ada sesuatu yang tak kena dengan  gambar kawan yang mengemas itu.Adakah dia berbogel?Perhatikan betul-betul…





Bukan.., Awek yang di  belakang itu memang memakai baju. Itu bukan punggungnya… Itu adalah tangan kanan si pemegang kamera..!! Jadi bila melihat sesuatu kejadian atau keadaan fikir dahulu dan jangan terus membuat kesimpulan…Jadi orang yang bijak

Zizan sayang Jue



HUBUNGAN akrab antara aktres muda Juliana Evans atau Jue dengan aktor, pelawak dan pengacara popular Zizan Razak sudah lama diketahui khalayak semenjak mereka membintangi filem Hantu Bonceng. Namun, baik Jue mahupun Zizan tidak pernah memberi pengesahan secara rasmi tentang status hubungan mereka. Jawapan klise yang diberikan hanyalah sebagai teman rapat sahaja.
Bagaimanapun kemesraan luar biasa antara Jue dan Zizan disaksikan Kosmo! ketika mereka bertemu sempena ulang tahun kedua Mesra Mall di Kerteh, Terengganu yang turut menayangkan filem terbaharu lakonan mereka iaitu Mael Lambong.
Pertemuan tersebut merupakan yang pertama kali selepas lima bulan Jue meninggalkan tanah air demi menggenggam segulung ijazah dalam bidang pengajian filem, video dan media di Universiti Michigan, Amerika Syarikat. Jue pulang ke tanah air pada minggu lalu kerana cuti musim panas dan akan berada di Malaysia sehingga Aidilfitri ini.
Pengakuan tidak pernah terungkap di bibir masing-masing, namun tingkah laku dan lirik mata ketika ditemu bual tidak dapat menyembunyikan perasaan sebenar mereka berdua. Apabila ditanya rindu atau tidak kala berjauhan, jawapan yang diberi juga cukup jujur.
Sambil memandang Zizan, 28, yang berada di sebelahnya, Jue berkata: “Memang rindu sebab lama tidak jumpa. Ini kali pertama kami berjumpa selepas saya pulang ke Malaysia. Sebelum ini, Zizan sibuk dengan penggambaran filem Bikers Kental di Thailand. Kami belum sempat berborak panjang lagi.”
Jue dan Zizan hanya tertawa dan saling berpandangan apabila disoal apakah hadiah yang dibawa pulang Jue untuk Zizan dan apakah kejutan yang dilakukan oleh Zizan kepadanya.
“Memang saya ada beli hadiah untuk dia, saya tidak boleh beritahu, saya ada simpan di rumah. Kejutan dia untuk saya, mana boleh beritahu, rahsia,” ucap Jue malu-malu.
Jue dan Zizan yang sudah berkenalan selama lima tahun masih memilih untuk mengklasifikasikan hubungan mereka sebagai teman rapat, meskipun kedua-dua mereka sudah bertemu dengan keluarga antara satu sama lain. Zizan juga tanpa berselindung memberitahu, dia menyayangi Jue.
“Saya sayangkan Jue tetapi masih ada pagar. Betul, saya pernah jumpa keluarganya, ibunya banyak beri saya nasihat. Begitu juga dengan Jue, dia pernah jumpa ibu bapa saya. Ibu saya suka dan senang dengan Jue,” kata Zizan tanpa berselindung.
Jue juga memberitahu, keluarga tidak membantah persahabatannya dengan Zizan, malah ibunya juga cukup senang terhadap perhubungan mereka.
“Mungkin sebab Zizan selalu tolong saya dan kami rapat, jadi keluarga saya juga baik dengannya. Zizan baik, selalu mengambil berat tentang diri saya, dia kelakar. Siapa yang tidak suka dengan dia (ketawa),” seloroh Jue yang membawakan watak seorang ejen perisik bernama Maria dalam filem Mael Lambong.
Fokus pada pengajian
Jue yang berusia 23 tahun bagaimanapun memberitahu dia belum bersedia untuk mempunyai komitmen dalam sebarang hubungan cinta kerana ingin memberi fokus terhadap pengajiannya yang akan tamat pada tahun 2014.
“Sebenarnya, saya tidak percaya pada cinta jarak jauh. Kalau saya bercinta dengan Zizan sekali pun, kami masing-masing sibuk dan berjauhan, saya lebih pentingkan pelajaran. Zizan kata mahu kahwin sebelum umur 30 tahun, jadi saya tidak masuk dalam senarai.
“Saya belum tentu akan pulang ke Malaysia selepas tamat pengajian kerana saya ingin bekerja dan menimba pengalaman di sana terlebih dahulu. Memang kami selalu berhubung, tetapi kalau sibuk kami buat hal masing-masing. Jika bercinta, saya akan terikat dengan komitmen dan saya belum bersedia,” ujar Jue yang bakal menjalani penggambaran filem Dampak pada hujung bulan ini.
Jawab Zizan pula, dia juga memikirkan hal yang sama. Kesibukan jadual kerjanya membataskan dia untuk menyulam cinta dengan mana-mana gadis. Buat masa ini, fokusnya hanya pada kerjaya yang sedang berkembang.
“Alhamdulillah, saya tengah seronok bekerja. Siang dan malam, saya hanya bekerja sampai sakit. Saya tidak mahu kalau saya ada kekasih, dia akan rasa terabai kerana jika bekerja, telefon pun saya tidak pegang, jadi saya tidak mahu perkara itu berlaku. Lebih baik tidak terikat dengan sesiapa,” beritahunya yang saling berhubung dengan Jue menerusi Twitter dan juga telefon.


JULIANA EVANS dan Zizan sekali lagi berganding dalam filem berjudul Mael Lambong. Mereka mengaku enggan memberi komitmen terhadap cinta kerana sibuk dengan kehidupan masing-masing.
Sungguhpun begitu, mereka tidak menolak jika ditakdirkan bertemu jodoh. Luah Zizan: “Saya tidak kisah bertemu jodoh dengan sesiapa pun, saya akan terima kerana itu kerja Allah. Cuma saya rancang sebelum umur 30 tahun, saya mahu berkahwin, tetapi tidak tahulah terlaksana atau tidak. Buat masa ini saya belum bersedia untuk kahwin.”
Bercerita tentang pengalaman hidup Jue sebagai seorang pelajar universiti di Amerika, keceriaan terpancar pada riak wajahnya tanda dia bahagia, walaupun terpaksa berjauhan dengan keluarga dan teman-teman. Tiga bulan pertama perasaan rindunya terhadap keluarga sukar dikawal.
Tak nak balik Malaysia
“Seronok belajar di negara orang, mula-mula perasaan rindu sukar dikawal kerana lokasi tempat tinggal saya terletak di kawasan pedalaman. Nasib baik saya dapat teman serumah rakyat Malaysia yang pandai masak masakan Melayu, jadi terubat sedikit perasaan rindu pada keluarga,” ujarnya.
Jelas Jue selepas tamat pengajian, dia tidak mahu segera pulang ke tanah air sebaliknya mahu menyambung kursus lakonan jangka pendek di Los Angeles dan mencuba nasib sebagai pelakon serta model di sana terlebih dahulu.
“Setakat ini keputusan pelajaran saya pun okey, jadi memang saya rancang untuk bekerja dan timba pengalaman di Amerika kerana di sana lebih banyak peluang. Tidak tahu bila saya akan pulang ke Malaysia, sebab saya sendiri tidak tahu apa yang akan terjadi pada masa hadapan,” jawabnya jujur.
Bukan hanya mahu meluaskan kerjaya seni, tegas Jue, terlalu banyak sebab mengapa dia membuat keputusan untuk tidak pulang ke tanah air selepas tamat pengajian.
“Saya mahu mencuba nasib, berjumpa dengan orang baharu, mengembara, banyak benda yang saya ingin buat. Walaupun saya mempunyai kerjaya di Malaysia, tetapi saya tidak mahu tersekat di Malaysia selamanya tanpa melihat peluang di luar,” jelas pelakon itu.
Jika di Malaysia, ke mana sahaja kakinya melangkah ada sahaja mata yang memandang kerana status artis. Namun, berbeza apabila dia berada di Universiti Michigan, status artis terlucut dengan sendirinya, hanya pelajar Malaysia sahaja yang mengenalinya sebagai artis.
“Hanya pelajar Malaysia sahaja yang tahu, saya tidak pernah beritahu yang saya seorang artis di Malaysia. Kalau ada yang tahu sebab pelajar Malaysia di sana yang beritahu pelajar lain. Buat masa ini, saya menjalani kehidupan sebagai pelajar yang normal,” kata bekas kekasih Sam, Bunkface itu lagi.
Watak Mael Lambong yang dibawa dengan cemerlang oleh Zizan ketika menyertai program Maharaja Lawak bersama Johan diangkat sebagai watak utama filem Mael Lambong arahan Ahmad Idham yang akan mula ditayangkan pada 21 Jun ini.



JULIANA atau Jue kini seronok menjalani kehidupan sebagai pelajar di Universiti Michigan, Amerika Syarikat.
Biarpun watak itu hanya diciptakan untuk program Maharajawa Lawak, namun populariti watak Mael Lambong melebihi jangkaannya membuatkan Zizan bimbang. Ujarnya, dia bimbang andai apa yang dipersembahkan dalam filem tersebut tidak sama seperti yang dibayangkan oleh penonton.
Elemen komedi
“Jujurnya saya bimbang sebab Mael Lambong lebih popular daripada Zizan. Harapan itu terlalu tinggi, saya bimbang Mael Lambong versi filem tidak dapat kalahkan Mael Lambong versi Maharaja Lawak. Apa yang saya boleh cakap, saya sukakan Mael Lambong versi filem kerana wataknya lebih berkembang,” katanya.
Tidak hanya sarat dengan elemen komedi, Mael Lambong juga penuh dengan karakter yang segar. Bagi memberikan yang terbaik, Zizan mengalami kecederaan pada lengan kirinya ketika babak berlawan dengan watak Tiger lakonan Taiyudin Bakar.
Selain itu filem yang memperoleh klasifikasi umum itu mempunyai babak berlawan antara Zizan dan Jue yang dirasakan tidak sesuai untuk tontonan kanak-kanak. Enggan memberi sebarang komen mengenai babak yang dimaksudkan, Zizan berharap agar filem tersebut bebas kontroversi.
“Saya berharap babak itu tidak akan menimbulkan sebarang isu dan mendapat sokongan penonton. Memang filem Mael Lambong antara lakonan terbaik saya, saya cuba buat yang terbaik. Saya tidak buat lawak sepanjang filem, cuma situasi Mael Lambong yang membuatkannya jadi komedi,” terangnya lagi.


Gosok Kemaluan Ke muka Mangsa


NEW ORLEANS: Seorang peminat bola sepak Amerika menjadi mangsa serangan seksual penyokong pasukan lawan ketika dia pengsan di sebuah restoran makanan segera, lapor media semalam.

Insiden selepas perlawanan itu menunjukkan remaja lelaki terbabit yang terkulai di meja makan dikerumuni sekumpulan penuntut Universiti Alabama.

Kejadian berlaku di restoran Krystal di New Orleans pada 9 Januari lalu dan dirakam menggunakan kamera telefon bimbit.

Ia menjadi perhatian selepas rakaman berkenaan dimuat naik penuntut Universiti Alabama di YouTube, tetapi dipadamkan tidak lama kemudian.


Melalui rakaman itu, seorang pemuda dilihat bertenggek di atas badan mangsa sebelum menggosok kemaluannya ke muka penuntut Universiti Louisiana State (LSU) terbabit.

Laporan mendakwa, kejadian itu berlaku selepas perlawanan bola sepak Amerika di antara dua kolej dan Universiti Alabama mengalahkan LSU 21-0.

Rakaman sepanjang lima minit itu turut menunjukkan sekumpulan remaja berpakaian Universiti Alabama bersorak sambil melukis kartun di muka mangsa.

Sebahagian daripada mereka turut merakam kejadian itu dengan telefon bimbit masing-masing.

Pada satu ketika, terdengar suara seseorang berkata: “Matilah dia.” Kejadian itu berlanjutan apabila penyokong Universiti Alabama itu mencucuk hidung mangsa.

Ketika itu, seorang pemuda terdengar berkata: “Alamak! Saya tak nampak dia bergerak!” sebelum seseorang mencadangkan supaya rakannya “mencurah air” untuk menyedarkan mangsa.

Pemuda yang dibuli itu dilihat terangkat sedikit tetapi mukanya masih tersembam di atas meja dan tidak sedarkan diri.

Ketika itulah seorang pemuda memakai topi besbol mengeluarkan kemaluannya dan memanjat badan mangsa sebelum menggosoknya ke mula lelaki terbabit.

Identiti lelaki yang melakukan serangan itu tidak didedahkan dan tiada pengesahan dia adalah penuntut universiti.

Seorang daripada penuntut dalam klip video itu dikenal pasti sebagai anak Pengarah Sukan stesen televisyen WKRG berusia 22 tahun - DM





Video Nikita Mirzani Dedah Dada


Model dan aktres kontroversi Indonesia, Nikita Mirzani menafikan bahawa dia sengaja tampil seksi dalam sebuah rancangan terbitan stesen Trans TV, “Kakek-Kakek Narsis” (KKN).

Dipetik daripada Kapan Lagi, Nikita telah ditegur oleh Suruhanjaya Penyiaran Indonesia (KPI) menerusi surat yang dikeluarkan pada 9 Januari lalu mengatakan bahawa dia telah mendedahkan payudaranya dengan membuat aksi kurang sopan.


Petikan surat itu mengatakan, “Pada 26 Disember 2011, jam 11.39 malam WIB, seorang model telah mengeksploitasi tubuh bahagian dada dengan menggoyang-goyangkannya secara vulgar. Selain itu juga, program tersebut turut mendedahkan bahagian paha.”

Oleh itu, KPI beranggapan tindakan ibu anak satu ini telah melanggar Pedoman Perilaku Penyiaran Fasal 8 dan Standard Program Siaran Fasal 9 dan 17a.

Walaubagaimanapun teguran itu ditangani biasa oleh Nikita yang menafikan bahawa tindakannya itu disengajakan.

“Saya tidak berniat untuk membuat sedemikian. Saya memakai baju yang disediakan oleh pihak mereka. Saya bekerja untuk mencari duit, oleh itu saya ikutkan sahaja,” ujar Nikita.






GEMPARR!! Anak Gadis Derhaka, Buat Maksiat Depan Ibunya!!


Seorang remaja perempuan 21 tahun yang tinggal bersama ibunya di sebuah taman perumahan di sini, sanggup menjadikan rumah mereka seperti rumah tumpangan dengan membawa rakan perempuannya berusia 23 tahun bersama teman lelaki masing-masing untuk menempiaskan nafsu.

Perlakuan sumbang dilakukan mereka diketahui penduduk setempat sebelum membuat aduan kepada Pejabat Agama Islam Daerah Kulim (PADK). Enam pegawai penguat kuasa PADK membuat membuat pemantauan dan mengepung rumah berkenaan kira-kira jam 3.30 pagi.

Pengadu yang tidak mahu namanya disiarkan berkata, seorang remaja perempuan yang ditahan sering memukul ibunya dan perbuatan itu mengakibatkan ibunya itu takut untuk membuat laporan polis atau PADK.

“Pasangan ini sudah lama melakukan perlakuan maksiat di rumah mereka dengan membawa balik teman lelaki masing-masing. Perkara ini berlaku sejak enam bulan lalu. Ibu suspek tidak berani menegur anak perempuannya, kerana takut dipukul dan diherdik sekiranya berbuat demikian,” katanya.

Ketika serbuan dibuat, PADK terpaksa menunggu kira-kira 10 minit sebelum pintu rumah dibuka. Setelah memperkenalkan diri sebagai penguat kuasa PADK, tiga dari enam penguat kuasa terlibat meminta kebenaran masuk ke rumah untuk membuat pemeriksaan.

Jurucakap PADK berkata, ketika pemeriksaan dibuat, mereka menemui dua lelaki dan tiga perempuan termasuk ibu kepada seorang remaja terlibat. Dari siasatan awal dijalankan mendapati, pasangan yang berada dalam rumah itu tidak mempunyai sebarang hubungan mahram.

Mereka kemudiannya dibawa ke Balai Polis Kulim untuk membuat laporan dan akan disiasat di bawah seksyen 9 Enakmen Jenayah Syariah Kedah 1988. Jika sabit kesalahan mereka boleh dikenakan hukuman setahun penjara atau denda RM2,000 atau kedua-duanya sekali.

"PADK akan mengarahkan semua terlibat hadir ke Mahkamah Rendah Syariah Kulim pada tarikh dan masa ditetapkan. Sekiranya ingkar, waran tangkap akan dikeluarkan terhadap diri mereka,” katanya. - SH


[FOTO-FOTO HOT!!] update DEWI PERSIK DALAM FILEM 'PACAR HANTU PERAWAN'


Filem dari seberang, Pacar Hantu Perawan yang dibintangi oleh Dewi Persik (Depe), Vicky Vette dan Misa Campo, turut ditunggu2 oleh 'kaum adam' di Malaysia kerana banyak adegan "yummi" dan juga kontroversi seperti aksi mandi Depe dengan baju basah. Di bawah ini antara screenshot adegan2 panas dalam filem Pacar Hantu Perawan.






















Yakin Harimau menang kali ini



Pemain kebangsaan, Safee Sali dan rakan sepasukan menemui peminat-peminat di pekarangan Stadium Majlis Perbandaran Selayang, semalam. Turut serta jurulatih K. Rajagobal dan Subahan.
SELAYANG – Datuk Seri Subahan Kamal berkata, skuad Harimau Malaya akan kembali mengaum dan membaham Singapura dalam perlawanan persahabatan kedua di Stadium Shah Alam, esok sekali gus akan menutup mulut pengkritik.
“Kami akan buktikan pengkritik silap. Ia (keputusan perlawanan Jumaat lalu) boleh dijadikan satu hikmah kerana saya percaya Stadium Shah Alam akan dibanjiri peminat kita yang pasti inginkan pasukan membenam Singapura,” katanya.
Beliau berkata kepada pemberita pada Karnival Bola Sepak Dewan Undangan Negeri (DUN) Taman Templer dekat Stadium Majlis Perbandaran Selayang, semalam.
Dalam pada itu, pengurus pasukan kebangsaan ini menegaskan, beliau cukup pantang apabila ada pihak yang mengatakan anak buahnya sudah semakin merosot terutama sejak seri 2-2 menentang Singapura dan terikat tanpa jaringan dengan Filipina dalam persahabatan sebelum ini.
“Melawan Singapura (di Stadium Jalan Besar) sepatutnya kita yang menang tetapi kerana beberapa isu seperti pengadilan dan kurang bertuah, kemenangan kita dirampas.
“Sebagai pengurus pasukan negara, saya tetap berpuas hati dengan prestasi pemain kita yang walaupun lawan mempunyai ramai pemain import, masih cuba memadamkan rekod lapan tahun Malaysia tidak menang di Singapura,” katanya.
Skuad Datuk K. Rajagobal mendahului 2-0 menerusi jaringan Azamuddin Akil dan Safiq Rahim dan nyaris menebus kekalahan Kelayakan Piala Dunia 5-3, tahun lalu sekiranya dapat mengekang gol penyamaan lawan pada minit ke-87 dan seminit terakhir masa kecederaan.
Sementara itu, Subahan memberitahu, selain memantapkan pasukan negara, pihaknya juga mahukan kesinambungan dan konsistensi sekurang-kurangnya mara ke separuh akhir Sukan SEA dan Piala Suzuki AFF menjelang matlamat lebih besar layak ke Piala Asia 2015.

Sultan Johor sebak






SULTAN Johor, Sultan Ibrahim Iskandar bersalaman dengan rakyat yang menyertai ‘Himpunan Menjunjung Kasih dan Taat Setia Duli Yang Maha Mulia Baginda Sultan Johor’ di pekarangan Istana Pasir Pelangi, Johor Bahru. Baginda yang terharu kelihatan sebak sambil mengesat air mata ketika bertitah pada perhimpunan itu (gambar kecil).

JOHOR BAHRU: Sultan Johor, Sultan Ibrahim Iskandar menitiskan air mata di depan kira-kira 30,000 rakyat negeri ini daripada pelbagai kaum dan agama yang berhimpun secara aman di pekarangan Istana Pasir Pelangi di sini, semalam.

Suasana di pekarangan istana yang penuh sesak bertukar menjadi emosional apabila baginda yang berangkat hadir pada Himpunan Menjunjung Kasih dan Taat Setia Duli Yang Maha Mulia Baginda Sultan Johor itu tiba-tiba menjadi sebak ketika bertitah ringkas kepada hadirin.

Saya tidak akan melupakan hari yang amat bersejarah seperti hari ini (semalam), titah baginda sambil mengesat air mata, diiringi gema laungan Daulat Tuanku oleh rakyat yang menghadiri perhimpunan anjuran Majlis Penyelaras Gabungan NGO (badan bukan kerajaan) Melayu Negeri Johor (GABUNG) itu.
Mereka membawa pelbagai sepanduk dan mula berhimpun sejak 10 pagi di Sangkar Kristal, Taman Pelangi sebelum berarak sejauh satu kilometer ke Istana Pasir Pelangi, yang juga kediaman rasmi Sultan Johor, pada jam 2 petang.

Peserta turut menyanyikan lagu Negeri Johor diikuti dengan bacaan Ikrar Sumpah Taat Setia yang diketuai wakil GABUNG yang juga Ahli Persatuan Penjaja, Peniaga, Pengusaha Industri Kecil Melayu Johor, Ahmad Tarmizi Yusof, sebelum menyerahkan watikah ikrar sumpah setia terbabit kepada Sultan Ibrahim.
Sultan Ibrahim yang berterima kasih kepada mereka yang hadir, bertitah adalah menjadi amanah baginda sebagai Sultan Johor untuk menyayangi rakyat.

“Tidak ada rakyat, tiadalah Raja. Raja dan rakyat berpisah tiada,” titah baginda sambil mengingatkan seluruh rakyat negeri Johor, tanpa mengira kaum dan agama, supaya terus bersatu padu.
“Jika bersatu, kita akan kuat,” titah baginda yang ditemani isteri, Raja Zarith Sofia dan Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Idris serta kerabat diraja Johor lain.

Perhimpunan itu diakhiri dengan Penasihat Majlis Agama Islam Johor, Datuk Noh Gadot mengetuai bacaan doa dan Sultan Ibrahim berkenan bersalaman dengan hadirin hampir 40 minit dalam keadaan panas terik.
Baginda kemudian turut menunjukkan kepada pemberita PROTON Neo oren yang menggunakan nombor pendaftaran WWW1 yang diletakkan di pekarangan istana berkenaan.

Perhimpunan itu berlangsung sebagai reaksi terhadap kenyataan bekas Menteri Besar Perak, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin menerusi laman Twitter mengenai bidaan nombor pendaftaran kenderaan WWW 1 oleh Sultan Johor.

(19 Gambar) Perempuan Cantik Tetapi…. Sebenarnya PONDAN


Wah.. apa pendapat u ols dengan gambar-gambar di bawah? Gorgeous kan? Memang cantik.. tapi boleh ke u ols cam yang sebenarnya diorang ni di lahirkan lelaki?

Aduh lagi cantik dari perempuan ni.. mak jeles!

Jom layan.