Friday, 29 November 2013

Tentang Anak...mesti baca..

Model Jual Kereta Gan Lulu tampil tanpa seluar dalam


China cukup terkenal dengan pameran keretanya. Bukan itu sahaja, model-model jelita yang turut serta memperagakan kereta juga menjadi tumpuan pengunjung-pengunjung pameran tersebut.

Jika disebut nama Gan Lulu, peminat-peminat kereta pasti mengenalinya kerana keseksian melampaunya sekitar tahun 2012.

Kini, namanya sedikit tenggelam setelah kehadiran model-model baru yang lebih berani dan seksi.

Terbaru, ketika di Ghuang Zhou Auto Show, seorang lagi model yang lebih berani dari Gan Lulu. Beliau adalah Ye Zixue. Jika dahulunya Gan sering tampil dengan imej seksi, Ye lebih hebat, tampil tanpa seluar dalam!



Penyanyi dangdut goyang dada untuk dikenali

Banyak cara yang dilakukan para pedangdut wanita untuk mudah dikenali masyarakat di pentas hiburan . Pelbagai ciri khas , mereka ditonjolkan dengan memberikan nama unik untuk goyangannya misalnya . Nah , pedangdut bernama Melany Anggora ini punya nama goyangan yang cukup nakal .

" Banyak yang bilang aku unik dari goyangannya . Namanya Goyang Dada , itu ciri khas aku , " kata Melany di sela - sela pelancaran single terbarunya Dia atau Dia , di kawasan Semanggi , Jakarta Selatan , Selasa ( 26/11/2013 ) malam .

Memang , sebenarnya bukan Melany yang menyematkan nama goyangan itu , melainkan rakan - rakannya sendiri . Dengan nama tersebut , perempuan asal Tuban , Jawa Timur ini berharap boleh cepat dikenal masyarakat .

" Jadi begini ceritanya , sebelum pingggul aku goyang , dada aku sudah goyang duluan . Jadi teman - teman bilangnya Goyang Dada . Sama kayak nama Anggora , aku juga dikasih sama teman - teman kerana suka kucing Anggora , " jelasnya tertawa .

Melany pun tak bimbang bakal mendapat label negatif gara - gara nama itu . Apalagi , kata dia , keluarga juga ikut menyokong penuh . " Nggak masalah deh semuanya , " ucap Melanie yang tergabung dalam Herry Management Artis ini .

Selain goyangan , ada satu lagi ciri khas Melanie . Dia sangat terinspirasi gaya rambut penyanyi mancanegara Nicki Minaj . " Aku memang suka sama dia ( Nicki Minaj ) . Makanya rambut warna - warni , " katanya tersenyum .

Sumber: showbiz.liputan6.com