Tuesday, 1 May 2012

New C-String evolusi pakaian dalam wanita




Setelah sekian lama tao menyimpan gambar evolusi pakaian dalam wanita dibawah ini baru lah tao temui evolusi terbaru bagi evolusi pakaian dalam wanita tahun ini 2011. Memang pelik bentuk nyer dan semakin kecil.

Photobucket
Evolusi pakaian dalam wanita dari tahun ke tahun sebelum 2020 iaitu 2011 telah muncul evolusi terbaru iaitu C-string.

Perlihatkan evolusi pakaian dalam wanita terbaru di bawah ini macam mane la agak nyer ye?
Maafkan tao gambar-gambar di bawah ini kurang menyenangkan


Korang tengok ini lah C-String...dah habis kecik dah kalau dulu G-String

Photobucket

Tengok la bentuk nyer macam bentuk C , tapi G-string ade bentuk G ker??
G for what eh? For Gurl la kot..

Photobucket

macam nih la cara pemakaian nyer

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

video
http://youtu.be/2HlscRD6nvE



Ini macam da macam berbogel dah...ape nak jadi gan dunia nih semakin pelik dah


Panties Yang Pelik

Panties ni memang konfius bila dilihat rekaannya.  Macam tak der guna jer.

Apa yang designer panties ni fikir bila rekanya?  Kelihatan ada suis, sepasang lampu dan brooch berwarna pink (kenapa mesti warna pink?)
AWAS  :  Jangan TEKAN Suis

Jika ada suis dan lampu itu bermakna ada bateri.  Apa fungsi benda-benda tu semua?  Apa yang nak disuluhkan dan dihiasi?  Adakah ia berfungsi sebagai pemanas ''badan''?
Yang pasti panties ni direka untuk dipakai atau digayakan bukan untuk dimakan.  Biorlah korang teka sendiri apa kejadah fungsi benda-benda tu semua.
Nota :  Adakah sama apa yang anda fikir dengan designer ni fikir?  Lu fikir la sendiri....

merokok pon ada kebaikannya juga

funny anti smoking ads 12 [Gambar Menarik] Iklan Taknak Merokok 


Pada kotak rokok (kecuali rokok seludup) akan ada tertera
perkataan “Amaran Kerajaan Malaysia, merokok
merbahayakan kesihatan” , gambar-gambar ngeriss seperti
kaki, janin, mulut dan sebagainya. Perokok pasif iaitu orang
yang tidak menghisap rokok tetapi menghidu bau asap rokok 
dari rakan, suami dan sebagainya juga terdedah kepada
penyakit kanser, apa lagi yang menghisap rokok. Pendek
kata,merokok adalah merbahaya kepada kesihatan.

Tetapi ada penyelidikan yang mutakhir mengatakan yang
sebaliknya pula. Menghisap rokok digalakkan pula kerana
menghisap rokok dikatakan menghisap rokok ada kebaikannya
tersendiri. malah menurut kajian statistiknya ada hubungan
positif antara menghisap rokok dan kehidupan kita.

tanpa kita sedar, merokok sebenarnya ada 3 kebaikan: 


funny anti smoking ads 20 [Gambar Menarik] Iklan Taknak Merokok
1. Awet Muda; semakin banyak menghisap rokok semakin awet muda
Oleh kerana merokok mengganggu kesihatan, ada yang yang 
mengatakan sebatang rokok dapat mengurangkan usia selama
beberapa minit, maka dapat disimpulkan bahawa dengan
menghisap rokok anda tidak akan menjadi tua. Mati muda
bererti awet muda.

2. Anti Rabies;
Rabies adalah penyakit yang boleh membawa maut akibat
gigitan binatang seperti gigitan anjing. Dengan menghisap
rokok kita dengan mudah dapat menghindari gigitan anjing.
 
Caranya;
Lari saja, dalam masa 2 atau 3 minit, kita dah semput dan tidak
sengaja akan membongkok. Anjing tadi menyangka anda akan
mengambil batu. Seperti yang diketahui, anjing takut kena
baling batu, kemudian dia pun lari tak cukup tanah…
So…selamatlah kita dari rabies.

3. Anti Rompakan
Pencuri biasanya akan datang pada tengah malam atau awal
pagi semasa kita dibuai mimpi. Ok, semasa pencuri datang di
tengah malam.
 

Tetiba
Kita ter UHUK… UHUK batuk dan batuk. Pencuri tadi mesti 
menyangka kita belum tidur.
So, batuk kita menyelamatkan kita dari rompakan


moralnya? lu pikir lah sendiri.. haha

Personaliti wanita mengikut kategori payudara



Seorang pakar penyelidik tentang sosiologi manusia di Rome, Itali menarik perhatian ramai pihak apabila mendakwa beliau mampu mengetahui sifat dan perangai wanita menerusi bentuk dan saiz payudara mereka.

Yang melucukan, pakar tersebut, Pieor Lorenzoni, mengklasifikasikan payudara wanita mengikut kategori buah-buahan seperti tembikai, nenas, pear dan sebagainya.

 Menurut laporan akhbar Jerman, Bild, Lorenzoni turut memberikan tips dan panduan kepada golongan lelaki untuk mengetahui sifat sebenar wanita idaman mereka melalui ‘keistimewaan’ beliau itu.

Berikut adalah sifat dan perangai wanita mengikut kategori payudara sebagaimana yang dimaksudkan pakar dari Itali itu;

1.       Tembikai : Wanita yang mempunyai payu dara besar dan bulat seperti tembikai mungkin bersifat keibuan tetapi sebenarnya membayangkan karektor yang lebih jauh.

“Wanita jenis ini suka makan dan mahu dimanja serta sering dipuji. Bagaimanapun wanita ini tidak mahu kerap bersenggama,” katanya yang dipetik dari akhbar berkenaan.

2.       Lemon : Bagi lelaki yang mahukan seseorang yang agak ceria dan sederhana maka mereka boleh memilih wanita yang mempunyai payu dara seperti buah lemon yang agak tertonjol dan ketara.

“Wanita seperti ini penuh dengan keceriaan, malah ada kalanya ketawa sendirian. Mereka sentiasa mahukan kehidupan yang seimbang tanpa kejutan,” katanya lagi.

3.       Nenas : Payu dara yang pejal dan bujur seperti nanas menggambarkan wanita yang cerdik, kebiasaannya menumpukan kepada kerjaya tetapi tetap romantik.“Mereka juga seorang yang setia dan jarang wanita yang mempunyai payu dara sedemikian cepat jemu dengan tingkah laku kekasihnya,” jelas pakar itu.

4.       Limau : Bagi mereka yang mempunyai payu dara seperti limau yang pejal tetapi lembut kebiasaannya tidak mempunyai prestasi seks yang baik.
“Mereka mungkin kelihatan menghairahkan tetapi sebenarnya agak menjemukan serta sering mahu terperuk di rumah.“Jenis ini lebih suka memanjakan kekasih dan mengutamakan kelembutan dan kemesraan daripada seks,” kata Lorenzoni mengenai teorinya itu.

5.       Oren : Katanya wanita yang memiliki buah dada berbentuk oren jarang naik angin tetapi mempunyai keyakinan diri dan tidak begitu mengutamakan seks.

6.       Ceri : Wanita yang memiliki payu dara kecil seperti buah ceri biasanya agak lucu, amat teruja, cerdik dan menghiburkan selain pasangan baik untuk kehidupan harian serta agak ghairah.

7.       Pear : Lorenzoni berkata, wanita yang mempunyai bentuk seperti buah pear adalah wanita yang dapat menumpahkan kasih sayang dalam semua aspek kehidupan dan taat kepada agama.Tetapi, agak pelik apabila beliau menyatakan bahawa kebanyakan wanita dari kategori ini juga didapati kerap menduakan suami.

Biar apa pun, ia adalah sekadar teori pakar yang tidak dapat dipastikan kebenarannya oleh pakar-pakar sains dunia memandangkan ia terlalu subjektif dan dilihat lebih sebagai cubaan mencetus kontroversi mempopularkan diri pakar tersebut.

Meskipun ada juga yang percaya kepada teori tersebut, anda khususnya lelaki dinasihatkan agar tidak menjadikannya sebagai panduan untuk sewenang-wenangnya mengandaikan sifat dan perbadi wanita sebagaimana yang dinyatakan Lorenzoni.

Pesta Mamat Bangla Tengok Awek Berbikini

Apa yang pekerja asing lakukan bila time-time cuti?  Paling biasa ialah dorang ramai-ramai akan serbu shopping complex atau terjah KLCC dsb.  Memang menyakitkan mata.  Itu perkara biasa di Malaysia.
AWAS : Jangan Klik awek berbra
Tapi di Singapura, mamat Bangla punya aktiviti yang lebih menyeronokkan yang tiada di Bangladesh.  Dorang ramai-ramai akan pergi ke Sentosa untuk menonton aweks berbikini yang sedang sunbathing.
Bukan setakat  tonton, mereka juga mengambil gambar menggunakan handphone tanpa segan silu.  Dan ini membuatkan pelancong di sana amat menyampah dan bengang dengan Mat Bangla jakun ini.
Aweks ni dah boring, tutup kedai
\
Ini Bangladesh


Oh ! Halus Dan Licin

Oh ! Apakah yang anda fikir bila melihat gambar ini?
Jangan KLIK gambar
Mata Melihat Otak Mentafsir
Itu adalah gambar buku yang diambil dengan begitu licin dan halus gambarannya.

Model Kereta Nampak Bulu Ketiak

Pameran kereta pasti diserikan dengan model-model wanita yang cantik dan seksi.  Tetapi model ini punya tarikan tersendiri.  Muka awek ni taklah cun mana, biasa-biasa saja tetapi ketiaknya menjadi perhatian dan sasaran jutufoto.
Sambil tersenyum teramat perasan cantik fotonya diambil, ketiak model ini dikesan punya bulu ketiak yang baru tumbuh selepas dicukur. Nampak sesangat lah dah dua tiga hari dicukur.  Nampak bulu ketiaknya, padam terus aku punya ...

Adakah ini model tangkap muat last-last minit?  



Tersenyum perasan

pSSt  :  Seriously aku geli tengok ini bulu


Perempuan Rogol Lelaki Untuk Kumpul Air Mani

Tiga perempuan Zimbabwe didakwa di mahkamah atas dakwaan serangan seksual @ merogol ke atas lelaki.

Bukan setakat rogol saja, perempuan tersebut juga mengumpul air mani lelaki yang dirogol.  Aktiviti rogol dan kumpul semen itu dilakukan bukanlah sebab perempuan-perempuan tersebut tersangat ketandusan tetapi dipercayai menggunakan air mani yang dikumpul untuk ritual yang tidak diketahui.
Kes rogol lelaki ini dilaporkan pertama kalinya seawal dua tahun yang lalu di Zimbabwe.
Tentu anda hairan bagaimana lelaki boleh dipaksa rela kan !  Ha, ha.. perempuan-perempuan kaki seks tersebut selalunya mencari mangsa yang menumpang kereta dan akan menyembur ubat anestetik seterusnya memaksa lelaki tersebut untuk melakukan seks tanpa rela dengan ketiga-tiga perempuan tersebut.  Ditegaskan sekali lagi, dengan ketiga-tiganya.

Malu dirogol (gambar hiasan)
Dan setelah mereka memperolehi air mani yang dikumpul dari kondom tu, mereka akan meninggalkan lelaki yang dirogol itu tidak sedarkan diri dan berada dalam kesesalan kesengalan.
Mangsa rogol mereka itu bukan setakat orang awam biasa, malah askar dan polis yang punya dua "pistol" tu pun pernah menjadi mangsa.
Perempuan-perempuan ini ditangkap setelah kereta mereka terlibat dalam satu kemalangan dan polis menjumpai 31 kondom yang telah digunakan di dalam bonet kereta.  Perh..! banyak betul stok air mani.
Mengikut laporan, tiada pula kes rogol lelaki itu disebut terdapat kes pembunuhan.  So at least lelaki yang dirogol tu tiadalah kerugian apa-apa kecuali air mani mereka saja.


Hot!! Gadis Cun Ini Menghina Islam Dalam Twitter!!

Wanita ini yang dikenali sebagai Tengku Sophia telah membuatkan seluruh umat Islam terutamanya di Indonesia dan juga Malaysia marah dengan kenyataan yang dikeluarkan melalui Twitter.



Tengku Sophia dikatakan telah menghina azan dan nabi dan Malaysia..Apa sebenarnya masalah budak perempuan ni..?? Tak puas hati dengan Islam sedangkan dia sendiri beragama Islam. Mungkin kurang didikan agama....




Alasan yang diberikan oleh Tengku Sophia setelah perkara ini kecoh..akaunnya dihack..sejauh mana kebenarannya gua tak pasti..gua harapkan memang betul la akaunnya dihack....Sumber

Kurang Ajar!! Lelaki India Hina Kalimah Allah



Kenapa perlu recist ni yerk?....kita hidup dalam berpelbagaian kaum dan agama di negara Malaysia ni..x perlu la bersikap kurang ajar seperti ni.... 


LAGI BUDAK KECIK HISAP ROKOK!

Sebelum ni pernah tengok gambar budak kecik hisap rokok di Indonesia….puffff….puffff….wah.. bukan main… 
rupa2nya dia ada geng! …setakat yg di rekodkan, termasuk budak ni ada 2 orang….napa ek?? mak bapak di ajor ke hapa??
ermm..perkembangan x sihat ni…..










PERGHH!!! KO PUNYA LAGAK!! 

Kes Pramugari Diserang dan Dicabul Di Tempat Parking LCCT

Dengar kes Pramugari kena serang dan cabul Di Tempat Parking LCCT? Macam-macam la dunia sekarang.. Mana-mana tempat boleh berlaku dengan macam-macam hal! So sekarang pihak airport akan buat penguatkuasaan kawasan supaya lebih terjamin dan selamat untuk staf dan semua pengguna..

Difahamkan kes terbaru ni berlaku pukul 5.30 pagi Khamis baru ni.. Ada lelaki datang dan peluk seorang pramugari yang baru masuk ke keretanya untuk balik ke rumah..

So pada semua, berhati-hati lah walaupun dimana korang ada.. Terutama wanita..
















Air Mani Boleh Dijadikan Penawar?


1. Penyakit Diabetes.
Kajian ini telah dipelopori oleh para penyelidik daripada Georgetown University Medical Centre di Washington DC, Amerika Syarikat. Semasa di ujikaji, teknologi ini ternyata berjaya dan diharap dapat digunakan kepada manusia.
Seperti yang dikutip dari Healthday, Isnin (20/12/2010), penggunaan sel penghasil sperma mempunyai banyak kelebihan berbanding penggunaan sel pankreas. Sel penghasil sperma diambil daripada testis penderma itu sendiri dan tidak akan ada risiko penolakkan sel seperti yang di alami oleh penderma sel pankreas.
Selain menghasilkan hasil yang cukup memberangsangkan, terapi ini juga menjadi sangat terkenal kerana mampu mengubah fungsi sel penderma sperma menjadi insulin. Dalam hal ini, bukan sel penderma sperma sahaja yang boleh digunakan dalam terapi malah cairan sperma itu sendiri juga boleh digunakan.
2. Penyakit Kemurungan.
Terjawab pada tahun 2002 iaitu pada tahun yang sama ia diterbitkan di dalam jurnal Archives of Sexual Behavior. Kajian yang dilakukan oleh para saintis di State University of New York telah mengungkap manfaat sperma untuk mengubati penyakit kemurungan pada orang perempuan.
Manfaat ini diperolehi ketika perempuan yang mengalami kemurungan melakukan hubungan seks dengan pasangannya tanpa menggunakan kondom dan membiarkan ejakulasi terjadi di dalam vagina. Secara tidak langsung, lebihan sperma yang masih berada di dinding vagina akan diserap ke dalam pembuluh darah yang berada di sekeliling vagina dan diyakini akan memberi kesan yang menenangkan kepada wanita tersebut.
3. Masalah Jerawat.
Kegunaan lain sperma juga pernah digunakan untuk mengubati masalah jerawat, meskipun secara klinikalnya belum ada kajian khusus yang membuktikan keberkesanannya. Namun secara teori, proses perubatan tersebut dinilai sebagai cukup berkesan kerana sperma mengandungi sejumlah khasiat yang bermanfaat untuk rawatan kulit.
Seperti yang dikutip dari Bestacnetreatmentstips.com, kandungan khasiat di dalam sperma yang boleh melawan jerawat adalah Vitamin C. Hal ini kerana ia merupakan bahan anti-oksidan yang boleh menyah-toksin atau menyingkirkan bahan asing dan kotor yang ada di sekitar permukaan kulit.
4. Masalah Kulit Berkedut.
Selain itu, dengan adanya kandungan anti-oksidan pada sperma juga memberi jaminan bahawa sperma bebas daripada bahan yang boleh menyebabkan kulit kusam dan cepat berkedut. Kandungan yang sama juga boleh ditemui di dalam produk-produk anti penuaan seperti yang dijual di pasaran.


Kahwin Cara Melayu Atau Kahwin Cara Islam?

Ia menceritakan bagaimana seorang pelajar perempuan tahun akhir di sebuah universiti yang hampir membunuh diri kerana tertekan setelah ditinggalkan kekasihnya. Kemudian beliau mengubah kehidupannya serta-merta menjadikan beliau gadis yang paling bahagia di bumi Allah ini dengan perkahwinan di usia awal.

kahwin cara melayu atau kahwin cara islam

Mungkin berguna sebagai motivasi diri di kala sunyi. Bacalah!


***********************************************
Saya berusia 21 tahun, dan sudah berkahwin. Masih muda bukan? Suami saya berusia 23 tahun. Juga masih muda. Kami berdua masih belajar. Jadi, mengapa berkahwin? Kalau ikut kata mak ayah, “Nak bagi bini makan apa? Pasir?” 

Perjalanan cinta saya tidak mudah. Sebelum berkahwin, saya pernah teruk dikecewakan bekas kekasih. Dia minta masa 3 tahun dari tarikh kami ‘declare’, untuk bersedia untuk berkahwin. Hampir 3 tahun, saya ditinggalkan untuk perempuan lain. Kecewa…? Sudah tentu. Jujur, saya hampir bunuh diri. Saya mengalami tekanan hidup sehingga tidak berhubung dengan dunia luar.

Tapi selepas itu baru saya sedar kehadiran suami saya yang sudah 4 tahun menunggu peluang. Pada mulanya, saya ingat sekadar ‘cinta rebound’, tetapi selepas 2 bulan berkenalan dan bercintan, suami saya melamar untuk berkahwin. Pada mulanya, saya ingat satu gurauan.

Akhirnya si dia berani menghubungi ayah saya dan minta izin untuk berkahwin kerana takut kehilangan saya lagi. Ayah saya pun dahulu berkahwin ketika belajar; ketika beliau tahun 1 peringkat ijazah.

Suami saya pelajar perubatan tahun 3, dan saya cuma tinggal 2 bulan untuk mengakhiri pengajian. Ayah saya bersetuju memandangkan saya sudah kecewa, takut juga pisang berbuah dua kali. Akhirnya, kami berkahwin. Dengan mahar RM 200, sebentuk cincin emas, tiada hantaran, tiada majlis, kami bernikah.

Simple bukan? Kenapa perlu pening?

Kalau anda lelaki, anda mesti ingin berikan segala yang terbaik untuk bakal isteri anda.

Dan, kalau anda perempuan seperti saya, semestinya inginkan hantaran yang tinggi (lulusan ijazah sekarang, hantaran RM10K ke atas). Perlu tidak?

Maaf perempuan, kalau terasa. Saya bukan jual diri, saya tidak perlukan hantaran RM10-20K. Saya tidak letak harga untuk nilai diri sendiri dan harga cinta saya. Ini masalah kalau kita kahwin cara Melayu; bukan cara Islam.

Saya perempuan lulusan ijazah, saya ada tulang 4 kerat, dan saya boleh berusaha, kenapa perlu mengharap dengan lelaki? Suami bukan untuk dibebani, tapi untuk disenangi. Isteri bukan untuk dibeli, tapi untuk dikasihi.

Kos kahwin sekarang paling rendah pun RM20K serba serbi. Hantaran, majlis, belum baju, pelamin. Tapi cuba fikir, perlu tidak? Baju raya kan masih ada, cantik lagi. Kasut raya pun masih baru.

Kenapa perlu buat majlis di hotel, dewan orang ramai kan ada? Kalau rasa sangat mahal untuk katering, boleh upah orang masak, tinggal sediakan bahan dan peralatan. Bersanding tak perlu, buat penat badan duduk macam tunggul depan orang.

“Seganlah. Nanti orang kata apa.”

“Isk, buat malu belajar tinggi-tinggi, tak dapat hantaran.”

Hai, ni mentaliti Barat. Bagi yang beragama Islam, ingat rukun nikah.

Tanggungjawab selepas kahwin yang penting. Lebih baik duit sewa pelamin jadi duit persiapan untuk anak pertama. Prioritikan penggunaan duit anda. Kos bersalin bukan murah. Kalau di hospital kerajaan, paling kurang perlu ada RM400-500. Tapi di hospital swasta, minimum RM2000. Kos ada anak sangat tinggi sekarang.

Pernah cuba lihat harga setin susu bayi di pasar? Harga lampin pakai buang? Dan sekarang, anda masih terfikir pelamin itu penting? Ini tak kira duit nak beli kenderaan, beli rumah. Pening!! Jadi jangan bebankan diri anda dengan majlis perkahwinan yang membazir dan tidak perlu.

Saya bahagia sekarang. Boleh keluar dengan suami tanpa rasa takut dan malu, disentuh lelaki bukan mahram. Dan suami saya tidak perlu takut saya diambil lelaki lain seperti dahulu. Apa semua yang pasangan bercinta lakukan, kini kami lakukan dengan halal. Dan kami boleh lakukan lebih dari itu, dengan halal. Tidak perlu risau. Kami aman dan bahagia. Saya dan suami masih bercinta. Masih belajar mengenal sesama sendiri. Dan percayalah, tak guna bercinta lama-lama.

Seganlah keluar dengan pasangan yang tidak halal untuk anda. Saya dan suami, masih seperti pasangan yang baru bercinta. Saya mampu tanggung hidup sendiri, kerja dan cari duit sendiri. Buat apa menyusahkan suami? Dan suami berusaha belajar bersungguh-sungguh (bagi pelajar perubatan, anda faham maksud saya), untuk mendapat keputusan yang cemerlang. Saya tahu ego lelaki tercabar, tetapi saya jujur cintakan suami saya. Saya tak ingin jadi beban, cukup asal dia berasa senang dengan saya.

Tidak perlu nafkah yang besar, semampu yang ada saya terima.

Bakal-bakal isteri sekalian, bersyukurlah dengan suami anda. Dan bakal-bakal suami sekalian, hargai isteri kamu. Terima kekurangan dan kelemahan pasangan anda. Persamaan membina keserasian, perbezaan itu melengkapkan.

Rezeki Tuhan ada di mana-mana. Jangan putus asa. Berkahwinlah! Semoga anda semua merasa tenang dan bahagia.

“Dan antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaan-Nya dan rahmat-Nya bahawa Dia menciptkan untuk kamu (wahai kaum lelaki) isteri-isteri daripada jenis kamu sendiri, supaya kamu BERSENANG HATI dan hidup MESRA dengannya, dan dijadikan di antara kamu (suami isteri) perasaan KASIH SAYANG dan BELAS

Tidur Tanpa Pakaian Dalam Rangsang Libido Suami.


Tidur Tanpa Pakaian Dalam Rangsang Libido Suami. Nikmatnya jika dapat tidur. Tidur adalah satu-satunya masa untuk kita berehat dan menenangkan fikiran. Sewaktu tidur, tubuh kita akan mengalami proses pemulihan dan detokdifikasi (pengeluaran racun dari tubuh). Ketika ini, sebaiknya berikanlah kesempatan kepada tubuh untuk berehat dan bernafas.


Oleh kerana itu, setiap wanita digalakkan memakai pakaian dalam saat tidur. Cara ini dikatakan amat berkesan dalam melancarkan pengaliran darah ke organ-orang tubuh sekali gus menyumbang kepada tahap kesihatan yang baik.

Berdasarkan kaji selidik yang telah dilakukan mendapati bahawa wanita yang menggunakan pakaian dalam seperti bra yang terlalu lama dan ketat ketika tidur boleh meningkatkan hormon prolaktin (hormon yang berfungsi untuk merangsang kelenjar susu) yang menyebabkan terjadinya kanser payu dara.

Menurut pakar ilmuwan dari Hawaii, Sydney Ross Singer dan isterinya Soma Grismaijer dalam buku mereka ‘Dressed To Kill: The Link Between Breast Cancer and Bra’s pada tahun 1991 menganggap wanita yang ingin menghindari kanser payu dara harus memakai bra dalam waktu yang sesingkat mungkin. Sebaiknya kurang dari 12 jam sehari.

Sementara dalam buku The Best Sex of Your Life karya Jennifer Hunt dan Dn Baritchi pula menggambarkan tidur tanpa memakai pakaian dalam juga banyak memberi manfaat kepada wanita. Selain baik untuk mengingkatkan rasa sejahtera, ia juga memberi kesan besar kepada kehidupan seksual seseorang. Wanita yang meringkuk di bawah selimut tanpa seurat benang dikatakan mampu merangsang libido kaum Adam.

Di bawah ini disenaraikan beberapa manfaat tidur tanpa mengenakan pakaian dalam yang bukan sahaja memberi keselesaan tidur anda bahkan membantu pasangan suami isteri meraih kepuasan saat melakukan hubungan intim.

1. Lebih Berghairah

Sewaktu anda dan pasangan mula bersentuhan, hormon oksitosin (sejenis hormon yang bertanggungjawab memancing pasangan) akan dilepaskan. Selain dapat merangsang nafsu, hormon ini amat bermanafaat untuk menurunkan kadar degupan jantung, mengurangi stres dan meningkatkan rasa percaya anda denganpasangan. Apa yang pasti, oksitosin yang dilepaskan dari otak ini kemudiannya akan menghadirkan perasaan bahagia. Jadi, inilah perasaan yang mampu memberi manfaat positif terhadap hubungan anda dan pasangan.

2. Bikin MOOD Bercinta

Banyak wanita menolak untuk melakukan hubungan seksual dengan alasan kerana tidak ada mood. Penat, takut anak terjaga dan pelbagai perkara timbul di benak fikiran. Padahal, menolak berhubungan akan membuatkan wanita berasa kesepian dan tidak dipedulikan. Dalam hal ini, andalah yang memainkan peranan untuk mengubah mood saat melakukan sesi cinta dengan si dia. Beraksi dengan cara berselimut tanpa mengenakan sebarang pakaian dalam sebenarnya mampu meningkatkan dorongan seksual lelaki kepada wanita.

3. Eratkan Hubungan

Dalam soal hubungan intim cara ini dikatakan mampu mencipta ikatan di antara lelaki dan wanita. Lebih daripada itu, wanita menganggap ia adalah salah satu bentuk komitmen cinta dan kesetian terhadap pasangannya. Kaedah ini juga sekalu gus merapatkan kembali hubungan yang renggang. Justeru, pasangan yang sedang berhadapan dengan konflik rumah tangga dan bercadang untuk berpisah disarankan supaya melakukan kaedah ini.

4. Lebih Sihat

Kekerapan melakukan hubungan seksual juga memberi manfaat kepada kesihatan. Anda tidak perlu bercinta setiap hari kecuali anda berdua memang menginginkannya. Cukuplah beberapa kalu saja dalam seminggu. Menghabiskan waktu setengah jam hingga satu jam sehari untuk bercinta dalam keadaan tanpa pekaian juga membantu hidup anda lebih sihat dan bertenaga. Selain itu, sekali-sekala bercuti berdua juga mampu meningkatkan daya rangsangan di samping menenanangkan fikiran.

14 Tips Tarik Suami Ke Ranjang

 

1) Tarik perhatian suami dengan melakukan teknik yang berbeza dan mendebarkan. Contoh : Membuka pakaian secara perlahan-lahan, bermula dengan butang paling atas dengan aksi yang menghairahkan.




2) Cuba rapatkan dada anda ke dada suami dan dakaplah suami anda dengan dakapan penuh nafsu.


3) Mainkan rambut anda ditubuhnya. Belaian rambut anda mungkin dapat membangkit ghairah suami. Jangan lupa belai juga rambut, misi atau bulu dada suami anda jika ada.


4) Buat gigitan manja di leher atau bahagian lain tubuh. Gigitan ini boleh merangsang keinginan suami. Selain itu, suami akan ingat anda apabila melihat bekas gigitan itu.


5) Isteri juga boleh meninggalkan pakaian dalam di tempat tidur kerana suami sering ghairah apabila melihat benda-benda itu.


6) Tatap mata suami dengan pandangan yang mempesonakan.


7) Usap bahagian tubuh suami anda dengan usapan manja dan mesra dengan menggunakan hujung jari, dari dahi hingga ke belakang leher.


8 ) Hembus nafas anda ke telinga suami kerana hembusan boleh merangsang suami dan membuat dia tidak sabar mendakap anda.


9) Elak menyentuh kelemahan tubuh suami. Tumpukan pada bahagian lain seperti dada, puting atau lengannya yang sasa.


10) Sesekali pakailah pakaian dalam yang jarang dan menampakkan tubuh anda yang seksi atau memakai pakaian yang singkat dan menggiurkan.


11) Selepas mandi atau sebelum mengadakan hubungan seksual, pakai pakaian di hadapan suami. Ada lelaki yang suka melihat isteri memakai pakaian, bermula daripada pakaian dalam, coli dan bahagian-bahagian lain.


12) Jangan lupa, ketika hubungan seksual, selain dari alunan lagu yang syahdu atau klasik, haruman ditubuh juga boleh membangkitkan ghairah suami. Cuba menggunakan minyak wangi yang boleh menyeronokkan suami.


13) Usah terburu-buru dalam hubungan seksual. Ambil masa dan nikmatilah sepuas-puasnya.


14) Jika ingin lebih agresif. Tarik suami ke katil dan bertindak dahulu bagi memberikan suami suatu kejutan yang berbeza.


Cara Bahagiakan Suami Dalam Hubungan Intim

 

Anda memang sudah “pakar” dalam hal bercinta. Namun apakah anda sudah 100% pasti apa yg anda lakukan itu cukup memuaskan hati suami anda? Anda perlu ingat ketika “bercinta”, suami isteri haruslah mampu memberikan kepuasan kepada pasangannya. Jika anda merasakan bahawa anda masih belum mampu “memuaskan”suami sepenuhnya, 12 tips yg dipaparkan ini mungkin mampu membantu anda.



1) Berani berinisiatif
 
Selalunya terjadi ketika hendak mengadakan hubungan seksual inisiatif selalunya datang daripada pihak suami. Sedangkan isteri hanya menunggu. Ini kerana kebanyakan isteri berasa malu (tapi mahu ) untuk mengambil inisiatif walaupun mereka teringin untuk melakukannya.

Sepatutnya dalam kehidupan seks suami isteri tidak boleh ada istilah malu. Isteri harus berani mengambil inisiatif sebab begini akan membuat suami gembira. Dan secara psikologi dapat mempengaruhi suami dalam bercinta.


2) Menghias Diri
 
Apabila ingin bercinta, isteri sepatutnya menghias diri. Jgn sesekali tampil ala kadar. Penampilan yg baik akan menambah semangat suami dalam bercinta. Sebab itu, sebelum bercinta, mandilah terlebih dahulu, pakailah pakaian yg bersih dan menarik. Juga sembur sedikit bau-bauan agar anda berbau harum.


3) Rapikan Kamar Tidur
 
Sebelum bercinta, rapikan tempat tidur. Bersihkan tempat tidur anda dari kain dan pakaian yg tidak berguna. Jika cadar dan sarung bantal kotor, gantikan dgn yg baru dan bersih. Jgn lupa untuk menyembur sedikit wangian agar ruang tidur terasa nyaman dan wangi. Tempat tidur yg rapi dan wangi secara psikologi akan dapat menambah semangat suami untuk bercinta dengan anda.


4) Bersifat Aktif
 
Cumbuan adalah bumbu percintaan. Ia tidak boleh dipandang remeh kerana ianya sama penting dgn hubungan intim itu sendiri. Dan samada suami atau isteri, kedua-duanya dituntut utk aktif..

Sayangnya, dalam perkara ini yang aktif selalunya suami. Isteri sering bersifat pasif dan menyerah. Agar suami cukup berghairah, isteri perlu bersikap aktif melakukan ransangan di tempat-tempat sensitif.


5) Penuhi Kehendaknya
 
Dalam bercinta isteri sering menolak untuk melayani permintaan suami. Ini sering menimbulakan rasa jengkel dan marah si suami. Sebenarnya tiada alasan mengapa isteri perlu menolak keinginan suami, kecuali dia ingin anda melukukan diluar tabii. Apabila apa yang diinginkan suami itu dipenuhi isteri, maka suami akan berasa gembira dan puas. Dan perasaan sayang akan semakin kuat.


6) Tidak Statik
 
Sering terjadi, isteri hanya mahu melayan suami dalam satu gaya sahaja. Hal ini boleh menyebabkan suami merasa bosan. Untuk menghindari kebosanan suami, layanilah suami dgn berbagai gaya.


7) Bersikap Sopan
 
Ketika bercinta, isteri jangan sesekali bersikap kasar. Sentiasalah mengamalkan sikap yang sopan. Sikap sedemikian secara psikologi mempengaruhi semangat suami untuk bercinta.


8) Tidak Mengungkit Kelemahannya
 
Dalam bercinta jgn sesekali mengungkit kelemahan suami, misalnya mengungkit tentang ukuran penisnya yg agak kecil atau pendek. Ungkitan seperti ini boleh menurunkan ghairah suami.


9) Tidak Mengeluh
 
Jgn terlalu byk mengeluh kerana itu hanya akan menyebabkan semangat suami untuk bercinta menurun.


10) Jangan Banyak Berbual
 
Anda mungkin seorang yg suka berbual. Tetapi perkara ini jangan diamalkan ketika anda dan suami anda sedang bercinta. Sebab hal ini akan menyebabkan tumpuan suami dalam menikmati percintaan terjejas.


11) Bersifat Terbuka
 
Bersifat terbuka dan jujur adalah satu kemestian dalam bercinta. Katalah isteri tidak suka apa yang dilakukan oleh suami, jangan sesekali berdiam diri sahaja. Sebaiknya berterus terang dan memberitahu apa yang seharusnya dilakukan oleh suami. Sikap sebegini akan menambah semangat suami dalam bercinta.


12) Beri Pujian
 
Setelah selesai bercinta, jangan lupa utk memberikan pujian atas kehebatan suami. Dengan pujian suami akan berasa bangga. Tetapi kalau suami kurang hebat jangan dicela. Dengan cara yang baik beritahu tentang kekurangannya dan kalau boleh beri cadangan untuk mengatasinya. Semua ini akan membuat suami tampil lebih baik lagi di masa akan datang.


Asmara Untuk Isteri Sibuk


Hidup pada zaman yang serba mencabar dan cepat ini,menuntut manusia supaya lebih komited dengan kerja-kerja yang dilakukan sama ada di pejabat mahupun di rumah.Oleh itu tekanan perasaan sering berlaku dan sekiranya dibiarkan berlanjutan nescaya boleh mengakibatkan kesan negatif pada kehidupan seharian termasuklah aktiviti seksual.Lihat sajalah pasangan berkahwin yang terlalu sibuk dengan kerja.

Apabila masing-masing dilanda tekanan kerja,sudah pasti sedikit sebanyak mempengaruhi mood untuk berasmara.Seharusnya perkara begini tidak berlaku.Mungkin sekali dua tidak mengapa,tetapi jika berpanjangan pasti ada luahan kecewa daripada pasangan.Terbaiknya uruslah masa dengan betul dan bijaksana agar rumah tangga sentiasa bahagia dan bermakna.

Lebihkan waktu untuk pasangan
Luangkan lebih banyak masa dengan pasangan berbanding kerja(sekiranya ingin menimang cahaya mata).Jika anda di kategori sebagai pekerja yang kerap menjadi penghuni terakhir pejabat,maka berubahlah.Fikirkan betapa pasangan sentiasa menantikan kepulangan anda.Paling tidak anda masih punya masa untuk berehat dan membersihkan diri sebelum melangsungkan aktiviti malam hari.

Pentingnya kualiti bukan kuantiti
Petua lama bukanlah paksaan untuk diamalkan.Jika rasa tidak berkemampuan maka berhentilah.Jangan sampai membebankan kesihatan tatkala menjamah telur ayam bercampur madu semata-mata untuk mendapatkan lebih kenikmatan dan kekuatan apabila bersama.Masih ada alternatif yang revelan dan mudah dipraktikan seperti senaman secara konsisten,kawalam makanan dan macam-macam lagi.Cara itu,anda juga berjaya memperoleh stamina dan keyakinan untuk memulakan aksi ranjang bersama pasangan.Ingat yang penting kualiti bukan kuantiti.

Ubati kemurangan dengan seks
Sering tertekan dan murung menyelesaikan tugas-tugas di pejabat?Usah risau kerana penawarnya cukup mudah.Segera dapatkan pasangan dan lakukan hubungan kelamin ketika malam menjelang tiba.
Mengapa?Kerana seks sesuatu yang menenangkan.Tambahan pula ketika orgasma,hormon oxytocin dirembes keluar.Hormon inilah yang mencetuskan ketenangan sekaligus memberi kesan relaks pada tubuh dan pemikiran.

Perut kenyang tenaga kurang
Lapar pada waktu malam?Boleh makan tetapi jangan terlalu lewat kerana perut yang kenyang mengakibatkan badan menjadi letih dan mengantuk.Bahkan tenaga pun sudah berkurangan sekaligus melenyapkan keinginan untuk berasmara pada malam berkenaan.

Buat temu janji sebelum beraksi
Bukan dengan orang luar sahaja perlu buat temu janji,tetapi pasangan suami isteri juga perlu praktikkannya.Sebaik-baiknya beritahu pasangan pukul berapa akan masuk ke  dalam bilik dan meneruskan aktiviti mengikuti perancangan.
Cara ini dikatakan berkesan kerana masing-masing sudah bersedia dan melupakan segala kerja-kerja harian.Tiada lagi pangilan telefon atau komputer riba,sebaliknya rangkulan serta ciuman hangat jadi peneman pada kala cinta sedang membara