Friday, 27 April 2012

Siti Nurhaliza Bersama Motor Besar



Ala tomei-tomei..kuih-kuih.ekkk..takkan jual kuih bawa motor besar lak..Mau kuih tu RM10 sebiji kot..Eh!! takde la gurau je..

Natasya Hudson Bertudung Selepas Pulang Umrah

Alhamdulillah, Khabarnya seorang lagi artis Malaysia yang akan bertudng. Selepas Abby Abadi dan Yatt hamzah, kini Natasya Hudson juga sudah mula bertudung. Natasya Hudson bertudung selepas mengerjakan umrah di tanah Suci. Kami berharap natasya Hudson kekal bertudung.
Tampak manis bila Natasya Hudson bertudung. khabarnya, Natasya akan menamatkan zaman jandanya dengan seorang artis Hip Hop, Carleed pada 15 April ini. Diharap perkahwinan Natasya Hudson kekal hingga akhir hayat

Lapan Juta Penonton Saksi Peserta Realiti Dirogol Secara ‘Live’ Di Kaca TV!

Salam sejahtera... Program realiti Big Brother versi Brazil mencetuskan kegemparan di negara tersebut apabila salah seorang pesertanya dirogol secara langsung di dalam kaca televisyen. Model, Daniel Echaniz dituduh mengambil kesempatan meratah tubuh pesaingnya, Monique Amin selepas berakhirnya satu program keramaian.

Dalam episod terbaru Big Brother Brasil itu, yang disaksikan kira-kira lapan juta penonton, menunjukkan Echaniz naik ke katil Monique sewaktu wanita tersebut sedang tidur dalam keadaan mabuk. Kemudian, dia menggeselkan tubuhnya dengan wanita itu sebelum berselimut. Monique yang berusia 23 tahun itu dikatakan tidak begitu sedar terhadap kejadian yang menimpa dirinya kesan daripada pengaruh alkohol.

Echaniz akhirnya disingkirkan serta-merta dari rancangan realiti tersebut dan bakal berhadapan hukuman penjara di antara enam ke 10 tahun jika disabitkan dengan kesalahan.

Gempar!!! Dewi Payudara China Dicabul 'Live' Di TV

Aktres seksi jelita China, Meng Qian dicabul oleh seorang peminat yang gagal menahan berahi dalam satu rancangan TV yang disiarkan secara langsung.




Digelar 'Dewi Payudara No. 1 China', aktres berusia 27 tahun kelahiran Beijing itu mengecap populariti selepas menjadi pengacara jemputan dalam rancangan bual bicara "Lady Guagua" di Star TV.

Dalam siaran terbaru rancangan bual bicara itu, seorang peminat fanatik meminta autograf Meng dan sewaktu menuju ke arah aktres itu, dia menghulurkan tangannya seolah-olah mahu bersalam.

Namun apabila peminat itu berada di hadapan Meng, dia tiba-tiba meramas payudara aktres tersebut yang pada ketika itu memakai baju yang mendedahkan bahagian dadanya. Walaupun terlewat, namun tindakan peminat gila berahi itu kemudiannya dihalang oleh pengawal peribadi Meng.

Yang menariknya, rata-rata pengguna internet memberikan komen dengan menyatakan bahawa peminat gila seks itu 'seorang lelaki yang bertuah' dan bukan mencemuhnya kerana berbuat demikian.


ingin baca kisah lapan juta penonton saksi peserta realiti dirogol secara ‘live’ di TV!, klik sini
ingin baca cerita mengenai artis Malaysia dicabul, klik sini
SUMBER

TV3 Mohon Maaf Kesilapan Penyiaran Gambar Tidak Senonoh


PETALING JAYA – Stesen televisyen TV3 pada Selasa memohon maaf kepada penonton negara ini terhadap penyiaran adegan kurang sopan dalam filem Into The Wild yang disiarkan menerusi saluran itu pada 24 Mac lalu.

TV3 dalam satu kenyataannya kepada mStar Onlinedi sini Selasa berkata, pihaknya akur terhadap kesilapan yang berlaku sehingga menimbulkan bantahan beberapa pihak.

“Pihak kami memandang serius insiden ini dan TV3 akan berusaha memastikan kandungan dan paparan yang disajikan kepada para penonton bukan sahaja sarat dengan elemen hiburan dan “infotainment” semata-mata, malah turut memastikan ia dapat memberi impak positif dan kesan moral bersesuaian dengan cita rasa penonton,” kata kenyataan itu.

Pertubuhan yang dikenali Allied Coorodinating Committee of Islamic NGO’s (ACCIN) melalui Pengerusinya Datuk Zainal Abidin Ab. Kadir dalam sebuah akhbar pada Selasa membantah tindakan TV3 kerana menyiarkan adegan bogel terlampau filem berkenaan sehingga menampakkan kemaluan pelakon Emile Hirsch.

ACCIN turut kesal dengan Lembaga Penapisan Filem Malaysia (LPFM) kerana kegagalan menapis adegan seperti itu dan juga filem-filem lain dari luar negara.

Sementara itu LPFM yang dihubungi mStar Online memberitahu pihaknya telah membuat 24 pemotongan adegan “panas” dalam filem berkenaan sebelum dibenarkan untuk disiarkan oleh stesen televisyen itu.

Pengerusinya, Datuk Raja Azhar Raja Abdul Manap berkata, TV3 sepatutnya perlu membuat penyuntingan semula lebih-lebih lagi pada adegan bogel yang dilakonkan oleh Emile Hirsch.

“Selepas pemotongan dilakukan oleh LPFM, pihak kami telah meminta TV3 untuk membuat penyuntingan semula. Tak sangka ia boleh terlepas begitu sahaja,” katanya.

Dalam pada itu, tambah Raja Azhar, apabila sesebuah filem atau drama yang telah ditapis dan disiarkan itu mempunyai isu-isu sensitif, ia akan dilaporkan terus kepada Suruhanjaya Komunikasi & Multimedia (SKMM) untuk diselidik.

“Pihak kami akan menghantar laporan tentang isu berkenaan kepada pihak SKMM untuk membuat tindakan lanjut dan berharap semua stesen televisyen di negara ini mengikut garis panduan yang telah ditetapkan,” katanya.
sumber

Antara kegunaan Facebook Masa KINI


 بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِي
Assalamualaikum w.b.t ....
Da hampir  2 bulan tak update cerita-cerita menarik  kat blog nie disebabkn oleh kekangan masa.Minat untuk berblog sentiasa ada dan tidak pernah pudar.

Entry di bawah ini adalah sekadar pengkongsian untuk semua dan bukanlah untuk mengena/mengutuk/menganiaya sesiapa pun.Kerana entry di bawah adalah rekaan semata-mata dan untuk tontonan umum(U).

1. Berkasih sayang depan semua orang


2. Menunjukkan bahawa dia sorang lah manusia terkaya di dunia


3. Sekadar nak like status orang banyak-banyak


4. Medium untuk menayang tubuh dan mulut muncung


5. Pentas untuk menukar-nukar hubungan dengan kekasih


6. Sekadar nak tukar profile pic

7. Tempat meluah kesedihan yang teramat sangat


8. Tempat nak tunjuk baik depan sume orang



Read more: http://yongsaiyo.blogspot.com/2012/04/antara-kegunaan-facebook-masa-kini.html#ixzz1tEJwm354

Adlin Aman Ramli Pakai Rantai Salib?


Gambar ni sebenarnya dah lama Budiey terima melalui email. Gambar pengkritik tetap Akademi Fantasia, Adlin Aman Ramli memakai rantai yang ada lambang salib? Gambar ini diambil ketika Konsert AF minggu ke-6 yang lalu. Rasanya korang pun dapat email ini, kan?

Samada benar atau tidak itu Budiey tidak pasti. Kalau dilihat dari jauh memang nampak macam lambang salib. Tapi takkanlah Adlin tak tahu itu lambang orang beragama kristian? Rasanya, Adlin pasti akan menjauhi untuk memakai rantai salib ini sebab dia tahu yang dia akan masuk TV. Takkan ada yang nak buat tahik gi buat superimpose kot?

Nanti kalau Budiey terserempak dengan Adlin kat mana-mana, kena tanyalah benda ni. Biar tuan empunya diri mengulas dengan lebih lanjut.



mungkin ada salah faham kot..
mungkin itu bukan rantai salib..
mungkin tu rantai female/male kot..



p/s : Admin Trisanin hanya share ape yang patut sy share..
kalau ade yang nafi artikel nie..sile komen di bawah ye..
mohon maaf jika ade yang marah atau salah faham..dipetik dari mesra.net

RUPA BENTUK KAD PERKAHWINAN FASHA DAN JEJAI

semua pasti ramai yang sudah tahukan bila tarikh perkahwinan fasha sandha dan jejai ini.akhirnya fasha sndha dan jejai juga akan berkahwin pada tanggal 27 april 2012 ini dimana kad jemputan perkahwinan fasha sandha sudah pun siap untuk diedar.diedar bukan untuk umum kerana saya ada dapat berita dimana fasha sandha hanya menjemput saudara mara dan orang tertentu sahaja jadi korang-korang semua jangan bermimpi untuk ke majlis perkahwinan fasha sandha ini ye..hahaha...di bawah ini merupakan gambar kad jemputan perkahwinan fasha sandha da jejai

Gambar Buah Dada Dato Siti NurHaliza Diraba Tersebar di Internet!



Jiwa Kesedihan Melanda Siti Nurhaliza

Gempar! Buah Dada Dato Siti Nurhaliza DiRABA. Pengalaman Pahit ini sebenarnya sudah lama dirahsiakan oleh siti selepas berumah tangga kerana di kuathiri menjejaskan nama baik siti nurhaliza dan keluarga.

Bak kata pepatah " sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh jua ke tanah " hari ini barulah gambar buah dada siti nurhaliza di raba tersebar di internet!

Gambar sekarang Siti Nurhaliza sedang meluahkan perasannya kepada Suaminya Datuk K.


Sila lihat suspek dibawah


Inilah suspek yang dicari seolah olah mangsa merelakannya

Neelofa Terima Tawaran Sex dan Kemewahan Dari VIP?

Pengakuan dari artis Malaysia yang cukup hot dan pupular pada ketika ini, disana sini heboh menceritakan kecantikan neelofa iaitu Pelakon dan pengacara wanita popular, Noor Neelofa Mohd Noor sama juga seperti artis-artis lain yang tidak terlepas dari sebarang peluang untuk didekati oleh ramai pihak termasuklah dari golongan ternama yang bergelar Datuk mahupun Tan Sri.

Neelofa sendiri mengakui dirinya senantiasa dihidu dan diperhatikan dan setiap golongan VIP itu akan mencuba pelbagai cara dan kaedah untuk cuba mendekati dirinya malah dapat mendampinginya.

Malah, wanita cantik itu juga turut pernah ditawarkan dengan pulangan kemewahan dan peluang perniagaan sekiranya bersetuju menjadi teman ‘rapat’ golongan tersebut dan ada kemungkinan menyediakan hidangan sex sebagai balasan.

Di bawah ialah ulasan daripada Neelofa di dalam petikan Metro :-


Siapa yang mahu perkara sebegini (gangguan seksual) berlaku dalam industri seni negara. Namun, itulah hakikatnya dan ia berlaku sejak dulu lagi. Saya banyak melalui pengalaman dan diganggu secara peribadi oleh golongan VIP daripada seseorang bergelar Datuk sehinggalah Tan Sri.

Mereka ada pelbagai cara untuk mendekatkan diri dengan saya – ada yang tawarkan kemewahan dengan memberikan peluang perniagaan, ada juga yang mahu memberikan wang. Ada juga yang menghubungi semata-mata untuk mengajak saya keluar makan.

Bayangkan, mereka sanggup memberikan saya peluang perniagaan serta wang tetapi saya percaya mereka tidak ikhlas dan ada maksud tersirat di sebaliknya. Tidak perlu saya jelaskan siapa mereka, cuma yang boleh saya beritahu, mereka bukan orang biasa tetapi dalam golongan elit.

Begitupun, saya ada pendirian dan tak mahu terjebak dengan perkara negatif begini. Malaysia ini kecil, apa lagi Kuala Lumpur, lambat laun orang akan tahu apa yang kita lakukan, lebih-lebih jika bergelar artis, kisah peribadi bukan rahsia.

Untuk jangka masa panjang, saya tidak mahu perkara sebegitu merosakkan reputasi dan imej saya. Biasanya jika berdepan dengan situasi sebegini, saya ada cara untuk memberi maklum balas dan reaksi. Saya tolak secara berhemah, sama ada menghubungi melalui telefon atau melalui khidmat SMS.

Bila ada Datuk atau Tan Sri pelawa ajak makan, saya akan jawab apa yang sepatutnya. Saya tidak pandai hendak bermanja-manja menjawab panggilan merka. Pernah juga apabila bersua dan bertentang mata, VIP mempelawa saya untuk meraikan majlis tertentu. Tidak ada masalah untuk saya penuhi permintaan itu, tetapi saya hanya akan pergi jika ada kenalan saya.

Selepas majlis selesai, saya tidak akan terima apa-apa ajakan lain, walaupun sekadar nak minum kopi bersama. Namun, pada masa yang sama saya juga tidak mahu mereka sakit hati hingga menimbulkan rasa benci apabila menolak pelawaan mereka. Saya bimbang nanti mereka boleh bertindak lebih buruk. Macam-macam yang mereka boleh lakukan.

Setakat ini belum ada berani pergunakan saya atau ajak sehingga ke bilik tidur. Ada rakan artis yang berdepan pengalaman sebegitu. Mungkin kerana karekter saya juga. Mereka (golongan VIP) mungkin cuba dekati artis yang mereka temui di kelab malam, saya pula tidak ke kelab malam, apatah lagi minum arak.

Saya juga tidak akan keluar bersendirian, sebaliknya sentiasa bersama orang yang rapat dengan saya (terutama keluarga). Nak jumpa sesiapa pun, saya tidak keluar sendiri, pasti ada orang temankan saya. Itu isyarat saya bukan jenis mudah didekati, apatah lagi hendak mengajak saya keluar bersendirian.


Pengakuan Neelofa lagi untuk jangka masa panjang, saya tidak mahu perkara sebegitu merosakkan reputasi dan imej saya. Biasanya jika berdepan dengan situasi begini, saya ada cara untuk memberi maklum balas dan reaksi. Saya tolak secara berhemah, sama ada menghubungi melalui telefon atau melalui khidmat

(Gambar) Birthday Party Neelofa yang ke 23

Salam sejahtera... Pada malam 11 Februari 2012 lepas, satu majlis sambutan ulang tahun kelahiran (birthday party) Neelofa yang ke 23 telah diadakan di Bora Asmara, Jalan Penchala. Ramai yang hadir ke majlis tersebut, termasuk keluarga Neleofa, rakan-rakan, selebriti dan para peminat Neelofa yang dipanggil Lofers yang turut menganjurkan majlis ini. Antara selebriti yang hadir ialah Awal Ashaari (pengacara majlis), Ana Raffali, Zain Saidin dan Iqram Dinzly.

 

ADIK DAN IBU NEELOFA SANGAT HOT!

Salam sejahtera... pada entri kali ini, miera ingin menawarkan servis cuci mata sampai bersih berkilat. Tanpa membuang masa lagi, jom terjah gambar adik Neelofa dan juga ibuya.

Terjah!!!


Adik neelofa - Nur Atisha

Neelofa dan ibunya
Neelofa
p/s: mesti ramai lelaki yang gugur iman kan.. just for fu

Gambar Terbaru Neelofa Yang Seksi Dan Hot

Salam sejahtera... Siapa yang tidak kenal dengan Neelofa??? Juara Dewi Remaja 2010 ini semakin lama semakin hangat semakin laku macam pisang goreng panas yang dijual pada musim hujan, selalu mendapat perhatian di internet, media massa mahupun media cetak. Sekarang, mari kita terjah gambar terbaru Neelofa yang seksi dan hot ini. Auuuwwwww!


 
 

Panas!!! Aksi Neelofa di Atas Ranjang

Salam sejahtera... artis yang semakin hangat masa kini, Neelofa telah menerima satu pelawaan photograhy bagi satu majalah untuk beliau beraksi di atas katil. Mari kita tengok, gambar-gambar Neelofa sangat cun dan lawa itu. Jom terjah...

 

Gambar Comel Dan Cun Neelofa Tanpa Make Up


Salam sejahtera... Baru-baru ini, Neelofa telah muat naik gambarnya dengan solekan minimum ke laman peminat Facebooknya. Ternyata sangat cun dan tak jemu mata memandang kan, jom layan...

Gambar Neelofa Di Paris Yang Cantik Dan Menawan


Salam sejahtera... Baru-baru ini, Neelofa telah diterbangkan ke benua Eropah dan beliau sempat menjelajah ke beberapa negara di sana termasuklah Perancis untuk sesi penggambaran Nona. mari kita tengok gambar menembak Nelofa ketika di kota Paris. jom terjah...