Thursday, 6 September 2012

video- lelaki berlakon 'buta' untuk raba wanita lalu lalang


Seorang lelaki dari Chongqing China telah dirakamkan aksinya yang cuba meraba beberapa orang gadis dijalanan ketika beliau sedang berjalan.


Apa yang menarik mengenai lelaki tersebut, beliau berlakon sebagai orang buta bagi mendapatkan peluang untuk meraba punggung wanita yang sedang berjalan ke arahnya.

Lihat video dibawah.

Ya Allah..... sedihnya


Ayah kepada anak yang Syahid itu berkata: “Maafkan ayah sayang..maafkan ayah anakku..maafkan ayah kerana tidak dapat melindungimu...Ampunilah diriku...Apalah dayaku Allah tidak menjemputku bersamamu...maafkan ayah, apa yang dapat ayah bantumu sekarang? Ya..Allah dia masih terlalu muda...kenapa kau memilihnya, Ya Allah?”.


Lelaki berdekatan dengannya berkata: “Berhentilah meraung seperti perempuan..ini adalah ujian dari Allah, kamu harus menerimanya...”

Ayah itu menjawab: “Ya...saya menerimanya. Ya Allah... La Ilaha Illa Allah”.

[Gambar] Pengantin perempuan diperkosa, pengantin lelaki jadi jurugambarnya, MACAM2!


eorang pengantin perempuan telah diperkosa oleh seorang lelaki selepas majlis makan malam perkahwinannya.



Lebih malang lagi, suaminya sendiri telah mengambil gambar aksi rogol tersebut, lapor Nanyang Siang Pau.

Foto-foto itu kemudiannya dimuat naik ke internet dan tersebar.

Pelbagai cercaan dilemparkan terhadap suaminya, ada yang menggelarnya sebagai 'binatang' malah ada yang mahu memburu dan membunuhnya.

Menurut laporan tersebut, pengantin perempuan tersebut mabuk setelah selesai majlis makan malam perkahwinan mereka.  Beliau kemudiaanya berjalan menuju ke bilik tidur mereka dan kemudian bertemu dengan seorang lelaki dan suaminya di situ.
Lelaki itu kemudian bertindak memperkosa pengantin perempuan berkenaan, dan suami merangkap si pengantin lelaki yang sepatutnya menghalang kejadian tersebut pula mengambil gambar adegan isterinya diperkosa.

[Video] Rakam aksi t@nggal baju terk@ntoi dengan ibu sendiri


Kisahnya, seorang remaja perempuan ini sedang merakamkan video aksi tanggal baju khas untuk teman lelakinya.
Ketika beliau sedang asyik menanggalkan pakaiannya sehelai demi sehelai, tanpa disedari, ibu remaja perempuan ini telah masuk ke biliknya.
Apa yang kelakar di sini, beliau sedikit pun tidak terkejut dengan aksi anaknya itu, malahan turut menjadi penari latar lagi!
Mungkin kerana ibunya itu tidak perasan anaknya sedang merakamkan aksi seksi tersebut dan hanya memikirkan anaknya itu sedang menyalin pakaian, Jom lihat video dibawah…


Girl Caught Stripping By Mom - Watch More Funny Videos

Dapat free s@x selepas 9 kali basuh Kereta ~ Sunway Mentari



Benarkah?
Kalau ada pun, rasanya memang sukar untuk mengatasi masalah atau kanser yang sedang menular di Selangor. Selangor sudah terlalu tenat sebenarnya dalam isu rumah urut ini.

Berkata tidak atau hidup dalam penafian tidak akan menyelesaikan masalah di negeri berkenaan.
Di Sunway Mentari umpamanya, kita boleh berkata, sebuah rumah urut (atau rumah pelacuran) dan sebuah kedai mencuci kereta di sana telah memberikan erti baru kepada ‘Program Kesetiaan Pelanggan”.
Caranya begini…jika seorang pelanggan membasuh kereta sebanyak 9 kali, dia layak mendapat seks percuma di rumah urut berkenaan untuk cucian pada kali yang ke-10.

Wow….hebat….sebijik macam klip video Special Offer….tukar tapak kasut…free massage bersama Chantell…beli baju bundle…free massage bersama Olga….beli kueyteow….free massage bersama Syakiraaaaa…

Itu dalam klip…di Sunway Menteri…betul-betul berlaku!
Persahabatan dan kerjasama antara rumah urut berkenaan dengan kedai cuci kereta itu telah berlangsung selama 3 bulan.

Kes itu diketahui melalui serbuan yang dilakukan pukul 9 malam, Isnin lalu oleh Unit Bidang Keberhasilan Utama Negara (NKRA) Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Selangor yang diketuai ASP Emmi Shah Fadhi.
Tidak berapa lama selepas penahanan dilakukan, polis menjumpai beberapa kad kesetiaan pelanggan milik sebuah kedai mencuci kereta.

“Untuk mendapatkan ‘extra offer’ itu, pelanggan perlu menghantar kereta mereka untuk dibasuh sebanyak 9 kali dalam tempoh masa tertentu, untuk cucian kali ke-10 akan melayakan pelanggan itu mendapatkan khidmat seks percuma,” kata Emmi seperti yang dilaporkan dalam akhbar The Malay Mail.
Kalau tidak mahu menghantar kereta dan hanya berminat untuk seks, maka perlu membayar antara RM130 hingga RM180.

Dalam serbuan itu, seramai sembilan pelacur dan pegawai khidmat pelanggan warga Vietnam antara umur 18 hingga 28 tahun ditahan.

Polis Selangor sudah melakukan 4,220 serbuah antara Januari hingga Ogos tahun ini di mana seramai 2,394 wanita yang terbabit dalam aktiviti maksiat dan pelacuran ditahan.

Daripada jumlah itu, 214 merupakan waniat warga tempatan manakala 2,090 warga asing.
Selepas habis membaca berita ini, jangan lupa menonton klip video Special Offer…dan tengok…sama tak dengan Sunway Mentari punya kes…?

5 filem paling ganas


MARAN : Entri kali ini mengandungi gambar-gambar mengerikan bagi sesetengah pembaca.

Hi semua, adakah anda suka filem ganas ? Adakan anda fikir filem-filem seperti SAW dan Final Destination cukup ganas ? Jika jawapan anda adalah ya, anda tidak akan berani untuk menonton filem-filem yang akan saya senaraikan di dalam entri ini. Filem-Filem yang saya senaraikan dibawah adalah berdasarkan review saya sendri dan filem-filem ini adalah jauh lebih ganas daripada SAW dan Final Destination.

5) Cannibal






Jangan keliru dengan tajuk filem ini kerana ini bukannya filem Cannibal klasik. Filem ini diterbitkan pada tahun 2006 dan ianya adalah berdasarkan kisah benar. Filem ini mengisahkan tentang seorang lelaki yang mencari lelaki lain.....untuk dimakan.

4) Grotesque



Ini adalah sebuah filem Jepun yang mengisahkan tentang seorang lelaki dan wanita yang diculik oleh seorang lelaki sadistik. Lelaki dan wanita tersebut kemudiannya diletakkan di sebuah bilik gelap dan saya rasa anda mampu membayangkan apa yang berlaku seterusnya berdasarkan gambar diatas.

3) Flower of flesh and blood



Ini juga sebuah filem Jepun yang mengisahkan tentang seorang lelaki gila yang berpakaian baju samurai yang menculik seorang wanita dan membawanya kerumah. Selepas itu, lelaki tersebut mula mengerat-ngerat anggota badan wanita tersebut.

2) Men behind the sun



Ini adalah sebuah filem Hong Kong dan ia mengisahkan tentang tentera Jepun yang menghantar banduan Russia dan Cina ke unit 731. Selepas itu, banduan-banduan tersebut akan menjadi bahan ujikaji kepada ekperimen yang mengerikan.

1) Philosophy of a knife




Ini adalah sebuah filem yang berdasarkan kisah sebenar unit 731. Filem ini mengandungi temu ramah, gambar-gambar lama, dan juga lakonan semula tentang apa yang sebenarnya berlaku di unit 731

Filem-filem yang saya senaraikan diatas adalah sangat ganas dan mengerikan. Filem-filem ini adalah tidak sesuai untuk ditonton oleh orang yang lemah semangat. Jika anda tidak tahan untuk melihat filem seperti SAW, Hostel dan juga Final Destination, lupakan hasrat anda untuk menonton filem-filem ini

Ugut Gambar b@gel disebar, dipaksa bayar RM20,000



Seorang wanita kini terpaksa hidup dalam ketakutan apabila bekas teman lelakinya mengugut akan menyebarkan gambar bogelnya jika dia gagal membayar RM20,000 dalam tempoh terdekat ini.
Teman lelaki itu menuntut bayaran tersebut sebagai habuan untuk dia menghentikan tindakannya itu.

Mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Chow, 29, berkata, gambar bogelnya yang diambil ketika mandi tanpa disedari itu dihantar oleh lelaki berkenaan melalui laman sosial Facebook minggu lalu.

“Dia meminta saya membayar RM60,000 untuk menyelesaikan perkara tersebut namun disebabkan saya tidak mempunyai wang yang mencukupi, dia kemudiannya mengurangkan permintaannya kepada RM40,000.

“Saya memberitahunya bahawa saya masih tidak mampu membayar wang tersebut, akhirnya dia meminta saya membayar RM20,000 sahaja tetapi dengan syarat saya perlu menghantar tiga keping gambar bogel saya yang lain,” katanya.

Beliau berkata demikian selepas mengadakan pertemuan dengan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah, Ibu Pejabat Polis Kuala Lumpur, Datuk Ku Chin Wah dan Ketua Pejabat Biro Pengaduan dan Perkhidmatan Awam MCA, Datuk Seri Michael Chong di Kuala Lumpur semalam.

Chow menambah, dia mengenali lelaki tersebut dua tahun lalu sebelum menjalin hubungan dengannya selama empat bulan namun disebabkan lelaki berusia 31 tahun itu sering bertindak ganas, mereka telah berpisah pada awal tahun ini.

“Bagaimanapun, saya tidak sangka dia sanggup berbuat demikian malah turut mengugut akan menghantar gambar bogel tersebut kepada mana-mana bakal suami apabila saya berkahwin kelak, selain meminta wang sebanyak RM120,000.

“Kini hidup saya tidak tenteram dan dalam ketakutan serta tertekan setiap hari. Saya mohon pihak polis mengambil tindakan segera ke atas lelaki itu kerana tindakannya akan memusnahkan kehidupan saya,” katanya yang telah membuat laporan polis di Balai Polis Sentul sejurus kejadian tersebut.

Di samping itu, seorang lagi mangsa yang ditimpa nasib malang yang sama, Jenny, 30, kini terpaksa menanggung malu selepas bekas teman lelakinya memuat naik gambar bogelnya di laman sosial Facebook.
“Dia memuat naik gambar bogel saya yang diambil ketika saya menyalin baju tanpa disedari selepas kami berpisah April lalu.

“Malah, dia berkata akan menjadikan saya ‘terkenal’ kerana mahu membalas dendam terhadap tindakan saya yang memutuskan hubungan dengannya,” katanya yang turut membuat laporan polis di Balai Polis Damansara Mei lalu.

Tambahnya, dia mengenali lelaki yang berasal dari Seremban itu ketika belajar di sekolah menengah dan mereka kemudiannya bersama tahun lalu.

“Saya memilih untuk meninggalkannya disebabkan sikapnya yang panas baran malah pernah memukul saya sehingga berdarah hidung.

“Namun, tidak sangka dia sanggup berbuat demikian sehingga menyebabkan saya terpaksa menanggung malu dengan rakan dan keluarga saya,” ujarnya.

Bomoh Sumbat Tasbih Dalam Alat Sulit Wanita



Jijik apabila seorang bomoh keparat tergamak mencabul seorang wanita beranak empat yang datang ke rumahnya untuk menjalani rawatan penyakit dipercayai dirasuk makhluk halus di Sungai Buloh.
Ketika menjalani sesi rawatan syaitan itu, bomoh berusia 46 tahun itu mengarahkan wanita berkenaan berkemban dengan kain kuning dan hitam.

Wanita itu yang dipercayai dipukau hanya membiarkan bomoh terbabit memasukkan buah tasbih ke dalam kemaluannya.

Bomoh itu turut menodai alat sulit wanita berkenaan dengan tangan serta menghisap buah dada mangsa.
Tidak cukup dengan perbuatan keji itu, beberapa bahagian tubuh mangsa turut ‘diterokai’ kononnya bagi mengubati penyakit dihadapinya.

Mangsa mulanya berkunjung rumah bomoh berkenaan bersama suami dan anak saudara untuk mendapatkan rawatan berkaitan makhluk halus.

Bagaimanapun, sebelum melaksanakan kerja jahatnya, suami dan anak saudara mangsa diminta membeli kemenyan di kedai berdekatan.

Ketiadaan suami dan anak saudara mangsa digunakan bomoh itu untuk menodai tubuh wanita malang yang dipercayai dipukau itu.

Kegiatan jahat bomoh itu terbongkar selepas mangsa menyedari sesuatu tidak kena pada dirinya tiga hari selepas rawatan itu.

Dia kemudian membuat laporan polis, kelmarin.

Ketua Polis Daerah Gombak, Asisten Komisioner Abdul Rahim Abdullah, ketika mengesahkan kejadian terbabit, semalam, berkata mangsa mendapatkan rawatan daripada bomoh itu jam 11 pagi Sabtu lalu.
“Wanita itu pergi bersama suami dan anak saudaranya kerana mendakwa dirasuk hingga pengsan di tempat kerjanya.

“Mangsa mendakwa bomoh terbabit memasukkan tasbih dan jari ke dalam alat sulitnya,” katanya.
Beliau berkata, ketika kejadian, suami dan anak buah mangsa tiada kerana diminta membeli kemenyan.
“Susulan laporan yang dibuat mangsa, polis memberkas seorang lelaki berusia 46 tahun bagi membantu siasatan.

“Polis turut merampas beberapa peralatan digunakan untuk proses rawatan bomoh itu, termasuk kain kuning,” katanya.

Abdul Rahim turut menasihatkan orang ramai supaya berhati-hati apabila mendapatkan rawatan daripada bomoh bagi mengelak menjadi mangsa cabul atau rogol.
Suspek kini ditahan reman seminggu bermula semalam.

DIHALAU KELUAR DARI BAS SELEPAS RAMAS PAYUDARA PELAJAR PEREMPUAN



KAJANG: Helah seorang lelaki yang pura-pura tidur selepas cuba mencabul seorang pelajar perempuan di dalam bas ekspres gagal apabila dihalau keluar selepas mangsa memaklumkan perbuatan kejinya kepada pemandu bas berkenaan, 11 November lalu.

Dalam kejadian jam 8.30 malam itu, mangsa berusia 19 tahun menaiki bas yang dalam perjalanan dari Melaka ke ibu kota dan pada mulanya curiga apabila mendapati tangan penumpang yang duduk di sebelahnya diletakkan berhampiran pinggangnya.
Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Ab Rashid Ab Wahab berkata, pada mulanya mangsa menyangka lelaki itu ingin mengambil beg yang diletakkan di sebelahnya tanpa mempedulikan tindakan suspek.

Katanya, sangkaan mangsa meleset apabila suspek tiba-tiba memegang bahu mangsa beberapa minit.
“Suspek yang beranggapan mangsa tidak menyedari perbuatan itu kemudian semakin berani apabila meramas payu dara mangsa menyebabkan mangsa tersentak dengan perbuatan suspek.
“Mangsa yang bengang diperlakukan sedemikian kemudian menoleh mukanya untuk memandang suspek tetapi sebaik ditoleh, suspek berpura-pura tidur,” katanya.

Ab Rashid berkata, mangsa yang tidak berpuas hati kemudian mempersoalkan tindakan suspek yang cuba mencabul kehormatannya.

Bagaimanapun, suspek yang bijak berlakon kemudian pura-pura tersedar dari tidurnya selepas mangsa memanggilnya beberapa kali tetapi menafikan memegang payu dara mangsa
“Mangsa yang tidak berpuas hati dengan lakonan dan alasan diberikan segera mendapatkan pemandu bas untuk melaporkan kejadian itu.

“Terkejut dengan aduan mangsa, pemandu bas berkenaan memberhentikan basnya di Hentian Rehat dan Rawat (R&R) Serdang dan mengarahkan suspek keluar dari bas berkenaan,” katanya.

Sebelum suspek beredar, pemandu berkenaan sempat mengambil butiran peribadi suspek untuk diberikan kepada pihak berkuasa. Beliau berkata, mangsa membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kajang untuk tindakan lanjut. Suspek sudah dikenal pasti dan usaha mengesannya sedang dijalankan.
Kes disiasat mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan kerana mencabul kehormatan.

[Video]Cashier Perempuan Paling Malang Di Dunia


Assalamualaikum dan selamat sejahtera, kebiasaanya kerja sebagai juruwang atau cashier boleh dianggap mudah dan senang, cuma perlu berhati-hati agar tiada kesilapan dalam pengiraan dan kembalian wang.. itu risiko yang perlu dihadapi oleh seorang cashier.
Tapi berlainan pula kisahnya di sebuah pasaraya ni, cashier ini boleh dikatakan paling malang sekali kerana dapat pelanggan macam ni. haha, nak tahu kenapa?Jom tengok video kat bawah ni..


Kan? memang kesian perempuan cashier ni, sampai bertimbun-timbun duit tu, berapa lama la nak abis kira tu nampaknya..

TAHUKAH ANDA ROKOK ELEKTRONIK BERBAHAYA


VIENNA 4 Sept. - Rokok elektronik sebelum ini dianggap sebagai alternatif yang selamat kepada tabiat merokok. Bagaimanapun, satu penyelidikan terbaru menunjukkan ia juga mampu merosakkan paru-paru bagi mereka yang menggunakannya.

Alat itu didapati mengakibatkan kekurangan oksigen yang diserap oleh darah hingga mengakibatkan peningkatan segera dalam rintangan udara paru-paru.

Secara purata, kesan itu akan berlarutan selama 10 minit, kata sebuah laporan yang dibentangkan pada Kongres Tahunan Persatuan Pernafasan Eropah (ERS) di Vienna.

Sama seperti rokok biasa, rokok elektronik turut membebaskan nikotin melalui wap berbanding asap dan ia mencetuskan banyak perdebatan tentang keselamatan untuk menggunakannya.

Kira-kira 650,000 perokok dipercayai menggunakan rokok elektronik yang menyerupai rokok sebenar dalam usaha membuang tabiat buruk itu.

Bagaimanapun buat masa ini, kebanyakan alat itu diimport dari China dan dipercayai tidak menjalani pemeriksaan keselamatan sebelum ia dijual.

Profesor Christina Gratziou yang mempengerusikan Jawatankuasa Kawalan Tembakau ERS berkata, mereka belum pasti sama ada produk yang mengandungi nikotin tidak diluluskan itu lebih selamat berbanding rokok sebenar walaupun ia didakwa kurang berbahaya.

"Penyelidikan ini membantu kita memahami bagaimana rokok elektronik boleh mendatangkan bahaya.

"Justeru, lebih banyak penyelidikan diperlukan untuk memahami sama ada kemudaratan itu boleh memberi kesan dalam jangka panjang,'' katanya. - AGENSI Sumber Utusan

Penyembahan Kpd Dewa Dg Tarian B@gel?


CARA manusia berterima kasih pada Tuhan atau Dewa yang mereka sembah, memang berbeda-beda. Setiap agama dan kepercayaan memiliki cara menyembah yang khas, namun tujuannya sama, iaitu mengucapkan rasa syukur dan menghormati penciptanya.

Gambar-gambar yang dipamerkan di sini kecuali yang di bawah sekali, adalah salah satu bentuk penyembahan unik, iaitu tradisi berterimakasih penganut Budha pada Chuchok. Chuchok merupakan seorang pendeta dalam legenda agama Budha merupakan sosok pemuka agama yang tewas akibat keserakahannya.



Di Bangkok, Thailand, didirikan sebuah kuil khusus untuk memuja Chuchok, dan pada 21 Ogos lalu diadakan upacara pemujaan terhadap Chuchok. Sebagai bentuk pemujaan, umat Budha mengundang beberapa wanita penari bogel untuk menari di depan patung Chuchok.

Wanita ini menari, berlengga-lenggok dengan pakaian minimum, layaknya sedang menghibur lelaki. Penganut Budha yang menyembah Chuchok percaya dengan memberikan pemujaan berupa tarian seksi di depan patung Chuchok, pemujanya akan diberikan keberuntungan dan kekayaan selama mereka hidup. Ertinya hendak untung dan kaya kena menari seksi depan Chuchok.

Padah Potong Pakai Laluan Kecemasan


Hahaha, inilah akibat untuk orang yang nak lepaskan diri dia saja. Dahlah nak cepat, lepas tu memotong kat laluan kecemasan. Ha, kan dah dapat sebijik

Budaya Couple dari Malaysia


Meniti kehidupan remaja, saya mula mengenali perkataan ‘couple.’ Saya tidak terlibat tetapi di dalam hati menginginkannya apabila melihat teman-teman yang lain mempunyai pasangan. Ketika itu siapa yang mempunyai couple dianggap hebat (kerana ada peminat) dan matang (kerana telah meluaskan pergaulan bukan sekadar dengan rakan sejantina).
Saya bukan seorang yang sangat pemalu atau pendiam tetapi apabila berhadapan dengan lelaki dalam lingkungan umur saya terutama lelaki yang saya tertarik padanya, serta merta sifat malu saya sangat menebal. Lidah saya menjadi kelu, tingkah laku menjadi tidak menentu dan akhirnya keadaan menjadi sangat janggal dan mungkin itu menyebabkan lelaki-lelaki yang ingin mendekati akhirnya membatalkan niat. Mungkin mereka menganggap saya pelik.

Melangkah ke alam universiti, teman yang dulu sama-sama tidak pernah bercouple akhirnya bercouple juga. Saya ingat lagi kata-kata teman baik saya apabila saya bertanya, “seronok ke couple ni?”
Dia menjawab, “tak best pun, buat tambah dosa adalah.”
Pelik juga saya mendengar kerana di zaman sekolah dulu kami pernah sama-sama menyimpan angan-angan untuk bercouple. Apabila dia yang terlebih dahulu bercouple, saya menganggap yang dia sudah terlebih dahulu matang daripada saya.
Teman baik saya yang pernah menyatakan ‘tak best pun couple, buat tambah dosa aja’- kini dialah yang paling galak bercouple. Selepas putus dengan seorang dia menyambung hubungan dengan seorang lagi. Dia sendiri mengaku yang dia tidak boleh ‘single.’ Alasan diberi setiap kali saya menegur, dia perlukan seseorang yang sentiasa ada setiap masa untuk mendengar ceritanya sehari-hari, dia perlukan telefon yang sentiasa berbunyi 24 jam (sindrome ketika bercinta), dia perlukan teman yang setia menemaninya ke sana ke mari. Jika itu semua tiada, hidupnya terasa kosong. Kadang kala kasihan pula saya melihat dia sibuk mengejar cinta lelaki-lelaki ini. Sudahlah masa terbuang, wang ringgit juga turut terkorban dengan aktiviti ‘dating.’ Itu belum lagi termasuk beberapa siri ‘heartbroken’ apabila beberapa kali dia dikecewakan cinta lelaki.
Bagi saya, Allah telah memberikan petunjuk kepada teman saya sejak awal lagi dengan mengurniakan rasa ‘bersalah apabila bercouple.’ Tetapi apabila dia tidak mengendahkan rasa itu, akhirnya rasa itu akan lenyap dan pada akhirnya dia menjadi  seperti seorang penagih yang ketagih pada perhatian lelaki yang bergelar kekasih.
Kini, saya mula berfikir alangkah baiknya saya mempunyai sifat malu yang sangat tinggi pada jantina berlainan (sifat itu masih kekal hingga kini). Ketika orang lain bangga bercouple, saya bangga menyatakan saya tidak pernah bercouple, malah saya tiada kawan lelaki, hanya kenalan lelaki saja. Jika dulu saya rasa sifat malu ini adalah kelamahan saya, kini saya tahu itu adalah kekuatan saya. Syukur tidak terhingga saya panjatkan kerana Allah mengurniakan sifat malu sebagai perisai diri saya.
“Sesungguhnya sebahagian ajaran yang masih dikenal umat manusia dari perkataan para nabi terdahulu adalah: ‘Bila kamu tidak malu, berbuatlah sesukamu.” - (HR Bukhari)
Kita sering mendengar di barat, mereka yang tidak pernah melakukan hubungan seks sebelum berkahwin dianggap kolot. Seks bagi mereka adalah sesuatu yang lumrah, suatu keperluan tidak kira sama ada di dalam lingkaran perkahwinan atau tidak.


Kita di Malaysia pula, sesiapa yang tidak pernah bercouple dikatakan kolot. Couple bagi kita adalah sesuatu yang lumrah, suatu keperluan untuk mengenali seseorang sebelum berkahwin. Bagi remaja yang belum terfikir pun untuk berkahwin, couple adalah untuk memenuhi naluri yang sentiasa ingin menyayangi dan disayangi oleh jantina berlainan tidak kira sama ada di dalam lingkaran perkahwinan atau tidak.
Dalam hati saya terdetik apakah kita satu langkah ke belakang saja sebelum menjadi seperti mereka di barat? Apabila couple tidak lagi dianggap satu kesalahan, mungkinkah suatu hari nanti seks sebelum berkahwin juga akan dianggap sesuatu yang lumrah bagi kita di sini?
Jangan menganggap sesuatu perkara itu betul hanya kerana orang di sekeliling kita melakukannya, kerana cerita di televisyen memaparkannya, kerana novel-novel cinta mengungkapkannya, kerana orang-orang yang kita sanjung melakukannya, kerana ibu bapa membenarkannya. KPI kita bukan manusia tetapi ALLAH swt. Kejar cinta Alllah dahulu sebelum kita mengejar cinta manusia. Isikan hati yang kosong dengan Allah, nescaya Allah tidak akan pernah mengecewakan kita berbanding dengan manusia yang serba lemah.
Semoga Allah terus memperteguhkan hati saya dan hati mereka-mereka yang tidak pernah bercopule untuk terus menjaga diri, menjaga hati sebelum sampai jodoh yang telah ditetapkanNya. Semoga mereka yang masih lagi leka dengan dunia couple mendapat hidayah untuk berhenti melakukan perkara yang kita rasakan dapat mengeratkan hubungan kita dengan kekasih hati kita (keluar berdua-dua setiap hari, berbual di telefon setiap malam, berjanji bulan dan bintang, makan bersuap, jalan berpegangan), tetapi tanpa kita sedar semakin menjauhkan diri kita denganNya sedangkan kasih Ilahi lah kasih yang paling utama.

Suami bukan cekup pencuri tapi kekasih gelap isteri

Kisah isteri main kayu tiga atau suami menangkap isteri berkhalwat dengan lelaki lain semakin kerap dilaporkan media kebelakangan ini. Walaupun ada pihak yang menganggap ianya kes terpencil, tetapi statistik menunjukkan kes-kes sebegini makin meningkat khususnya dikalangan pasangan melayu. Seperti kes terbaru berlaku di sebuah negeri utara tanahair ini, seorang isteri ditangkap melakukan perbuatan sumbang oleh suami sendiri pada waktu siang.

 Bagi Halim (bukan nama sebenar), dia tidak menyangka isterinya Halimah (nama samaran) yang berperwatakan baik sanggup menjalin hubungan sulit dengan suami orang. “Sepanjang hidup bersamanya, tidak sedikit pun saya meragui kesetiaannya memandangkan perkahwinan kami atas dasar suka sama suka,” katanya.

 Halim memberitahu, ketika dia bersusah payah membangunkan perniagaan, Halimah merupakan menjadi sumber inspirasinya. Isterinya juga melayannya dengan penuh kasih sayang dan rumah tangga mereka bertambah bahagia selepas dikurniakan seorang anak lelaki yang kini berusia sembilan tahun. Namun, ada juga rakan memberitahu Halim mereka pernah melihat Halimah bersama lelaki lain dalam keadaan mencurigakan tetapi tidak diendahkan Halim.

 Pada suatu hari, kereta yang dipandu Halim rosak dan beliau terpaksa pulang ke rumah untuk mengambil sebuah lagi keretanya. Di rumah, Halim terkejut besar melihat kelibat seorang lelaki keluar dari pintu belakang.

 Dengan segala kudrat, Halim mengejar lelaki itu dan berjaya menangkapnya dengan bantuan jiran-jiran. Halim menganggap, lelaki tersebut merupakan pencuri yang mahu merompak rumahnya, tetapi rupanya lelaki tersebut adalah kekasih isterinya sendiri yang memang sering datang kerumah ketika dia keluar berkerja.

Tambah menyedihkan, isterinya yang berada dalam keadaan kusut dan memakai baju tidur tanpa coli di ruang tamu mengakui hubungan sulit dengan suami orang tersebut tanpa sebarang rasa kesal.

 Malah, Halimah mengakui bahawa dia lebih sayangkan suami orang tersebut berbanding diri Halim sendiri.

Wanita dipaksa b@gel dan lakukan oral s@ks sebelum di samun


KUALA LUMPUR - Seorang wanita bukan saja disamun malah dicabul dengan dipaksa berbogel serta melakukan seks oral oleh seorang lelaki bersenjatakan  pisau di dalam kereta milik lelaki terbabit di Jalan Genting Klang, di sini, kelmarin.


Lebih memalukan, apabila lelaki berusia lewat 20-an itu merakam perbuatan jenayahnya itu menggunakan telefon bimbitnya sebelum mengugut menyebarkan video berkenaan di Intenet.

Sumber berkata, kejadian berlaku jam 6.45 petang ketika mangsa berjalan seorang diri selepas turun dari bas menuju ke rumahnya apabila didatangi lelaki menaiki kerea dan menawarkan menghantarnya pulang.

"Wanita tersebut pada mulanya tidak melayan ajakan itu dan terus berjalan namun dia ditahan sebelum lelaki terbabit membuka pintu depan bahagian penumpang sambil menunjukkan pisau dan memaksa mangsa masuk ke dalam kereta.

"Bimbang dicederakan, mangsa menurut kehendak lelaki itu dan duduk ditempat duduk depan penumpang, " katanya.

Menurutnya, lelaki itu mengarahkan mangsa melakukan seks oral sambil meletakka pisau di leher mangsa.

Katanya, tidak puas dengan itu, mangsa dipaksa menanggalkan sumua pakaiannya.

"Perbuatan terkutuk itu dilakukan sambil memandu dan apabila puas, lelaki terbabit memberhentikan kereta di kawasan sunyi dipercayai di Gombak Setia sebelum memaksa mangsa menyerahkan semua barang berharga miliknya," katanya.

"Mangsa hanya menurut arahan itu dengan menyerahkan seutas rantai emas birnilai RM 2,000 sambil merayu dilepaskan.

Lelaki terbabit melepaskan mangsa dan mengugut menyebarkan video sumbang perbuatan wantia itu ke laman web sekiranya membuat laporan polis.

Ketua Polis Daerah Sentul, AC Zakaria pagan mengesahkan menerima laporan tersebut.

Pencuri wanita terb@gel depan orang ramai


Seorang wanita ditangkap mencuri dihukum dengan dipaksa untuk bogel di khalayak ramai. Kisah, disertakan dengan gambar-gambar yang berteriak wanita separuh bogel, telah dibahagikan netizens dalam perbahasan di atas kesesuaian hukuman itu.

13:40 , di kedai pakaian City Wenling, Zhejiang, pelanggan meninggalkan begnya di kedai ketika mencuba pakaian dalam bilik persalinan, maka seorang wanita berusia 40 tahun meletakkan tangannya ke dalam beg untuk mencuri , tetapi tidak berjaya dan kecurian itu dijumpai oleh pelanggan-pelanggan.

Theift wanita meraih beg dan berlari, tetapi dengan serta-merta dikelilingi oleh pelanggan-pelanggan yang marah, dalam proses merobek pakaian atas wanita ditarik ke bawah. \"Seorang wanita itu berdiri di situ dengan badan bogel atas, ramai orang berkumpul di sekeliling, wanita cuba untuk meletakkan tangan di atas dadanya dan menangis di tempat kejadian.\"

Netizens mempunyai pandangan yang berbeza. Beberapa berfikir ia adalah salah untuk mencuri, tetapi semua orang mempunyai kepentingan sendiri, menarik pakaian pencuri telah pergi terlalu jauh, tetapi beberapa menegaskan bahawa pencuri yang layak diberikan hukuman yang keras.

[VIDEO]Boleh Tak Kalau Tak Pakai Seluar Dalam Ketika Solat, Ustaz Azhar Idrus



Penceramah agama, Ustaz Azhar Idrus sering dihujani dengan pelbagai soalan dan kemusykilan setiap kali dijemput menyampaikan kuliahnya.
Yang lawaknya, ada di antara soalan yang dikemukakan itu tak pernah kita terfikir untuk bertanyakan kepada tok-tok guru kita
Ia termasuklah soalan BOLEH KE KALAU TAK PAKAI SPENDER sewaktu menunaikan solat?
Walaupun nampak macam ‘remeh’ dan lucu, tetapi ternyata Islam ada jawapan di atas segala persoalan yang disebutkan tadi.
Mari kita lihat bagaimana Ustaz Azhar mengupas isu yang ramai orang tak terfikir, tapi selalu terjadi di antara kita.

13 kali kena rogol abang ipar



timbalan Ketua Polis Daerah Baling, Deputi Superintendan Abdul Rahim Abdullah

KUALA KETIL – Ibarat jatuh ditimpa tangga, itulah terjadi kepada dua beradik berusia 23 dan 24 tahun mendakwa dirogol abang ipar mereka di rumah abang iparnya dan di kediaman mereka di sebuah kampung di sini.

Salah seorang dari dua beradik itu dirogol sebanyak 13 kali sejak 2007-2010, manakala seorang lagi dirogol sebanyak sembilan kali sejak 2005 sehingga 2010.

Lebih malang, salah seorang dari dua beradik itu turut dirogol sebanyak dua kali oleh seorang bomoh yang kononnya bertujuan merawat masalah gadis malang itu.

Kejadian terkutuk itu diceritakan sendiri oleh kedua-dua mangsa kepada ibu saudara mereka seterusnya bertindak membuat laporan di Balai Polis Kuala Ketil.

Keadaan itu mengakibatkan lelaki berusia 40-an dan mempunyai tiga cahaya mata itu menyerah diri kepada polis pada jam 10 pagi, kelmarin.

Timbalan Ketua Polis Daerah Baling, Deputi Superintendan Abdul Rahim Abdullah mengesahkan kejadian berkenaan.
Menurutnya, kejadian itu disiasat mengikut seksyen 376 Kanun Keseksaan (KK) kerana merogol, sabit kesalahan dikenakan hukuman penjara selama tidak kurang dari lima tahun dan tidak lebih 20 tahun dan sebat.



Awas pengguna Apple: Dilaporkan 12 juta Maklumat Peribadi Pengguna Apple Terdedah



(Insiden itu menimbulkan persoalan mengapa FBI menyimpan butiran pengguna produk Apple)

WASHINGTON: Dakwaan Satu kumpulan penggodam (hackers) bahawa mereka memperoleh data peribadi daripada 12 juta pengguna iPhone dan iPad dengan menggodam komputer Federal Bureau of Investigation (FBI), meningkatkan kebimbangan orang ramai mengenai isu pengesanan dari pihak kerajaan.
Kumpulan yang dikenali sebagai AntiSec, yang dikaitkan dengan kumpulan penggodam Anonymous, menyebarkan 1 juta pengenalan pengguna Apple Isnin lalu, yang dikatakan adalah sebahagian daripada 12 juta pengenalan pengguna Apple yang diperoleh daripada sebuah komputer riba FBI.

Kumpulan itu berkata mereka “tidak menyiarkan data peribadi lain seperti nama penuh, nombor telefon, alamat, poskod, dan sebagainya”.

Peter Kruse, seorang pakar e-jenayah dengan CSIS Security Group di Denmark, mengesahkan di Twitter bahawa pembocoran maklumat itu “benar-benar berlaku” dan tiga daripada perantinya termasuk dalam senarai itu.

Dia menulis tweet: “Saya perasan mereka mendakwa mempunyai nama penuh, alamat, nombor telefon dan lain-lain .. Ini masalah besar!”

Eric Hemmendinger, pakar keselamatan di Tata Communications berkata laporan itu menimbulkan kebimbangan tentang keselamatan siber.

“Persoalannya bukan sama ada ia adalah tepat, ia adalah kenapa Kerajaan Persekutuan mempunyai maklumat tersebut dan kenapa mereka tidak mengambil langkah sewajarnya untuk menjaga maklumat tersebut,” ujarnya kepada AFP.

Hemmendinger berkata berdasarkan laporan yang lepas dari kumpulan Anonymous dan kumpulan-kumpulan lain, beliau percaya laporan itu mungkin benar.

“Jika anda bekerja dalam keselamatan siber dan mesin anda digodam, itu adalah senario yang cukup memalukan,” katanya.

Isu ini menimbulkan persoalan tentang alasan FBI untuk mempunyai butiran pengguna produk Apple.
Jurucakap FBI, Jenny Shearer yang dihubungi oleh agensi berita AFP, berkata: “Kami tidak akan memberi sebarang komen.”

Kumpulan penggodam berkata ia menyiarkan maklumat itu untuk menarik perhatian orang ramai terhadap amalan Apple yang membolehkan penggunanya dikesan.

Apple tidak memberi respons terhadap permintaan dari wartawan untuk mendapatkan komen.
Serangan siber yang mendadak ini membuatkan laman web rangkaian sosial riuh rendah.

Geekosyetem, blog berkenaan teknologi menggelar kejadian ini sebagai ‘pencerobohan privasi pengguna yang paling teruk’ dan banyak lagi komen Twitter yang lain yang menyuarakan pendapat bahawa FBI sedang mengesan pengguna produk Apple.

Satu laman web membina satu pangkalan data untuk membantu pengguna menentukan jika peranti mereka berada dalam senarai pengenalan unik peranti Apple (Unique device IDs) (UDIDs) yang digodam.

“Alasan berkenaan mengapa FBI mengumpul UDIDs dan maklumat peribadi berjuta-juta pengguna iPhone dan iPad masih lagi tidak jelas – tetapi ia adalah jelas bahawa data (dan komputer yang menyimpan data itu) tidak dijaga dengan rapi,” kata Graham Cluley daripada firma keselamatan British, Sophos.

“Saya mengesyaki bahawa penggodam lebih berminat memalukan FBI daripada membahayakan pengguna yang tidak bersalah.Namun, menggodam komputer adalah satu perbuatan jenayah – dan saya jangka FBI dan lain-lain agensi penguatkuasaan undang-undang akan memburu mereka yang bertanggungjawab.”

Pihak lain pula menyatakan kebimbangan mengenai pembocoran maklumat yang jelas.
“UDIDs adalah unik untuk setiap iPhone dan iPad, ia adalah satu kebimbangan jika UDIDs anda jatuh ke pihak yang tidak bertanggungjawab,” kata Josh Ong dalam blog teknologi The Next Web.

Johannes Ullrich dari SANS Internet Storm Center berkata ia adalah sukar untuk mengesahkan laporan itu.
“Tiada apa-apa lagi dalam fail tersebut yang mengaitkan FBI. Jadi data ini mungkin datang daripada sumber yang lain. Tetapi ia tidak jelas siapa yang akan mempunyai fail seperti ini,” katanya kepada AFP.
Ullrich berkata ia adalah tidak jelas mengapa FBI, jika laporan itu adalah benar, akan mempunyai data tersebut.

“Saiz fail tersebut membayangkan operasi yang meluas, bukan operasi yang spesifik, atau fail tersebut mungkin hanya disimpan jika FBI mahu mengesan mana-mana pengguna dalam fail tersebut,” katanya.
“Signifikan pelanggaran undang-undang ini adalah berkenaan sumbernya, yang setakat ini masih belum disahkan.

“Bagaimanapun, data yang disebarkan adalah data yang betul berdasarkan beberapa laporan orang ramai yang mendapati UDID mereka berada di dalam senarai tersebut,” tambah beliau.

Remaja 15 tahun muat naik video s@ks bersama teman yang baru berusia 13 tahun!



Seorang pelajar lelaki berusia 15 tahun telah mengadakan hubungan seks dengan rakan sekolah perempuannya yang berusia 13 telah merakamkan video kelakuan mereka tanpa pengetahuan pasangannya dan memuat naik video tersebut ke internet.

Semalam, remaja tersebut yang kini berusia 17 tahun, mengaku bersalah terhadap 21 pertuduhan kesalahan melakukan hubungan seks bersama gadis bawah umur, mencabul kehormatan, perlakuan jenayah, memiliki video lucah dan mencuri tiga buah basikal.

Penolong Pendakwa Raya, Kavita Uthrapathy berkata, ianya jelas remaja lelaki berkenaan telah melakukan hubungan seks hanya untuk memuaskan hawa nafsunya.

“Jika beliau benar-benar menyintai remaja perempuan itu sebagai kekasihnya, beliau tidak akan merakamkan aksi seks mereka berdua tanpa pengetahuan pasangannya apatah lagi memuatnaik video tersebut ke internet. Beliau juga memperlihatkan sikap sebenar dirinya apabila fail video tersebut disimpan atas nama “Bitch”,” katanya.

Menurut laporan yang diterima mahkamah, kedua-duanya bertemu pada kejohanan bola lisut pada Januari 2009.

Ketika itu, remaja perempuan itu baru berusia 13 tahun manakala remaja lelaki tersebut berusia 15 tahun.
Pada Februari 2010, remaja lelaki tersebut telah memujuk remaja perempuan itu melakukan seks oral terhadapnya. Sejak dari itu, hanya perlakuan tersebut yang remaja lelaki tersebut mahu darinya.
Dalam satu kejadian, lelaki berkenaan telah merakamkan aksi remaja perempuan tersebut melakukan seks oral tanpa pengetahuannya.

Beliau kemudian memuatnaik klip video tersebut ke internet dengan meletakkan tajuk “Singapore teen b****”, sambil mendedahkan nama dan nombor telefon remaja berkenaan.

Pada Julai tahun tersebut, ketika remaja perempuan tersebut menolak untuk lakukan seks oral terhadapnya, beliau telah mengugut untuk memuatnaik video tersebut. Akhirnya remaja perempuan tersebut menuruti kehendak lelaki berkenaan tanpa menyedari video tersebut sudah pun dimuatnaik ke internet.
Remaja perempuan tersebut kemudiaanya mula menerima panggilan telefon yang pelik dari orang yang tidak dikenali memberitahunya mereka telah menonton videonya sambil meminta beliau lakukan seks oral kepada mereka.

Remaja itu kemudian menafikan telah memuatnaik mana-mana video ke internet.

Pasangan tersebut kemudiaanya berpisah dan apabila mereka bertemu semula pada Disember 2010, remaja lelaki berkenaan sekali lagi berjaya memujuk beliau untuk lakukan hubungan seks di dalam tandas di sebuah kolam mandi di kondominiumnya.

Sehingga sekarang, pembelajaran terganggu hinggalah dia membuat pengakuan kepada seorang guru. Pihak sekolah kemudiannya melaporkan perkara tersebut kepada ibu bapa remaja perempuan tersebut dan laporan polis dibuat pada May tahun lepas.

Pada bulan tersebut juga, remaja lelaki tersebut telah mencuri tiga buah basikal dari jirannya. Pemilik salah sebuah basikal terlihat basikalnya telah diiklankan untuk jualan di internet dan terus membuat laporan polis.

Remaja perempuan dipaksa lakukan s@ks walaupun keletihan



Seorang gadis berusia 19 tahun telah melalui pengalaman buruk akibat dijerat seorang wanita kononnya untuk menawarkan peluang pekerjaan di Melaka. Remaja itu yang berasal dari Sungai Semun, Perak dikurung, dipukul dan dipaksa untuk mengadakan hubungan seks dengan beberapa lelaki yang dibawa oleh orang yang mengurungnya.

Remaja itu bernasib baik kerana telah diselamatkan dalam serbuan polis di sebuah hotel bajet di Taman Melaka Raya di sini.

Remaja itu yang namanya tidak disiarkan memberitahu polis yang dia telah disebat dengan kabel televisyen beberapa kali dan gambar bogelnya diambil setiap kali dia mandi di rumah seorang wanita berusia 20 tahun.

Salah seorang lelaki yang menangkapnya mengancam untuk memuat naik gambar-gambar bogelnya di YouTube jika dia tidak mahu menurut kemahuan lelaki itu untuk memancing pelanggan.

Menurut laporan polis itu, mangsa mendakwa bahawa dia dipaksa memberi khidmat seks kepada ramai pelanggan walaupun mengadu keletihan.


Pasukan polis telah menyerbu hotel itu dan menahan tiga wanita sebelum menyelamatkan mangsa.

Dalam operasi susulan, polis menangkap seorang lelaki berusia 21 tahun di Klebang dekat sini dan merampas beberapa barang-barang kepunyaan mangsa dan wang bernilai RM450 dalam bentuk wang tunai.

Siasatan mendedahkan bahawa mangsa telah dipujuk untuk datang ke Melaka oleh seorang wanita, yang dikenali sebagai Nabsiah, dengan janji bahawa dia akan ditawarkan bekerja di restoran makanan segera di sini.

Walau bagaimanapun, ketika dia sampai, dia telah dibawa dan dikurung di sebuah rumah oleh Nabsiah dan kawan-kawannya dan diberitahu bahawa dia perlu “melayan” beberapa senarai pelanggan.

Datuk K. Basil, yang mengetuai pasukan petugas kerajaan negeri menyatakan bahawa Ketua Polis Negeri Melaka, Senior Asst Comm Datuk Chuah Ghee Lye telah mengarahkan serbuan itu.

SAP Datuk Chuah menyatakan kebimbangannya dengan laporan terdahulu mengenai seorang wanita dari Melaka yang telah didakwa menjebak remaja perempuan yang melarikan diri dari rumah dan memelihara mereka di sini sebelum memaksa mereka melacur.

Datuk Basil berkata:” pasukan petugas itu, yang ditubuhkan oleh Ketua Menteri Datuk Seri Mohd Ali Rustam, akan bekerjasama rapat dengan polis dan pihak berkuasa tempatan untuk menghapuskan pelacuran di negeri ini.

Gangnam Style Kena 'Banned' Di Sini


On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description.


Polis Bebaskan Penunjuk Punggung



KUALA LUMPUR - Polis malam tadi membebaskan seorang pelajar lelaki sebuah kolej swasta yang ditahan petang semalam berhubung insiden menunjuk punggung ke atas gambar pemimpin negara pada sambutan ambang merdeka di Dataran Merdeka, malam Khamis lepas.


Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Datuk Ku Chin Wah berkata, pelajar lelaki itu dibebaskan dengan jaminan polis.

"Kita dah ambil keterangan pelajar terbabit. Tuduh atau tidak terpulang kepada bukti dan undang-undang yang kita ada," katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.



Chin Wah berkata polis kini menjejaki baki 10 lagi individu yang dikaitkan dengan insiden memijak dan membawa bendera 'baharu' Malaysia supaya tampil ke mana-mana balai polis bagi membantu siasatan.

Dalam perkembangan sama katanya setakat hari ini polis menerima 172 laporan polis mengenai kejadian tersebut.

Sebelum ini, Polis Diraja Malaysia membentuk tiga pasukan khas untuk menyiasat tindakan peserta perhimpunan itu yang membawa bendera 'baharu' Malaysia, memijak gambar pemimpin dan menunjuk punggung di khalayak ramai berdasarkan Akta Hasutan, Akta Perhimpunan Aman dan Seksyen 290, 504 dan 509 Kanun Keseksaan. - Bernama