Monday, 3 September 2012

Putus Cinta,Wanita Conteng Vespa Milik Bekas Teman Lelakinya


Beberapa wanita kalau putus cinta biasanya melampiaskannya dengan menangis di bilik tidur atau mencurahkan isi hati dengan temannya. Tapi untuk wanita ini, hal itu belum cukup. Vespa kekasihnya pun jadi mangsa marahnya.


Seperti dilapor Daily Mail, wanita itu menconteng motor Vespa berwarna biru milik bekas kekasihnya dengan berbagai tulisan. Seperti ‘This scooter was smashed because of a cheating boyfriend’, The owner of This Vespa is an awful person’ dan tulisan lainnya seperti ‘Karma will get you’.

Coretan itu tidak hanya terlihat di bodi, tapi juga depan vespanya. Wanita itu juga menggambarkan bekas kekasihnya sebagai, pembohong, penghancur kehidupan, lelaki jahat dan ungkapan khas wanita yang sedang patah hati lainnya. Ah ada-ada saja . Motor Vespa malang itu terletak di London Utara. “Motor itu terbuang begitu saja. Anggap saja semua itu benar, saya harap si lelaki memikirkan lagi apa yang sudah dia perbuat,” ujar Chris Thomson, lelaki yang mengambil gambar vespa ini.

Pondok Cinta Untuk S@ks Bebas


Kemboja – Sebuah kampung di Kemboja mempunyai cara tersendiri untuk menggalakkan anak perempuan mereka memilih pasangan, dengan membina sebuah pondok cinta.
Apabila gadis tersebut baligh, atau mungkin lebih muda, pondok cinta itu akan menjadi tempat tinggal mereka dan gadis ini boleh memilih teman lelaki sebelum
menentukan yang mana satu cinta hati mereka.


Adat ini diamalkan oleh puak Kreung, yang percaya ia merupakan langkah terbaik untuk wanita memilih pasangan hidup mereka.
Gadis-gadis berkenaan juga bebas melakukan hubungan seks tanpa halangan daripada keluarga.
Bagi seorang gadis, Nang Chan, 17, dia kini menetap di pondok cinta berkenaan yang dibina di belakang rumah ibu bapanya.
“Pondok ini memberikan kebebasan kepada kami dan ia merupakan satu cara terbaik untuk kami mencari cinta sejati.
“Jika saya menemui teman lelaki yang istimewa dan saling mencintai, maka kami akan melakukan seks di pondok ini,’’ katanya.
Namun, kata Nang Chan, jika dia menemui lelaki lain yang lebih menarik, maka dia tidak akan melakukan lagi seks dengan bekas teman lelakinya itu.
Menurut penduduk di situ, dengan melakukan adat tersebut, perceraian dan keganasan seks di kampung itu dielakkan manakala gadis-gadis pula akan bertunang lebih awal dengan pasangan pilihan mereka.
Bagaimanapun di sebalik hubungan seks bebas di kalangan pasangan muda yang berkahwin ini, ia bukan sahaja menyebabkan merebaknya masalah sosial malah menyebabkan penyebaran HIV dengan cepat.

Rahsia Cristiano Ronaldo Sebelum Menjadi Bintang




Rahsia Cristiano Ronaldo sebelum menjadi bintang 

“Saya mengucapkan terima kasih kepada Albert Fantrau rakan lama saya untuk kejayaan yang saya capai sekarang..kami bermain bersama-sama untuk pasukan yang sama dalam
U-championship bwah 18. apabila pengurus Sporting Lisbon datang untuk melihat kami, dia berkata ” Siapa yang menjaring lebih banyak gol layak di akademi kami “.

“Kami memenangi perlawanan itu 3-0. saya menyumbat gol pertama kemudian Albert menjaringkan kedua dengan tandukan yang hebat .tetapi gol ketiga adalah mendebarkan untuk kami semua. Albert satu lawan satu dengan penjaga gol, dia menggelecek penjaga gol dan saya berlari di hadapannya. apa yang hanya patut dilakukannya adalah untuk menjaringkan gol tetapi dia memberi bola kepada saya dan saya menjaringkan gol ketiga, jadi saya layak ke akademi Sporting Lisbon. selepas perlawanan, saya bertemu beliau dan saya berkata kepadanya, “Mengapa? ” jawabnyanya “Awak lebih bagus daripada saya” ..

“Wartawan pergi ke rumah Albert dan bertanya kepadanya jika ia adalah cerita benar. dia menjawab ya. dia juga berkata bahawa kerjayanya sebagai pemain selepas perlawanan berakhir dan kini menganggur. tanya wartawan ” Tetapi bagaimana anda membina rumah ini begitu besar, anda mempunyai kereta. Anda kelihatan seperti seorang yang kaya. Anda juga mempunyai keluarga .. Dari mana semua ini datang? ” Albert dengan bangganya menjawab: “Ia adalah dari Ronaldo! “