Wednesday, 11 July 2012

(Video) Mael Lambong (2012) Full Movie


Tonton Mael Lambong Secara Online



Pertemuan Mael dan Maria membawa mereka ke perkampungan di Terengganu dan tanpa disedari merupakan kampung asal Mael Lambong. Masa nie lah konflik berlaku apabila Mael Lambong bertemu Taiger ( Taiyuddin Bakar ) yang pernah satu ketika dulu tidak merestui perhubungan Mael Lambong dan Rozie ( Shenty Feliziana ).

Kalau korang nak tahu kenapa wajah Mael Lambong berparut ? Kenapa Mael Lambong tinggalkan Kampung nya? Dan siapa pilihan Mael Lambong, korang kena lah terjah panggung atau download dekat jiwang.org

Sinopsis: Mael Lambung (Zizan Razak) merupakan seorang penarik kereta yang cukup dikenali di Kuala Lumpur. Hidupnya mula berubah dan menjadi kelam kabut apabila bertemu dengan Maria (Juliana Evans) yang meminta pertolongan darinya untuk menyelamatkan diri daripada penjahat.Pelarian mereka untuk menyelamatkan diri membawa Mael dan Maria ke Terengganu yang juga kampung halaman Mael. Rupa-rupanya Mael telah lama meninggalkan negeri kelahirannya ini kerana membawa diri.Di kampung, Mael kembali bertemu dengan Rozie (Shenthy Feliziana), bekas kekasihnya yang kini telah bergelar tunangan kepada Tiger (Taiyudin Bakar). Konflik mula timbul apabila Tiger tidak menyenangi kepulangan Mael kerana cemburu dengan hubungan yang pernah terjalin di antara Mael dan Rozie sebelum ini.Penjahat memburu Maria kerana mahukan mikrocip yang mengandungi maklumat tender projek kerajaan itu akhirnya dapat menjejaki mereka di Terengganu. Apakah yang berlaku seterusnya?




Mael Lambong Full Movie Di Bawah:

(Video 18SX) Tukang urut hanya berseluar dalam mengurut pelanggan bogel di Selangor!

Video ini berjaya dirakam dalam satu serbuan PDRM ke sebuah pusat urut di Puchong. Menurut kenyataan polis dalam video ini, premis ini telah diserbu sebelum ini tetapi masih aktif.


Atlet Olahraga Wanita Didakwa Mer0g0l



India – Atlet wanita India, Pinki Pramanik, dibebaskan dengan ikat jamin selepas berdepan dakwaan rogol dan tuduhan dia sebenarnya adalah lelaki.

Pinki, ditangkap di West Bengal, bulan lepas selepas polis mendapat laporan daripada pasangannya, seorang wanita.

Pinki, atlet olahraga yang pernah memenangi tiga pingat emas di Sukan Asia di Colombo pada 2006, bagaimanapun menafikan tuduhan berkenaan.

Dia sebelum ini telah dipaksa menjalani ujian jantina dan rakaman ujian berkenaan yang diambil dengan telefon bimbit telah dimuat naik dalam internet.

Keadaan ini menyebabkan aktivis hak asasi manusia membantah layanan yang diterimanya daripada polis.

Menurut pengerusi suruhanjaya wanita negeri, Sunanda Mukherjee, pihak berkuasa telah mencabul asasinya Pinki ketika dia berada dalam tahanan.


“Mereka telah menyatakan Pinki sebagai lelaki dalam dokumen. Bagaimana polis boleh menentukan bahawa Pinki adalah lelaki sedangkan laporan perubatan belum keluar lagi.

“Ketika kami menemuinya, dia menangis,’’ katanya.

Dalam pada itu, Persekutuan Atletik India memaklumkan akan menunggu laporan perubatan sebelum mengambil sebarang tindakan.-MyNewsHub

Madonna berbogel lagi (Video)


Penyanyi berusia 53 tahun, Madonna sekali lagi menimbulkan kontroversi selepas persembahan mengiurkannya di Rom Italy, selasa lalu.

Pada kali ini di Milan, Itali, dia(Madonna) sekali lagi beraksi di atas pentas dengan menanggalkan pakaiannya dengan hanya bercoli dan berseluar dalam.

Sebelum kejadian di Rom, Madonna membuat persembahan di Istanbul Turki dengan menunjukkan teteknya.



KISAH BENAR 18++: PENGALAMAN PERTAMA AKU DIGODA


"Seperti ini lah waktu tu.."pencerita beria-ria menunjukkan gambar ini menggambarkan bagaimana dasyatnya godaan yang pernah menguji kesusilaannya.

Aku merupakan seorang lelaki yang sangat bahagia. Awek aku cantik dan kami telah bercinta selama lebih dari setahun, jadi kami memutuskan untuk bertunang. Hanya ada satu hal kecil sering mengganggu aku, iaitu adik awek aku, Fara yang lebih muda dan lebih cantik. Calon adik ipar aku itu sering mengenakan baju yang sangat ketat dan selalu tanpa bra. Jika di rumahnya Fara seolah-olah sengaja dan sering membungkuk ketika di depan aku menyebabkan aku sering 'terpaksa' melihat kemantapan dan keindahan flora dan fauna di sebalik bukit yang berkembar itu.

Suatu hari aku berkunjung ke rumah awek aku. Entah kenapa hari itu hanya Fara seorang diri berada di rumah lalu kami berdua lepak dan berborak berdua-duaan di dalam rumah. Hari itu Fara mengenakan baju kuning yang nipis dan sangat ketat. Berkali-kali aku cuba membawa mata aku ke pohon-pohon rambutan dan pokok gajus di luar rumah namun usahaku hanya sia-sia. Sedang asyik berborak tiba-tiba Fara mendekati dan membisikkan kepada aku bahawa dia sedang mempunyai perasaan dan keinginan yang tidak mampu ditahan lagi. Perlahan dia mengucap ditelinga aku bahawa dia ingin bercinta dengan aku sekali sebelum aku menikahi kakaknya. Aku benar-benar terkejut dan diam tidak mampu berkata apa-apa. Kemudian perlahan-lahan dia bangun menampakkan lekuk seluruh tubuhnya sambil berkata "Fara ingin ke bilik, kalau abang mahu ikut la Fara."

Aku merasa saat itu seluruh badan aku gementar melihat Fara selangkah demi selangkah perlahan dengan menggoda menaiki tangga ke biliknya. Ketika berada di puncak tangga dia melepaskan seluar dalamnya dan melemparkan ke arah aku. Aku tidak dapat menahan lagi lalu terus menuju ke pintu rumah dan berlari keluar menuju ke keretaku.

Tiba-tiba kedengaran tepukan gemuruh dari bawah rumah awek aku, seluruh keluarga dan awek aku keluar dari bawah rumah dan semuanya bertepuk tangan. Awek aku tersenyum bangga melihat aku, ayahnya mendekati aku lalu memeluk mengucap tahniah "Kami sekeluarga merasa sangat gembira kerana kamu telah lulus ujian kami, kamu ternyata pemuda yang sangat baik dan tidak mudah tergoda dengan pujuk rayu wanita."

Aku merasa sangat gembira dan dengan ini aku berpesan kepada korang semua: "Jangan sesekali menyimpan kondom anda di dalam dompet, simpanlah ia di dalam kereta"

(Gambar) Pelajar temui rakaman video seks guru di dalam server komputer sekolah!



Sekumpulan pelajar yang sedang melayari fail di dalam sebuah komputer server milik sekolah telah menemukan sesuatu yang mengejutkan.
Ianya merupakan satu rakaman video dua orang guru paling tegas dan garang di sekolah mereka, sedang melakukan hubungan seks!!!
Guru-guru itu adalah dari sekolah antarabangsa di sini. Guru lelaki itu digelar 'Voldermort' (watak jahat dalam filem Harry Potter) kerana ketegasannya dan sering memakai pakaian serba hitam, manakala guru perempuan itu pula dikatakan guru paling garang di sekolah tersebut.
Walaupun kedua-dua guru memang berpacaran dan akan berkahwin, kemudian tamat kontrak dan tinggalkan sekolah tersebut, video tersebut telah pun dimuat naik ke internet dan ada bekas-bekas pelajar yang mengenali mereka. Video berdurasi 20 minit itu juga tersebut tersebar luas di Facebook.
Video yang dirakam menggunakan kamera yang diletakkan pada tripod, menunjukkan seorang lelaki bogel dan seorang wanite yang memakai camisole, seluar dalam dan kasut tumit tinggi. Mereka melakukan hubungan seks tersebut di dalam bilik tidur.





Menurut laporan The New Paper, jurucakap pihak sekolah mengatakan tiada tanda-tanda pecah masuk di dalam makmal komputer IT sekolah, tetapi pihak pengurusan telah dimaklumkan supaya berhati-hati pada masa hadapan.

Guru suka mengendap terkantoi!




SEOUL: Seorang guru sekolah menengah rendah berusia 31 tahun didapati bersalah atas tuduhan gangguan seksual kerana menggunakan telefon bimbitnya untuk merakam 240 wanita, sebahagian besarnya di sekolah itu dan stesen kereta api bawah tanah.

Dia melakukan kegiatan itu sejak dua tahun lalu.

Guru itu ditangkap ketika merakam gambar dari bawah skirt seorang wanita di tangga sebuah stesen kereta api bawah tanah Seoul.

Polis menemui lebih 500 fail video tidak senonoh dalam kad memorinya.

Mangsa termasuk pelajar, ibu bapa dan juga guru wanita yang rapat dengannya.

Guru itu dipecat serta-merta.

Mei lalu dia dikenakan hukuman penjara tertunda selama 10 bulan dan diarah menjalani pendidikan mengenai pencabulan seks selama 40 jam.

Kejadian itu mengejutkan rakan dan pelajarnya yang tidak pernah meyangka dia berakhlak buruk.

Guru terbabit yang sentiasa tampil normal dalam kehidupan harian, memberitahu penyiasat, kelakuannya itu didorong oleh perasaan ingin tahu.

Kecanggihan teknologi membolehkan kamera mengintip dipasang pada telefon, jam tangan, tali leher, tali pinggang, beg, kasut, pen dan juga pemetik api.

Ia membolehkan golongan miang bertindak untuk memenuhi desakan seksual mereka sementara permintaan secara online untuk mendapatkan gambar itu memberi peluang kepada penjeyanah mencari pendapatan.


Guru suka mengendap terkantoi!



SEOUL: Seorang guru sekolah menengah rendah berusia 31 tahun didapati bersalah atas tuduhan gangguan seksual kerana menggunakan telefon bimbitnya untuk merakam 240 wanita, sebahagian besarnya di sekolah itu dan stesen kereta api bawah tanah.

Dia melakukan kegiatan itu sejak dua tahun lalu.

Guru itu ditangkap ketika merakam gambar dari bawah skirt seorang wanita di tangga sebuah stesen kereta api bawah tanah Seoul.

Polis menemui lebih 500 fail video tidak senonoh dalam kad memorinya.

Mangsa termasuk pelajar, ibu bapa dan juga guru wanita yang rapat dengannya.

Guru itu dipecat serta-merta.

Mei lalu dia dikenakan hukuman penjara tertunda selama 10 bulan dan diarah menjalani pendidikan mengenai pencabulan seks selama 40 jam.

Kejadian itu mengejutkan rakan dan pelajarnya yang tidak pernah meyangka dia berakhlak buruk.

Guru terbabit yang sentiasa tampil normal dalam kehidupan harian, memberitahu penyiasat, kelakuannya itu didorong oleh perasaan ingin tahu.

Kecanggihan teknologi membolehkan kamera mengintip dipasang pada telefon, jam tangan, tali leher, tali pinggang, beg, kasut, pen dan juga pemetik api.

Ia membolehkan golongan miang bertindak untuk memenuhi desakan seksual mereka sementara permintaan secara online untuk mendapatkan gambar itu memberi peluang kepada penjeyanah mencari pendapatan.

Gambar permukaan planet Marikh




GAMBAR bertarikh 9 Jun lalu menunjukkan permukaan planet Marikh yang dirakamkan kenderaan Opportunity.

WASHINGTON – Pentadbiran Aeronautik dan Angkasa Lepas Kebangsaan (NASA) menyiarkan gambar permukaan planet Marikh kelmarin.
Terdapat jejak pergerakan kenderaan tersebut di dalam gambar itu. – Reuters
Gambar itu dirakamkan kenderaan penjelajah planet itu, Opportunity milik NASA.

Zina Cuba Dihalalkan Dengan Kondom Perisa Zam-Zam Atau Untuk Keberkatan ?



Adakah ini tidak termasuk perbuatan menghina ke dengan menjadikan air suci zm-zam sebagai bahan untuk melariskan jualan kondom ?
Kondom dicelup dengan air zam-zam,ini patut diharamkan di Malaysia.Pihak berkuasa patut memantau benda yang boleh memudarat serta memesong akidah umat  Islam di Malaysia.Apa motif?

(LAWAK) CARA UNTUK DAPATKAN PAYUD*RA YANG BESAR


Rosmah Mansor Jawap Tuduhan Blogger Amenoworld


Tindakan Pembangkang yang gemar memburukkan Pemimpin BN termasuklah dari kalangan isteri Pimpinan parti komponen tersebut sudah menjadi lumrah demi menawan Kerajaan Pusat pada Pilihan Raya Umum ke 13 kelak.

Sumber:

Gesa tukar 'Pakcik' warden suka menghendap



KUALA NERANG - Susulan laporan mengenai dakwaan penghuni sebuah asrama anak-anak yatim dan miskin dicabul oleh warden, timbul desakan agar pihak pengurusan asrama segera menggantikan kakitangan itu dengan orang lain.


Salah seorang penghuni asrama berkenaan yang hanya mahu dikenali sebagai Liya (bukan nama sebenar, ketika ditemui Sinar Harian semalam, berkongsi pengalamannya sepanjang menjadi
penghuni di asrama berkenaan.


Menurutnya, warden berkenaan mula bertugas di situ menggantikan warden sebelumnya, sekitar tahun 2007. Sikap warden yang hanya digelar ‘pakcik’ itu sudah mula menimbulkan rasa kurang
selesa di kalangan penghuni asrama berkenaan.


“Mana tidaknya, pakcik dan keluarganya tinggal berhampiran asrama kami namun tugas pakcik lebih kepada menjaga penghuni puteri manakala tugas isterinya, makcik pula menjaga penghuni lelaki.


“Saya sendiri pelik kenapa tidak makcik sahaja yang menjaga penghuni puteri, sudah tentu kami lebih berasa selesa.


Namun tiada tempat untuk kami mengadu mengenai perkara itu, apatah lagi apabila pihak pengurusan dilihat asyik menyokong pakcik,” katanya.


Liya berkata, berikutan keadaan tidak selesa yang mulai membelenggu mereka, masing-masing berbincang sesama sendiri dari saling mengingatkan agar tidak pergi ke mana-mana, khususnya pada waktu malam secara bersendirian.


“Sebelum timbul kes cabul ini lagi, banyak perkara yang kurang menyenangkan berlaku antaranya tindakan pakcik masuk ke bilik air puteri dengan membawa rotan ketika kami sedang mandi pada waktu siang.


“Sebab itu, saya dan penghuni lain di asrama itu berharap sangat agar warden dapat ditukar. Kami selesa dan gembira tinggal di situ, malah dapat menumpukan perhatian dalam pelajaran namun kehadiran warden ini memang membuatkan kami berasa tidak selesa,” katanya.


Sementara itu, Liya turut mendakwa menyaksikan kelakuan pakcik yang bertindak memeluk dan mencium salah seorang penghuni puteri di asrama itu.


Selain pengakuan daripada Liya, seorang lagi penghuni rumah berkenaan, berusia lingkungan 16 tahun, turut tampil membuat satu laporan polis di Balai Polis Kuala Nerang mengenai satu lagi kes cabul.


Mengikut laporan polis yang dibuat kira-kira jam 12.25 tengah hari, 2 Julai lalu, penghuni terbabit mengaku pernah dicabul ketika berusia 11 tahun.


“Saya dipeluk tanpa kerelaan. Kawan-kawan saya juga ada yang kena. Malah kami pernah dimarahinya (warden) dengan kata-kata lucah apabila mengadu kepada orang kampung bahawa dia suka menghendap dan mencabul penghuni puteri.

Perompak dibelasah dan dijadikan hamba sks selama tiga hari!



Seorang lelaki Russia yang cuba merompak sebuah salon dandanan rambut, menerima padah apabila pemiliknya, seorang wanita yang memiliki tali pinggang hitam karate, membelasahnya sehingga pengsan sebelum diikat dalam keadaan bogel dan dijadikan hamba seks selama tiga hari.

Akhbar Daily Mirror melaporkan, Viktor Jasinski, 32, pergi ke salon dandanan rambut di Meshchovsk, 218 kilometer dari Moscow itu sambil membawa pistol dengan tujuan untuk merompak.

Ketika cuba mendapatkan wang kutipan harian di salon terbabit pemiliknya, Olga Zajac, 28, menendang dan membelasah Jasinski sehingga pengsan.

Zajac mengheret Jasinski ke sebuah bilik di belakang salon itu dan mengikatnya pada tangki menyimpan air dengan menggunakan wayar pengering rambut.

Beliau kemudian membogelkan Jasinski dan menjadikan lelaki itu sebagai hamba seksnya selama tiga hari dengan tujuan ‘memberi pengajaran’.Zajac bagaimanapun membebaskan Jasinski tiga hari kemudian dan mengusirnya.

Jasinski pergi ke hospital bagi mendapatkan rawatan pada kemaluannya yang membengkak sebelum membuat laporan polis.

Jasinski berkata sepanjang tempoh dikurung dia tidak diberi makan atau minuman, sebaliknya hanya dipaksa menelan pil viagra.

Ketika disoal polis, Zajac mengakui mereka mengadakan hubungan seks beberapa kali tetapi menafikan tidak memberi Jasinski makan.

“Dia sungguh jahat. Ya kami melakukan hubungan seks beberapa kali. Saya membelikan dia seluar jeans baru, memberi dia makanan, malah saya juga memberinya 1,000 rouble (RM150),”

NORA DANISH MEREMPIT DI NZ CURRY HOUSE MALAM NI, DERRR!! #RempitUnited @Nor4Danish


Cuba pandang aktiviti perempitan dari sudut positif...
KERANA MAT REMPIT JUGA MANUSIA
yang tak bisa lepas dari khilaf & salah.





Jom jumpa Nora Danish, Shahiezy Sam, Adi Putra dan
ramai lagi artis berserta mat rempit-mat rempit otai
dari seluruh negara membincangkan evolusi dunia perempitan
yang selalu dipandang serong oleh segelintir masyarakat.


Malam ini... di NZ Curry House 
(berhampiran KLCC)
jam 8.00 hingga 11.00 malam.

Jumpa kat sana, derrr!!

Patung Aksi Dark Knight Rises (10 Gambar)

Tinggal kurang dari seminggu sebelum Batman Dark Knight Rises datang menyerang bioskop berhampiran anda. Tak sabar untuk melihat konklusi kepada trilogi Batman arahan Chris Nolan. Ok I lied..... sebenarnya tak sabar nak tengok Anne Hathaway sebagai Catwoman. REOWWW. Dibawah ialah figura aksi Batman edisi Dark Knight Rises oleh Hot Toys. As usual bila Hot Toys buat figura aksi kualiti dan ketelitian pada figura sangat excellent! Turut ditunjukkan dibawah ialah Batpod dan Batwing.






Anak Saksi Ibu Berzina Dengan Mat Bangla



MUAR – Seorang isteri tergamak membuat laporan polis palsu mendakwa dirogol, gara-gara mahu menutup aib sendiri kerana menjalinkan hubungan sulit bersama teman lelaki.

Malangnya, tembelang wanita berusia 38 tahun itu terbongkar, setelah hasil pemeriksaan hospital mendapati tiada sebarang bukti dia dirogol atau berlaku kekerasan ke atasnya.

Menurut sumber, wanita terbabit dipercayai berlaku curang di belakang suaminya sejak lima tahun lalu, selepas berkenalan dengan seorang lelaki warga Bangladesh yang juga pekerja ladang sebuah estet dekat Pagoh.

“Sejak itu, mereka sering berjumpa termasuk mengadakan hubungan terkutuk dalam rumah wanita ini yang terletak dalam estet tersebut,” katanya kepada Sinar Harian.

Jelasnya, dalam kejadian kira-kira jam 2 pagi, kelmarin, anak lelaki wanita terbabit yang berusia sembilan tahun, telah menjadi saksi perbuatan terkutuk ibu sendiri bersama teman lelakinya di ruang tamu rumah berkenaan.

“Jeritan kanak-kanak ini telah menyedarkan suaminya yang sedang tidur lena dalam bilik utama. Suami wanita terbabit yang terkejut melihat lelaki Bangladesh itu dalam keadaan mencurigakan, bertindak mengejar lelaki terbabit,” katanya.

Katanya lagi, suami wanita itu mendapat pertolongan beberapa penduduk berhampiran yang turut mengejar lelaki Bangladesh terbabit.

Menurutnya, cubaan warga Bangladesh berusia 33 tahun itu untuk menyelamatkan diri gagal dan akhirnya dia dibelasah penduduk kampung termasuk suami wanita berkenaan.
“Lelaki terbabit kini dirawat di Hospital Pakar Sultanah Fatimah (HPSF), kerana mengalami kecederaan di beberapa bahagian anggota badan termasuk lebam pada mata,” katanya.

Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Daerah Muar, Superintendan Sahadan Jaafar ketika dihubungi mengesahkan ada menerima laporan berhubung insiden tersebut.
Walau bagaimanapun, beliau enggan mengulas lanjut kerana kes berkenaan masih dalam siasatan. - Sinar

Jongkong emas RM2j



ANDREW KAM (kanan) memegang jongkong emas bernilai RM2 juta bersama-sama Chong Wei pada majlis pengumuman insentif tersebut di ibu negara semalam.

JONGKONG emas bernilai RM2 juta. Itu ganjaran yang bakal menanti barisan pemain badminton negara sekiranya mereka berjaya membawa pulang pingat emas daripada temasya Sukan Olimpik 2012 di London yang akan bermula 27 Julai ini.
Ganjaran tersebut adalah sumbangan Kelab Raket Kuala Lumpur (KLRC).
Pengerusi KLRC, Datuk Seri Andrew Kam berkata, insentif jongkong emas itu adalah sebagai tanda sokongan daripada pihaknya terhadap barisan pemain badminton negara yang bakal menggalas cabaran di bumi London nanti.
Katanya, ganjaran tersebut adalah khusus buat barisan pemain badminton negara sahaja.
“Saya cabar pemain-pemain negara yang beraksi pada Sukan Olimpik 2012 nanti untuk berusaha mendapatkan pingat emas.
“Jika berjaya, KLRC menerusi skim hadiah kemenangan kami akan memberikan ganjaran berupa jongkong emas bernilai RM2 juta kepada pemain yang meraih pingat emas.
“Ini semua adalah sokongan KLRC terhadap pemain negara dalam usaha memastikan Malaysia berjaya merealisasikan impian untuk memenangi pingat emas buat kali pertama pada Sukan Olimpik,” kata Andrew.
Andrew berkata demikian pada sidang media bagi mengumumkan ganjaran tersebut di Hotel Hilton, Kuala Lumpur semalam.
Turut hadir, Setiausaha Kehormat Majlis Olimpik Malaysia (MOM), Datuk Sieh Kok Chi dan bekas Presiden Persatuan Badminton Malaysia (BAM), Tan Sri Elyas Omar.
Ditanya mengapa ganjaran tersebut hanya untuk barisan pemain badminton negara dan tidak kepada atlet-atlet yang turut beraksi pada Sukan Olimpik 2012, Andrew berkata: “Saya sangat cintakan sukan badminton.
“Sebab itu, ganjaran ini hanya untuk pemain badminton negara sahaja.”
Bagaimanapun, Andrew menjelaskan bahawa jika terdapat lebih daripada seorang pemain badminton negara yang meraih pingat emas, jongkong emas seberat 12.5 kilogram itu akan dibahagikan sama rata.
Enam pemain negara yang bakal beraksi di London diketuai oleh jaguh perseorangan, Datuk Lee Chong Wei, beregu utama lelaki, Koo Kien Keat-Tan Boon Heong, beregu campuran, Chan Peng Soon-Goh Liu Ying dan perseorangan wanita, Tee Jing Yi.
Sementara itu, Chong Wei menganggap ganjaran tersebut bakal menjadi motivasi kepada barisan pemain negara untuk berusaha menyumbangkan pingat emas kepada kontinjen Malaysia.
“Saya harap ganjaran ini akan menaikkan lagi semangat bukan sahaja buat diri saya sendiri tetapi kepada lima lagi pemain yang turut beraksi pada Sukan Olimpik 2012 nanti.
“Jika ada yang mengatakan ia hanya memberi tekanan kepada pemain tetapi bagi saya tidak. Jika kita kekal fokus, kita boleh melakar kejayaan,” jelas Chong Wei yang turut hadir pada majlis tersebut bersama lima lagi pemain negara semalam.
Dengan habuan yang diumumkan oleh KLRC itu, barisan pemain badminton negara berpeluang untuk membawa pulang RM4 juta andai berjaya menjelmakan kilauan pingat emas buat kontinjen Malaysia pada temasya berprestij dunia itu.
Sebelum ini, Kementeria Belia dan Sukan (KBS) menerusi insentif Skim Hadiah Kemenangan Sukan (Shakam) menawarkan RM1 juta kepada setiap pemenang pingat emas Sukan Olimpik.
Jumlah tersebut bertambah apabila sebuah syarikat perabot, 3V Holdings Sdn. Bhd., turut menawarkan ganjaran bernilai RM1 juta kepada atlet yang berjaya meraih pingat emas.

Subhanallah! Air Liur Bayi Bertukar Jadi Kristal


Penduduk di Tumpang Permai heboh apabila terdapat seorang bayi kecil yang mana air liurnya mampu berubah menjadi batu kristal. Penemuan pelik ini mendapat liputan daripada media semasa.
Subhanallah! Air Liur Bayi Bertukar Jadi Kristal | Seorang bayi yang dari luar fizikalnya ternyata normal mengejutkan ramai pihak apabila dirinya mampu mengeluarkan air liur kristal. Penduduk di Tumpang Permai, kampung Jeru, mukim Tumpang, daerah Malang, Jawa Timur sibuk memperkatakan berita mengenai air liur seorang bayi yang berubah menjadi kristal.


Kejadian itu berlaku bukan sekali tetapi setiap kali bayi itu mengeluarkan air liurnya dan sejurus selepas itu juga ia akan bertukar menjadi kristal.
Bayi yang diberi nama Rafael berumur setahun itu dilaporkan telah mengeluarkan 102 biji kristal seperti mutiara.
Menurut ibu bayi itu, Leni Marliani, 35, kejadian aneh yang berlaku ke atas bayi itu dikesan mula berlaku pada 14 Februari lalu.
“Ketika itu saya sedang menggendongnya dan melihat dia mengeluarkan air liur dan terperanjat apabila ia mengeras seperti kristal,” katanya kepada Kompas.com.
Melihat keanehan yang berlaku ke atas anaknya itu, Leni bersama suaminya membawa anak mereka itu ke klinik tetapi pihak klinik tidak dapat memutuskan jenis penyakit yang dihidapi bayi tersebut.
“Kalau kristal itu diambil, dia akan menangis. Saya terpaksa memantaunya selalu kerana takut kristal itu ditelannya. Namun, setakat ini dia tidak pernah mahu menelannya dan hanya dibuat main,” ujar Leni.
p/s : Kuasa Allah SWT mengatasi segala-galanya. Selepas berita ini tersebar sudah semestinya bayi ini sering menjadi tumpuan orang ramai yang mahu melihatnya secara dekat. Mungkin tidak hairan jika ada yang sanggup membeli bayi ini sedangkan penemuan pelik yang lain turut ramai yang menawarkan harga.


Ibu Irma Hasmie Nafi Status Duda Menantunya



KUALA LUMPUR : Minggu lalu, Murai Batu terkejut apabila mendapat tahu status suami Irma Hasmie yang tampan itu secara tiba-tiba telah dibahaskan dalam sebuah forum popular.
Menerusi perang komen itu, suami Irma yang bernama Redza Syah Azmeer atau lebih mudah dipanggil Redza didakwa pernah berkahwin pada awal Januari 2012.
Namun, perkahwinannya itu hanya bertahan dalam masa yang singkat saja sehinggalah dia berjumpa dengan Irma sewaktu pasangan ini menunaikan umrah pada Februari lalu.
Sebelum itu, persoalan ini pernah ditanyakan pihak media sewaktu Irma mengikat tali pertunangan pada Mac lepas. Ketika majlis pertunangan itu, ibu kandung Irma pernah menafikan status menantunya itu yang dikatakan seorang duda berhias.
Dalam sesi soal jawab itu, ibu Irma difahamkan enggan mengulas lanjut mengenai soalan ini dan tidak mahu perkara ini dipanjangkan lagi.
Malah, ibu Irma disifatkan tidak mahu mengambil tahu dalam hal ini serta mahu anaknya bahagia.
Apa sekalipun, Murai Batu menanti saat Irma untuk mengesahkan hal ini. Seandainya benar suaminya itu seorang duda, ianya bukan satu kesalahan pun. Jodoh pertemuan di tangan Tuhan. Tidak semua orang bahagia dengan perkahwinan pertama dan setiap yang berlaku ada hikmahnya.
Yang penting, jangan merampas suami orang. Nanti lagi rumit jadinya. – Murai

Wanita Malaysia hamil 12 minggu telan 34 pelet heroin



gambar hiasan

MELBOURNE – Seorang wanita warga Malaysia, yang sedang hamil dan dijadikan keldai dadah, menelan 34 pelet heroin di Kuala Lumpur sebelum ditahan di lapangan terbang Melbourne, memberitahu hakim mahkamah di sini pada Jumaat bahawa dia bertindak demikian untuk “memberi makan anak saya”.
Mahkamah di sini mendengar bahawa Norazlinda Ramli, 35, dari Puchong, “teramat bimbangkan kesihatan bayinya” namun pada masa sama “terdesak” untuk mendapatkan wang yang ditawarkan untuk membawa masuk dadah itu, menurut laporan akhbar The Age.
Hakim Gabriele Cannon menyuarakan kebimbangan terhadap bayi dalam kandungan Norazlinda, yang kehamilannya disahkan selepas satu pemeriksaan di hospital susulan penahanannya pada 10 Februari lepas.
Pelet yang mengandungi sejumlah 83.1 gram heroin tulen dengan anggaran nilai pasaran A$92,200, berjaya dikeluarkan dari tubuh Norazlinda, yang ketika itu hamil 12 minggu.
Mahkamah turut diberitahu bahawa wanita terbabit sebelum itu melakukan ‘latihan’ ke Melbourne dari Kuala Lumpur sebelum dia bersetuju membawa masuk apa yang didakwanya sebagai bahan larangan yang tidak diketahui dengan mendapat bayaran kira-kira A$2,380.
Grant Schubert, yang menjalankan pendakwaan, berkata Norazlinda memberitahu polis dia hanya boleh menelan 34 daripada 80 pelet yang perlu dibawa masuk ke negara ini.
Peguam bela Moya O’Brien berkata, Norazlinda, ibu empat anak dan sedang hamil 38 minggu, “terdorong melakukan perbuatan itu semata-mata demi kebaikan anaknya.”
“Tetapi tidak bagus untuk kebaikan anak orang lain,” kata Hakim Cannon, dan menambah heroin adalah sengsara dan membawa kesengsaraan kepada masyarakat.
Hakim itu berkata “amat menyedihkan” apabila anak Norazlinda berada di Malaysia tanpa ibu mereka, namun begitu dia sanggup menelan sesuatu yang boleh membahayakan bayi yang sedang dikandungnya.
O’Brien bersetuju anak guamnya bertindak begitu kerana mahukan wang tetapi menegaskan bahawa dia terdesak untuk mendapatkan ganjaran kewangan seperti yang dijanjikan.
“Ini bukanlah untuk membiayai gaya hidup bermewah-mewah atau melunaskan hutang akibat berjudi tetapi satu pulangan sederhana ‘bagi tindakan yang berisiko seperti ini”, akhbar itu memetik peguambela sebagai berkata.
Ketika ditanya semasa memberi keterangan mengenai sebab dia melakukan kesalahan itu, Norazlinda berkata hidup adalah “perjuangan” dan dia mahu “beri makan anak saya”.
Hukuman terhadap Norazlinda, yang mengaku salah membawa masuk heroin itu, akan dijatuhi minggu depan. – Bernama

Pelakon ‘Berspender’ Di Pantai Dedahkan Diri



Masih ingat lagi dengan cerita yang pernah Mynewshub.my dedahkan baru-baru ini mengenai seorang pelakon lelaki baru yang bergambar seakan-akan berbogel dengan hanya memakai seluar dalam sahaja di tepi pantai di sebuah pulau di Thailand?
Kali ini, pelakon lelaki itu tampil mendedahkan siapa dirinya dan mengakui kejadian itu merupakan pengajaran buat dirinya.
Waslie Duby adalah pelakon baru yang pernah membintangi drama Titisan Darah Pahlawan, Langkah Bendul, Bicara Hati, Titisan & Rubiah.
Pastinya ada di kalangan penonton drama-drama itu tidak menyedari kewujudan Waslie dalam cerita tersebut.
Pun begitu, Waslie mengakui dirinya tidaklah terlalu bodoh untuk mendedahkan gambar panasnya sendiri hanya kerana ingin meraih populariti melalui jalan yang singkat.
Waslie sendiri ternyata terkejut gambar peribadinya itu tersebar meluas di internet dan merasakan pakaiannya itu sesuai untuk bersantai di tepi pantai.
Malah, Waslie sendiri mendedahkan seorang lagi pelakon lelaki yang turut bercuti bersamanya telah memuat naik gambarnya ke Facebook dengan ‘caption’ ‘berbogel’.
Ini kata-kata Waslie yang dipetik dari laman blog Buahmulut.com:
“Kalau saya yang mendedahkan gambar saya sendiri kepada pihak media semata-mata mahu lebih dikenali sebagai seorang pelakon maka saya boleh di katogerikan sebagai orang yang bodoh kerana pendedahan ini boleh menutup periuk nasi saya.
“Saya minta maaflah diatas gambar yang yang telah disebarkan ini. Saya akui ini gambar saya dan tak nafikan dengan adanya gambar seperti ini di internet sedikit sebanyak boleh memberi tanggapan yang kurang baik untuk diri saya sebagai seorang pelakon yang baru nak bertapak di bidang ini. Disebabkan gambar ini juga periuk nasi saya tergugat apabila digugurkan dari sebuah drama.
“Saya tak ada masalah jika ada juga yang percaya itu gambar bogel. Secara logiknya takkan la saya hilang akal sampai nak bergambar begitu sekali. Perkara sebegini memang sedikit sebanyak mengaibkan saya. Tapi sebagai seorang anak seni saya cuba untuk berfikir secara positif. Mungkin perkara ini ada hikmah disebaliknya dan label sebagai artis baru bermasalah akan cuba saya jauhi dimasa akan datang.
“Yang pasti ini memang bukan satu cerita fantasi rekaan saya sendiri untuk menonjolkan diri sebagai seorang pelakon baru. Ianya terjadi tanpa saya sedari dan saya akui ini sedikit sebanyak boleh memperkenalkan saya kepada penonton diluar sana.


Finaz Yunus (TV Al-Hijrah) Dihentam Kerana Fitnah Abby Abadi

Semalam, wall Facebook pembaca berita TV Al-Hijrah, Finaz Yusuf teruk dihentam gara-gara mengeluarkan status berunsur fitnah terhadap Abby Abadi di fanpage miliknya. Apabila komen dan wall post dari orang ramai yang tidak puas hati dengan tindakan Finaz semakin banyak, Finaz Yunus bertindak menutup fanpagenya. Impak dari penutupan fan page Finaz Yunus, wall Facebook TV Al Hjirah pula menjadi sasaran melepaskan komen sehingga membawa kepada penutupan fan page TV Al Hijrah.


Kejadian ini membawa kepada pembukaan fan page Kami Mahu Finaz Yunus(TvAlHijrah) Minta Maaf Terhadap Abby Abadi, yang bertujuan untuk mendesak Finaz Yunus meminta maaf kepada bekas aktress itu. Baru sebentar tadi, admin page tersebut mengatakan page akan didelete selepas Finaz Yunus mengeluarkan permohonan maaf kepada Abby Abadi.









Pemain Sepak Takraw Wanita Pulau Pinang Yang Menutup Aurat

Skuad sepak takraw wanita Pulau Pinang di SukMA 2012 tampil dengan imej tersendiri iaitu mengenakan pakaian yang menutup aurat dengan sempurna, sedangkan kebanyakan lawan mereka berpakaian seperti atlet lelaki. Mereka bertudung, memakai seluar panjang, mengenakan stokin tangan dan kaki dan pakaian mereka tidak menunjukkan bentuk tubuh langsung.



Tahniah peserta P.Pinang yang membuktikan dengan menutup aurat dalam bersukan, tidak menghalang mereka melakar kejayaan. Tegakkan syiar Islam walau di mana anda berada

Raja segala ubat sudah ditemui? “ubat yang mampu mengubat segala penyakit”



.Jangan kita terperanjat, suatu hari nanti negara kita sudah tiada hospital dan klinik lagi.
Ini akibat warga kita sudah menemui sejenis ubat yang boleh mengubat semua penyakit..Maharaja Ubat kepada Maharaja Ubat.
Ubat ini hanya boleh didapati negara kita.
Belum dipatenkan dan hanya untuk kegunaan lokal bukal global.
Ubat yang tersembunyi dari pengetahuan pengamal perubatan terhandal di dunia.
Ubat yang admin maksudkan ialah ubat pelbagai akar kayu yang direbus dan airnya diminum.
Dikisahkan mampu mengubat penyakit kronik seperti barah, darah tinggi, kencing manis, semput, gout, athritis, segugut, lemah tenaga batin, sakit lemah jantung dll.
Sebut saja jenis penyakit dalam dunia ini, ubat ini boleh mengubatinya.
p/s : Bukannya apa….semalam admin dipelawa untuk membelinya…
Bila dengar kelentong jurujual itu membuat admin terfikir.

Trailer Filem Kepong Gangster!


Nampaknya kini ada filem Kepong Gangster yang bakal menyaingi filem KL Gangster. Perosalanmnya sekarang gangster mana lebih LANSI? Kepong atau KL? Aku duduk kepong so aku rasa gangster Kepong lebih lansi. 1Kepong! 1Jinjang!

Norish Karman Kemalangan Dengan Lori 10 tan



Norish Karman terlibat dengan kemalangan tergilis lori 10 tan? biar betul, rasanya tiada lagi dalam berita mengenai kemalangan ini, dan pihak media rasanya tidak ambil peduli langsung. Ada juga sekeping gambar memperlihatkan Norish Karman berlemuruan darah berada di bawah tayar lori 10 tan, dan rasanya hancur kot badannya. Ish2.

Dah korang jangan nak excited sangat, sebenarnya ini adalah lakonan Norish Karman sebagai Tengku Puan Marina dalam “Maharku Untukmu” di TV3 pada 30 Jun yang lalu yang meraih 2.4juta penonton. Haha.
*admin pun sama tertipu..

Mayat bayi disangka anak patung



SELAYANG – Seorang peniaga pisang goreng terkejut kerana plastik yang disangkakan mengandungi patung kanak-kanak rupa-rupanya mayat seorang bayi lelaki yang ditemui di longkang berhampiran tempat niaganya sekitar Selayang Baru di sini jam 1.30 petang, semalam.
Menceritakan kejadian, saksi yang dikenali Norlisa Abdullah berkata, dia ketika itu sedang menyapu lantai kedainya untuk memulakan operasi perniagaan dan secara kebetulan menjenguk longkang yang berada di sebelah gerainya.
“Ketika ingin bersihkan lantai berhampiran longkang itu, saya terlihat suatu bungkusan yang mengandungi kepala bayi yang pada mulanya saya ingat hanyalah patung.
“Saya kemudiannya mengambil sebatang kayu untuk meneliti lebih dalam kepala mangsa sebelum pasti rambutnya adalah menyerupai bayi yang baru lahir dan lengkap bertali pusat,” katanya.
Menurutnya, plastik itu hanya diikat di bahagian leher bayi menyebabkan kepalanya terkeluar.
“Sejurus kemudian, saya meminta bantuan daripada jiran berhampiran sebelum seorang daripadanya membuat laporan polis,” katanya.
Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak, Superintendan Rosly Hassan berkata, polis menerima laporan sekitar jam 2 petang dan menemui mayat bayi dalam longkang di Jalan 62, Selayang Baru di sini.
“Mayat bayi yang dijumpai dipercayai baru lahir dan masih bertali pusat serta ditutup dengan satu kotak, dibungkus kertas surat khabar dan beg plastik.
“Jantina bayi tersebut adalah lelaki dan bangsa belum diketahui serta tiada kesan kecederaan dilaporkan,” katanya.Menurutnya, kes disiasat di bawahSeksyen 318 Kanun Keseksaan kerana menyembunyikan kelahiran serta membuang bayi, jika sabit kesalahan boleh dipenjara sehingga dua tahun.

Zizan Bikin Kecoh Di Set Pengambaran

“Pengalaman di set KL Zombie sangat berbeza dari filem-filem sebelum ini. Wataknya pun sangat unik dan tak pernah dilihat dalam filem negara kita sebelum ini”, ujar Zizan



Itulah reaksi yang diberikan oleh Zizan salah seorang pelakon utama bagi filem terbaru terbitan Grand Brilliance. KL Zombie. Memegang watak sebagai Nipis didalam Karya yang diadaptasi dari novel buku Fixi bertajuk Zombijaya, Zizan berharap agar para peminatnya akan memberi sokongan yang baik untuk filem ini, apatahlagi ini merupakan watak yang lain dari kebiasaan yang pernah dilakonkanya.
Menolak pengkhabaran yang kurang enak sebelum ini tentang dirinya yang adakalanya lewat ke lokasi ini jawabnya. “Bekerja dengan krew dan para pelakon lain yang sangat ‘happening’ dan rajin melayan perangai saya menjadi motivasi buat saya untuk turun ke set setiap hari,” Ujarnya juga tiada istilah sering lewat sepanjang berada di Set pengambaran KL Zombie.
Zizan baru-baru ini juga berjaya merangkul anugerah pengacara TV lelaki popular di Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH2011) edisi ke 25 dan pada 15 April lalu merupakan ulang tahun kelahiranya untuk kali ke 28. Satu kejutan sempena ulang tahun kelahiran Zizan telah diadakan di Bora Ombak oleh kelab peminatnya.