Thursday, 31 May 2012

LELAKI MASAK DAN JUAL KEMALUANNYA (9 GAMBAR)


“Please retweet. I am offering my male genitals (full penis, testes, scrotum) as a meal for 100,000 yen…. I will prepare and cook as the buyer requests, at his chosen location.”

[Please Retweet] I am offering my male genitals (full penis, testes, scrotum) as a meal for 100,000 yen [$1,250]. I’m Japanese. The organs were surgically removed at age 22. I was tested to be free of venereal diseases. The organs were of normal function. I was not receiving female hormone treatment. The length at full erection was 16.1 cm [6.3 inches]. First interested buyer will get them, or I will also consider selling to a group. Will prepare and cook as the buyer requests, at his chosen location. If you have questions, please contact me by DM or e-mail.

(di atas adalah ayat dari Twitter lelaki ini ketika mempromosikan alat kelaminnya



Mao Sugiyama (22) ialah seorang manusia aseksual. Sugiyama mahu hidup tanpa dikekang identiti jantina. Sugiyama mengenakan bayaran USD250 seorang kepada sesiapa yang ingin memakan alat kelamin miliknya yang dia simpan selepas menjalani pembedahan pada Mac lalu.


Pada 13 Mei yang lalu, Sugiyama memasak kemaluannya sendiri untuk 5 orang yang berminat di sebuah restoran di Tokyo. Salah seorang daripada pelanggan Sugiyama berkata dagingnya agak liat dan seakan getah.

Lima pemakan kemaluan itu terdiri daripada seorang pelukis manga lelaki berusia 32-tahun, pasangan yang berusia 30 tahun, wanita berusia 22 tahun dan Shigenobu Matsuzawa, 29 tahun.

Untuk anda yang berani boleh klik sini untuk melihat alat kelamin itu sebelum dimasak!




Lelaki ini turut membuang putingnya, lihat sini




AKSI BOGEL RIHANNA UNTUK PROMOSI MINYAK WANGI NUDE





LELAKI VS PEREMPUAN DI WAKTU PAGI


Artis Terkenal Hollywood Jadi SuperGirl!













Ni, kalau btol btol ade...memang aku jelah yang panggil mereka tolong aku..hehehehe

(18sx) Bila skirt selebriti popular terselak ditiup angin












14 GRO China Ditahan Di Seremban



SEREMBAN – Tindakan sebuah premis hiburan menggajikan gadis pelayan pelanggan (GRO) warga asing menerima padah apabila mereka ditahan dalam serbuan di Taman AST, di sini malam tadi.

Dalam operasi yang dilakukan sepasukan anggota Bahagian Kongsi Gelap, Judi dan Maksiat (D7) Ibu Pejabat Polis Kontinjen negeri pada pukul 9.30 malam itu, seramai 14 GRO warga asing terdiri daripada warganegara China ditahan.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Negeri, Asisten Komisioner Hamdan Majid berkata, ketika serbuan, GRO yang berusia antara 19 dan 57 tahun cuba meloloskan diri melalui lubang tikus tetapi gagal.

“Sebaik sahaja serbuan yang dilakukan, pihak polis mendapati kesemua GRO dikatakan cuba melarikan diri melalui lubang tikus yang disediakan oleh pengusaha premis bagi tujuan mengelakkan diri dari ditahan pihak berkuasa.

“Berdasarkan pemeriksaan yang kita lakukan, 11 dari warga China itu menggunakan pas lawatan pelajar di Kuala Lumpur, dua dari mereka menggunakan pas lawatan bekerja di Selangor dan Johor dan seorang lagi mempunyai permit perkahwinan,” katanya di sini hari ini.

Kata beliau, dalam serbuan itu pihak polis juga menahan 10 pelanggan berusia 20 hingga 50 an untuk di soal siasat.

Menurut Hamdan, seorang lelaki berusia 37 tahun dipercayai penjaga premis itu turut ditahan bagi membantu siasatan.

Tambah beliau, polis akan mengadakan pemeriksaan lebih kerap di pusat-pusat hiburan di negeri ini yang dikenal pasti menjadi tumpuan golongan itu.

Kesemua GRO yang ditahan itu dibawa ke IPD Seremban untuk disoal siasat sebelum dikenakan tindakan susulan.

sumber: mynewshub.my

[VIDEO] Budak Perempuan Sekolah Bergaduh

Kota Bharu – Memalukan, video di bawah ini menunjukan sekumpulan pelajar bergaduh..manakala yang pelajar lelaki hanya melihat sahaja…

Jangan Kaitkan Saya Dengan Nazmi Faiz : Neelofa



SEJAK pasukan bola sepak Harimau Muda naik daun ni, ramai sungguh yang mula minat pada mereka. Paling tidak Syed pasti ramai yang berbangga dengan pencapaian mereka yang memang cukup memberangsangkan tu.

Cuma bila diberi publisiti berterusan, ramai yang mula ambil perhatian. Terbaru ramai yang mula nampak golongan artis yang mula berminat dengan mereka ni.

Salah seorangnya Neelofa, nama dia mula panas apabila dikaitkan dengan salah seorang pemain muda. Macam-macam versi cerita yang Syed dengar termasuklah pelawaan Neelofa yang nak ajak pemain kita makan malam.

Cuma ada beberapa peminat bola yang mula tak puas hati bila ada artis macam Neelofa yang minat bola sepak. Macam-macam tuduhan yang dilemparkan dan ada yang sanggup menyebarkan e-mel mengatakan artis macam Neelofa akan menjatuhkan moral pemain sebab menghimpit pemain bola.

Syed sempat berbual dengan Neelofa baru-baru ni. Dia memang terkejut dikaitkan dengan nama beberapa pemain Harimau Muda sedangkan antara dirinya langsung tak ada apa-apa hubungan.

“Saya tahu orang banyak bercakap hal tu. Tapi apa lagi saya nak cakap selain ketawa sahaja. saya minat bola sepak tapi tak sampai nak himpit mana-mana pemain.

“Yang saya kenal pun hanya Apex. Itupun kenal sebab dia popular dan dia penjaga gol yang hebat tapi tidaklah kenal secara dekat pun. Pemain lain langsung saya tak kenal.

“Bila balik daripada Lombok baru-baru ni, ramai sangat yang twit saya pasal Nazmi Faiz. Saya pun tak mengenali pemain tu secara peribadi. Kalau tanya dia pun dia akan ketawa dengan penyebaran cerita oleh orang-orang yang puas hati ni.

“Kepada orang yang menyebar cerita buruk pasal saya tu, bersabarlah. saya tak macam mana yang mereka dakwa sebab saya tak seperti itu. Orang boleh buat cerita macam-macam tapi kena tahu asas juga.

“Tak mengapalah, asalkan pemain kita berjaya dalam kerjaya mereka sudah cukup baik,” kata bakal pengacara Nona 2012 ini lagi

Zhang Ziyi Nafikan Terlibat Skandal Seks RM347 Juta — Lebih Kurang



24 jam selepas berita berkaitan skandal seks Zhang Ziyi yang di’khabarkan bernilai RM347 juta, aktress popular China ini mula bersuara, tidak secara langsung.

Melalui blog beliau awal hari ini, Zhang Ziyi menulis yang ramai boleh ‘menyalah anggap bahawa angin sebagai hujan’ merujuk kepada spekulasi yang telah timbul.

Kenyataan sinis oleh Zhang Ziyi itu di’ambil oleh media China sebagai penafian daripada aktress ini akan skandal seks beliau yang turut melibat bekas pegawai kerajaan China, Bo Xilai.

Pelbagai saluran media China semalam melaporkan yang Bo Xilai membayar sejumlah wang yang besar untuk meniduri Zhang Ziyi sekurang kurang’nya 10 kali sehingga tahun 2011.

Bukan Bo Xilai seorang, Zhang Ziyi di’laporkan menawarkan khidmat seks kepada beberapa orang ternama China yang lain dengan jumlah transaksi RM347 juta.

Foto Pra Perkahwinan Bogel Yang Menjadi Trend Baru Menghebohkan China


SHANGHAI: Sebuah persatuan untuk fotografi pernikahan di China menyatakan larangan potret bogel pengantin baru, trend baru di kalangan pasangan muda negara itu.

The Wedding Association Perdagangan Shanghai mengatakan perilaku ini tidak
menghormati institusi perkahwinan dan
memperingatkan akan gesaan pemerintah untuk melarang setiap studio yang mengambil foto tersebut,dipetik dari Shanghai Daily.

“Kami tidak menganjurkan seperti foto-foto pernikahan mereka yang tidak sesuai dengan tradisi konservatif orang Tionghoa,” kata wakil presiden Association itu, Ia Lina.

Studio telah menawarkan pasangan pengantin untuk mereka memilih memotret gambar mereka yang tidak memakai sebarang pakaian atau meletak benda lain di tubuh mereka.

Peguam Liu Chunquan berkata bahawa tidak ada yang illegal tentang potret telanjang, tetapi mengatakan sesiapa saja yang menyebar foto tersebut secara terbuka boleh menghadapi tuduhan pornografi.



Pakaian Yang Boleh Mengesan Berahi Wanita Tercipta

Bukan mudah bagi seseorang wanita tu untuk menunjukkan tanda-tanda keghairahan kepada pasangan nya..Namun, dengan ada nya teknologi moden, sebuah pakaian yang boleh menunjukkan atau menonjolkan keghairahan seseorang perempuan itu telah pun dicipta..Kalau nak tahu apa rupa pakaian tu, meh usha kat bawah ni..

Ciptaan futuristik ini menggunakan sejenis kain pintar yang akan menjadi lut sinar apabila kadar jantung pemakainya meningkat.


Pereka Belanda Daan Roosegaarde kini dalam perbincangan untuk menghasilkan pakaian itu  secara besar-besaran. Beliau berkata: "Pakaian ini menerokai hubungan antara keintiman dengan teknologi."


Pakaian tersebut dipanggil Intimacy 2.0 telah dipamerkan di London dan memenangi beberapa anugerah fesyen.






Hari ini sang suami boleh mengetahui sama ada isteri mereka benar-benar berahi terhadap mereka dengan adanya pakaian yang menjadi lut sinar (see through) apabila pemakainya terangsang/ghairah/berahi.


Gambar Tentera Amerika Laknatullah Perkosa Wanita Iraq..


Ini lah perangai sebenar wajah tentera Amerika yang sering digembar-gemburkan sebagai sebuah pasukan tentera yang terbaik di dunia dan sering menjaga keamanan dunia sejagat..Suatu sifat yang boleh dikatakan 'jauh panggang dari api' sebenarnya..Amat memalukan bagi sebuah negara yang dikatakan maju dan bertamadun namun akhlak dan nilai moral para tentera nya hanya se-nipis kulit bawang..Hanya pandai mengambil kesempatan terhadap mereka yang lemah..Ptuihhh!

Untuk pengetahuan korang, wanita-wanita Iraq yang kebanyakan menjadi mangsa rogol puak tentera Amerika ini adalah para wanita yang berstatus ibu dan anak-anak kecil yang menjadi tahanan mereka..Dah la tu, tanpa segan silu merogol mereka di hadapan tahanan lelaki yang lain pulak seolah-olah mereka ni tak ada maruah..Gambar-gambar pemerkosaan wanita Iraq oleh tentera Amerika ni pernah menjadi kecaman antarabangsa suatu ketika dahulu, namun sayang nya, daripada ramai-ramai yang terlibat, hanya seorang sahaja yang berjaya ditangkap dan dijatuhkan hukuman..

Kalau korang nak tengok gambar, meh tengok kat bawah ni..