Friday, 15 June 2012

Sokong Blogger Mesir, Wanita Israel Tampil Bogel

Aksi aktivis Mesir muat naik gambar tak berpakaian di internet untuk protes pada kurang bebasnya bersuara, disambut aksi kebiadaban. Kini, ramai wanita turut berbogel menyokongnya.


Sekumpulan wanita Israel turut menanggalkan pakaian, menunjukkan perpaduannya. Diilhamkan gerak berani Aliaa Elmahdy (20), 40 wanita Israel memuat gambar bogel mereka sambil memegang banner untuk menutupi bahagian sensitif.
Tulisan di banner berbunyi, ‘Penghormatan untuk Aliaa El Mahdi. Saudari di Israel dengan slogan ‘Cinta tanpa Had’ dan tertulis dalam bahasa Arab dan Ibrani.
Aksi ini diketuai Or Temlar (28) yang membuat rangkaian sosialnya dan mengundang wanita-wanita untuk menyertai seperti dilaporkan DM.
Para wanita ini mengenepikan perbezaan politik demi menunjukkan sokongannya.
Di kumpulan Facebook, Templar menulis, ‘Gadis-gadis, mari beri dunia alasan yang baik untuk melihat keunikan kecantikan wanita Israel. Entah mereka Yahudi, Arab, normal atau lesbian, itu tak masalah. Mari tunjukkan pada antarabangsa, kita tak bergantung pada kerajaan

Kanak-Kanak Disuruh Mengemis Dalam Keadaan Bogel Di China


Beginilah nasib malang seorang kanak-kanak di China yang menjadi mangsa sindiket yang menjadikan dia sebagai pengemis. Dia disuruh mengemis dalam keadaan bogel bagi menagih simpati orang ramai yang lalu-lalang. BODOH punya sindiket!


FESTIVAL LARIAN BOGEL






Foto bogel Snooki tersebar! Foto bogel Snooki tersebar!

Bintang realiti televisyen popular, "Jersey Shore", Nicole Elizabeth "Snooki" Polizzi atau lebih popular dengan panggilan Snooki telah mencetuskan kontroversi apabila foto bogelnya kini mula tersebar luas di internet.

Menurut laporan daripada US Weekly, foto-foto tersebut memperlihatkan Snooki yang memakai bathrobe yang tidak diikat dan mendedahkan tubuhnya.
"Ianya jelas bahawa foto tersebut adalah foto lama dan peribadi yang bukan bertujuan untuk khalayak. Ia sangat memalukan apabila ada pihak yang menyebarkan foto tersebut untuk kepentingan diri," ujar jurucakap Snooki.

Sementara itu, Snooki yang kini sedang menanti kelahiran anak pertamanya telah mengambil keputusan untuk tinggal di luar Jersey Shore Seaside Heights untuk musim terakhir rancangan realiti tersebut bersama tunangnya Jionni LaValle.


Mencuri Ala Fast And Furious

Video Wanita Disumpah Jadi Batu Di Paloh Johor



Video Wanita Disumpah Jadi Batu Di Paloh Johor Menjadi Isu Hangat Penduduk. Penyebaran Video berkenaan menjadi tumpuan di laman youtube.

Menurut sumber, kononnya seorang wanita yang telah curang terhadap suaminya disumpah menjadi batu di dalam sebuah ladang kelapa sawit di Paloh, Johor. Wanita itu dikatakan telah ditukar menjadi batu ketika sedang asyik memadu asmara bersama teman lelakinya.

Dalam video tersebut, batu itu memang melihatkan bentuk badan seorang wanita yang sedang berbogel, lengkap dengan rambut yang panjang.

Wallahualam..


Bank rakyat cawangan klang baru interest 3.99


Bank rakyat cawangan klang baru interest 3.99  untuk buat personal loan
paling rendah.Sehingga 20 Tahun

Sotong Kurita Mirip Wajah Manusia



Jika semasa musim Piala Dunia 2012, sotong kurita yang dikenali sebagai Paul mula menjadi popular di serata dunia. Ia menjadi popular gara-gara ramalannya menentukan keputusan perlawanan menepati keputusan yang sebenar. Itu kisah si Paul sotong kurita. Namun bagi penduduk kawasan Muara, Kelurahan Berok Nipah, Padang, Sumatera Barat dihebohkan dengan seekor sotong kurita mirip wajah manusia dan mirip wajah seorang wanita. Sotong ini dibawa oleh seorang nelayan pulang ke rumah bersamaan dengan sotong lain untuk dimasak isterinya.
Sotong ini berukiran sekitar 20cm dan mempunyai dua mata, dua telinga, dan satu hidung dan bibir. Haiwan pelik ini dipamerkan kepada para pengunjung yang mahu melihat sendiri sotong kurita berwajah manusia manusia. Tambahan sotong ini berjaya menarik perhatian seluruh penduduk di perkampungan yang lain.
Kejadian seumpama ini teryata aneh dan pelik. Walaubagaimanapun kita harus percaya tiada yang mustahil berlaku di dunia ini. Memang banyak kejadian pelik yang berlaku di negara jiran kita, Indonesia. Sesungguhnya ini semua adalah bukti kekuasaan Allah SWT.

Remy Ishak Masuk Wad Kerana Jangkitan Paru-Paru



PETALING JAYA:Gara-gara kurang rehat serta tidak cukup tidur, pelakon Remy Ishak, 30, menerima nasib malang apabila paru-parunya dijangkiti virus atau pneumonia sehingga terpaksa di tahan di Hospital Pakar Ampang Puteri, Ampang dekat sini.

Remy atau nama sebenarnya Mohammad Zalimei Ishak berkata, hal tersebut membuatkan dia terpaksa ditahan di hospital berkenaan sejak Isnin lalu dan perlu mendapatkan pemantauan daripada pihak doktor setiap masa.

“Saya perlu membuat pemeriksaan secara terperinci dan berehat secukupnya sebelum dibenarkan pulang.
“Mujur saya buat pemeriksaan doktor apabila berasa tidak sedap badan. Penyakit ini menyedarkan saya, sesibuk mana sekalipun, saya perlu meluangkan sedikit masa untuk berehat.

“Doktor kata, ini semua berpunca daripada tidak cukup tidur, kurang rehat dan terlalu bekerja keras sehingga membuatkan antibodi saya menjadi lemah,” katanya yang dihubungi mStar Online di sini, Khamis.
Pneumonia merupakan penyakit yang disebabkan jangkitan virus, kuman atau bakteria ke bahagian paru-paru dan seseorang akan mengalami simptom-simptom seperti batuk serta selesema sebelum ia merebak ke dalam sistem pernafasan dan seterusnya menyerang paru-paru.

Bagaimanapun tambah Remy, penyakit itu perlu dirawat secepat mungkin bagi mengelakkan menjadi lebih serius yang mungkin boleh meragut nyawa jika dibiarkan.

“Ini satu pengajaran buat saya dan ingin menasihatkan kepada semua supaya jagalah kesihatan sebaik mungkin. Terlalu kuat bekerja membuatkan kita lebih mudah untuk dapat penyakit.
“Saya tidak kesal dengan apa yang telah berlaku pada diri ini kerana ia sebenarnya memberi peringatan kepada saya supaya menjaga diri dengan baik,” ujarnya.

Beritahu Remy lagi, dia juga sedikit ralat apabila gagal hadir ke pelancaran filem Aku,Kau dan Dia yang diadakan pada Rabu lalu serta beberapa promosi filem Jiwa Taiko sepanjang tempoh ditahan dalam wad.
Sementara itu, ditanya mengenai status Twitter Remy yang merajuk apabila tidak diberi perhatian oleh kekasihnya, Tiz Zaqyah,ketika dia terlantar sakit, pelakon itu enggan memberi komen tentang hal berkenaan.
“Tak ada apa yang perlu dinyatakan tentang hal itu, saya tak mahu komen,” ujarnya.

ERRA FAZIRA AKUI SEDANG ALAMI DILEMA RUMAH TANGGA



Bukan sekali dua cerita atau khabar angin mengenai keretakan rumah tangga aktres jelita, Erra Fazira tersebar. Malah sehingga kini kisah peribadinya itu terus diperkatakan.
Namun, Erra Fazira sendiri akui rumah tangganya sama seperti pasangan berkahwin yang lain yang mana ada pasang surutnya.
Walaubagaimana pun, Erra tidak cepat melatah dengan kontroversi rumah tangganya itu. Sebaliknya tenang menjawab segala persoalan dari media.
“Saya tidak menafikan, khabar angin yang disampaikan oleh pihak tertentu ada yang betul dan ada juga yang tidak.
“Biasalah dalam kehidupan rumah tangga, ada kalanya tidaklah sentiasa aman dan makmur kerana masalah dalam perkahwinan itu normal,” jelasnya.
Tidak mahu mengulas lanjut masalah yang sedang dialami rumah tangganya, sebaliknya Primadona Malaysia ini meminta supaya semua pihak memahami dengan dilema yang dihadapinya.
“Maaflah, setiap kata-kata saya perlu ada batasnya kerana ia kisah rumahtangga saya dan rasanya lebih baik jika saya tidak terlalu terbuka.
“Lagipun ada perkara yang saya perlu tutup dan saya harap orang di luar faham dengan delima yang saya alami,” luahnya lagi.
Sebelum ini terdapat media yang melaporkan rumah tangga yang dibina mereka kononnya goyah apabila timbul pelbagai dakwaan bahawa suami, Engku Imran Engku Zainal Abidin sudah pun berkahwin lagi dan Erra sebenarnya sedang bermadu.
Erra walaubagaimanapun meminta supaya semua pihak yang menggembar-gemburkan hal berkenaan agar menghentikan perkara tersebut.
Musykil tentang bagaimana khabar angin itu tersebar, Erra memberitahu mungkin ia berpunca selepas suaminya tidak lagi mengikutnya bersama ke majlis-majlis hiburan.
“Saya akui pada awal perkahwinan saya, suami sering juga ikut saya ke mana-mana dan kini dia tidak lagi berbuat demikian.
“Lagipun saya tidak boleh hendak memaksa Emran untuk mengikut saya dan saya perlu hormat keputusannya yang tidak berminat dalam dunia hiburan ini.
“Tambahan pula tidak semua orang suka lihat saya kerap membawa pasangan ke acara hiburan.
“Jadi saya tidak boleh nak ikut kehendak semua. Bagi pihak saya pula, terpulang kepada Emran untuk mengikut saya atau tidak,” tambahnya lagi.
Erra yang bakal memulakan penggambaran telemovie Mencari Juwita akan mula sibuk sehingga bulan Ramadan ini untuk menjalani latihan Teater Tun Siti Hasmah yang dijangka akan dipentaskan Ogos depan.

Foto : Gadis Comel Kekasih Hati Khairul Fahmi?


Wah, nampaknya Khairul Fahmi kembali semula mewarnai dunia kontroversi dengan barisan gadis yang jelita serta comel. Seorang peminat Harimau Malaya bertanya akan gerangannya gadis di atas ini dalam hati Khairul Fahmi. Adakah kekasih hati, atau rakan biasa? Ha, jawab ye KF! – tip daripada @nazzah

Dalam perkembangan lain pula, rakan media Rotikaya mengusik Khairul Fahmi & Leuniey menyorok kisah cinta mereka walaupun secara dasarnya mereka semakin berani menunjukkan kemesraan.

Siap ada cincin tanda cinta lagi tu. Wah, makin advance abang Khairul Fahmi ni!






“Tak Perlulah Nak Saman-Menyaman” – Anzalna Respon Reaksi Neelofa



Terkejut dengan respon Neelofa yang mengadakan sidang akhbar semalam untuk menuntut penjelasan dan bukti dari Anzalna mengenai artikel yang disiarkan oleh sebuah tabloid tempatan Ahad lepas, Anzalna dalam kenyataan terbarunya kepada Utusan Malaysia, menyatakan bahawa dia mahu selesaikan isu ini secara baik.

“Benda ini perkara kecil sahaja. Boleh dibawa berbincang. Tak perlulah nak saman menyaman. “Saya hairan juga kenapa saya seorang yang ingin disaman. Kenapa tak saman akhbar yang terbitkan cerita itu sekali?” – dipetik dari Utusan Malaysia.

Seperti yang sudah kita ketahui dalam artikel OHBULAN! semalam bertajuk “Kenyataan Anzalna 100% Fitnah” – Neelofa, Neelofa telah melantik peguam untuk menyelesaikan perkara ini. Namun menurut Rotikaya, Anzalna juga telah melantik peguamnya sendiri selepas mendapat tahu isu ini semakin berpanjangan.

“Oleh kerana perkara ini sudah melibatkan badan guaman, saya juga telah pun melantik peguam saya sendiri untuk melihat notis tuntutan Neelofa & tindakan selanjutnya.” – Anzalna Nasir, dipetik dari Rotikaya.

Namun apa yang lebih mengejutkan ialah, Anzalna sebenarnya kecewa dan terkejut dengan wartawan yang menulis artikel tersebut. Menurut Anzalna, dia sebenarnya tidak mahu cerita itu disiarkan untuk menjaga hati semua pihak.

“Seperkara lagi, saya juga terkejut apabila wartawan tersebut menulis tentang apa yang saya cerita walaupun berkali kali saya pesan & minta supaya tidak di’keluarkan untuk menjaga hati semua pihak.” – dipetik dari Rotikaya.

Hairan juga OHBULAN!, bagaimana kenyataan Anzalna boleh disiarkan sedangkan dia sudah memesan agar kenyataannya tidak dikeluarkan? Apa yang OHBULAN! lihat ialah ini kali pertama isu sebegini terjadi pada Anzalna. Samada ia silap Anzalna sendiri atau bak kata Nabil, “Lu fikirlah sendiri!”.

OHBULAN! : Hari ‘minggu’ Bangla pun cuti, tapi ada juga pekerja yang berdedikasi.

[18SX] Video Akibat Payudara Besar

Ape kelebihan mempunyai payudara besar?..untuk menarik perhatian?..untuk menonjolkan yang anda mempuyai payudara besar?..tonton video di bawah ini yang menunjukkan keburukan mempuyai payudara besar


Besarnya Payudara Baby Ni!


Dah macam orang dewasa je admin tengok..

Siapakah 5 Artis Awet Muda di Malaysia?


Siapaka 5 artis awet muda di Malaysia? Bagi mereka yang mengikuti dan meminati dunia seni tanah air, pasti dapat menjawab soalan ini. Jika ingin disenaraikan satu persatu, mungkin terlalu ramai artis di Malaysia ini berwajah awet muda, namun begitu bagi pihak OHBULAN! sendiri, kami telah memilih 5 artis awet muda Malaysia, di mana wajah mereka dari dahulu hingga sekarang tetap maintain cantik, anggun dan sentiasa kelihatan muda.

Berikut merupakan ranking 5 artis awet muda Malaysia.

Ziana Zain



Nora



Fauziah Latiff



Shiela Majid



Amy Mastura



Kesemua artis ini telah bertahta lama dalam industri seni tanah air dan memiliki peminatnya yang tersendiri. Jika dilihat dari awal penglibatan mereka dalam industri seni ini, wajah mereka dari dahulu hingga sekarang tidak banyak berubah. Kesemuanya masih kekal cantik dan menawan.
Sebenarnya masih ramai lagi artis-artis yang berwajah awet muda di Malaysia ini seperti Rozita Che Wan, Erra Fazira, Mas Idayu, Ifa Raziah, dan sebagainya. Jika ingin disebut satu persatu, pasti tidak terkira jumlahnya. Yang menjadi persoalannya, apakah rahsia awet muda artis-artis ini untuk kekal cantik?


Ji Hyun-woo cintakan Yoo In-na



JI HYUN-WOO dan Yoo In-na.

NAMA aktor Korea Selatan yang semakin meningkat naik, Ji Hyun-woo menjadi tajuk utama berita di Korea Selatan gara-gara keberaniannya meluahkan perasaan cinta terhadap aktres Yoo In-na pada majlis bertemu peminat drama lakonan mereka yang berjudul Queen Inhyun’s Man.
Selepas berdiam diri terhadap kontroversi terbaharu itu, agensi pengurusan In-na, YG Entertainment memberi kenyataan kepada pihak media.
“Nampaknya Hyun-woo melakukan kenyataan secara melulu. Selepas perbincangan, pihak kami memutuskan lebih baik untuk tidak membuat sebarang kenyataan rasmi berhubung kontroversi itu,” ujar wakil agensi Yoo In-na.
Pada 7 Jun lalu, Hyun-woo secara mengejut meluahkan perasaan cinta kepada aktres itu di hadapan peminat.
“Saya mahu membuat pengakuan ini di hadapan peminat yang suka drama lakonan kami. Saya secara jujur cintakan Yoo In-na,” kata Hyun-woo.
Pengakuan secara mengejut Hyun-woo itu bukan sahaja mengelirukan peminat, kru drama tetapi juga In-na sendiri kerana Hyun-woo kelihatan jujur.
Drama Queen Inhyun’s Man sebanyak 16 episod itu segera mendapat tempat di hati peminat disebabkan keserasian antara mereka dan juga terdapat kontroversi kononnya mereka bercinta pada permulaan penggambaran.
Perkhabaran terbaharu yang diterima, aktor Hyun-woo bakal mendaftarkan diri untuk menyertai latihan ketenteraan pada Julai depan.