Friday, 30 November 2012

Carmen Soo dalam trailer 'The Hunter'?


Aktres dan model antarabangsa, Carmen Soo menegaskan adegan ‘panas’ yang terdapat di dalam filem yang dibintanginya, The Hunter itu bukan dirinya.


Sebaliknya wanita berkenaan adalah pelakon Taiwan bernama Tavani manakala lelaki itu pula adalah pelakon Malaysia, Isaac Ong.

Carmen diminta mengulas persoalan orang ramai itu berikutan ramai yang tertanya-tanya benarkah dia melakukan adegen itu.

The Hunter merupakan filem seram-thriller dalam format 3D pertama di Asia Tenggara dan diarahkan oleh Bjarne Wong yang pernah mengarahkan filem ‘Sayang You Can Dance’ pada tahun 2008.

Filem ini sepatutnya ditayangkan pada September lalu namun tayangannya ditangguh kerana masih lagi dalam proses post-produksi.

“Dua bulan lepas saya ada bertanyakan pada pengarah tentang filem ini dan saya diberitahu ianya masih dalam proses post-produksi.

“Saya difahamkan disebabkan filem itu dalam format 3D jadi ia memakan masa yang lama untuk disiapkan,” katanya yang dipetik melalui Malaysiadigest, di sini, hari ini.
PANAS...Aksi yang dikatakan lakonan Carmen Soo
Menyentuh mengenai gosip hubungan percintaannya dengan Jericho Rosales suatu ketika dulu, Carmen memberitahu mereka berkawan baik.

“Saya dengan Jericho kawan baik. Cerita tentang kami bercinta tu hanya gosip.

“Dia sudah ada teman wanita dan saya pernah berjumpa dengan kekasihnya itu. Mereka sangat baik,” katanya.

Terbaru, Carmen Soo atau nama sebenarnya Soo Wai Ming telah dilantik sebagai wajah baru produk anti-penuaan RubyCollagen, Innershine, semalam.

'Nasi lemak' Neelofa memang Sedap.....!


Wow...Neelofa memang terkenal dengan keseksiannya bila bergaya. Kalau pakai baju, mesti ada yang menarik perhatian.


Dek kerana kejelitaannya, ramailah yang mengambil kesempatan.

Makcik nasi lemak pun pandai bungkus nasi lemak, wajah Neelofa jadi taruhan!

Dera Anak Tahap BRUTAL !!!


Selayaknya ke budak kecil ini diperlakukan seperti ini??? Bayangkan trauma yang akan dihadapi apabila ia membesar. Anak yang sepatutnya diberikan kasih sayang dengan teguran dan nasihat bukan dengan pukulan yang berparut dibadan dan hatinya. Malang sungguh nasib mu… punyai orang tua yang tak berhati perut, lebih hina dari binatang dihutan…







Sudah menjadi resam dunia, hidup ibarat putaran roda. Namun malang sekali layanan yang anak perempuan ni dapat, ianya amat berbeza dari sepatutnya. Andainya kesan deraan ini mempengaruhi kehidupannya sehingga dewasa, mungkin… nantikanlah pembalasannya.

semakin ramai remaja buat pembedahan f@raj


Pembedahan yang dilakukan untuk ‘mencantikkan’ vagina kini semakin meluas. Malah penyelidik mendapati ramai remaja yang baru berusia 14 tahun sudah melakukan operasi mencantikkan faraj ini.

Penyelidik dari University College Hospital, London menunjukkan ada 343 pembedahan yang dilakukan kanak-kanak berusia 14 tahun atau kurang dalam 6 tahun terakhir. Kebanyakan prosedur ini dilakukan mungkin untuk alasan kosmetik.



Kajian itu, yang diketuai oleh Dr Sarah Creighton mendakwa perkara tersebut sudah mengganggu kerana tidak ada batas usia minimum untuk melakukan pembedahan tersebut. Permintaan yang makin banyak ini kerana sedikit dan ketidaktepatan maklumat yang banyak diinternet.

Berdasarkan kajian yang diterbitkan dalam BMJ Open, syarikat yang menyediakan bedah kosmetik untuk kelamin perempuan ini membuat ‘justifikasi’ tentang manfaat daripada prosedur tersebut dan tidak menonjolkan risiko pembedahan yang mungkin timbul.

Labiaplasties merupakan pembedahan untuk membentuk semula labia (bibir bahagian dalam faraj) telah menjadi semakin umum, seiring kerana perempuan-perempuan ini tidak puas dengan penampilannya.

“Kajian ini tidak dapat memastikan sama ada beberapa gadis menjalani pembedahan perubatan yang tidak perlu. Tapi dalam 6 tahun terakhir ada 343 labiaplasties yang dilakukan di Britain pada perempuan berusia 14 tahun atau kurang,” ujar Dr Creighton, seperti dikutip dari Daily Mail, Sabtu (24 / 11/2012).

Dr Creighton berkata dalam satu kajian pengamatan terbaru menunjukkan ada gadis muda berusia 9 tahun dengan labio normal menjalani labiaplasties. Padahal perubahan labia minora adalah sebahagian daripada pertumbuhan akil baligh yang normal hingga nantinya menjadi individu dewasa.

“Memandangkan anatomi terus berubah seiring umur, gadis muda yang mula melakukan pembedahan kosmetik untuk alat kelamin ini akan mempunyai risiko lebih besar dan juga lebih ramai,” kata beliau.

Sesetengah pakar mengatakan meningkatkan permintaan ini didorong oleh industri ponografi dan program televisyen yang menunjukkan semua perempuan mempunyai bahagian tubuh yang simetri.

Pembedahan kosmetik termasuk yang dilakukan pada alat kelamin boleh saja dilakukan, tapi ini hanya untuk pesakit yang mempunyai keperluan klinikal tertentu seperti kelainan perubatan atau ada gangguan bawaan.

Gambar Gadis Remaja C@ntik Jual Air Liur Untuk Tujuan Memberi Kekuatan S@ks di Internet




Pelik tapi benar! Jangan korang tidak percaya, kerana ini adalah suatu realiti. Warung online China yang sama seperti eBay digemparkan dengan adanya penjualan air liur dari seorang gadis remaja cantik.

Menurut laporan Hunan Online, penjual tersebut mendakwa bahawa air liur ini mampu digunakan sebagai  “ubat kuat seks” dan dijual £2 satu botol kecil.

Dalam botol tersebut juga dilekatkan dengan gambar gadis remaja yang berumur 18 tahun itu. Namun pihak taobao.com telah menghapus gambar tersebut setelah menerima banyak bantahan tentang produk tersebut.

Air liur tersebut dikumpulkan dari  gadis-gadis remaja yang berumur 18 tahun ketika mereka tidur, dan pembeli hanya akan membayar setelah dibuktikan kebenaran dan keaslian produk tersebut.



Janji Mesti Ditepati saya akan buka baju depan Pavillion - Hazwani

"Kalau Malaysia menang lawan Laos malam ini, saya akan buka baju depan Pavillion" - Itulah ungkapan dan janji seorang gadis di Facebook yang dikenali sebagai Hazwani Syamimi III. Bagi aku, peluang Malaysia untuk menang malam ini agak tinggi kerana Malaysia memang perlu wajib menang menentang Laos jam 8.45 malam ini. Korang boleh baca post Facebook dari gadis comel ini di bawah.





Tapi hari ini, nampaknya orang ramai mula mencari Hazwani Syamimi iii dan Arie Van's. Semua gara-gara janji yang di buat di FB dan Twitter. Masak laa korang, perintis kepadaJohari Pain. Tapi sayang, rupa-rupanya FB dan Twitter mereka digodam. Betul atau tidak? orang cerdik pandai lebih mengetahui. ha ha.

Cristiano Ronaldo Telah bermula pakai kopiah

Cristiano Ronaldo telah memakai kopiah ketika berada di kapal terbang bersama-sama dengan rakan sepasukannya, Real Madrid. Minggu ini, Real Madrid bakal berdepan lawan sukar apabila bakan menetang Atletico Madrid.


HAZIQ BABY DIANA MEROYANG HILANG DARA


Remaja yang dikenali sebagai Baby Diana @NurDianaaAli meroyan di Twitter miliknya beberapa hari lalu dan mengatakan dirinya telah ditinggalkan kekasih hatinya sebaik sahaja mendapat daranya.







MALAYSIA VS INDONESIA MISI HIDUP MATI SANG HARIMAU






 1 Disember 2012 (Sabtu)

8.45 pm waktu Malaysia

Stadium Nasional Bukit Jalil

LIVE @ RTM 1 & ASTRO STAR SPORTS 813


Setelah bangkit dari kekalahan mengejut kepada Singapura, Malaysia kembali menghidupkan peluang untuk mara ke peringkat separuh akhir. Laos sekali lagi menjadi mangsa Harimau yang terluka sama ketika di Suzuki AFF 2010. Datuk K. Rajagobal melakukan sedikit rombakan kepada barisan skuad yang dibelasah Singapura dalam perlawanan pertama.


Kedudukan Peringkat Kumpulan sehingga 30 Nov 2012

KEDUDUKAN PERLAWANAN PERINGKAT KUMPULAN PIALA AFF SUZUKI 2012,KUMPULAN a KUMPULAN b
sumber

Mungkin tekanan begitu kuat kepada pemain Harimau Malaya untuk mempertahankan gelaran Juara Piala Suzuki AFF 2010 lebih-lebih lagi beraksi di hadapan penyokong sendiri. Kemasukan pemain seperti Mahalli Jasuli, Wan Zack dan Shakir Shaari sedikit sebanyak memberi nafas baru dalam merencana gerakan ke kawasan Laos. Namun begitu, kecuaian barisan tengah dan pertahanan perlu dielakkan ketika bertemu Indonesia.



    HARIMAU MALAYSA PERLU MENANG UNTUK LAYAK KE SEPARUH AKHIR



Safee Sali melepaskan banyak peluang di hadapan gol. Dengan Garuda kita mungkin tidak akan dapat peluang yang banyak seperti itu. Jadi penyerang kita perlu bijak menyudahkan gerakan. Ingat! Seri bukan jaminan untuk layak ke separuh akhir. Singapura dijangka mejadi pasukan pilihan dalam perlawanan dengan Laos untuk mengutip 3 mata.


Jika Singapura menang mereka akan layak. Indonesia menang atau seri juga akan layak. Malaysia perlu menang untuk confirm layak. Jika kita seri, keputusan di Stadium Melawati akan menentukan sama ada layak atau tidak.


Acara Sebat Sampai Mohon Hujan Turun


Upacara kuno oleh penduduk kampung yang begitu terdesak pada musim kemarau  terpaksa mereka lakukan di mana mereka menyerang antara satu sama lain dengan cambuk daripada rusuk gula daun kelapa sawit  dipercayai dapat mempengaruhi cuaca agar hujan turun. Upacara ini dilakukan dengan hati terbuka, tidak meyimpan dendam antara satu sama lain, malah mereka melakukannya dengan tarian dan ketawa riang.

Upacara dikenali sebagai ‘ujungan’ telah diguna pakai oleh banyak kawasan di Indonesia, termasuk bandar Kediri, di mana gambar-gambar ini telah diambil.
Orang ramai begitu teruja menyaksikan para peserta masing-masing melepaskan lima sebatan menyengat tetapi harus mematuhi peraturan mengelakkan bahagian bawah perut dan kawasan leher. Setiap pertarungan hanya dalam tempoh 30 saat saja.


 Brutal: Two fighters whip each other while performing a traditional game of endurance in Kediri, Indonesia, to help bring rain
Darah yang mengalir dari pertarungan itu diambil sebagai tanda bahawa pengakuan mereka untuk hujan diberikan. Serangan  yang dikenali sebagai ‘Tiban’ diiringi oleh muzik dan gendang.

Upacara tradisi musim kemarau adalah berasal dari kalangan gembala muda zaman dulu  yang sering bergelut untuk mendapatkan air untuk lembu mereka.  Hukuman sebat telah dilihat sebagai 'korban darah' dalam balasan bagi hujan.
Namun ia bukan lagi sebagai acara tahunan dan secara umumnya hanya diadakan apabila masyarakat terdesak untuk mendapatkan hujan turun.  Lihat foto berikutnya...











Perangkap janji palsu suami orang...


SAYA tak nafikan ramai wanita kecundang kerana taktik lelaki penggoda seperti yang dipaparkan minggu lalu, namun saya tak salahkan lelaki semata-mata kerana kesalahan juga terletak di bahu wanita. Jadi kalau wanita merasa kecundang, masa depan gelap dan hancur, jangan salahkan orang lain tetapi salahkan diri sendiri.

''Contohnya saya. Elok-elok hidup membujang, ada rumah, ada kereta (walaupun kecil) dan tak ada masalah adik-beradik tetapi terperangkap setelah termakan hasutan kawan-kawan konon mahu lihat saya kahwin. Pelbagai dalil, nasihat diberi supaya saya tamatkan zaman andartu. Akhirnya diri merana. Kalau setakat diri sendiri, amin! Tetapi saya menyusahkan hidup anak-anak saya.'' Itu cerita None dalam e-melnya dan kami sambung cerita di telefon.

''Saya tak salahkan lelaki 100 peratus, kelemahan daripada diri saya sendiri kerana dengar cakap kawan, lekas percaya janji lelaki yang mengaku berani bertanggungjawab dan cepat simpati dengan cerita sedih suami orang yang kononnya hidup merana.

''Lelaki yang berjaya menggoda saya suami orang ada empat anak, Mock. Ibu dan ayah membantah. Kata mereka jangan pilih suami orang, pilih lelaki bujang biar tak berpangkat asalkan tak berkongsi.

''Tapi kata kawan, daripada kahwin dengan lelaki yang kita terpaksa tanggung makan minumnya, lebih baik suami orang, dia akan bagi nafkah sebab berduit. Fikir punya fikir, saya pilih suami orang. Lagipun dia memang pandai 'ayat', sedia bertanggungjawab dan ingin menghabiskan sisa-sisa hidupnya bersama saya.

''Katanya, isterinya suka memerintah, anak-anak pula cuma sayangkan duitnya, tak tahu hormat dan suka melawan kerana isterinya terlalu manjakan dengan kemewahan.

''Oleh kerana keluarga membantah, kami nikah di sempadan. Ibu menangis tapi apa nak kata, saya dah suka. Kata ibu, bersedialah lambat laun rahsia kami akan terbongkar, ketika itu tunggulah serangan bom daripada isteri pertama.

''Untuk menjaga rahsia agar tak pecah, saya setuju bila Mock minta izin tidak bermalam di rumah saya. Jika saya mengikutnya kerja luar daerah atau bercuti, barulah kami dapat bersama untuk beberapa hari. Mock hanya datang rumah saya siang hari.

''Entah macam mana lepas lima tahun kahwin dan dapat anak dua, tembelang kami pecah. Apa lagi, bukan sahaja bom, rumah saya diserang siang malam oleh madu dan anak-anaknya. Lebih dahsyat, rumah saya dibaling dengan pasu bunga dan disimbah cat. Saya mengadu pada Mock dan dia suruh bersabar.

''Memang saya boleh sabar, tapi yang malu saya seorang. Sejak itu Mock jarang datang ke rumah biarpun siang hari. Telefon Mock ditamatkan perkhidmatan. Telefon pejabat pula ada 'pengawal' dengan pelbagai soalan atas arahan madu saya.

''Walaupun balik sesekali, saya masih dapat lahirkan anak ketiga. Maka timbul cerita baru, madu tuduh saya mengandung anak haram kerana katanya Mock tak balik ke rumah saya. Pendek kata cuma lima tahun saya bahagia, sebelum rahsia pecah. Selepas itu hidup macam sekam padi yang sentiasa terbakar dan berasap.

''Bagaimanapun saya bersyukur Mock daftarkan perkahwinan kami di negara ini, biarpun nun jauh di Perlis dengan bantuan kawannya. Kalau tidak, saya tak tahu apa nasib anak-anak saya, mungkin tak boleh bersekolah.

Nafkah''Untuk redakan perang, Mock tak balik rumah saya lagi malah nafkah pun tak diberi sebab semuanya di bawah kawalan madu saya. Sayalah yang terpaksa besarkan anak-anak sendiri. Waktu itu baru saya tahu tinggi rendahnya langit.

''Walaupun cermin kereta saya tak lagi pecah dan kemek, rumah tak dibaling pasu bunga setelah saya buat laporan polis tetapi saya terpaksa melunaskan sendiri ansuran rumah baru dan kereta di samping belanja anak-anak. Saya juga terpaksa bayar gaji pembantu rumah.



''Ketika inilah saya teringat kembali janji Mock yang mahu bertanggungjawab dan hidup bahagia bersama saya, ketika ingin berkahwin dulu. Kini, dia langsung tak berani balik rumah menjengok anak-anak, hinggakan dua anak saya berusia 8 dan 7 tahun beritahu adiknya yang ayah mereka dah mati. Anak ketiga saya berusia hampir 4 tahun langsung tak kenal ayahnya.

''Ada kawan nasihatkan saya tuntut cerai, sebab selagi bergelar isteri saya tidak akan dapat nafkah anak, sebab gajinya dikawal isteri pertama. Mulanya saya malu tetapi fikirkan masa depan anak-anak dan tanggungjawab semakin berat, saya beranikan diri ke mahkamah syariah. Malangnya Mock tidak mahu ceraikan saya.

''Sudah dua kali saya ke mahkamah tapi kedua-duanya gagal. Tuntutan nafkah anak-anak juga tidak berjaya dijalankan atas sebab yang sama.

''Saya dapat tahu isteri Mock mahu saya dipanggang dan disalai sampai mati. Sebab dia mahu saya hidup susah kerana tak dapat nafkah. Jadi dialah yang larang Mock ke mahkamah.

''Bagi saya Mock yang bersalah. Sebagai suami, dia tidak boleh takut dengan isterinya. Dia mesti bertanggungjawab kerana anak-anak saya adalah zuriatnya.

''Saya pernah menghubungi pihak atasan Mock tapi mereka kata tak boleh bertindak selagi tak dapat perintah mahkamah. Kini hampir lima tahun Mock tak balik rumah, hidup saya makin tertekan.

''Bohonglah kalau saya tak kesal dengan perkahwinan ini, sesekali memang saya menyesal. Dulu ada rumah sendiri biarpun apartmen tapi saya tak ada hutang. Kerana dengar nasihat Mock suruh jual dan beli rumah lebih besar, sekarang saya tanggung bayar seorang diri.

''Ditakdirkan saya mati, rumah ini bukan saja Mock ada hak, madu dan anak-anaknya juga ada hak. Sebab rumah ini atas nama kami berdua. Saya bimbang mereka halau anak-anak saya, mana mereka nak pergi? Nak harapkan Mock bela, tak mungkin, sebab Mock takutkan isterinya.

''Saya memang bodoh, tak ada hutang buat hutang. Semuanya gara-gara nak rumah dan kereta besar. Akhirnya sendiri merana. Setahun dua lagi Mock akan bersara, macam mana dia nak tolong saya?

Kesimpulannya, janganlah percaya pujukan suami orang, buat menyusahkan diri sendiri saja. Lainlah kalau anda berani berperang dengan isteri pertama,'' itu cerita None yang terjerat dengan janji palsu.

Baham Garuda!





Anak buah Rajagobal wajib menang, seri bererti 'selamat tinggal'

Esok adalah masanya untuk rakyat Malaysia bersatu memberi sokongan padu kepada Harimau Malaya. Pastikan Bukit Jalil dibanjiri dengan Jalur Gemilang dan warna jersi negara, baik biru atau hitam kuning.

Harapan dan gesaan itu dilaungkan Ong Kim Swee yang membimbing skuad Sukan SEA negara menumbangkan Indonesia untuk merangkul pingat emas Sukan SEA Jakarta 2011, dan kumpulan penyokong Ultras Malaya.
"Pastikan sorakan, untuk membakar semangat pemain kita sepanjang perlawanan supaya tidak kedengaran suara Indonesia. Tunjukkan sifat sebagai penyokong yang bukan saja setia tetapi berhemah," Ong Kim Swee
Malaysia tiada pilihan melainkan mencipta kemenangan ke atas Indonesia, pada perlawanan terakhir Kumpulan B Piala Suzuki AFF malam esok, untuk mara ke separuh akhir, sekali gus membuka peluang mempertahankan kejuaraan yang dimenangi pada 2010.

Selepas dikejutkan dengan kekalahan 0-3 kepada Singapura pada aksi pertama, skuad kendalian Datuk K Rajagobal bangkit dengan aksi cemerlang kelmarin menewaskan Laos 4-1 dengan corak permainan yang dianggap terbaik sepanjang tahun ini dan menghidupkan peluang untuk merebut dua tempat teratas kumpulan.

"Pastikan sorakan, untuk membakar semangat pemain kita sepanjang perlawanan supaya tidak kedengaran suara Indonesia. Tunjukkan sifat sebagai penyokong yang bukan saja setia tetapi berhemah," kata Kim Swee.

Indonesia menggunakan sepenuhnya kelebihan sebagai tuan rumah ketika Sukan SEA lalu, dengan situasi di dalam dan luar padang boleh dianggap sebagai mimpi ngeri buat skuad negara. Laluan ke stadium ketika hari perlawanan disekat penyokong tempatan dan setiap inci ruang stadium Gelora Bung Karno dipenuhi rakyat Indonesia.
"Saingan kali ini berbeza kerana kita beraksi di tempat sendiri," katanya yang kini berada di Bangkok menyaksikan saingan Kumpulan A Piala Suzuki AFF. "Penyokong kita tidak perlu termakan provokasi segelintir peminat mereka."

Ultras Malaya pula bakal turun dengan hampir 5,000 orang turut menggesa penyokong Harimau Malaya memenuhkan ruang stadium Bukit Jalil. “Dengan gandingan ramai, maka akan lebih kuat sorakan, kita mungkin membantu pasukan memperoleh kemenangan,” kata wakil Ultras Malaya,

Dugaan Malam st1







Edit Atau Betul-Betul Ini


Sentuhan Jari Jemari Ke Kulit


About Me:Simple..I am a Shemale/Nyah/TS from Sabah currently staying at Kuala Lumpur.That's it..!

Suraya (TS) Ampang,Kuala Lumpur. Hye guys!Interested to get your BODY MASSAGE?Do inbox me for further details/Berminat untuk mendapatkan servis urutan badan,sila pm untuk keterangan lanjut.Lokasi : Ampang.