Friday, 5 October 2012

[Video] Bayi Peminat Gangnam Style


Video dan lagu Gangnam Style merupakan satu fenomena yang menjangkau ke seluruh dunia tanpa mengira bangsa dan agama.



Psy yang merupakan pelopor lagu dan tarian ini secara tiba-tiba popular dan menjadi artis terhangat dewasa kini.

Di atas populariti itulah, Gangnam Style kini di minati ramai sama ada dari golongan artis sendiri mahupun peminat biasa.

Namun begitu, lebih menarik lagi apabila video dan lagu tersebut di minati oleh seorang peminat istimewa, iaitu seorang bayi yang sebenarnya tidak mengerti apa-apa.

Jom Kite Layan Video Dibawah:

[Video] Cara Paling Mudah Untuk Mintak Tolong Org


[Video] Jangan Lakukan Sebegini Diatas Jalan Raya


[Video] Senaman Pagi Untuk Main Golf


[Video] Jurujual Yang Kelakar


[Video] Pembaca Berita Yang Menarik Perhatian penonton


Mari Kite Lihat Video Dibawah:

Awek Berbaju J@rang Untuk Raya Tidak Lama Lagi


Murah! Murah! Siapa mau beli potongan akan diberi kepada sesiapa yang menempah awal sebelum raya siap.

Siapa punya kerja nie pereka fesyen raya apa kejadahnya nie jarang trang tang tang sampai nampak bra yang berapa posen tu. Fesyen apa ni fesyen yang layak dipamerkan di dalam kaca untuk jadi pilihan ke apa nie. Kalau artis pakai camnie ok la jugak best dapat tgk percuma tapi kalau orang biasa pakai masa raya nanti apa orang akan cakap. Dah dekat posa nie tapi kok lepas raya pakai camnie pulak...jarangnya weiiiiiiiiiiiii x der jarang lagi ke baik bikini jer.Adus pedih mata aku ni weiiiiiiii.

Jom skodeng sikit gambar tu bukan nk promote cuma amik ikhtibar





[Video] Pel@cur Da1am Aquarium



Gejala Yang Tidak Sihat
 Lihat Video Dibawah:

[Video] Cara-cara Orang Jepun Pergi khusus induksi





Cara Orang Jepun Khusus Induksi Untuk Perkerja Meraka.
Lihat Video DiBawah:

Bayi Dan Budak Dihiasi Emak Mereka Semasa Tidur

Memang kreatif ibu-ibu zaman sekarang.















[Video] Kenapa Lelaki Suka G Massage????


Lihat Video Dibawah:

Massage Untuk kaum Hawa


Lokasi ‘Speed Trap’ Kamera Berkuasa Tinggi AES!


Menjelang akhir tahun ini kita sebagai pengguna jalan raya akan ‘diperhatikan’ oleh 566 kamera statik berteknologi tinggi yang boleh merakam wajah pemandu dan jenis kenderaan dengan jelas walaupun memandu melebihi 100 kilometer sejam.

Kamera berteknologi Jerman itu adalah satu daripada komponen Sistem Penguatkuasaan Elektronik (AES) yang akan dipasang oleh Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) di lokasi strategik, terutama kawasan berisiko kemalangan di seluruh negara bagi memerangkap pemandu melebihi had laju.

Selain kamera, pemandu juga diawasi 266 kenderaan penguat kuasa elektronik yang dilengkapi kemudahan canggih bagi memantau pesalah trafik dan menahan mereka yang tidak mematuhi peraturan jalan raya.


Prosedur operasi standard (SOP) bagi mewujudkan ketelusan dalam penguatkuasaan peraturan itu membabitkan pemasangan papan tanda amaran bagi membolehkan pemandu mengetahui kewujudan kamera perangkap laju seperti diamalkan di negara maju.


Saman yang dikeluarkan nanti adalah berasaskan gambar yang dirakam pemegang konsesi penyumberluaran yang dilantik kerajaan dan wajib disahkan agensi penguat kuasa, iaitu JPJ sebelum notis saman dikeluarkan.


PLUS Arah Utara

Under a bridge at about 456km, Sg Buloh junction.
Under a bridge at about 459km, Bukit Lanjan interchange.
Under the overhead restaurant at Sg Buloh.
Under the last bridge before Sg Besi toll at 309.2km.
Under the bridge at 296.5km, Bangi junction.
Under the newly constructed bridge at 289.0km, after Nilai North junction.
Under the bridge at 286.5km, Nilai North junction.

PLUS Arah Selatan

Below signboard at about 454.6km and 455.2km, Sg Buloh layby.
Under the bridge after Subang junction at 11.3km.
Under the bridge at 22km, Bukit Lanjan junction.
Under the bridge before Mint hotel, Sg Besi Toll. 80km/h only!
Under the bridge at 302.8km, Kajang junction.
About 1km south of Bangi junction, both south and north bound outer lanes
At 296.5km and 297km, Bangi junction.
Under the newly constructed bridge at 289.0km, before Nilai North junction.
At 285.5km and 285.8km, Nilai North junction.
On center divider at 251.8km and 253km after Senawang junction.
After Alor Gajah junction at 213.9km, next to water theme park.
Behind the right hand crash barrier at 198.4km.

Lebuhraya Elite Hubungan Timur Tengah/Utara

On left hand side at 4.8km after Batu Tiga/Shah Alam exit
Under the overhead restaurant at USJ/Hicom junction about 8.5km. 90km/h zone!
Below the bridge before USJ/Hicom junction at 10.5km.

Lebuhraya Elite Hubungan Barat Tengah/Selatan

 Under the overhead restaurant at USJ/Hicom junction about 8.5km. 90km/h zone!
Below the bridge before USJ/Hicom junction at 10.5km.
After exit from KLIA toll to the airport, below Jalan Pekeliling flyover.90km/h

NKVE Arah Timur/Utara

300m before Jalan Duta toll, 60km/h!
Behind crash barrier on the left when going towards Jalan Duta toll, at 24.9km, 80km/h!
Below bridge at Damansara Junction, 17.5km

NKVE Arah Barat/Selatan

Behind crash barrier on the left when leaving Jalan Duta toll from KL, at 25.3km and 25.7km, 80km/h!
From Jln Duta, below the bridge, 23km, 80km/h zone!
From Jln Duta, at the underpass at Sg Buloh Y-junction, 22km.
Behind crash barrier at Damansara Junction, 17.7km and 16.8km
Below railway bridge at 11.2km
Under the bridge at Shah Alam junction.

Lebuhraya Kesas Timur

Under the bridge at 44.8km, downhill run after Puchong junction.
Kesas West Bound
At Sg Besi side of East Bound Toll. Kuala Lumpur City
Jalan Duta; below the flyover at the Damansara junction, 70km/h zone.

Lebuhraya Kesas – Klang

 Dual carriageway between Klang and Port Klang. Towards Klang direction, at about 13km mile stone. 70km/h only!

Leburaya Pantai Timur

East bound, downhill run after Raub junction.
Maran, 60km/h zone.
Paya Bungor, 70km/h zone.

Kawasan Negeri Johor Arah Selatan

Tangkak junction.
Under the bridge after Yong Peng
North junction at 97.3km.
Ayer Hitam junction.
Sedenak junction.

Jalanraya Sekitar Utara Malaysia – Arah Utara

Around Ayer Hitam in 60km/h zone.
Before Perwaja Steel.
Sg Petani junction.
Between Seberang Jaya junction and Sg Dua Toll.
Penang Bridge at island end.Speed limit 80km/h.

Jalanraya Sekitar Utara Malaysia – Arah Selatan

Penang Bridge Island end. Speed limit 80km/h.
About 2km before Juru Toll Speed limit 90km/h

Kawasan Perak Jalanraya Arah Utara

Under the bridge at 197.1km and 198.8km, after Kamunting Junction.
Under the bridge at 204.3km, after Kamunting Junction.
Under the bridge at 208km, before Kamunting Junction.
Under the bridge at 214.8km, before Kamuntingjunction.
Ipoh Vista Point at about 263km. Speed limit 80km/h.
Under the bridge at 271km, Ipoh North Junction.
Under the bridge at 274.4km, Ipoh South Junction.
Under the bridge at 286.9km, Simpang Pulai Junction.
Under the bridge at 296km, Gopeng Junction.
Under the bridge at 352.6km, after Sungkai Junction.
Under the bridge at 353km, Sungkai Junction.
Under the bridge at 373km, Slim River Junction.

Kawasan Perak Arah Selatan

Under the bridge at 199km, before Kamunting junction.
Under the bridge at 241.9km, at Kuala Kangsar junction.
Under the sign post at 296.1km, before Gopeng Junction.
Under the bridge at 297km, at Gopeng Junction.
Under the bridge at 300km, after Gopeng junction.
Under the bridge at 308.6km, after Gopeng junction.
Under the bridge at 372.6km, at Slim River junction.


Info Saman Perangkap Kamera AES


Info Saman~63,558 Masuk Perangkap Kamera AES :  Menurut laporan, sebanyak 63,558 imej kesalahan trafik telah dirakam menerusi 14 kamera AES, Sistem Penguatkuasaan Automatik yang beroperasi sejak 23 September lalu.

melalui keseluruhan jumlah itu, bermakna secara purata sistem tersebut merakam 5,778 kesalahan trafik setiap hari.

Timbalan Menteri Pengangkutan, Datuk Abdul Rahim Bakri berkata, imej kenderaan yang telah dirakam sedang disemak untuk pengesahan oleh Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) sebelum saman dikeluarkan kepada pemilik kenderaan terbabit.

“Memandangkan saman belum dikeluarkan di bawah pelaksanaan AES, maka tiada sebarang hasil yang dikutip setakat ini,” katanya pada persidangan Dewan Rakyat semalam.

Izara Aishah: Dialah Teman Lelaki Saya



Izara Aishah: Dialah Teman Lelaki Saya - KUALA LUMPUR : Sudah beberapa kali gadis cantik ini dirisik untuk menceritakan mengenai hubungan cintanya setelah ada mata-mata yang dilaporkan seringkali menjumpai Izara bersama seorang jejaka seusianya.

Akhirnya ketika ditemui di pelancaran rekaan terbaru Cosry, Izara Aishah yang juga duta Purple Label Cosry telah bersedia membuka cerita sedikit tentang kisah peribadi hidupnya serta status dirinya yang sudah lama berpunya.

Tidak seperti sesetengah artis yang lebih gemar merahsiakan status, Izara memilih untuk tidak berbuat demikian atas sebab-sebab tertentu. Manakala jejaka yang dikenalinya semenjak zaman sekolah itu sudah lama mengikat hati aktres muda ini. Hubungan mereka difahamkan telah terjalin selepas keduanya menamatkan zaman persekolahan.

Namun, apabila ditanya mengenai status teman lelakinya yang dikatakan anak VIP, Izara memilih untuk tidak komen mengenai hal tersebut.

“Siapa dia atau anak siapa itu tidak penting, cukuplah saya mengakui memang kini saya sudah berpunya. Jika ada yang terjumpa saya dengan seorang lelaki, itulah dia teman lelaki saya.

“Izara rasa lebih baik untuk Izara kongsi perkara ini kerana bagi Izara sebelum ada lagi gosip liar pasal Izara dengan mana-mana individu, ini mungkin dapat menjauhkan nama Izara daripada perkara sedemikian.
“Lagipun kalau nak rahsia pun, kami ada keluar bersama. Jadi sebelum menimbulkan sebarang fitnah lain lebih baik Izara cerita sekarang. Diharapkan selepas ini Izara tidak lagi dikaitkan dengan siapa-siapa lagi,”ujarnya yang sebelum ini sering dikaitkan dengan kerabat-kerabat dan VIP.

Apabila diajukan soalan tidakkah dia takut pendedahan ini akan menjejaskan popularitinya yang kini dilihat sedang berada di puncak. Aktres yang baru berusia 20 tahun ini menjelaskan lebih baik dia menjadi diri sendiri daripada seorang yang hipokrit.

“Bila orang kata Izara ini sopan santun, nampak baik macam dalam lakonan dan sebagainya. Itu bukan diri Izara, tetapi itu watak yang Izara bawakan

“Izara tidak mahu dilabel dengan imej yang terlalu baik dan sopan. Jika orang yang berada disekeliling yang mengenali Izara mereka tahu Izara orangnya bagaimana.

“Manalah tahu di masa hadapan kelak Izara ada buat kesilapan, peminat menghukum hanya sebab imej Izara yang dikatakan sopan. Bagi Izara kita semua manusia biasa, tidak dapat lari daripada kesilapan,”ujar selebriti yang terkenal dengan gayanya yang selamba dan sempoi ini.

10 Ciri Wanita Yang Dicari Lelaki


Setiap jejaka punya cita rasa tersendiri semasa mencari calon isteri berdasarkan kajian umum. Berikut disenaraikan 10 ciri yang diburu kaum lelaki tanpa mengikut urutan khusus.


1. Keyakinan
Lelaki suka pada wanita yang yakin pada penampilan diri, percaya pada kemampuan sendiri dan tidak kerap menuntut pengesahan pasangan. Memang lelaki berasa seronok jika wanita bersandar kepadanya untuk sokongan di saat dirinya berasa tidak
selamat. Namun, jika asyik melekat, ia begitu merimaskan!

2. Humor
Wanita yang suka ketawa dan bersenda adalah yang dapat membantu lelaki meredakan tekanan. Malah, lelaki mahukan wanita yang boleh mentertawakan diri sendiri. Jika wanita terlalu serius dan kerap berpandangan negatif pada setiap yang berlaku dalam  kehidupan, ia mudah membosankan lelaki. Suntiklah keceriaan dalam hidup Cik Abang dan ia bakal menambat hati si dia.

3. Penampilan
Ia tidak dapat disangkal dan merupakan ciri penting di awal perkenalan. Lelaki menyukai wanita yang bijak mengurus dan  mendandani diri serta sentiasa menjaga kebersihan. Seseorang wanita itu mungkin agak kurang cantik, namun, jika perkara di atas diambil perhatian, lelaki boleh tetap berasa wujudnya tarikan ciri-ciri kewanitaan.

4. Berdikari
Wanita yang berdikari mudah menarik perhatian kebanyakan lelaki kerana ia petanda wanita itu memiliki kehidupan tersendiri.
Kaum lelaki senang jika wanita itu memiliki kumpulan teman sendiri daripada sekadar bergantung kepada dirinya seorang. Hakikatnya, lelaki juga mahukan ruang peribadi.

5. Memahami
Lelaki mahukan wanita yang memahami dan bukan asyik merungut. Cubalah menerima lelaki itu seadanya dan buatlah perubahan kecil jika perlu, sukai apa yang dia suka dan juga sebaliknya. Mereka mencari wanita yang boleh menghargai dan menjadi penyokong, bukan wanita yang terusterusan meleteri setiap perbuatannya.

6. Jujur & setia
Tiada sesiapa yang mahukan pasangan yang tidak jujur. Lelaki juga mahukan jaminan serupa. Mereka mahukan seorang wanita yang dapat dijadikan tempat beliau bersandar harapan serta sentiasa berada di sisinya. Lihat sahaja jumlah perpisahan dan perceraian
akibat tiadanya kesetiaan di antara pasangan. Maka itu, bukanlah satu kejutan ciri-ciri ini amat penting dan menjadi buruan kaum lelaki.

7. Matang
Berbual umpama si anak kecil kadangkala membuat wanita tampak comel. Namun, kebanyakan lelaki mahukan wanita yang matang dengan inti perbualan yang masuk di akal. Perbualan normal itu tidak termasuk topik yang melibatkan pakaian dan juga soal solekan. Wanita harus mengetengahkan topik yang menarik tanpa bertindak keterlaluan.

8. Mudah mesra
Dalam soal menjalin hubungan serius, ramai lelaki mahu mencari gadis bak jiran di sebelah rumah atau cakap mudahnya, seseorang yang boleh diperkenalkan kepada keluarganya. Mereka mahukan wanita yang mudah mesra, seronok ketika bersama, tidak peduli jika solekannya mula comot, santai dan mudah berasa gembira.

9. Penyayang
Wanita yang menunjukkan keprihatinan diburu kaum lelaki. Contohnya, memasak untuknya, menyeterika pakaiannya, bertanya sama ada beliau sudah makan atau ciuman apabila dirinya suram. Apabila wanita memberikan perhatian seumpama ini disulami perkara-perkara kecil lain, di samping memberikan lelaki ruang peribadi, wanita sebegini pasti mampu menambat hatinya.

10. Menyokong
Jika hubungan jangka panjang merupakan sesuatu yang difi kirkannya, lelaki bakal mencari wanita yang dapat memberikan dirinya sokongan. Lelaki dalam usia 20-an tahun yang sedang bergelut dengan kerjaya, memerlukan wanita sebagai pendengar tanpa memperkecil-kecilkan dirinya. yang dicari lelaki

Bagi password boleh..??


Password ataupun kata laluan sangat penting. Kadang-kadang kita dengan sesuka hati share password dengan orang lain. Untuk password tak boleh pakai istilah sharing is caring sebab password tu macam kunci rumah. Kalau bagi dekat orang then orang tu letak merata-rata, sepahkan or tak jaga elok-elok, nanti orang lain ambik macam mana?

"Ambik jela, maklumat je pun." Bukan masalah curi maklumat ke tak. Masalahnya kat sini takut ada orang bukak profile kau tukar password kau lepas tu tulis macam-macam kat profile kau. Kau cakap ada orang hack kau kat orang lain. Agak-agak dia nak kesian kat kau tak?

Tu baru satu. Ada lagi..Kesinambungan dari letak password rata-rata tu la. Sekarang, Malaysia ada wujudkan lagi satu akta. Yang baru buat tu. Akta 114a under Akta Keterangan. Akta ni cakap kau akan dikira bersalah selagi kau tak mampu buktikan kesalahan kau. Kalau hacker tu kacau-kacau kawan kau je, boleh terima lah kan tapi kalau dia update benda-benda nak hina negara macam mana?

Masuk lokap lah jawabnya. Akta ni satu je tujuan dia, nak bagi kita bertanggungjawab sikit. Nampak tak permainan kat situ? Nak tunjukkan yang profile kat Internet tu kau punya dan dia macam diri kau yang sebenar kat dunia Internet ni.

Dah dengar ni takut tak? Pandai tak nak buat password yang orang nak hack pun tak boleh ni? Macam mana nak buat password yang kuat? Macam ni..Password biar panjang. Campur-campur huruf besar huruf kecik. Letak number letak simbol. Buat tak? Nak tau tak password korang berapa kuat?

Meh check kekuatan password korang kat SINI

Janda ‘Tomboy’ Dicekup, Memadu Asmara Di Hotel Murah


KUALA DUNGUN – Tindakan seorang janda berpakaian ala ‘tomboy’ memadu asmara bersama teman lelaki dengan menjadikan bilik hotel murah sebagai port untuk melepaskan nafsu membawa padah apabila mereka dicekup pihak berkuasa, dekat sini, awal pagi kelmarin.


Wanita terbabit yang difahamkan mempunyai seorang anak hasil perkongsian hidup bersama bekas suami bagaimanapun dipercayai cuba mengaburi pihak berkuasa dengan mendakwa dia berasal dari Kuala Lumpur.

Namun, siasatan lanjut oleh pegawai penguat kuasa syariah mendapati, dia sebenarnya berasal dari Kampung Padang Jambu dan dipercayai mempunyai hubungan sulit dengan teman lelakinya yang bekerja sebagai buruh, masih bujang dan kini menetap di Tanah Lot.

Pasangan berkenaan dibawa ke Pejabat Agama Dungun untuk diambil keterangan sebelum diikat jamin ahli keluarga.

Mereka akan dihadapkan ke Mahkamah Rendah Syariah Dungun pada 5 November atas dakwaan khalwat mengikut Seksyen 31(a) (b) Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah Takzir Negeri Terengganu 2001.

Jika sabit kesalahan, pasangan itu yang masing-masing berumur 30 dan 40-an itu boleh dikenakan denda maksimum RM3,000 atau dua tahun penjara atau kedua-duanya sekali. (SINAR HARIAN)

Wanita Nek@d Mandi Depan Penumpang Di Dalam Kereta Api Bawah Tanah


 Seorang wanita nekad mandi di hadapan para penumpang kereta api  bawah tanah di Amerika Syarikat. Aksi wanita itu boleh ditonton dalam sebuah video berdurasi lima minit.

Dalam video tersebut seorang wanita berdiri bersama temannya. Dia sempat berkata kepada temannya bahawa dirinya tidak tahan lagi untuk membuang air kecil. Kemudian, wanita yang tidak diketahui identitinya itu sedikit membungkuk dan air kencing mengalir di celah kakinya.  Aksi gila wanita tersebut membuat para penumpang amat terkejut.

Belum cukup sampai di situ, wanita itu kemudiannya mengambil segelen air dari dalam begnya dan kemudian menyiramkan air ke tubuhnya lalu menggosok anggota tubuhnya dengan span dan sabun.  Dia tidak peduli melakukan aksi tersebut. Dia mahu membersihkan dirinya daripada bau hancing kerana selepas ini dia mahu bertemu dengan rakan-rakannya. Namun, dia nampak marah ketika para penumpang mulai menertawakannya.

Selesai membersihkan tubuh, wanita itu kemudian menaburkan bedak ke tubuhnya, lalu mengenakan jubah mandi berwarna merah muda yang diberikan oleh temannya. Sakiskan video lucu ini..

[Lihat video di bawah]