Monday, 20 August 2012

Anak Pelacur Di Kawinkan Beramai - ramai



Satu majlis besar-besaran perkahwinan dan pertunangan telah diadakan di sebuah kampung di negeri Gujarat India untuk anak-anak perempuan pekerja seks di bawah pelan untuk menyelamatkan mereka daripada menjadi pekerja seks.






Acara ini dianjurkan oleh Vicharta Samuday Samarthan di Manch(VSSM), sebuah pertubuhan bukan kerajaan yang bekerjasama dengan masyarakat terpinggir nomad

Jurucakap VSSM berkata tiada siapa sebelum ini yang mahu mengahwini seorang gadis dari Vadia kerana orang-orang lelaki di kampung ini dikenali kerana membuat duit melalui kerja pelacuran wanita.Aktiviti sosial yang dianjurkan ini menelan belanja 900,000 rupee ($ 18,000) dan dikatakan bakal menamatkan perdagangan wanita di kampung Vadia.



Tujuh pasangan yang telah dikahwinkan dan 15 yang lain terlibat dalam acara pertunangan pada hari Ahad di kampung Vadia dalam daerah Banaskantha. Vadia sering dipanggil "kampung pelacur".Pengantin selalunya berumur 18 tahun ke atas.Acara pertunangan pula untuk mereka yang berumur 18 ke bawah.Setelah berkahwin, perempuan-perempuan ini tidak boleh dipaksa melacur.

Sebelum ini, gadis-gadis yang datang dari masyarakat Saraniya (gadis asal Vadia) tidak berkahwin dan bekerja sebagai pelacur di bandar-bandar yang berdekatan.

Aksi Pelajar Tak Bertamadun Makan Di Kantin


Huh ! pelajar yang tak cukup ajar menerima ajaran disekolah ni..korang tengoklah bagaimana pelajar lelaki ni duduk, bagaikan mencangkung diatas tandas kan..

Tak sopan langsung !..jangan tiru aksi ni tau..







Anak Doakan Mak Mati Cepat


Anak Doakan Mak Mati Cepat: Salah seorang pengguna twitter tergamak mendoakan emaknya sendiri supaya mati cepat.



Menurut blog Crewfathi.blogspot.com, seorang pengguna laman Twitter yang menggunakan nama Nur Azura99 melalui laman Twitternya mendoakan agar ibunya sendiri segera mati. Namun begitu, menurut penulis blog Crewfathi, kemungkinan besar akaun twitter tersebut telah digodam oleh pihak tidak bertanggungjawab.

Sebenarnya akaun twitter nieh kena hack tak pon fake twitter. Bukan apa.. Cuba anda baca balik ayat-ayat twitternya. Wa dah dapat ip si twitter nieh… Sekarang tunggu lampu hijau dari boss wa.



Link Fake Twitter : https://twitter.com/nur_azura99

IP : Dirahsiakan
Kawasan : Selangor