Wednesday, 2 May 2012

Suami suruh Abang beromen dengan adik perempuannya!


KANGAR: Neraka dunia. Itu yang terpaksa diharungi seorang penjawat awam wanita berusia 30-an apabila sering dipaksa suaminya yang juga berusia 30-an melakukan aksi seks, termasuk luar tabii di hadapan ketiga-tiga anak mereka di ruang tamu rumah sejak tujuh tahun lalu.

Lebih menjijikkan suami bernafsu binatang itu juga gemar merakam aksi ‘bersama’ mereka sejak malam pertama perkahwinan sehingga kini.

Sumber berkata, lebih mengaibkan mangsa, anak perempuan mereka yang berusia tujuh tahun sering melakonkan kembali adegan seks itu bersama abang sulungnya berusia 15 tahun.

Katanya, hati ibu mana yang tidak hancur melihat perbuatan jijik suami yang merosakkan ketiga-tiga anak mereka berusia tujuh hingga 15 tahun itu.

“Mangsa mendakwa dia sudah diperlakukan sedemikian sejak berkahwin dengan suaminya lebih 15 tahun lalu, malah pada malam pertama aksi mereka di dalam bilik dirakam suaminya menggunakan telefon bimbit dan kamera video.

“Namun, selepas mendapat cahaya mata, suaminya bertambah pelik dengan memaksanya melakukan aksi bersama termasuk di luar tabii di hadapan ketiga-tiga anak mereka,” katanya.

Kata sumber itu, jika si isteri enggan menuruti kemahuan gila suami, dia dibelasah.

Dia berkata, lelaki terbabit baru saja berkahwin lain awal bulan lalu dengan seorang wanita dari negara jiran, namun sikap jijiknya melayan mangsa tidak berubah.

“Suami mangsa juga bukan saja merakamkan aksi seks mereka, malah aksi mangsa yang membuang air kecil di dalam tandas juga dirakam bagi tujuan koleksi.

“Daripada pengakuan mangsa, suaminya sudah mempunyai banyak koleksi rakaman aksi ‘bersama’ mereka dan tidak mengetahui tujuan dia bertindak demikian,” katanya.

Tidak tahan dengan tabiat buruk suaminya, wanita berkenaan memohon fasakh untuk bercerai dan membuat laporan polis awal bulan lalu.

Sementara itu, Pengarah Jabatan Pembangunan Wanita Negeri (JPWN) Perlis, Muhamad Hazimin Jamaludin berkata, kes penderaan wanita berlaku berdasarkan pelbagai faktor.

Katanya, kes penderaan seksual kebanyakannya berpunca daripada suami yang terpengaruh dengan bahan video lucah yang ditontonnya.

“Mereka mungkin terdedah dengan bahan lucah ini selepas ia terlalu mudah didapati dan pendedahan itu akan memberi kesan kepada perubahan seksual mereka, termasuk mencubanya ke atas isteri,” katanya.

Menurutnya, sebarang kes yang diterima disiasat dan memberi khidmat prakaunseling dalam usaha memberi maklumat mengenai tindakan yang perlu diambil.

Pihaknya juga sedar mangsa trauma akibat nafsu buas suami yang jika tidak dituruti mengundang kepada penderaan fizikal.

“Kami akan membantu daripada segi kaunseling, termasuk mengemukakan masalah kepada pihak berkuasa seperti Mahkamah Syariah atau jabatan berkaitan.

“Jika orang ramai yang berasakan diri mereka didera, mereka boleh tampil membuat aduan untuk bantuan,” katanya.

Mengulas kes terbabit, Ketua Polis Daerah Padang Besar, Superintendan Che Man Md Dros ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan mangsa.

Menurutnya, polis sudah menyerahkan laporan kepada Jabatan Agama Islam Perlis bagi tindakan lanjut kerana ia di bawah bidang kuasa mereka.

“Wanita berkenaan membuat laporan polis, tetapi ia lebih menjurus kepada masalah rumah tangga dengan suaminya,” katanya.

Gadis 19 Tahun Dipukul Dan Dipaksa Melakukan Hubungan Seks






SEORANG gadis berusia 19 tahun telah melalui pengalaman buruk akibat dijerat seorang wanita kononnya untuk menawarkan peluang pekerjaan di Melaka. Remaja itu yang berasal dari Sungai Semun, Perak dikurung, dipukul dan dipaksa untuk mengadakan hubungan seks dengan beberapa lelaki yang dibawa oleh orang yang mengurungnya.

Remaja itu bernasib baik kerana telah diselamatkan dalam serbuan polis di sebuah hotel bajet di Taman Melaka Raya di sini.

Remaja itu yang namanya tidak disiarkan memberitahu polis yang dia telah disebat dengan kabel televisyen beberapa kali dan gambar bogelnya diambil setiap kali dia mandi di rumah seorang wanita berusia 20 tahun.

Salah seorang lelaki yang menangkapnya mengancam untuk memuat naik gambar-gambar bogelnya di YouTube jika dia tidak mahu menurut kemahuan lelaki itu untuk memancing pelanggan.

Menurut laporan polis itu, mangsa mendakwa bahawa dia dipaksa memberi khidmat seks kepada ramai pelanggan walaupun mengadu keletihan.

Pasukan polis telah menyerbu hotel itu dan menahan tiga wanita sebelum menyelamatkan mangsa.


Dalam operasi susulan, polis menangkap seorang lelaki berusia 21 tahun di Klebang dekat sini dan merampas beberapa barang-barang kepunyaan mangsa dan wang bernilai RM450 dalam bentuk wang tunai.

Siasatan mendedahkan bahawa mangsa telah dipujuk untuk datang ke Melaka oleh seorang wanita, yang dikenali sebagai Nabsiah, dengan janji bahawa dia akan ditawarkan bekerja di restoran makanan segera di sini.

Walau bagaimanapun, ketika dia sampai, dia telah dibawa dan dikurung di sebuah rumah oleh Nabsiah dan kawan-kawannya dan diberitahu bahawa dia perlu “melayan” beberapa senarai pelanggan.

Datuk K. Basil, yang mengetuai pasukan petugas kerajaan negeri menyatakan bahawa Ketua Polis Negeri Melaka, Senior Asst Comm Datuk Chuah Ghee Lye telah mengarahkan serbuan itu.

SAP Datuk Chuah menyatakan kebimbangannya dengan laporan terdahulu mengenai seorang wanita dari Melaka yang telah didakwa menjebak remaja perempuan yang melarikan diri dari rumah dan memelihara mereka di sini sebelum memaksa mereka melacur.

Datuk Basil berkata:” pasukan petugas itu, yang ditubuhkan oleh Ketua Menteri Datuk Seri Mohd Ali Rustam, akan bekerjasama rapat dengan polis dan pihak berkuasa tempatan untuk menghapuskan pelacuran di negeri ini.

Mereka yang ditahan akan didakwa di bawah Akta Pemerdagangan Anti-Manusia 2007.

SUMBER : THE STAR

Rahsia di Balik ‘Besarnya’ Payudara


Rahasia di Balik ‘Besarnya’ Payudara – Banyak wanita yang mendambakan memiliki payudara berukuran besar dan tidak sedikit yang memiliki jalan operasi untuk mendapatkannya.


Operasi pembesaran payudara umumnya dilakukan dengan menggunakan implan silikon atau salin. Ada sisi positif dan negatif yang didapat dengan operasi pembesaran payudara, antara lain citra diri yang lebih baik dan koreksi cacat.

Seperti dilansir Mayo Clinic, pembesaran payudara dapat meningkatkan kepercayaan dan citra diri pada wanita yang mencari untuk memperbaiki penampilannya. Prosedur ini sangat pribadi dan efek setelahnya dapat mengubah hidup dalam kaitannya dengan persepsi citra tubuh.

Dalam kasus rekonstruksi setelah pengangkatan payudara akibat kanker, dampaknya wanita tidak lagi memiliki payudara besar. Pembesaran payudara menawarkan alternatif untuk dampak ini dengan mengembalikan bagian penting dari tubuh wanita.

Augmentasi payudara juga menawarkan bentuk simetri untuk cacat payudara alami. Efek setelah operasi ini juga dapat memberikan wanita rasa percaya diri terhadap tubuhnya yang tadinya dianggap cacat karena kurang simetri.

Sementara itu, Badan pengawas makanan dan obat Amerika Serikat (FDA) memperingatkan bahwa implan payudara dapat pecah atau mengempis karena berbagai alasan setelah operasi.

Tidak ada jangka waktu tertentu ketika implan pecah atau deflasi terjadi, tetapi ada tanda-tanda nyata untuk mengenalinya. FDA menjelaskan bahwa payudara implan mungkin tampak lebih kecil atau tidak rata, rasa sakit atau terbakar.

Ketika pecah dan tak ada tanda yang, maka diperlukan resonansi magnetik MRI untuk mengkonfirmasi jika kebocoran dari implan telah terjadi.

Pecahnya payudara bisa terjadi karena overfilling (mengisi implan terlalu banyak) pada saat operasi, kontraktur kapsuler (pembungkus silikon) atau penuaan implan.
Infeksi adalah efek serius yang terjadi setelah operasi payudara. Dalam kasus infeksi parah, pengangkatan implan payudara perlu dilakukan.

National Research Center for Women and Families memperingatkan bahwa hematoma atau penggumpalan darah di sekitar implan dapat terjadi. Hematoma dapat menjadi serius dan intervensi medis diperlukan untuk menemukan penyebab pendarah.

model sorok dadah dalam payudara




POLIS di lapangan terbang Itali terpaksa memeriksa payudara seorang model Sepanyol, dan berjaya menemui sesuatu yang mengejutkan iaitu 2.5 kilogram (5.5 paun) kokain tulen yang menyerupai implan di dalam payudara dan bahagian punggung model itu Rabu lalu.

wanita yang berusia 33 tahun yang tiba di Rom dari Sao Paulo di Brazil memakai pakaian yang ketat untuk menampakkan keseksiannya, dengan harapan penampilannya dapat mengalih perhatian polis sempadan, agensi berita ANSA melaporkan.

Laporan itu berkata, wanita itu menimbulkan kecurigaan selepas memberikan jawapan yang tidak jelas kepada seorang pegawai tentang tujuan perjalanan ke Itali. Dua orang pegawai wanita diminta memeriksa wanita itu dan berjaya menemukan kokain didalam tubuh wanita itu.

Kaedah penyeludupan melalui lapangan terbang Rome Fiumicino telah menjadi semakin berleluasa. Tahun lepas dadah jenis kokain didapati tersembunyi di dalam troli bagasi.

Pada bulan Jun, polis menahan pengedar-pengedar dadah yang menyeludup 220 kilogram kokain yang disembunyikan dalam peti patung kapur yang dihantar melalui lapangan terbang yang sama.


Airport Di Rome Di Mana Wanita Itu Ditahan

Sifat dan Perangai Wanita Ditafsir Mengikut Bentuk Payudara

Seorang pakar penyelidik tentang sosiologi manusia di Rome, Itali menarik perhatian ramai pihak apabila mendakwa beliau mampu mengetahui sifat dan perangai wanita menerusi bentuk dan saiz payudara mereka.


Yang melucukan, pakar tersebut, Pieor Lorenzoni, mengklasifikasikan payudara wanita mengikut kategori buah-buahan seperti tembikai, nenas, pear dan sebagainya.

Menurut laporan akhbar Jerman, Bild, Lorenzoni turut memberikan tips dan panduan kepada golongan lelaki untuk mengetahui sifat sebenar wanita idaman mereka melalui ‘keistimewaan’ beliau itu.


Berikut adalah sifat dan perangai wanita mengikut kategori payudara sebagaimana yang dimaksudkan pakar dari Itali itu;

1. Tembikai : Wanita yang mempunyai payu dara besar dan bulat seperti tembikai mungkin bersifat keibuan tetapi sebenarnya membayangkan karektor yang lebih jauh.

“Wanita jenis ini suka makan dan mahu dimanja serta sering dipuji. Bagaimanapun wanita ini tidak mahu kerap bersenggama,” katanya yang dipetik dari akhbar berkenaan.


2. Lemon : Bagi lelaki yang mahukan seseorang yang agak ceria dan sederhana maka mereka boleh memilih wanita yang mempunyai payu dara seperti buah lemon yang agak tertonjol dan ketara.

“Wanita seperti ini penuh dengan keceriaan, malah ada kalanya ketawa sendirian. Mereka sentiasa mahukan kehidupan yang seimbang tanpa kejutan,” katanya lagi.


3. Nenas : Payu dara yang pejal dan bujur seperti nanas menggambarkan wanita yang cerdik, kebiasaannya menumpukan kepada kerjaya tetapi tetap romantik.

“Mereka juga seorang yang setia dan jarang wanita yang mempunyai payu dara sedemikian cepat jemu dengan tingkah laku kekasihnya,” jelas pakar itu.


4. Limau : Bagi mereka yang mempunyai payu dara seperti limau yang pejal tetapi lembut kebiasaannya tidak mempunyai prestasi seks yang baik.

“Mereka mungkin kelihatan menghairahkan tetapi sebenarnya agak menjemukan serta sering mahu terperuk di rumah.

“Jenis ini lebih suka memanjakan kekasih dan mengutamakan kelembutan dan kemesraan daripada seks,” kata Lorenzoni mengenai teorinya itu.


5. Oren : Katanya wanita yang memiliki buah dada berbentuk oren jarang naik angin tetapi mempunyai keyakinan diri dan tidak begitu mengutamakan seks.


6. Ceri : Wanita yang memiliki payu dara kecil seperti buah ceri biasanya agak lucu, amat teruja, cerdik dan menghiburkan selain pasangan baik untuk kehidupan harian serta agak ghairah.


7. Pear : Lorenzoni berkata, wanita yang mempunyai bentuk seperti buah pear adalah wanita yang dapat menumpahkan kasih sayang dalam semua aspek kehidupan dan taat kepada agama.

Tetapi, agak pelik apabila beliau menyatakan bahawa kebanyakan wanita dari kategori ini juga didapati kerap menduakan suami.


Biar apa pun, ia adalah sekadar teori pakar yang tidak dapat dipastikan kebenarannya oleh pakar-pakar sains dunia memandangkan ia terlalu subjektif dan dilihat lebih sebagai cubaan mencetus kontroversi mempopularkan diri pakar tersebut.

Meskipun ada juga yang percaya kepada teori tersebut, anda khususnya lelaki dinasihatkan agar tidak menjadikannya sebagai panduan untuk sewenang-wenangnya mengandaikan sifat dan perbadi wanita sebagaimana yang dinyatakan Lorenzoni.

Gan Lulu Bergambar Bogel Untuk Cari Teman Lelaki

Tahukan korang dengan fakta ini? - Lelaki-lelaki di negara china kebanyakkannya tak perlu mulakan 1st step untuk dapatkan teman wanita sebab kat sana, wanitalah yang mulakan langkah pertama. Fuh best! Dan baru-baru ni seorang perempuan dari china, gan lulu bergambar bogel dengan hanya ditutup daun pisang semata-mata untuk dapatkan teman lelaki.

Hot huh? Sudah tentu. Ekoran dari gambar-gambar bogel dia, tak semena-mena dia jadi selebriti kat sana. Kutukan, cemuhan dah tentulah dia dapat. Tapi minoriti je. Sebab majoriti masyarakat kat sana terlalu open minded. Anyway, gambar bogel gan lulu ada kat bawah ni. Yang sensitif dengan benda-benda macam ni jangan tekan read more.



Mereka ini bertudung, tapi . . .

Apa komen anda??



http://1.bp.blogspot.com/_GRVFqVQY8Z4/S8sk86e86nI/AAAAAAAAEJI/bvHLj6nmGkk/s400/dsc00818.jpg
http://eddymesakh.files.wordpress.com/2008/12/porno-2.jpg?w=300&h=249

Gambar Agnes Monica Yang "Panas"

Inilah kebiasaan artis Indonesia. .buat persembahan dalam keadaan yang seksi. .ni kalau kat Malaysia mmg dah kena banned dah . .



Gambar Pelajar Usia 14 thn Gian Seks Kerana 3gp

Tabiat melihat klip video lucah melalui telefon bimbit dengan kawan di sekolah menyebabkan seorang pelajar sekolah terpengaruh melakukan hubungan seks bersama teman lelaki yang baru dikenali bulan lalu.

Tanpa rasa takut perbuatannya diketahui keluarga, mangsa mencuri keluar pada tengah malam Rabu lalu, selepas menerima khidmat pesanan ringkas daripada teman lelaki yang dikenali sebagai Arif.

Pelajar berusia 14 tahun dari Kampung Kerandang, Besut, menyelinap keluar secara sembunyi ketika keluarganya tidur di bilik masing-masing dan menemui teman lelakinya yang menunggu di hadapan rumah dengan motosikal sebelum dibawa ke sebuah wakaf di tengah sawah padi di Kampung Gerong di Jertih.

Ketua Polis Daerah Besut, Superintendan Kamaruddin Mohd Zakaria, berkata apabila sampai di wakaf terbabit, suspek mengajak mangsa melakukan seks dengannya.

Mangsa dikatakan dirogol beberapa kali di tempat berkenaan sebelum dihantar pulang pada pagi keesokan harinya.

Kamaruddin berkata, berasa syak dengan kepulangan anak gadisnya pada pagi berkenaan, bapa mangsa yang berusia 39 tahun menyoal siasat anaknya sebelum pelajar itu mengaku mencuri keluar untuk bertemu teman lelakinya tanpa pengetahuan keluarga.

Marah dengan kejadian itu, bapa mangsa membuat laporan di Balai Polis Kampung Raja pada pagi hari sama, sementara mangsa dihantar menjalani pemeriksaan kesihatan di Hospital Besut selepas itu.

Kamaruddin berkata, laporan kesihatan kemudian mengesahkan mangsa dirogol dan berikutan itu polis sedang memburu seorang lelaki dikenali sebagai Arif untuk membantu siasatan mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol.

Suspek dipercayai menghilangkan dirinya selepas kejadian itu.

Gambar Nora Danish Ala Separuh Bogel Dalam Majalah GLAM