Monday, 4 November 2013

Jawatan Kosong Di hot Fm 2013

Nak join sebagai 'ahli keluarga' kami di Hot FM?. Kami sedang mencari Pengaturcara Web, Jurutera Audio, Eksekutif Pemasaran Rangkaian & ahli Hot FM Zoomerz. Ini mungkin peluang anda! Info lanjut di

Ezzaty Suka lakon watak jahat

Sukar untuk menidakkan dalam industri ini artis terutama bakat yang baru hendak berjinak-jinak serta membina nama tidak ketinggalan menjadi mangsa usikan nakal golongan tertentu dan mungkin silap langkah akan kecundang sebelum sempat menggapai impian.

Namun, bagi pendatang baru yang tidak pernah meletakkan sasaran untuk berlakon secara serius, Ezzaty Abdullah, 23, dia tidak terfikir akan mudah goyah meskipun mengakui pernah sekali dua mengalami situasi cuba digoda pihak tertentu.

Sudah faham perkara sebegitu banyak kebarangkalian akan terjadi apatah lagi dengan pendatang baru sepertinya. Katanya dia tidak mahu terlalu obses, namun tidak juga mahu sambil lewa kerana apapun, pendekatan secara baik itu masih keutamaannya.

“Saya suka berkawan dengan sesiapa juga, namun pada masa sama tidak mahu keramahan saya disalah-anggap kerana bila saya benar-benar mahu berkawan, saya ikhlas.


“Tidak dinafikan, ada juga penerbit yang cuba rapat dengan saya tapi itulah, saya memang akan menolak lembut kerana kemesraan saya cuma atas dasar profesional ketika bekerja,” katanya.

‘Tak tahu nak buat apa’



Kajang: “Saya tak tahu apa yang perlu dilakukan untuk menguruskan perbelanjaan rumah dan anak-anak kerana tiada pengalaman bekerja serta tiada kelulusan.

“Ketika suami masih hidup, saya tak pernah terfikir yang saya akan bekerja dan menyara anak-anak, namun takdir Allah SWT mengatasi segalanya,” kata ibu tunggal, Zuraidah Saizli, 35.

Ibu kepada lima anak berumur empat hingga 16 tahun ini berkata, kematian suami secara tiba-tiba menyebabkan kehidupannya berubah sama sekali daripada dulunya senang, kini terpaksa menggadaikan harta dan menyerahkan dua anak kepada orang lain untuk dijaga.

Menurutnya, suaminya yang bekerja di Pelabuhan Klang meninggal dunia pada Jun lalu kerana serangan sakit jantung ketika tidur, selepas balik daripada kerja.

Foto
ZURAIDAH dan anaknya hanya makan nasi dan telur setiap hari.


“Sebelum ini saya tidak pernah terfikir kehidupan saya akan berubah sekelip mata.

JAWATAN KOSONG DI INTEC EDUCATION COLLEGE

INTEC Education College dengan ini mempelawa calon-calon Bumiputera Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan secara kontrak di INTEC.
Jawatan-jawatan yang ditawarkan adalah seperti berikut:

1) Juruteknik Komputer (Gred FT17)
2) Tukang K3 (Gred R9)

Bersama-sama ini disertakan iklan jawatan kosong dan borang permohonan jawatan untuk tindakan tuan/puan.

Tarikh tutup permohonan adalah pada 15 November 2013.

Untuk Maklumat