Monday, 12 November 2012

Awas! Jangan Gambar B@gel Anda Pula yang dirakam


Awas! Jangan Gambar Bogel Anda Pula yang dirakam


ini adalah Peringatan bagi sesiapa yang sering menginap di hotel,

Sila periksa semua keadaan didalam bilik mandi dan ruang tidur anda kerana mungkin didalam tandas itu mempunyai kemera tersembunyi,terutamanya kaum wanita.

semestinya anda tidak mahu sekiranya gambar personal anda disebarkan oleh orang tidak bertanggungjawab..jadi beringatlah dan berhati-hati..

Penganti SeK51 Nikah Dimasjid Nampak Tali Bra


Koleksi Foto Alvin Tan Jye Yee dan Vivian Lee


Penuntut National University of Singapore (NUS) dalam jurusan undang-undang Alvin Tan Jye Yee telah menyebarkan gambar peribadi bersama kekasihnya di tumblr. Ini merupakan sebahagian gambar yang dikongsikan dalam laman tersebut.






























Masih belum puas hati....? Ada lagi yang lebih menarik dan dinanti-nantikan oleh rakyat Malaysia dan Singapura ...tapi sanggupkah kita nak  tanggung lagi dosa tu.... siapa yang sanggup boleh klik disini... kalau dah sanggup tu...korang punye pasal la...

Read more: http://ceritekiter.blogspot.com/2012/10/koleksi-foto-alvin-tan-jye-yee-dan.html#ixzz2BztdCvW3

Tips : 9 Teknik Menghis@p Yang Betul



9 Teknik terhebat buat panduan dan menambah idea dalam hubungan intim pasangan suami isteri, ini ialah petua orang lama-lama supaya kekal dalam hubungan rumah tangga yang patut kita kongsikan tetapi hanya untutk tatapan orang yang sudah kahwin ye:

1. Pertamanya, cium bahagian luar payudaranya. Pastikan bibir anda telah lembap waktu melakukannya.

2. Cium payudaranya sambil perlahan mengarahkan bibir sehampir mungkin ke puting.
Hembuskan nafas anda tepat di atas puting, agar dia dapat merasakan kehangatan nafas anda.

3. Gunakan hujung lidah untuk mengusap sekeliling areolanya. Berikan perhatian yang sama antara payudara kanan dan kiri.

4. Geletik putingnya menggunakan hujung lidah anda. Pastikan dia menikmati permainan lidah anda. Jika dia berbunyi atau klimaks tiba-tiba, ini bermaksud dia menyukai ciuman anda.

5. Ketika anda merasakan putingnya semakin tegang, arahkan dan tusukkan hujung lidah anda ke putingnya, sambil menggerakkan hujung lidah ke atas dan ke bawah putingnya.
kemudian, perlahan-perlahan masukkan putingnya ke dalam mulut anda. Hisap sambil memainkannya dengan hujung lidah anda.

6. Ramas payudara sambil bermain dengan kedua-dua puting. Jangan lupakan untuk menstimulasi bahagian bawah dan di antara dua payudaranya.

7. Biarkan putingnya basah, ketika anda berpindah ke payudara lain. Sambil anda menghisap puting, lakukan cubitan kecil sambil meraba payudaranya.

8. Sentiasa dengarkan setiap desahannya atau pergerakkan tubuhnya.

Jika dia semakin menikmatinya, maka anda dibolehkan memuaskannya bila-bila masa sahaja
.
9. Elakkan kebiasaan mencium payudara yang sama.

Ciri-Ciri P@yudar@ Yang Sudah Dirasa


PERANAN buah dada memang banyak, bukan sekadar menggoda nafsu lelaki saja, tapi buah dada sebagai bukti kalau gadis itu pernah disentuh atau tidak. Buah dada gadis yang belum pernah kena sentuh, senantiasa tegang. Tetapi kalau sudah kena sentuhan, buah dada itu tegangnya berkurang dan membesar sedikit dari pada ukuran asalnya, lebih kerap disentuh, lebih kendur.

Perhatikan gadis disaat berjalan atau berlari, bergerak-gerak dan melambai jatuh (ke bawah) dan berbuai sekali bererti ketegangan sudah hilang. Kalau belum kena sentuhan, walaupun buah dada berbuai disaat berlari tetapi buaiannya tidak terlalu melambai-lambai bererti ketegangan masih ada.


Puting buah dada yang pernah kena sentuhan menjadi panjang dan terjojol (keluar) sedikit dari tempat persembunyiannya. Buah dada yang selalu kena remas akan menjadi lebih besar, dan jangan menuduh gadis yang berbuah dada besar bererti dadanya sering ramas. Sebab, buah dada yang besar kena ramas dan yang besar kerana semulajadi memang berbeza.

Buah dada yang kena ramas menjadi besar tetapi tidak tegang. Sementara buah dada yang besar kerana semulajadi senantiasa tegang dan disaat berjalan tidak bergoyang, kalau yang kena ramas bergoyang terbuai-buai seperti telinga gajah, berbuai kekiri, kekanan, keatas, kebawah terkadang melambung-lambung ketika gadis itu berjalan atau berlari.

Mengapa buah dada bila kena sentuhan boleh jatuh dan apa hubungan telapak tangan dengan otot buah dada? Di kala buah dada itu dipegang atau diramas-ramas gadis merasa ghairah, disaat berghairah hormon-hormon akan mengisi ruang buah dada sehingga menjadi tegang. Setelah berghairah buah dada yang tegang lalu mengendur yang membuat ototnya mengendur pula. Buah dada yang kena hisap putingnya menjadi lebam, yang belum kena hisap putingnya berwarna merah jambu. Sekiranya gadis itu tidak perawan, buah dadanya jatuh terjuntai seperti buah pepaya yang terjuntai di pohon.

Pada buah dada memang mengandung seribu tanda tanya, termasuk mengetahui wanita yang sudah punya anak atau belum. Perhatikan putingnya kalau tegangnya menghala ke atas yaitu mendangak ke atas bererti wanita itu sudah pernah melahirkan, kalau putingnya senantiasa terjojol keluar dan mendangak ke atas bererti wanita itu sudah pernah melakukan hubungan badan, tetapi belum pernah beranak. Namun payudara sering kali dianggap sebagai simbol seks, sebagian besar wanita dan lelaki sangat menyukai buah dada disaat melakukan hubungan sexsual, kerana mereka dapat mencapai organsme (kenikmatan) hanya kerana rangsangan buah dada.

Seorang gadis jika telah dewasa, kecil kemungkinan ukuran payudaranya berubah, kecuali bila berat badannya bertambah. Pembengkakan payudara kerana kehamilan, menyusui atau pengaruh pil kontrasepsi adalah bersifat kondisional. Postur tubuh yang baik akan membentuk payudara nampak lebih besar. Cuba tanyakan, apakah ia senang payudaranya disentuh atau tidak? Sebahagian besar wanita memiliki puting payudara yang sangat sensitif sebahagian lainnya tidak, mereka mungkin ingin payudaranya disentuh atau mungkin tidak.

Tetapi umumnya wanita menyukai sentuhan lembut dan ciuman pada payudara dan juga pada puting payudara. Payudara dan putingnya akan mengeras apabila dirangsang. Begitulah tanda-tanda yang paling jelas bila ia terangsang, meskipun tidak semuanya demikian. Tanda-tanda lainnya adalah lubrikasi (pelendiran) pada liang vagina, kemerah-merahan di dada dan meningkatkan kecepatan denyut jantung dan pernafasan.

Rekaan B@R Terkini Boleh Menanam Padi




Adakah Gadis Ini Bakal Menjadi Simbol Seks Terbaru Industri Filem Indonesia?


Roro Fitria masih lagi kurang dikenali, namun penampilan awalnya sebagai pelakon utama dalam filem Bangkitnya Suster Gepeng jelas mencuri perhatian.

Roro memainkan peranan sebagai seorang gadis yang jatuh cinta dengan seorang tentera Jepun pada zaman kemerdekaan Indonesia. Oleh kerana menyembunyikan pejuang kemerdekaan, Roro telah dibunuh dan kemudiaany bangkit menjadi hantu.

Dengan tubuhnya yang padat berisi, Roro sememangnya seksi. Tidak kekok untuk melakonkan semua adegan yang patut dilakonkan, Adakah Roro akan menjadi fenomena baru simbol seks artis Indonesia pada masa hadapan?























Memang diakui, simbol seks di dalam industri perfileman Indonesia telah wujud sekian lama. Sebut sahaja nama Inneke Koesherawati, Eva Arnas, Ayu Azhari, semuanya pernah tampil dalam filem bercorak seks ringan.

Nama-nama mutakhir ini pula seperti Julia Perez, Dewi Persik, Andy Soraya, Jenny Cortez, Wiiwd Gunawan dan Nikita Mirzani sering tampil dengan keseksian mereka tersendiri.

Tapi jangan pula terburu-buru menyimpulkan Roro sebagai simbul seks terbaru ya..

Artis wanita his@p ganja & berparti luc@h (13 gambar)














KISAH MALAM PERTAMA PENGANTIN BARU


Sepasang pengantin baru sedang bersiap-siap untuk menikmati malam pertama mereka. Pengantin perempuan berkata,"Bang, saya masih anak dara dan tidak tahu apa-apa tentang malam pertama. Boleh abang terangkan dulu sebelum kita melakukannya?"


"Ohh, itu senang sangat! Kita ni anggap jer macam penjara. Yang ayang 'punya' tu selnya dan yang abang 'punya' adalah penjahatnya. Kat penjara,
penjahat kan ke harus dimasukkan ke dalam sel." Terang pengantin lelaki sambil tersengih-sengih.

Lalu mereka pun mulai bercumbu-cumbu mengharungi lautan asmara...

Ketika semuanya sudah selesai, si pengantin lelaki terbaring kepenatan lalu cuba untuk memejamkan mata. Tiba-tiba si pengantin perempuan berkata, "Bang, 'penjahatnya' terlepas."

Mendengarkan itu, pengantin lelaki pun mulai memasukkan 'penjahatnya' sekali lagi.

Rupa-rupanya si pengantin perempuan syok sangat dengan hubungan asmara yang baru pertama kali dirasakannya. Setiap kali selesai, dia mengatakan bahawa penjahatnya lepas atau melarikan diri keluar dari 'selnya'.

Setelah banyak kali macam tu, si pengantin lelaki dengan nafas termengah-mengah berkata,"Yang, 'penjahat' yang ini bukannya kena hukuman penjara seumur hidup!

Read more: http://ceritekiter.blogspot.com/2012/10/kisah-malam-pertama-pengantin-baru.html#ixzz2BzmIRSoY

GAMBAR PERKAHWINAN DATO' LEE CHONG WEI DAN DATIN WONG MEW CHOO








RIHANNA DAN KATE MOSS TANPA B@JU DALAM MAJALAH V




Untuk isu baru Majalah V, jurugambar terkenal iaitu Mario Testino telah ditugaskan untuk mengambil gambar bogel Rihanna dan Kate Moss yang saling bertukar posisi intim. Edisi ini akan keluar pada Disember 2012.

Koyak gambar raja, dipenjara 2 bulan




Zainab (kanan) digari dan diberi amaran oleh seorang polis wanita selepas mengadakan protes di Bahrain, bulan lalu. 

DUBAI - Akibat mengoyak gambar raja negara Teluk Arab, seorang aktivis Bahrain dihukum penjara selama dua bulan, semalam.

Zainab Al-Khawaja merupakan anak perempuan pemimpin aktivis Syiah, Abdulhadi Al-Khawaja, ditangkap dalam satu tunjuk perasaan pada Ogos lalu, yang mana, memaksa pasukan keselamatan melepaskan gas pemedih mata dan tembakan peluru getah.

Peguambela, Mohammed Al-Jishi berkata hukuman yang dikenakan mahkamah adalah terlalu keras dan tidak munasabah.

Jishi memberitahu, anak guamnya itu kini masih berhadapan lapan dakwaan yang dibuat terhadapnya melibatkan protes bulan lalu dan bakal dibicarakan bermula awal Oktober ini.

Zainab dilaporkan terlibat dalam beberapa bantahan di ibu pejabat Tentera Laut Kelima Amerika Syarikat (AS) di Bahrain bersama pro-demokrasi dan pengikut Syiah, tahun lalu.

Bapanya yang dihukum penjara pernah melaksanakan mogok lapar lebih tiga minggu awal tahun ini bagi membantah hukuman yang dianggap tidak adil dan berat sebelah.

Gambar : Kalendar luc@h untuk promosi keranda dikecam


WARSAW: Sebuah syarikat membuat keranda di sini mencetuskan kemarahan pihak gereja apabila cuba meningkatkan perniagaan dengan kalendar yang mempamerkan wanita separuh bogel di sebelah keranda buatannya.


Satu imej daripada kalendar edisi 2013 menunjukkan model yang hanya berseluar dalam kecil bersandar pada keranda dengan seekor ular melilit lehernya. Satu lagi gambar menunjukkan seorang wanita memakai korset menarik jantung lelaki yang terbaring di dalam keranda.

“Anak saya mendapat ilham untuk menerbitkan kalendar syarikat yang menunjukkan sesuatu yang kurang serious, berwarna-warni, mempamerkan kejelitaan gadis Poland dan kecantikan keranda kami.


“Kami ingin menunjukkan bahawa keranda bukanlah simbol keagamaan. Mengapa orang ramai perlu takut dengan keranda dan bukan perniagaan pakaian, kosmetik atau barang kemas?” kata pemilik syarikat, Zbigniew Lindner.

Selain menjadi publisiti syarikat, kalendar itu juga ialah untuk dijadikan sumber pendapatan.

Sesiapa yang memesannya akan menerima hadiah pemegang kunci berbentuk keranda.

Gereja Katolik mengecam syarikat berkenaan dengan menyifatkan kalendar itu sebagai tidak sesuai.

Seorang jurucakap gereja berkata, kematian manusia perlu dipenuhi kemuraman, bukan dicampur dengan seks.

Gereja Katolik dan ajaran agama itu menjadi ikutan rakyat Poland sejak sekian lama. Bagaimanapun, perubahan dalam kehidupan masyarakat mencabar kepercayaan terhadap agama itu.