Thursday 1 November 2012

{Berita} Wanita Brazil Peroleh hak untuk MEL@NC@P Semasa Bekerja. wow!



Dalam satu keputusan yang dikeluarkan oleh mahkamah dan digambarkan sebagai suatu keputusan yang sensitif, seorang hakim Brazil membenarkan seorang akauntan wanita berumur 36 tahun secara sah untuk MELANCAP/MELAKUKAN ONANI dan MENONTON PORNOGRAFI di komputer ketika bekerja.

Ana Catarian Bezerra berjaya membuktikan bahawa dia menderita penyakit akibat daripada ketidakseimbangan kimia di dalam tubuhnya yang menyebabkannya gelisah dan mempunyai keinginan seks yang melampau (hiperseksualiti).

Padas suatu tahap, prestasi kerjanya mula merosot dan satu-satunya cara ia dapat melegakan kegelisahannya adalah dengan cara sering melancap, lapor Guanabee.com yang memetik sumber berita Analitica.

"Saya menderita dengan begitu teruk sehingga saya terpaksa melancap 47 kali sehari. Ketika itulah saya meminta bantuan, saya tahu ia tidak normal." katanya.

Selepas berjaya memenangi kesnya di mahkamah dan mendapatkan pertolongan profesional, Bezerra secara sah berhak menggabungkan kerja dengan "keseronokkan"nya.

Doktor juga telah memberikan ubat penenang yang dapat mengurangkan keinginannya untuk melancap. Dengan bantuan ubat itu, Bezerra melamcap kira-kira 18 kali sehari.

NOTA KAKI: Yang ini bukan lucah, tetapi penyakit. Saya simpati walaupun cuba untuk tidak membayangkan bagaimana dia menangani/meringankan penyakitnya itu.

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”