Sunday 17 June 2012

Kilafairy VS Zila Bakarin





Masa aku sedang tengok-tengok page artist kat Facebook (akaun Facebook aku sudah diaktifkan semula okeys), aku terperasan satu page kepunyaan Kilafairy, seorang artis yang agak baru dan digelar Angelina Jolie Malaysia...siapa gelar? korang carik sendirik...

So disebabkan bosan, aku pon browse la gambar-gambar dia ni haa...macam-macam gaya serta fesyen pakaian diperagakan....and of course lah tak menutup aurat...(yang aku pergi tengok kenapa kannn) and bila aku ternampak satu gambar die ni...aku teringat Zila Bakarin....sebab gaya dia ni dah ada dah tapi tetap tak boleh lawan gaya Zila Bakarin... kenapa? sila tengok gambar dibawah...



Sorry Kilafairy...gaya dah ada tapi champion tetap Zila Bakarin....tak tau lagi ade tak yang boleh challenge ini fesyen....dan di ingatkan juga kepada kanak-kanak, "Jangan Tiru Aksi Ini Di Rumah!" Buat kat sekolah takpe okeys...



- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”