Monday 2 July 2012

Isteri terdail nombor suami ketika berzna dengan dengan kekasih gelap!



AIPEI - Seorang wanita Taiwan yang baru berkahwin, secara tidak sengaja telah terdail nombor suaminya melalui telefon bimbit ketika sedang mengerang melakukan hubungan seks bersama kekasih gelapnya lapor akhbar Kwong Wah Yit Poh.

Suaminya yang hanya mahu dikenali sebagai Zhnag, bergegas pulang ke rumah setelah menerima panggilan telefon tersebut kerana beranggapan isterinya itu sedang dalam kesusahan.

Walaubagaimanapun, suaminya yang juga seorang jurutera itu terkejut apabila mendapati isterinya itu sedang duduk di atas katil hanya berpakaian dalam. Selimut di atas katil tersebut juga tiada.

Isterinya kemudian memberitahu Zhang bahawa beliau telah membasuh selimut tersebut dan mahu bersedia untuk mandi




Zhang merasakan seperti ada yang tidak kena dengan isterinya lantas menggeledah rumah mereka dan akhirnya menjumpai kekasih gelap isterinya, berbalut dengan selimut tersebut sedang menyorok di dalam almari di bilik tetamu.

"Saya sangat kecewa," katanya. Beliau juga berkata, pernah terlihat lelaki tersebut di dalam akaun FB isterinya.

Beliau kemudiannya membuat laporan polis.

Di balai polis, Isteri Zhang mendakwa lelaki tersebut datang melawatnya ketika beliau mahu mandi dan selepas membersihkan rumah.

Kekasih gelapnya pula memberitahu polis beliau datang melawat wanita itu sebagai rakan lama dan masuk ke dalam almari tersebut untuk beronani ketika beliau sedang mandi.

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”