Friday 27 July 2012

Tahniah Zed Zaidi Dapat Anak Lelaki




Baru dua hari selepas tersebar berita Zed Zaidi cedera kemalangan, hari ini wujud satu lagi berita melibatkan Presiden Seniman itu.
Kalau sebelum ini berita rekaaan yang mengarut, kali ini berita sebenar yang mengembirakan di bulan Ramadan ini.
Portal Berita Hiburan Gua.com melaporkan, Zed Zaidi baru sahaja menerima kehadiran cahayamata lelaki pagi ini.
Boleh tahan besar saiz anak dia. Apa pun, tahniah diucapkan kepada beliau.
Berikut petikan berita berkenaan:
Sebentar tadi GUA menerima Khidmat Pesanan Ringkas (SMS) dari Presiden Seniman, Zed Zaidi mengatakan isteri beliau, Nelly sudahpun selamat melahirkan anak. Bayi lelaki comel seberat 4.32 kilogram ini dilahirkan secara pembedahan sekitar jam 9.30 pagi tadi, di sebuah Pusat Perubatan sekitar Damansara.
“Alhamdulillah, Zed teruja sangat dengan kelahiran bayi sulung kami ini apatah lagi dia dilahirkan pada bulan dan hari yang baik iaitu di bulan Ramadhan dan pada hari Jumaat. Zed juga berasa gembira kerana tarikh lahir anak Zed, 27hb sama dengan tarikh lahir Zed, 27 Jun.
“Sekarang ini Zed kena kerja dengan lebih keras lagi kerana tanggungjawab Zed dah semakin besar,” ujar Zed ketika dihubungi GUA sebentar tadi.
Menurut Zed, beliau dan isteri telah sepakat memilih nama Ryan Ziqry untuk cahaya mata sulung mereka ini. Tahniah GUA ucapkan kepada Zed dan Nelly yang mendapat ahli keluarga baru dalam bulan Ramadhan yang mulia ini.

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”