Sunday 2 September 2012

[Video] Wanita Pelik Ini Berb@gel Di Lapangan Terbang Denver Amerika


Lapangan Terbang Antarabangsa Denver, Amerika, tiba-tiba dihidangkan aksi aneh wanita stres, tanpa sebab jelas wanita ini melepaskan semua pakaian yang dikenakannya hingga telanjang pada hari Selasa (10/4/2012) lalu. Tentu saja aksi wanita ini membuat semua orang yang berada di lapangan terbang tercengang, demikian dipetik dailymail pada Khamis (12/4/2012).


Mulanya pegawai keselamatan tempatan mendapati wanita ini sedang merokok di luar kawasan kawasan merokok, lebih tepat lagi di depan pintu perlepasan. Pegawai yang memergokinya merokok meminta wanita ini untuk segera mematikan rokoknya. Bukan menurut dan segera mematikan rokoknya, wanita ini malah menanggalkan seluruh pakaian yang dikenakannya hingga berbogel.
Pegawai keselamatan sempat melaporkan bahawa wanita ini tengah keletihan akibat kurang tidur dan menganggarkan tengah menderita tekanan atau stres.

Saksi ditempat kejadian mengaku terkejut atas insiden ini, beberapa diantaranya bahkan tak menyedari aksi yang dilakukannya sampai pada akhirnya menoleh dan terkejut dibuatnya.

Setelah sekitar 20 minit dalam keadaan telanjang, wanita aneh ini digiring ke hospital terdekat untuk pemeriksaan keadaan kesihatannya, walau tidak ditahan kerananya.

ini videonya

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”