Friday 7 December 2012

8 Perkara Yang Menjadi Dambaan Kaum Hawa




Memang semua wanita tidak boleh disamakan, demikian pula tentang keinginan mereka terhadap pasangannya. Namun setiap wanita pada umumnya sangat mendambakan hal seperti yang dinyatakan dari indiatimes (05/12) ini dari pihak lelaki.

Perlindungan
Wanita suka dilindungi. Jadi lelaki sebaiknya berusaha untuk melindungi wanita kerana wanita adalah insan yang sangat lemah. 

Wangi
Banyak iklan deodoran yang menunjukkan lelaki wangi selalu dikejar-kejar wanita. Ia ternyata benar. Agak-agak ada ke wanita yang suka lelaki berbau.

Membuat kejutan
Wanita juga suka kejutan, tidak kira ia berupa hadiah ataupun khabar gembira. Mereka tidak begitu peduli tentang harga atau wang yang dikeluarkan, namun wanita hanya fokus pada satu perkara, iaitu usaha lelaki membuat kejutan itu sendiri.

Jujur
Mestilah kejujuran menjadi perkara utama yang didambakan wanita dari lelaki. Untuk para lelaki, jangan sesekali pernah berbohong jika anda berniat serius dengan seorang wanita.

Tubuh Sempurna
Untuk perkara ini, mungkin tidak ramai wanita menginginkannya. Tetapi jika pasangan anda(wanita) sangat mendambakan agar anda mempunyai tubuh badan yang sasa, jangan malas untuk berolahraga dan menunjukkan anda boleh memilikinya.

Pandai Berpakaian
Tidak perlu mahal saat memmilih baju apa yang perlu dipakai. Tetapi cuba cari cara yang tepat untuk menggunakkanya dengan betul dan membuat anda kelihatan hebat. Wanita pasti sukakannya.

Gaya Rambut
Beberapa wanita suka lelaki yang mempunyai rambut panjang. tetapi juga ada wanita yang mendambakan pasangannya mempunyai rambut pendek. Cuba cari apa pilihan wanita itu dan cuba turuti kemahuannya.

Memasak
Anda mungkin sering mengajak si dia makan di restoren mahal dan makanannya lazat. Tetapi perkara yang paling didambakan wanita adalah menikmati masakan anda sendiri di rumah.

Itulah serba sedikit perkara-perkara yang didambakan wanita dari lelaki. Adakah anda sebagai lelaki sudah memberikan semuanya untuk pasangan? 

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”