Tuesday 26 March 2013

Wanita Gersang Rogol Lelaki Di Tepi Jalan


Sebelum ini terdengar berita lelaki rogol wanita tetapi 28 Februari lalu, menjadi kecoh di sebuah laman sosial mengeni seorang wanita gersang yang didakwa telah me rogol seorang lelaki di tepi jalan..


Tweet Weibo dengan tajuk 'wanita kuat Chengdu merogol seorang lelaki di jalanan' telah menjadi virus yang tersebar cepat di media-media sosial China..Dipercayai wanita gersang tersebut dalam keadaan mabuk sebelum keinginan seks yang kuat mendorong dia untuk merogol lelaki tersebut..

Gambar wanita rogol lelaki 'malang' yang tersebar dilaman sosial China tersebut

Sesetengah orang menyatakan bahawa 'amoi' itu mungkin telah dijangkiti HIV positif dan dia bertujuan untuk membalas dendam dengan cara 'merogol' lelaki itu biarpun ramai lelaki Cina meluahkan kekecewaan mereka kerana mereka tidak 'bertuah' seperti lelaki itu..haha..

Menurut tweet yang dihantar oleh pengguna Weibo @ 幽静 迷途, pada malam 28 Februari, wanita itu telah dilihat berhampiran Jiuyan Bridge di Chengdu, ibukota wilayah barat daya China itu..Dia kelihatan mabuk sebelum menolak seorang lelaki muda ke atas rumput di tepi jalan..

Wanita tersebut terus membuka seluar dalam yang dipakainya itu dan dengan keinginan seks yang kuat amoi gersang tersebut duduk betul-betul pada lelaki itu yang pada mulanya bergelut untuk menolak tubuh wanita itu tetapi berputus asa selepas beberapa saat..Selepas beberapa minit berlalu, wanita itu berdiri, memakai semula seluar dalam dan terus menyeberangi crosswalk pejalan kaki setelah merogol lelaki itu sebelum hilang dalam kegelapan malam

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”