Monday 23 December 2013

Program Masakan 18SX


Bermacam - cara stesen television buat untuk mengejar rating penonton melangit. Di Hong Kong, contohnya sebuah stesen television telah membuat satu rancangan memasak yang 18SX. Program yang biberi nama Icefire Kitchen telah menjemput model dan aktres hot Hong Kong Flora Cheung, sebagai chef jemputan.

Bukan soal menu atau resepi yang diberi penekanan. Tapi pihak produser menjadikan Cheung sebagai fokus rancangan itu. Ya, bintang berusia 26 tahun yang nama nya sedang meningkat naik itu bertindak sebagai chef. Semasa mengacarakan rancangan masakan itu, Cheung tampil seksi dan menggoda dengan aksi menanggalkan pakaiannya. 

"Setengah orang berpendapat ini sebagai publisiti murahan, tetapi saya tidak bersetuju dengan tanggapan itu. Ini hanya rancangan masakan. Orang ramai berhak untuk memberi pendapat masing - masing. Ada yang positif dan ada juga yang berfikiran negatif. Tetapi kerana rancangan masakan ini saya menjadi terkenal," ujar Cheung bangga.  

Sejak dari itu, nama Cheung mulai tersohor. setelah menetap lebih 13 tahun di Australia. Beliau memutuskan untuk pulang ke tanah air nya untuk meneruskan kariernya sebagai model dan bintang filem.


Seperi disiarkan di Asiaone.com. Cheung menyukai karier nya sebagai seorang model dan bintang filem. Beliau mengaku tidak akan ragu-ragu melakukan pose mencabar dan terlibat dengan filem yang 'sedikit nakal'. "Tiada masalah selama adegan itu bukan adegan betul -betul. Kalau sekedar tampil bogel, saya tak kisah." jelasnya. 






No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”