Wednesday 26 February 2014

5 Gambar mengoda Diana Danielle di serang Histeria !

Diana Danielle yang pastinya dirindui oleh peminat,maklumlah Diana sudah lama tidak aktif dalam lakonan apabila selamat melahirkan bayi di Australia baru-baru ini, kini Diana mebawa watak yang boleh mengoda dan menguja peminat nya di dalam filem Kami Histeria, pada peminat-peminat yang merinduai Diana boleh tonton filem ini.

Diana Danielle, Nur Fazura, Mila Jirin , Sara Ali  dan ramai lagi muncul dalam filem ini yang mengisahkan lima rakan sekolej yang menganggotai band mereka sendiri iaitu Histeria. Mereka baru saja berpindah untuk tinggal di sebuah flat yang terletak di tepi hutan bagi memudahkan mereka untuk jamming bersama.


Sejak tinggal di rumah flat itu, mereka sering diganggu oleh suara mengilai di tengah malam,bagaimanapun, mereka teruskan usaha untuk merakam lagu terbaru band tersebut tanpa menghiraukan suara yang menyeramkan itu.

Namun setelah lagu tersebut dimuat naik ke dalam laman YouTube, secara tiba-tiba hidup mereka berubah untuk selama-lamanya. Saksikan filem ini yang dah bermula tayangannya pada 06 Feb 2014.

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”