Thursday 3 May 2012

Galaxy S3 dikatakan mempunyai 5 butang kapasitif.

Sehari lagi dengan khabar angin tentang Galaxy S3.






3 Mei akan datang London Samsung Electronics akan menampilkan generasi akan datang siri Galaxy S dan mengikut sumber rasmi Samsung sebanyak lima butang kapasitif dijangka akan dipasang.

Samsung Electronics berkata, "Galaxy S3 akan menampilkan butang ’S cloud’ dan satu ’speech recognition’, dan lain-lain. Berlainan dari model-model sebelumnya terdapat dua butang tambahan yang dipasang," katanya.

Menurut sumber Samsung S3 akan diterapkan ciri-ciri reka bentuk Nexus Galaxy. Lain-lain fakta menarik adalah bahawa Galaxy S2 adalah tebal dan berat, 8.9mm tebal dan 121g manakala S3 akan menjadi lebih nipis dan ringan, dengan nipis 7mm dan berat dijangka mengurang lebih daripada 2 ~ 3g.

Galaxy S3 akan menggunakan paparan 4.8 inci Super AMOLED HD dan pemproses quad-core 'Exynos 4412' 1.5 GHz baru , dan akan menggunakan Android 4.0 Ice Cream Sandwich(ICS).

Sumber Samsung juga berkata bahawa syarikat itu mempunyai perdebatan yang besar sama ada untuk meletakkan Exynos 4412 (quad) atau Exynos 5250 (dua) di S3, kerana 5250 adalah lebih baik, tetapi untuk pergi dengan rasa kemajuan, mereka memutuskan pada teras quad proecssor.

Apa yang anda fikir tentang peranti ini, adakah ia benar-benar pintar?



[sumber]
p/s: kalau rasa post ni menarik share la ye.. / if you like this post please share it

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”