Thursday 31 May 2012

Jangan Kaitkan Saya Dengan Nazmi Faiz : Neelofa



SEJAK pasukan bola sepak Harimau Muda naik daun ni, ramai sungguh yang mula minat pada mereka. Paling tidak Syed pasti ramai yang berbangga dengan pencapaian mereka yang memang cukup memberangsangkan tu.

Cuma bila diberi publisiti berterusan, ramai yang mula ambil perhatian. Terbaru ramai yang mula nampak golongan artis yang mula berminat dengan mereka ni.

Salah seorangnya Neelofa, nama dia mula panas apabila dikaitkan dengan salah seorang pemain muda. Macam-macam versi cerita yang Syed dengar termasuklah pelawaan Neelofa yang nak ajak pemain kita makan malam.

Cuma ada beberapa peminat bola yang mula tak puas hati bila ada artis macam Neelofa yang minat bola sepak. Macam-macam tuduhan yang dilemparkan dan ada yang sanggup menyebarkan e-mel mengatakan artis macam Neelofa akan menjatuhkan moral pemain sebab menghimpit pemain bola.

Syed sempat berbual dengan Neelofa baru-baru ni. Dia memang terkejut dikaitkan dengan nama beberapa pemain Harimau Muda sedangkan antara dirinya langsung tak ada apa-apa hubungan.

“Saya tahu orang banyak bercakap hal tu. Tapi apa lagi saya nak cakap selain ketawa sahaja. saya minat bola sepak tapi tak sampai nak himpit mana-mana pemain.

“Yang saya kenal pun hanya Apex. Itupun kenal sebab dia popular dan dia penjaga gol yang hebat tapi tidaklah kenal secara dekat pun. Pemain lain langsung saya tak kenal.

“Bila balik daripada Lombok baru-baru ni, ramai sangat yang twit saya pasal Nazmi Faiz. Saya pun tak mengenali pemain tu secara peribadi. Kalau tanya dia pun dia akan ketawa dengan penyebaran cerita oleh orang-orang yang puas hati ni.

“Kepada orang yang menyebar cerita buruk pasal saya tu, bersabarlah. saya tak macam mana yang mereka dakwa sebab saya tak seperti itu. Orang boleh buat cerita macam-macam tapi kena tahu asas juga.

“Tak mengapalah, asalkan pemain kita berjaya dalam kerjaya mereka sudah cukup baik,” kata bakal pengacara Nona 2012 ini lagi

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”