Tuesday 12 June 2012

Aku Nak Saman 1 Juta Kat Blog Owner Ni | Blog Owner Sufai.Com Sila Ambil Perhatian

Aku Nak Saman 1 Juta Kat Blog Owner Ni. Kes Kedua yang mana sebelum ni hampir membuat Rakan Blogger aku masuk ICU (Refer ENTRI INI)Memang ada perasaan meluap-luap gak ni. Inilah yang dikatakan tak prihatin. Nakkan cerita panas dan sensasi tapi tak study dulu kes dari cerita mahupun gambar.Jadi kat sini aku nak saman Blog Owner ni sebagai menuntut hak aku setelah gambar aku digunakan tanpa kebenaran dan dari gambar pulak seolah-olah Fasha Sandha dan Nora Danish ada kaitan dengan aku. Where Got Man!!! Aku lagi hensemlah


Kepada Owner Blog sila Hubungi aku segera. Kalo idok Saman diteruskan tanpa belas kesian.Don't Play-play, you drop my waterfacelah. Kalo Fasha, Jejai Sebenar dan Nora Danish Tahu mana aku nak letak muka? Kompom diaorang akan gelak kat aku.. Malu tuhh ( Saman Malu lagi..). Apa pendapat para pembaca perlukah aku saman 1 Juta kat Owner Blog yang mensensasikan gambar aku disebalik cerita orang lain? Tempoh Seminggu Diberikan dari Entri ini dikeluarkan. 


No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”