Friday 8 June 2012

Gay Melayu semakin berani dedah nafsu songsang..



Gua dapat gambar ni dari rakan Facebook gua.. Katanya, gejala sosial dikalangan remaja dah semakin membimbangkan..

Tambah pulak ada pihak yang menyokong hak kebebasan seksualiti didalam negara, makin bertambah-tambahlah merenyamnya puak-puak bernafsu songsang tu semua..

So.., apa pandangan korang bila tengok gambar diatas tu..?

Bagi gua, ada benarnya jugak cakap member gua tu..

Kalau tak ada pihak geng Pakatan yang sanggup anjurkan Festival Seksualiti Merdeka.., puak-puak saki baki kaum Nabi Luth ni tak akan berani tunjuk muka beb...

Dan gua yakin, kalau semakin ramai yang sokong Pakatan yang bersekongkol dengan Seksualiti Merdeka tu.., makin beranilah anak-anak muda tunjukkan aksi seperti ni kepada umum..

Nak kata apa lagi beb.., kalau dah Ketua Umum pun mengamalkan budaya 'belasah depan belakang'.., apa nak heran perangai penyokong-penyokong dorang tu..

Tepuk dada, tanya Azhar Idrus... Hahahahahaha.....

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”