Tuesday 19 June 2012

Inilah Tarian Tor Tor Yang Kontroversial


Inilah Tarian Tor Tor yang menjadi sebab pergeseran terkini diantara Malaysia dan Indonesia. Indonesia butthurt selepas Kemeterian Kebudayaan mengiktiraf tarian Tor Tor dan Gordang Sambilan masyarakat Mandailing sebagai salah satu budaya Malaysia. Indos butthurt gila kerana mereka merasakan sekali lagi budaya mereka "dicuri". Di Twitter dan forum orang Indonesia mengamuk macam anjing kena siram air panas. I dunno about you guys tetapi aku harus katakan sebelum kejadian rageeeee Indo ini aku tak tahu langsung dengan kewujudan Tarian Tor Tor. Aku juga yakin korang juga macam aku tak tahu apa kejadah tarian Tor Tor ini.

By the way aku dah tinggalkan komen AWESOME kat video dibawah. LULZ was had. Butthurt will be dispensed.

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”