Thursday 7 June 2012

Yuna tak dapat penuhi undangan kedutaan AS






DI sebalik isu gambar kaki Yuna di Instagram yang mencetuskan kontroversi, penyanyi merangkap komposer itu pastinya mempunyai perkhabaran yang mampu menggembirakan hatinya.
Mana tidaknya, Duta Besar Amerika Syarikat di Malaysia, Paul Wayne Jones menerusi akaun Twitter miliknya @AmbassadorJones mengundang Yuna memeriahkan sambutan Independence Day di Kedutaan Amerika Syarikat di Kuala Lumpur pada 4 Julai ini.
Nampaknya pengaruh penyanyi bertudung yang melebarkan penguasaannya di negara Uncle Sam itu diakui ramai, apatah lagi difahamkan sekarang Yuna sedang dalam promosi bergerak album barunya.
Cuma sayangnya penyanyi lagu Terukir Di Bintang itu tidak dapat memenuhi permintaan berkenaan memandangkan promosi jelajahnya di Amerika Syarikat belum berakhir.
Promosi yang dinamakan 2012 Summer Tour With Graffiti6 yang bermula 29 Mei lalu di Indianapolis hanya akan tamat di Festival Muzik Lollapalooza pada 5 Ogos ini, manakala 7 Jun pula si gadis berbakat besar itu bakal menakluk kota New York.
Kita doakan saja semoga misi dan visi Yuna tercapai, malah Cik Normah yakin dengan berkat pasukan yang ada di belakangnya selain kata semangat daripada kekasihnya, Qi, Yuna mampu melangkah jitu.



- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”