Thursday 8 November 2012

gambar "hampir b@gel" dari Julie Woon


 Selepas Melia Amelia.., kini dunia gossip hiburan dimonopoli pulak dengan cerita aksi panas Julie Woon dalam majalah Men's Health..

Memang pelakon dan model Julie Woon ni agak kerap buat kontroversi sejak 2 tahun lepas.. Dulu, heboh pasal gambar dia bercium dengan sorang 'girlfriend' sampai dia dilabelkan lesbian..

Tapi gua respek amoi ni sebab masa tu dia mengaku keterlanjurannya bergambar macam tu dan menafikan bahawa dia seorang lesbian.. Katanya, gambar tu hanya untuk suka-suka saja..


Tak macam sesetengah artis tu.., punyalah nafi kononnya gambar yang tersebar tu adalah superimposed.. Semua tu belajar skrip cover line dari Brother Anwar agaknya..

Berbalik pada cerita Julie Woon, gua yakin semua peminat tegar dunia hiburan tertunggu penjelasan dia apabila bergambar 'hampir bogel' dalam majalah lelaki tu..

Bagi gua.., rasanya Julie takkan buat penjelasan apa-apa sebab bergambar macam tu dah memang style dia.. Lagipun, dia bukan Islam yang terikat dengan pantang larang agama..




Cuma yang ralatnya ialah dia beraksi macam tu di Malaysia.. Masyarakat di sini masih belum open minded macam di Amerika beb.. Tak wajar kalau beraksi 'hampir bogel' macam tu..

Apapun, gua harap Julie Woon dapat perbaiki imej dia dimasa depan.. Tak perlu beraksi panas macam tu untuk popular..

Gua rasa Julie ada bakat yang kuat dalam bidang lakonan.. Itu je dah cukup untuk buat dia popular.. So.., all the best buat Julie Woon.. Gua minat banget lakonan dia dalam drama Bloggerboy...

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”