Thursday 6 December 2012

Buat Derma Amal untuk AIDS & Meramas Buah Jepun AV Idol



Hanya di Jepun! Untuk mengumpul wang untuk kebajikan AIDS, jika anda menderma 1000 Yen (sekitar $ 12 USD) anda boleh memerah Boobies model porno AV.

    Pada 25 dan 26 Ogos, pencegahan AIDS khas camgaign telah diadakan oleh program TV "TV 24-jam: Erotisme Menjimatkan Bumi" di Tokyo untuk menggalakkan Jepun untuk membuat derma untuk melawan AIDS dengan dada terdedah model AV, mengikut ifeng.

    Mana-mana peserta yang membuat sumbangan sebanyak 1000 yen untuk amal boleh mempunyai peluang untuk memahami buah dada model 'di kempen 10 telethon yang dibangkitkan dana setiap tahun untuk membantu mencegah penyebaran AIDS, dengan slogan seperti "Stop! AIDS, "dan" Mari kita meletakkan pada kondom. "

    Ia telah dilaporkan, sebagai afternnon Ogos 26, program ini telah menarik lebih 4690 penyumbang, dan dibangkitkan lebih daripada 4.2 juta yen yang dua kali ganda jumlah yang diambil tahun lepas. Menariknya, sesetengah lelaki membuat derma untuk 20 kali sepanjang kempen tersebut.

    Semua wang yang dibangkitkan akan diberikan kepada Fundation Jepun untuk Pencegahan AIDS. Tambah program TV, mereka focued AIDS di kalangan banyak masalah sosial di Jepun, kerana AIDS kes yang dilaporkan semakin meningkat di negara ini.

    Tahun ini, program dipaparkan sebanyak 10 model AV bagi peserta untuk memilih.

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”