Tuesday 17 December 2013

DEWI PERSIK DAN VOKALIS RADJA TERSEBAR!

Admin pun tidak pasti adakah ini atas kerelaan atau satu adegan panas atau adegan ranjang dalam sebuah filem yang dibintangi oleh dewi persik dan juga vokalis kumpulan radja.

Tidak panas dengan gambar-gambar separuh bogel dewi persik dan juga video mandinya baru-baru ini kini tampil satu lagi video disebalik sebuah filem lakonan dewi persik.’

Dalam video ini dewi persik berpakaian menghairahkan di atas sofa bersama jejaka tampan iaitu vokalis radja sambil manja-bermanja dan akhirnya dewi persik naik ke atas vokalis radja itu seperti betul-betul mengadakan hubungan intim disambili dengan ciuman-ciuman manja dan pegang-pegangan.terasa syok vokalis radja mengkiss dan rabah-rabah punggung dan bahaigan body dewi persik yang penuh dengan lemak itu!..
VIDEO SEKS DEWI PERSIK DAN VOKALIS RADJA TERSEBAR!

Dan menurut penjelasan dewi persik,dia hanya duduk di atas peha lan(vokalis radja) dan bukan duduk dikemaluannya?.katanya cuba dizoom lagi tentu bukan dikemaluannya..
dalam situasi ini kompom benda lan sudah teransang termasuk dewi persik itu sendiri.tidak kah?..fikirkan lah..haha..anda lihat lah video ini sendiri di bawah.

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”