Wednesday 30 May 2012

Panas: Kenapa Perlu Tangkap Gambar Tunjuk Celah Buah Dada?




Salam sejahtera. Semenjak sebulan dua bulan tiga bulan ni, kenapa la… terlampau banyak terserempak dengan gambar-gambar awexs yang suka bergambar dengan senang hati menunjukkan celah buah dada mereka? Puas la Admin tahan mata untuk tengok ( :p)..

Bagi sang Lelaki sejujurnya memang itulah tempat rahsia yang paling digemari namun ia mungkin segelintir dan Admin percaya ada lelaki yang tidak suka dan ada lelaki memang suka nak tengok tempat rahsia tu. Dan bagi pihak Wanita pula kira celah Buah dada itu merupakan satu tarikan besar pada mereka.

Namun Ramai diantara anak-anak Gadis diluar sana , salah gunakan keistimewaan tersebut, Ambil gambar, letak dekat Facebook, twit twit tapi sekarang merebak kedalam blog pula dan hanya untuk??…Untuk menarik minat sang-sang Lelaki untuk terkejar-kejar mendekati Wanita tersebut.

Apa yang Admin dapat tafsirkan, Pendekatan yang digunakan oleh anak gadis ini hanyalah untuk menarik minat atau untuk menarik perhatian lelaki-lelaki diluar sana. Tidak salah untuk mendapatkan perhatian ramai Namun adik harus Faham, tindakan tersebut Berkemungkinan besar mengundang kepada :

    Buruan Perogol
    Penculikkan
    Culik dan Jual untuk dijadikan Pelacur
    Nama keluarga tercalar
    Ugama Islam di pandang rendah dengan Akhlak sebegini.

Dan memang adik-adik sekelian akan mendapat perhatian Lelaki tetapi yang jenis ketagihkan Sexs, adik akan menjadi sasaran kepada Lelaki yang jenis Pakai dan buang. Ayat manis ajak bercinta, adik terpesona kerana kebaikkannya, lepas adik selesai di pakai adik di tinggalkan dan adik mengandung, Lepas tu apa yang akan terjadi? Kes Buang-Buang..dan jangan lupa gambar di dalam Facebook , Blog dan lain-lain lagi boleh Copy and Paste….

Admin bukan apa, Abang sebagai seorang yang lelaki dah tahu segelintir lelaki jenis ini yang sememangnya mengejar wanita yang boleh di permainkan, dan selagi lelaki tersebut tidak dapat apa yang di inginkan mereka akan menggunakan pelbagai cara,

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”