Wednesday 15 August 2012

Diperkos@ Ketika Berjalan Dalam Tidur Di London


Lantaran mempunyai penyakit tidur berjalan, seorang wanita di London, terpaksa mengalami pengalaman yang menyakitkan di dalam hidupnya, iaitu diperkosa oleh orang yang tidak dikenali.

Wanita yang namanya dirahsiakan itu, diperkosa di sebuah jalan di daerah Ruislip, Barat London, UK.

Wanita tersebut dikatakan sedang menginap di rumah seorang rakannya tak jauh dari jalan itu. Ia tertidur pada tengah malam, tak berapa lama kemudian dia di lihat bangun dan berjalan meninggalkan rumah.


 “Dia menderita penyakit berjalan sambil tidur, dan selalunya penyakit itu terjadi di tengah malam. Ia tengah menginap di rumah seorang rakannya, sebelum insiden itu terjadi. Ia meninggalkan rumah itu yang berada di Ruislip dan berjalan di sepanjang jalan, tanpa menyedari apa yang dia lakukan,” ujar satu sumber yang dirahsiakan, Dailymail.

Para petugas polis dari unit Sapphire Scotland Yard, telah dikerahkan untuk menyiasat kes tersebut. Mereka telah mengambil sampel DNA dan bukti forensik lainnya dari wanita itu.



Mereka juga turut meneliti rakaman CCTV dari daerah sekitar serangan, yang terjadi pada sekitar 04:00 pagi pada hari kejadian.

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”