Tuesday 18 December 2012

3 Bahagian Tubuh Lelaki Yang Dahagakan Sentuhan



Bahagian Tubuh Lelaki Yang Dahagakan Sentuhan

Titik sensitif lelaki jelas terletak pada kawasan intimnya. Namun sebenarnya mereka juga ingin dibelai di bahagian tubuh yang lain. Semak bahagian tubuh lelaki yang dahaga akan sentuhan, dipetik dari Yahoo Shine berikut ini.

Leher

Gigit leher pasangan lelaki dengan lembut. Hal itu akan membuat mereka terangsang. Anda juga boleh menyentuh dan membisikkan kata-kata nakal di telinganya. Merayu lelaki dengan cara seperti ini akan membuat mereka ingin semakin disentuh.

Paha

Khususnya paha bahagian dalam, kawasan tersebut juga cukup sensitif dan lelaki sangat haus untuk dibelai. Cubalah untuk mengurut bahagian tersebut dengan mesra dan perlahan-lahan mendekati pangkal paha namun jangan sampai menyentuh kawasan intimnya. Sedikit menggoda pasangan akan membuat mereka ghairah.

Perut

Urutan hangat dan lembut di bahagian perut akan membuat peredaran darah di daerah intim semakin lancar. Selain mengurut, anda juga boleh mencium dan menjilat bahagian tersebut sambil menyentuh paha pasangan. Lelaki akan terus ghairah dan bersiap untuk membalas sentuhan yang anda berikan.

Itulah bahagian tubuh lelaki yang mendahagakan sentuhan. Jadi jangan cuma tumpu pada kawasan intim mereka saja.

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”