Monday 18 March 2013

7 cara membuat isteri 'ketagih' bersama suami


Bagaimanakah caranya untuk membuat isteri anda sentiasa rasa teringin untuk 'bersama' anda ?
 Membuat isteri terasa ketagihan untuk  berhubungan seks itu tidak semudah yang diucapkan.Anda memerlukan cara khusus agar isteri anda terasa' ketagihan berhubungan seks' dengan anda, jika isteri sudah ketagihan pastinya anda dengan mudah dapat  mengajak isteri berhubungan seks kerana isteri anda ingin merasakan hal yang sangat luar biasa dari anda ketika berhubungan seks.



 Berikut beberapa cara yang dapat suami  lakukan agar isteri terasa 'ketagihan berhubungan seks' :

"Bermain-main' dengan rambutnya

Ada ribuan saraf di kulit kepala dan akan menjadi lebih sensitif ketika terangsang. Gerakan menarik rambut akan memberikannya rangsangan yang lebih, sekaligus menambah perasaan bahwa Anda sedang mengajaknya bermesraan.

Membuat kejutan sekali-sekala

Sesekali berikan istri kejuta yang tak diduganya. Contohnya Mulailah dengan ciuman bibir yang hangat, lalu bimbing dia ke sofa atau tempat yang sudah sengaja Anda siapkan.

Tak perlu gopoh-gapah menanggalkan seluruh pakaiannya. Jangan lupa membisikkan kata-kata yang menggoda dan berikan sentuhan ke bagian sulitnya.

Rangsang titik G-spot

G-spot terletak sekira dua inci dalam dinding depan lubang Mrs V. Untuk menjangkaunya, Anda boleh cuba posisi doggie.

Permainan ‘bukit kembar’

Kebanyakan suami akan 'bermain-main'  payudara isteri selama foreplay/permulaan. Namun, sering kali melupakannya saat penetrasi. Padahal, stimulasi ini dapat membuat orgasme yang lebih hebat pada isteri anda.

Bicarakan perkara-perkara erotik

Berikan pujian dan ungkapkan perasaan Anda atas tubuhnya dengan suara yang diiringi rengekan manja. Tunjukkan bahwa Anda sangat mencintai dia dan tubuhnya yang menggoda.

Cuba lakukan agar rumahtangga anda sentiasa aman dan penuh kehangatan.

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”