Monday 18 March 2013

Profesor ditangkap basah bersama Mahasiswi.


Seorang pembantu profesor tertangkap basah sedang bercinta dengan seorang mahasiswi yang berkerja sebagai pekerja seks komersial (PSK) ketika dilakukan serbuan di Taichung, Taiwan. Demikian dipetik sebuah media tempatan, minggu ini.

Professor berusia 54 tahun dan mengajar di sebuah universiti swasta di Taichung tertangkap sebilik dengan mahasiswi yang masih remaja berumur 19 tahun dan menuntut ilmu di universiti lain di bandar yang sama. Polis juga berjaya menangkap seorang pemu berumur 60 tahun di bilik yang lain.

Professor tersebut mengaku memperkanalkan seorang lelaki kepada polis dan memohon kepada polis agar tak melaporkan kejadian ini kepada keluarga dan pihak universiti kerana takut reputasinya akan terjejas.

Sementara, si mahasiswi mengaku dirinya terpaksa menjual diri kerana perlu membayar kos perubatan si ibu yang menderita kanser. Mahasiswi tersebut mengaku mendapatkan bayaran sebanyak 5000 dolar Taiwan atau sekitar Rm 500 setiap 50 minit perkhidmatan seks. Namun, ia hanya mendapatkan Rm250 kerana sebahagian diambil agen pelacuran.

Sementara, pihak universiti mengatakan jika professor mengaku ia pergi ke rumah urut kerana dirinya mengalami sakit badan.

"Jika ia benar-benar menggunakan perkhidmatan pelacur maka ia boleh dipecat," kata bahagian human universiti sambil menambah jika si professor sudah bekerja selama 14 tahun di sana dan dikenali mempunyai kemampuan luar biasa

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”