Wednesday 27 March 2013

Wanita Cantik Ini Paling Popular Di Arab Saudi


Wanita ini menjadi wanita yang paling popular dan terkenal di negaranya, Arab Saudi..Kenapa wanita cantik ini menjadi begitu popular mengatasi mana-mana wanita lain yang begitu ramai di negaranya itu..?





Wanita ini merupakan Puteri Saudi bernama Amira al-Taweel..Dia menjadi wanita paling popular dan berpengaruh di Twitter..Perkara itu boleh dilihat dari jumlah pengikutnya yang telah melebihi angka 662,170, seperti dilaporkan surat kabar Arab Saudi, Asharq al-Awsat..

Menurut petikan dari Al-Arabiya, Rabu (20/3), jumlah tersebut membuat Puteri Amira memiliki jumlah pengikut terbanyak di negaranya..!


Dalam laporan media, Asharq al-Awsat juga menyebut bahawa Puteri Amira kini berada di tangga ke 19 antara tokoh-tokoh Arab yang paling berpengaruh di Twitter..

Artikel Berkaitan: Pembaca Berita Wanita Pertama Bertudung Di Amerika

Bagi ranking perempuan / wanita yang paling popular di Twitter, tempat kedua diisi oleh artis @ pelakon popular Arab Saudi, Reem Abdullah..Dia memiliki pengikut sebanyak 404,078 orang sementara penyampai televisyen, Lujain Omran berada di tempat ketiga dengan jumlah pengikut sebanyak 195,264 di Twitter..Cantik !

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”